Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0519-C01
Наименование на проекта Развитие на управленския капацитет и растеж на "Ай Ти управление и анализ" ООД
Бенефициент 201795062 АЙ ТИ УПРАВЛЕНИЕ И АНАЛИЗ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 13.03.2017
Дата на стартиране 13.03.2017
Дата на приключване 07.09.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца

Описание

Кратко описание на проекта
"Ай Ти управление и анализ" ООД е водеща българска консултантска компания в областта на управление на ИКТ активи, подпомагаща с услугите си своите клиенти да вземат качествено нови решения за изграждане и осигуряване на стабилно оперираща, ефективна, сигурна и съвместима ИКТ инфраструктура. За всяка от услугите, които компанията предлага, е необходимо набирането и управлението на информация и данни от редица източници, което е основен производствен ресурс на дейността и служи за целите на разработване на цялостна консултантска услуга за бизнеса на нашите клиенти. 
Във връзка с това, компанията би искала да въведе цялостна система за систематизиране, управление, анализ и проследяване на цялостния информационен масив, вътрешнофирмените процеси и взаимоотношенията с клиенти. Правилното и систематизирано управление на тези масиви и процеси ще допринесе за по-бързото и конкурентно подобряване на услугите, предлагани от компанията. 
Целта  на дружеството е повишаване на ефективността на дейностите чрез оптимизиране, модернизация и подобряване на управлението на процесите и управление и актуализация на цялостния информационен масив като фактор за устойчиво развитие на местния и Европейския пазар. За да постигне целта си, компанията трябва да изпълни планираните дейностите в настоящия проект:
-Дейности за придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието;
-Дейности за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базирания софтуер;
-Дейности за услуги за „колокация“ на сървъри, необходими за въвеждането на ИКТ базирания софтуер;
-Дейности за услуги във връзка с ре-сертификацията на вече въведена от предприятието система за управление на околната среда ISO 14001.
След въвеждането на системата ще се оптимизират процесите по управление и организация на дейността на предприятието, ще се повиши производителността, ще се увеличат приходите от продажби и ще се позиционира фирмата на международните пазари.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Въвеждането на интегрираната система (софтуер) за управление на бизнес процесите ще повиши ефективността на дейностите на предприятието чрез оптимизиране, модернизация и подобряване на управлението на процесите и управление и актуализация на цялостния информационен масив като фактор за устойчиво развитие на местния и Европейския пазар. Системата изцяло ще отговаря на нуждите на "Ай Ти управление и анализ" ООД, като управлението на бизнес процесите ще бъде разпределено в модули както следва: - Модул за Управление на проекти - проектите са организационни обекти в системата, които на най-високо ниво групират задачи, процеси, документи, преписки, потребители и други информационни обекти. - Модул за Управление на преписки - преписките се организират в проекти и представляват контейнери за извършване на единица работа. - Модул за Управление на документи - документите представляват основна единица на информация във всяка организация. - Модул за Интелигентни документи - изграждането на съдържанието на интелигентните документи е иновативна концепция, която включва онлайн създаване на текст, визуализиране на данни за съществуващи бизнес обекти в системата, вмъкване на връзки към други бизнес обекти и мултимедия. - Модул за Управление на задачи - функционалност подходяща за използване, както при извънредни, така и за предварително дефинирани процесии дейности в организацията. Потребителите могат да създават, променят и пренасочват задачи по време на извършване на дадена работа, според това, което преценят за най-удачно - Модул за Управление на работни процеси - процесите в организацията са последователност от сложни дейности извършвани от служителите. Всеки изпълнител на задача добавя стойност към свързани с нея информационни обекти, която може да варира от сложни документи до прости решения. - Модул за Управление на специфични бизнес обекти - една информационна система не е завършена, ако не позволява действията, които създават потребители в процеса на работата си да бъдат асоциирани с основните обекти - предмет на дейност на организацията. Това могат да бъдат - клиенти, части, картини, и т.н., като софтуерната среда позволява на всяка организация да дефинира специфичните обекти, с които работи. - Модул за Управление на коментари и дискусии - за постигане на по-пълна колаборация между отделните потребители на системата, софтуерната среда дава възможност за създаване на коментари върху всеки един от основните бизнес обекти. - Модул за Управление на работни плотове - поддържа работен плот на потребителя, работен плот на проекта и работен плот на преписка. - Модул за Управление на потребители и права на достъп - софтуерната среда е многопотребителска среда и е от критично значение да се контролира кои потребители какви действия могат да извършват в нея - Модул за Управление на номенклатури и речници - една от най-важните характеристики на софтуерната среда е настройваемост на средата за нуждите на всеки клиент спрямо