Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-5.001-0003-C07
Наименование на проекта Техническа помощ за УО на ОПДУ за подготовка, изпълнение, наблюдение, контрол, информация и комуникация по ОПДУ
Бенефициент 000695025 Управляващ орган на Оперативна програма "Добро управление"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 03.12.2018
Дата на стартиране 01.02.2019
Дата на приключване 11.06.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България
  • Територията на ЕС

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на  Управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата.
Дейности
  • Дейност: Подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ: Дейността е насочена към цялостно подпомагане на дейностите по подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, както и за съхранение на документи по ОПАК и ОПТП 2007-2013 г. Планирани са разходи за възнаграждения, включително и допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на всички служители на УО на ОПДУ. Изпълнението на дейността ще способства за високата мотивация на всички служители на всички етапи – програмиране, договаряне, мониторинг и верификация, финансово управление, наблюдение, информация и комуникация. По този начин тя ще има пряк ефект за осигуряване на ефективност на управлението на програмата. Предвидена е консултантска подкрепа и специфична експертиза при идентифицирана необходимост за всеки от етапите на управление на ОПДУ, като прилагане на европейска нормативна рамка, юридически услуги, ИП експертиза, статистическа обработка на данни, верификация на разходи и др. Една от основните функции на УО на ОПДУ е да координира и подпомага работата на Комитета за наблюдение (КН) и Подкомитета. Организирането на заседанията изисква осигуряване на ресурси и услуги. За ефективно управление на ОПДУ е необходимо постоянното укрепване на административния капацитет на служителите в УО на ОПДУ и членовете на КН. Планирани са участия в специализирани обучения в страната и чужбина (съгласно годишен план за обучения), организиране на семинари и тиймбилдинг програми насочени към постигане на целите на УО на ОПДУ. Изграждането и поддържането на жизнеспособна и ефективна комуникация между служителите на дирекцията е ключова предпоставка за преодоляване на предизвикателствата пред дирекцията. В рамките на дейността следва да се обезпечи и участието на представители на УО на ОПДУ в работни групи, комитети и форуми, организирани от институции и органи на ЕС. При изпълнение на задълженията си, служителите на УО на ОПДУ извършват проверки на място по проекти (съгласно годишен план за проверки), участват в заседания на РСР и РКК, участват в събития организирани от мрежата ОИЦ, участия на събития, организирани в изпълнение на проекти, финансирани по ОПДУ и др. Разходите за извършване на тези дейности ще са съгласно Наредбата за командировките в страната. Техническото обезпечаване на дейността на УО на ОПДУ включва доставка на офис оборудване и обзавеждане, закупуване на офис материали и консумативи, доставка на специализиран софтуер, поддръжка и ремонт на оборудването, поддръжка и ремонт на работните помещения (вкл. ежедневно почистване) и др., необходими за изпълнение на преките задължение на служителите. С оглед спазване на тригодишния срок, в рамките на който разходооправдателните документи във връзка с помощта трябва да се пазят на разположение в съответствие с член 90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006, е необходимо да бъдат наети специализирани помещения за съхранение на архиви и да се осигури поддържката на помещенията, в които се съхраняват документите по програмите. , Договорена стойност: 13 160 000.00 , Отчетена стойност: 12 954 817.42
  • Дейност: Информиране и комуникация: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани различни видове публични събития в зависимост от нуждите на УО: информационни дни, обучения за бенефициенти, годишни информационни събития, пресконференции, конференции и др. Ще бъдат изработени информационни и рекламни материали по ОПДУ и при необходимост ще бъде организирана рекламно-информационна кампания за популяризиране на резултатите по програмата. В съответствие със задължението на УО за информиране на кандидатите и бенефициентите по отношение на възможностите и процедурите за кандидатстване ще бъдат организирани информационни дни, насочени към потенциалните бенефициенти. Броят на тези събития ще бъде определен съобразно заложените в Индикативната годишна работна програма процедури. След сключването на договори с УО на вече одобрените бенефициенти е предвидено провеждане на обучения за правилно управление на проекти. По време на тези обучения бенефициентите биват запознати с основните правила за качествено изпълнение на проектите, с процеса на мониторинг и финансово изпълнение, с процедурите за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП, както и със задълженията си за деклариране на нередности и осигуряване на информация и публичност. Съгласно изискванията на Регламент 1303/2013 г. веднъж годишно УО на ОПДУ ще организира по едно голямо информационно събитие (или мащабна годишна дейност), на което ще се популяризира изпълнението на програмата и подкрепата на ЕСФ за изграждането електронно управление, модерна и ефективна администрация, прозрачна и работеща съдебна система и силно гражданско общество. При необходимост ще бъдат организирани конференции, пресконференции, кръгли маси като още една мярка за постигане на прозрачност и повишаване на информираността за обхвата, целите и резултатите от ОПДУ и за приноса на ЕСФ. Подобни информационни форуми ще се организират по актуални теми, отнасящи се до дейността на УО или във връзка с конкретни информационни поводи, възникнали в хода на изпълнение на програмата. В рамките на дейността е предвидено изработването на рекламни и печатни информационни материали за обезпечаване нуждите на организираните публични събития и за популяризиране на ОПДУ и ЕСФ. Печатните информационни материали (брошури, дипляни, листовки, плакати, ръководства, наръчници и др.) ще включват максимално ясна и разбираема информация в синтезиран вид, онагледена по подходящ начин. Чрез актуализиране на секция на ОПДУ в www.eufunds.bg ще бъде популяризирана ОПДУ. Дейността предвижда постоянно обновяване, поддържане и развитие на секцията. При необходимост може да се използват рекламни банери за популяризиране на ОПДУ и на конкретни инициативи в интернет. Предвижда се изработване и излъчване на информационни аудио-визуални материали (кратки рекламни ТВ клипове и радио спотове) в ефирното време на телевизионните и радио оператори. Освен реклама в телевизии и радиа, за целите на популяризиране на ОПДУ и осигуряването на достъпна информация във връзка с обявяването на нови процедури за кандидатстване, популяризиране на добри практики и отразяване на напредъка по изпълнението на програмата ще бъдат използвани и печатните медиите, в които ще се публикуват статии, интервюта и други информационни материали в зависимост от комуникационните нужди на УО. За да се проследи ефектът от провежданата комуникационна политика, ще бъде правен постоянен мониторинг на медиите и контент анализ. Това ще позволи на УО да проследява в реално време публичния си образ и да реагира на възникнали конкретни ситуации. Ще се поддържа архив на публикациите и излъчванията в медиите. , Договорена стойност: 538 000.00 , Отчетена стойност: 494 165.67

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 5 688.00
  • Изпълнител: Анжела, Договорена стойност по проекта*: 33 600.00 , Отчетена стойност**: 29 041.75
  • Изпълнител: Адвокатско дружество „Димитров и Пелов“ , Договорена стойност по проекта*: 112 000.00 , Отчетена стойност**: 84 240.00
  • Изпълнител: ДЗЗД Обединение „АСИСТ ОПДУ“, Договорена стойност по проекта*: 57 600.00 , Отчетена стойност**: 54 096.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 000.00 , Отчетена стойност**: 22 548.00
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 145 000.00 , Отчетена стойност**: 50 400.00
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 500.00 , Отчетена стойност**: 3 468.73
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 778.62 , Отчетена стойност**: 778.62
  • Изпълнител: ЕВРОКЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 729.99 , Отчетена стойност**: 3 729.99
  • Изпълнител: КРЕДО ХЮМАН РИСОРСИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 920.00 , Отчетена стойност**: 7 104.00
  • Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 2 343.36
  • Изпълнител: Институт за пазарна икономика , Договорена стойност по проекта*: 57 700.00 , Отчетена стойност**: 69 240.00
  • Изпълнител: АИИ ДЕЙТА ПРОЦЕСИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 26 352.00 , Отчетена стойност**: 31 622.40
  • Изпълнител: ДИМИРОМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 54 000.00 , Отчетена стойност**: 54 871.07
  • Изпълнител: Нова Глоуб, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 334.80
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 73 800.00 , Отчетена стойност**: 49 852.60
  • Изпълнител: АПРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 165 666.68 , Отчетена стойност**: 198 800.02
  • Изпълнител: МИРА ТЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 050.00 , Отчетена стойност**: 26 460.00
  • Изпълнител: УЕБГРАУНД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 53 000.00 , Отчетена стойност**: 49 320.00
  • Изпълнител: Темида Проджект ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 55 350.00 , Отчетена стойност**: 29 446.20
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „БЪЛГАРИЯ ЕР – ПОСОКА“, Договорена стойност по проекта*: 60 000.00 , Отчетена стойност**: 14 128.18
  • Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 205 000.00 , Отчетена стойност**: 76 315.78
  • Изпълнител: ТЕЗА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 165 245.20 , Отчетена стойност**: 174 937.60
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 104.88
  • Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 5 833.94
  • Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 252 400.00 , Отчетена стойност**: 46 944.59
  • Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 100 000.00 , Отчетена стойност**: 43 440.00
  • Изпълнител: Сивита България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 450.00 , Отчетена стойност**: 13 440.00
  • Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“, Договорена стойност по проекта*: 88 257.00 , Отчетена стойност**: 61 101.00
  • Изпълнител: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 215.00 , Отчетена стойност**: 10 743.47
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ТРАНСЛИНГВА-ЕВРОПА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 980.00
  • Подизпълнител: ПРЕВОДАЧЕСКА КЪЩА СКРИВАНЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 980.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: ДИАЛОГ-ПЛЮС ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 980.00
  • Член на обединение: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Анализи, проучвания, доклади и др. подпомагащи изпълнението на ОПДУ и подготовката за следващия програмен период, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Обучени служители на УО и членове на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 350.00 , Достигната стойност: 495.00
Индикатор 3 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 56.00 , Достигната стойност: 61.00
Индикатор 4 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 40.00
Индикатор 5 Изработени информационни материали по вид (печатни, електронни и аудиовизуални), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 45.00
Индикатор 6 Проведени заседания на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 13 430 833.71 BGN
БФП 13 430 833.71 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 13 430 833.71 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 60 250.00 0.00 60 250.00 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 440.00 0.00 1 440.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 000.00 0.00 1 000.00 КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици” с две обособени позиции., Прогнозна стойност: 45 000.00
  • Обособена позиция 1: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици за помещения в сградите на Министерския съвет, София, бул. „Кн. Ал. Дондуков“ № 1 и ул. „Сердика“ № 6-8“
    Изпълнител: ЕВРОКЛИМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 729.99
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и пускане в експлоатация на компютърни работни станции и преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро Управление“, Прогнозна стойност: 140 000.00
  • Обособена позиция 1: Компютърни станции
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 500.00
  • Обособена позиция 2: Преносими компютри
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Мутифункционани устройства и мултимедийно устройство
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 487.20
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 4 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”, Прогнозна стойност: 18 072.14
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”, Прогнозна стойност: 450 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”, Прогнозна стойност: 350 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“, Прогнозна стойност: 113 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“
    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 88 257.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление“, Прогнозна стойност: 69 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление
    Изпълнител: Темида Проджект ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 350.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на конферентни услуги и хотелски настанявания за нуждите на Министерския съвет“ с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Хотелски настанявания в чужбина“; Обособена позиция № 2: „Конферентни услуги и хотелски настанявания в България“, Прогнозна стойност: 1 220 564.00
  • Обособена позиция 1: Хотелски настанявания в чужбина
    Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
  • Обособена позиция 2: Конферентни услуги и хотелски настанявания в България
    Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на публичност на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“ , Прогнозна стойност: 275 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Осигуряване на онлайн материали за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.”
    Изпълнител: УЕБГРАУНД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Създаване и реализиране на информационни кампании в интернет за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“
    Изпълнител: АПРА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 165 666.68
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”, Прогнозна стойност: 2 000 000.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на устни преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”
    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
  • Обособена позиция 2: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации
    Изпълнител: Нова Глоуб
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 7 057.75
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 15 119.09
  • Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 258.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства, Прогнозна стойност: 72 416.50
  • Обособена позиция 1: 3 Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Лексмарк
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 778.62
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, Прогнозна стойност: 450 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на оператор
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 800.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление, Прогнозна стойност: 145 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 145 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 35 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Логистика и самолетни билети, Прогнозна стойност: 1 080 000.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 34 950.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съве
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „БЪЛГАРИЯ ЕР – ПОСОКА“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
    Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 252 400.00
  • Обособена позиция 2: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната
    Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 205 000.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 34 950.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
    Изпълнител: ТЕЗА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025), Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025)
    Изпълнител: ДЗЗД Обединение „АСИСТ ОПДУ“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 600.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ и радио спотове, Прогнозна стойност: 900 000.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Разходи за рекламни и печатни материали, Прогнозна стойност: 225 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN