Кратко описание на проекта |
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на Управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата.
|
Дейности |
-
Дейност: Подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ: Дейността е насочена към цялостно подпомагане на дейностите по подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, както и за съхранение на документи по ОПАК и ОПТП 2007-2013 г.
Планирани са разходи за възнаграждения, включително и допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на всички служители на УО на ОПДУ. Изпълнението на дейността ще способства за високата мотивация на всички служители на всички етапи – програмиране, договаряне, мониторинг и верификация, финансово управление, наблюдение, информация и комуникация. По този начин тя ще има пряк ефект за осигуряване на ефективност на управлението на програмата.
Предвидена е консултантска подкрепа и специфична експертиза при идентифицирана необходимост за всеки от етапите на управление на ОПДУ, като прилагане на европейска нормативна рамка, юридически услуги, ИП експертиза, статистическа обработка на данни, верификация на разходи и др.
Една от основните функции на УО на ОПДУ е да координира и подпомага работата на Комитета за наблюдение (КН) и Подкомитета. Организирането на заседанията изисква осигуряване на ресурси и услуги.
За ефективно управление на ОПДУ е необходимо постоянното укрепване на административния капацитет на служителите в УО на ОПДУ и членовете на КН.
Планирани са участия в специализирани обучения в страната и чужбина (съгласно годишен план за обучения), организиране на семинари и тиймбилдинг програми насочени към постигане на целите на УО на ОПДУ. Изграждането и поддържането на жизнеспособна и ефективна комуникация между служителите на дирекцията е ключова предпоставка за преодоляване на предизвикателствата пред дирекцията.
В рамките на дейността следва да се обезпечи и участието на представители на УО на ОПДУ в работни групи, комитети и форуми, организирани от институции и органи на ЕС.
При изпълнение на задълженията си, служителите на УО на ОПДУ извършват проверки на място по проекти (съгласно годишен план за проверки), участват в заседания на РСР и РКК, участват в събития организирани от мрежата ОИЦ, участия на събития, организирани в изпълнение на проекти, финансирани по ОПДУ и др. Разходите за извършване на тези дейности ще са съгласно Наредбата за командировките в страната.
Техническото обезпечаване на дейността на УО на ОПДУ включва доставка на офис оборудване и обзавеждане, закупуване на офис материали и консумативи, доставка на специализиран софтуер, поддръжка и ремонт на оборудването, поддръжка и ремонт на работните помещения (вкл. ежедневно почистване) и др., необходими за изпълнение на преките задължение на служителите. С оглед спазване на тригодишния срок, в рамките на който разходооправдателните документи във връзка с помощта трябва да се пазят на разположение в съответствие с член 90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006, е необходимо да бъдат наети специализирани помещения за съхранение на архиви и да се осигури поддържката на помещенията, в които се съхраняват документите по програмите. ,
Договорена стойност: 13 160 000.00
,
Отчетена стойност: 12 954 817.42
-
Дейност: Информиране и комуникация: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани различни видове публични събития в зависимост от нуждите на УО: информационни дни, обучения за бенефициенти, годишни информационни събития, пресконференции, конференции и др. Ще бъдат изработени информационни и рекламни материали по ОПДУ и при необходимост ще бъде организирана рекламно-информационна кампания за популяризиране на резултатите по програмата.
В съответствие със задължението на УО за информиране на кандидатите и бенефициентите по отношение на възможностите и процедурите за кандидатстване ще бъдат организирани информационни дни, насочени към потенциалните бенефициенти. Броят на тези събития ще бъде определен съобразно заложените в Индикативната годишна работна програма процедури.
След сключването на договори с УО на вече одобрените бенефициенти е предвидено провеждане на обучения за правилно управление на проекти. По време на тези обучения бенефициентите биват запознати с основните правила за качествено изпълнение на проектите, с процеса на мониторинг и финансово изпълнение, с процедурите за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП, както и със задълженията си за деклариране на нередности и осигуряване на информация и публичност.
Съгласно изискванията на Регламент 1303/2013 г. веднъж годишно УО на ОПДУ ще организира по едно голямо информационно събитие (или мащабна годишна дейност), на което ще се популяризира изпълнението на програмата и подкрепата на ЕСФ за изграждането електронно управление, модерна и ефективна администрация, прозрачна и работеща съдебна система и силно гражданско общество.
При необходимост ще бъдат организирани конференции, пресконференции, кръгли маси като още една мярка за постигане на прозрачност и повишаване на информираността за обхвата, целите и резултатите от ОПДУ и за приноса на ЕСФ. Подобни информационни форуми ще се организират по актуални теми, отнасящи се до дейността на УО или във връзка с конкретни информационни поводи, възникнали в хода на изпълнение на програмата.
В рамките на дейността е предвидено изработването на рекламни и печатни информационни материали за обезпечаване нуждите на организираните публични събития и за популяризиране на ОПДУ и ЕСФ. Печатните информационни материали (брошури, дипляни, листовки, плакати, ръководства, наръчници и др.) ще включват максимално ясна и разбираема информация в синтезиран вид, онагледена по подходящ начин.
Чрез актуализиране на секция на ОПДУ в www.eufunds.bg ще бъде популяризирана ОПДУ. Дейността предвижда постоянно обновяване, поддържане и развитие на секцията. При необходимост може да се използват рекламни банери за популяризиране на ОПДУ и на конкретни инициативи в интернет.
Предвижда се изработване и излъчване на информационни аудио-визуални материали (кратки рекламни ТВ клипове и радио спотове) в ефирното време на телевизионните и радио оператори. Освен реклама в телевизии и радиа, за целите на популяризиране на ОПДУ и осигуряването на достъпна информация във връзка с обявяването на нови процедури за кандидатстване, популяризиране на добри практики и отразяване на напредъка по изпълнението на програмата ще бъдат използвани и печатните медиите, в които ще се публикуват статии, интервюта и други информационни материали в зависимост от комуникационните нужди на УО.
За да се проследи ефектът от провежданата комуникационна политика, ще бъде правен постоянен мониторинг на медиите и контент анализ. Това ще позволи на УО да проследява в реално време публичния си образ и да реагира на възникнали конкретни ситуации. Ще се поддържа архив на публикациите и излъчванията в медиите.
,
Договорена стойност: 538 000.00
,
Отчетена стойност: 494 165.67
|
Партньори |
Няма
|
Изпълнители |
-
Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД,
Договорена стойност по проекта*: 10 000.00
,
Отчетена стойност**: 5 688.00
-
Изпълнител: Анжела,
Договорена стойност по проекта*: 33 600.00
,
Отчетена стойност**: 29 041.75
-
Изпълнител: Адвокатско дружество „Димитров и Пелов“ ,
Договорена стойност по проекта*: 112 000.00
,
Отчетена стойност**: 84 240.00
-
Изпълнител: ДЗЗД Обединение „АСИСТ ОПДУ“,
Договорена стойност по проекта*: 57 600.00
,
Отчетена стойност**: 54 096.00
-
Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 35 000.00
,
Отчетена стойност**: 22 548.00
-
Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 145 000.00
,
Отчетена стойност**: 50 400.00
-
Изпълнител: РОНОС ООД,
Договорена стойност по проекта*: 2 500.00
,
Отчетена стойност**: 3 468.73
-
Изпълнител: Кооперация ПАНДА,
Договорена стойност по проекта*: 778.62
,
Отчетена стойност**: 778.62
-
Изпълнител: ЕВРОКЛИМА ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 3 729.99
,
Отчетена стойност**: 3 729.99
-
Изпълнител: КРЕДО ХЮМАН РИСОРСИНГ ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 5 920.00
,
Отчетена стойност**: 7 104.00
-
Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД,
Договорена стойност по проекта*: 10 000.00
,
Отчетена стойност**: 2 343.36
-
Изпълнител: Институт за пазарна икономика ,
Договорена стойност по проекта*: 57 700.00
,
Отчетена стойност**: 69 240.00
-
Изпълнител: АИИ ДЕЙТА ПРОЦЕСИНГ ООД,
Договорена стойност по проекта*: 26 352.00
,
Отчетена стойност**: 31 622.40
-
Изпълнител: ДИМИРОМА ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 54 000.00
,
Отчетена стойност**: 54 871.07
-
Изпълнител: Нова Глоуб,
Договорена стойност по проекта*: 5 000.00
,
Отчетена стойност**: 334.80
-
Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД,
Договорена стойност по проекта*: 73 800.00
,
Отчетена стойност**: 49 852.60
-
Изпълнител: АПРА ООД,
Договорена стойност по проекта*: 165 666.68
,
Отчетена стойност**: 198 800.02
-
Изпълнител: МИРА ТЕЛ ООД,
Договорена стойност по проекта*: 22 050.00
,
Отчетена стойност**: 26 460.00
-
Изпълнител: УЕБГРАУНД ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 53 000.00
,
Отчетена стойност**: 49 320.00
-
Изпълнител: Темида Проджект ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 55 350.00
,
Отчетена стойност**: 29 446.20
-
Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „БЪЛГАРИЯ ЕР – ПОСОКА“,
Договорена стойност по проекта*: 60 000.00
,
Отчетена стойност**: 14 128.18
-
Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД,
Договорена стойност по проекта*: 1 205 000.00
,
Отчетена стойност**: 76 315.78
-
Изпълнител: ТЕЗА ООД,
Договорена стойност по проекта*: 1 000.00
,
Отчетена стойност**: 360.00
-
Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД,
Договорена стойност по проекта*: 165 245.20
,
Отчетена стойност**: 174 937.60
-
Изпълнител: Петя,
Договорена стойност по проекта*: 1 000.00
,
Отчетена стойност**: 1 104.88
-
Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД,
Договорена стойност по проекта*: 1 000.00
,
Отчетена стойност**: 5 833.94
-
Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 1 252 400.00
,
Отчетена стойност**: 46 944.59
-
Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 6 000.00
,
Отчетена стойност**: 0.00
-
Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 100 000.00
,
Отчетена стойност**: 43 440.00
-
Изпълнител: Сивита България ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 16 450.00
,
Отчетена стойност**: 13 440.00
-
Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“,
Договорена стойност по проекта*: 88 257.00
,
Отчетена стойност**: 61 101.00
-
Изпълнител: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД,
Договорена стойност по проекта*: 10 215.00
,
Отчетена стойност**: 10 743.47
|
Подизпълнители |
-
Подизпълнител: ТРАНСЛИНГВА-ЕВРОПА ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 13 980.00
-
Подизпълнител: ПРЕВОДАЧЕСКА КЪЩА СКРИВАНЕК ООД,
Договорена стойност по проекта*: 13 980.00
|
Членове на обединение |
-
Член на обединение: ДИАЛОГ-ПЛЮС ООД,
Договорена стойност по проекта*: 13 980.00
-
Член на обединение: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД,
Договорена стойност по проекта*: 0.00
-
Член на обединение: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД,
Договорена стойност по проекта*: 0.00
|
Забележки:
* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
- За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
- Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
- Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи
|
Индикатор 1 |
Анализи, проучвания, доклади и др. подпомагащи изпълнението на ОПДУ и подготовката за следващия програмен период,
Мерна единица: Брой,
Базова стойност: 0.00
,
Целева стойност: 6.00
,
Достигната стойност: 6.00
|
Индикатор 2 |
Обучени служители на УО и членове на КН,
Мерна единица: Брой,
Базова стойност: 0.00
,
Целева стойност: 350.00
,
Достигната стойност: 495.00
|
Индикатор 3 |
Брой публични информационни събития,
Мерна единица: Брой,
Базова стойност: 0.00
,
Целева стойност: 56.00
,
Достигната стойност: 61.00
|
Индикатор 4 |
Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ,
Мерна единица: Брой,
Базова стойност: 0.00
,
Целева стойност: 43.00
,
Достигната стойност: 40.00
|
Индикатор 5 |
Изработени информационни материали по вид (печатни, електронни и аудиовизуални),
Мерна единица: Брой,
Базова стойност: 0.00
,
Целева стойност: 7.00
,
Достигната стойност: 45.00
|
Индикатор 6 |
Проведени заседания на КН,
Мерна единица: Брой,
Базова стойност: 0.00
,
Целева стойност: 6.00
,
Достигната стойност: 9.00
|
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици” с две обособени позиции.,
Прогнозна стойност: 45 000.00
-
Обособена позиция 1: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици за помещения в сградите на Министерския съвет, София, бул. „Кн. Ал. Дондуков“ № 1 и ул. „Сердика“ № 6-8“
Изпълнител: ЕВРОКЛИМА ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 729.99
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка и пускане в експлоатация на компютърни работни станции и преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро Управление“,
Прогнозна стойност: 140 000.00
-
Обособена позиция 1: Компютърни станции
Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 500.00
-
Обособена позиция 2: Преносими компютри
Изпълнител:
Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
-
Обособена позиция 3: Мутифункционани устройства и мултимедийно устройство
Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 487.20
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 4 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”,
Прогнозна стойност: 18 072.14
-
Обособена позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”
Изпълнител: РОНОС ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”,
Прогнозна стойност: 450 000.00
-
Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”
Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 000.00
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“,
Прогнозна стойност: 300 000.00
-
Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“
Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”,
Прогнозна стойност: 350 000.00
-
Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”
Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“,
Прогнозна стойност: 113 000.00
-
Обособена позиция 1: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“
Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 88 257.00
|
Процедура 8 |
Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление“,
Прогнозна стойност: 69 500.00
-
Обособена позиция 1: Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление
Изпълнител: Темида Проджект ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 350.00
|
Процедура 9 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на конферентни услуги и хотелски настанявания за нуждите на Министерския съвет“ с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Хотелски настанявания в чужбина“; Обособена позиция № 2: „Конферентни услуги и хотелски настанявания в България“,
Прогнозна стойност: 1 220 564.00
-
Обособена позиция 1: Хотелски настанявания в чужбина
Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
-
Обособена позиция 2: Конферентни услуги и хотелски настанявания в България
Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100 000.00
|
Процедура 10 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на публичност на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“ ,
Прогнозна стойност: 275 000.00
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Осигуряване на онлайн материали за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.”
Изпълнител: УЕБГРАУНД ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 000.00
-
Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Създаване и реализиране на информационни кампании в интернет за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“
Изпълнител: АПРА ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 165 666.68
|
Процедура 11 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”,
Прогнозна стойност: 2 000 000.00
-
Обособена позиция 1: „Осигуряване на устни преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”
Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
-
Обособена позиция 2: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации
Изпълнител: Нова Глоуб
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
|
Процедура 12 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Прогнозна стойност: 7 057.75
-
Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
Изпълнител: РОНОС ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
|
Процедура 13 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Прогнозна стойност: 15 119.09
-
Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
|
Процедура 14 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“,
Прогнозна стойност: 100 000.00
-
Обособена позиция 1: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“
Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 258.00
|
Процедура 15 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства,
Прогнозна стойност: 72 416.50
-
Обособена позиция 1: 3 Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Лексмарк
Изпълнител: Кооперация ПАНДА
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 778.62
|
Процедура 16 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност,
Прогнозна стойност: 450 000.00
|
Процедура 17 |
Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление,
Прогнозна стойност: 145 000.00
-
Обособена позиция 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“
Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 145 000.00
|
Процедура 18 |
Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП,
Прогнозна стойност: 35 000.00
-
Обособена позиция 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 000.00
|
Процедура 19 |
Предмет на предвидената процедура: Логистика и самолетни билети,
Прогнозна стойност: 1 080 000.00
|
Процедура 20 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Прогнозна стойност: 34 950.00
-
Обособена позиция 1: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съве
Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
|
Процедура 21 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет,
Прогнозна стойност: 600 000.00
-
Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет
Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „БЪЛГАРИЯ ЕР – ПОСОКА“
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
|
Процедура 22 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната,
Прогнозна стойност: 0.00
-
Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 252 400.00
-
Обособена позиция 2: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната
Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 205 000.00
|
Процедура 23 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Прогнозна стойност: 34 950.00
-
Обособена позиция 1: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
Изпълнител: ТЕЗА ООД
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
|
Процедура 24 |
Предмет на предвидената процедура: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025),
Прогнозна стойност: 70 000.00
-
Обособена позиция 1: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025)
Изпълнител:
Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
-
Обособена позиция 2: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025)
Изпълнител: ДЗЗД Обединение „АСИСТ ОПДУ“
Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 600.00
|
Процедура 25 |
Предмет на предвидената процедура: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ и радио спотове,
Прогнозна стойност: 900 000.00
|
Процедура 26 |
Предмет на предвидената процедура: Разходи за рекламни и печатни материали,
Прогнозна стойност: 225 000.00
|