предметната област, в която работи. - Модул за търсене и изготвяне на справки - осигурява на потребителите възможност за бързо търсене по ключови думи и за разширено търсене, в което сам може да дефинира сложността на заявките към системата. Изготвянето на справки е функционалност, която дава възможност на всеки потребител да използва предефинирани справки или сам да изготви такива - Модул Управление на потребителски профили и нотификации - от критично значение да се контролира кои потребители какви действия могат да извършват в системата - Административен модул за настройки на платформата, история на действията и одитен журнал - за всеки обект в системата се поддържа пълна история на това кой, кога, какви промени и действия е извършвал върху обектите., Договорена стойност: 446 000.00 , Отчетена стойност: 445 000.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ИКТ базирания софтуер: За да предоставя услугите си на своите клиенти, към момента "Ай ти управление и анализ" ООД ползва различни хартиени и електронни документи, таблици, списъци и др., разпръсната на различни електронни и хартиени носители, като по този начин няма контрол върху сигурността на данните по отношение на външен нерегламентиран достъп, губи се време за обобщаване, архивирани и съхранение на данните. С цел оптимизиране на организацията на работните процеси, бързодействието при обслужване на клиентите, а оттам и повишаване броя на потенциалните клиенти, както и с цел повишаване сигурността за данните на клиентите, компанията трябва да разполага със собствен сървър, който да отразява адекватно броя и вида на задачите и приложенията, които ще се обслужват в него, както и броя на потребителите (клиентите), които трябва да имат достъп до него. Ето защо е необходимо закупуването на сървърна конфигурация с определени спецификации, отговарящи на системните изисквания на интегрираната система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието за единна база данни и обем на обработка на информация, който ще бъде закупен в рамките на проекта. , Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 13 200.00
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията чрез ре-сертификация на вече въведена от предприятието система за управление на околната среда ISO 14001:2015: Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: - актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление на околната среда ISO 14001; - ре-сертификация (сертификационен одит). "Ай ти управление и анализ" ООД притежава ISO 14001:2004 с валидност на сертификата до 29 октомври 2018 г. Системата за управление на околната среда е част от цялостната система за управление, която обхваща организационната структура, дейностите по планиране, отговорностите, методите, процедурите, процесите и ресурсите за развитие, внедряване, изпълнение, оценяване и поддържане на политиката по опазване на околната среда. Една ефективна система за управление на околната среда ще допринесе за значително намаляване на отрицателните последици върху природата, до увеличаване на оперативната резултатност в дружеството и за определяне на възможностите за намаляване на разходите. "Ай ти управление и анализ" ООД е постоянно развиваща се компания с перспективно мислене, която е заложила в своята политика устойчивото развитие като стратегическа цел. Това обуславя необходимостта от непрекъснато актуализиране и внедряване на добри практики за управление на околната среда. Придобиването на сертификат ISO 14001, съгласно изискванията, демонстрира пред клиентите и пред останалите заинтересовани страни ангажимент на организацията да подобри екологичните си показатели, което ще доведе до повишено доверие в нашата организация от страна на нашите партньори, клиенти и експерти. Новата версия на стандарта - ISO 14001:2015 отговаря на най-новите тенденции в сертификационния сектор и гарантира, съвместимостта му със стандарти за системи за управление като ISO 9001, по който „Ай Ти управление и анализ“ ООД е сертифицирана. Новата версия включва и едно от новите изисквания за всички ISO стандарти - определяне на контекста на организацията и заинтересованите страни с цел по-добро управление на риска, с по-голям акцент към ръководителите на организациите за насърчаване на управлението на околната среда, което е от особена важност за организацията. В допълнение, в ISO 14001:2015 е включено изискване в посока подобряване на резултатността спрямо околната среда, а не толкова към подобряване на системата за управление. Това би се реализирало с дейността по ре-сертификация на вече въведената от предприятието система за управление на околната среда, като се премине към ISO 14001:2015, чрез вземане на необходимите мерки, относно актуализацията и преработването на наличната документация по ISO 14001 и получаване на сертификат като краен резултат., Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 500.00
  • Дейност: Дейности за визуализация на проекта: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с цел да се повиши обществената осведоменост по отношение на финансирането на проекта от ОП "Иновации и конкурентоспособност"; да се информира широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускане на помощта и за резултатите от нея; да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - две информационни табели, една във София и една във Враца, които ще се използват за визуализация и ще популяризират проекта, оперативната програма, ЕФРР и ЕС; - изработване на информационен стикер, който ще бъде поставен върху закупеното в рамките на проекта ДМА: хардуерно оборудване - сървър. Ще бъдат предприети необходимите мерки за обозначаване на всеки документ, свързани с реализацията на проекта, че проектът е финансиран от ОП "Иновации и конкурентоспособност"" и е съфинансирана от Европейския съюз. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответстват на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За изпълнението на дейността фирмата ще: - направи запитване към различни печатни фирми и рекламни агенции; - ще се анализират получените оферти; - ще се избере най-оптималното предложение на базата на поставените критерии за качество, цена и срок. , Договорена стойност: 100.00 , Отчетена стойност: 80.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез „колокация“ на сървъри, необходими за въвеждането на ИКТ базирания софтуер: Дейността ще се реализира, като закупеното по проекта хардуерно оборудване бъде позиционирано в специализиран дейта център, който осигурява необходимите условия за непрекъснато и безпроблемно функциониране. "Ай Ти управление и анализ" ООД не притежава собствен дейта център, в който да позиционира закупеното по проекта хардуерно оборудване. Това обослувя необходимостта от използване на услугата "колокация" за осигуряване на необходимите условия за непрекъснато и безпроблемното функциониране на оборудването. Сървърът ще се позиционира в гр. Враца, където има изградена надеждна, сигурна и високоскоростна инфраструктура. В същото време "Ай Ти управление и анализ" ООД планира да открие офис в северозападния район с цел разширяване на своята дейност и оптимизация на процеса по интернационализация на предлаганите услуги, насочени към клиенти от Румъния и Сърбия. Услугата "колокация" ще намали разходите на компанията, свързани с експлоатацията на софтуерната система, придобита по проекта и ще се освободи от разходите по назначаване на допълнителен технически персонал, охрана, изграждане на специализирано помещение с прецизна климатизация, електрозахранване, поддръжка на съоръженията и други. В същото време чрез позициониране на хардуерното оборудване в специализиран дейта център ще се осигури надежност и сигурност при съхраняване на информация, което е от изключителна важност в ИТ сектора. Във връзка с гарантиране устойчивост на резултатите от изпълнението проекта, "Ай Ти управление и анализ" ООД ще подсигури правото да ползва подкрепените по проекта колокационни услуги за период от минимум три години след приключването на проекта или да осигури подходящи условия за функциониране на придобитите по проекта сървъри за период от минимум 3 (три) години след приключването на проекта. , Договорена стойност: 2 400.00 , Отчетена стойност: 2 400.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛЛ-С СЕРТИФИКАЦИЯ - БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: СИРМА СОЛЮШЪНС АД, Договорена стойност по проекта*: 320 740.00 , Отчетена стойност**: 458 200.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.00
  • Изпълнител: ИНТЕРСИН ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: ЕСТРЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 71 478.60 , Достигната стойност: 71 047.14

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 980.00 BGN
БФП 2 786.00 BGN
Собствено финансиране 1 194.00 BGN
Общо реално изплатени суми 323 526.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Конфликт на интереси 100.00 9 240.00 3 960.00 13 200.00 СИРМА СОЛЮШЪНС АД
Конфликт на интереси 100.00 311 500.00 133 500.00 445 000.00 СИРМА СОЛЮШЪНС АД
Конфликт на интереси 100.00 311 500.00 133 500.00 445 000.00 СИРМА СОЛЮШЪНС АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Колокация“ на сървър, Прогнозна стойност: 2 400.00
  • Обособена позиция 1: "Колокация" на 1 бр. сървър
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Актуализиране на система за управление на околната среда ISO 14001., Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Актуализиране на система за управление на околната среда ISO 14001 - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и въвеждане на интегрирана система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието, Прогнозна стойност: 446 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване и въвеждане на интегрирана система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието, разпределена в модули - 1 бр.
    Изпълнител: СИРМА СОЛЮШЪНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 311 500.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на хардуерно оборудване - сървър 1 бр., Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на хардуерно оборудване - сървър 1 бр.
    Изпълнител: СИРМА СОЛЮШЪНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 240.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изработка и печат на рекламни материали, Прогнозна стойност: 100.00
  • Обособена позиция 1: 1.Иготвяне на информационни табели - 2 бр.; 2. Изработване на информационен стикер -1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Ре-сертификация на система за управление на околната среда ISO 14001, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Ре-сертификация на система за управление на околната среда ISO 14001 - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN