Идентификация

Номер от ИСУН BG-RRP-8.013-0007-C02
Наименование на проекта Интегриране на мерки за устойчива градска мобилност на територията на общините Велинград и Ракитово
Бенефициент 000351580 ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД
Източник на финансиране МВУ ==> Национален план за възстановяване и устойчивост
Дата на сключване на договора/заповедта 23.05.2024
Дата на стартиране 23.05.2024
Дата на приключване 23.05.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Велинград, гр.Велинград
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Ракитово, гр.Ракитово

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото ПИИ обхваща интегрирани мерки за устойчива градска мобилност в партньорство между община Велинград и община Ракитово.
Проектът предвижда следните дейности:
1.Доставка на нови превозни средства за обществения транспорт (градски и междуселищен) с нулеви емисии. 
Партньорите планират да закупят два електрически автобуса за нуждите на градския транспорт в гр. Велинград и един електрически автобус за нуждите на междуселищния транспорт на община Ракитово.
2. Съпътстващи мерки за осигуряване на зарядни станции за превозните средства на обществения транспорт.
Двете общини планират да закупят два зарядни станции за нуждите на община Велинград и една нуждите на община Ракитово.
3. Разработване и въвеждане на интелигентна транспортна система (ИТС) и интегрирани цифрови решения за подобряване на ефикасността и ефективността на обществения транспорт.
Партньорите предвиждат на територията на община Велинград да се внедри ИТС и да се монтират електронни информационни табла на спирки в града.
4. Изпълнение на инфраструктурни мерки за безопасна градска мобилност, насочени към уязвимите участници в движението – пешеходци и велосипедисти.
Двете общини планират да изпълнят следните мерки: осветеност на пешеходни пътеки в гр. Велинград и изграждане на велоалея в община Ракитово.
5. Разработване на генерален план за организация на движението (ГПОД) на община Ракитово.
6. Дейност по строителен надзор.
7. Организация и управление, информация и публичност
ПИИ е в пълно съответствие с Плановете за интегрирано развитие на двете общини, Плана за устойчива градска мобилност на община Велинград и Интегрираната териториална стратегия за развитие на Южен централен район.
Общата стойност на ПИИ е в размер на 3 636 276,09 лв. с включено недопустимо за възстановяване от програмата ДДС на стойност 416 006,60 лв.
Дейности
  • Дейност: Доставка на нови превозни средства за обществения транспорт (градски и междуселищен) с нулеви емисии: Във връзка с реализирането на политиката по "Устойчива градска мобилност" и в унисон с Европейската зелена сделка за въвеждане на по-чисти форми на частен и обществен транспорт, общините Велинград и Ракитово в изпълнение на настоящото ПИИ планират да закупят и доставят нови превозни средства за обществения транспорт с нулеви емисии. Придобитите в резултат от финансирането по настоящата процедура активи ще бъдат собственост на общините, които от своя страна ще ги предоставят за безвъзмездно ползване на оператор, с който община Велинград и община Ракитово имат сключен Договор за обществена услуга за обществен превоз на пътници (ДОУ) съгласно Регламент (ЕО) №1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 година, относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт и за отмяна на регламенти (ЕИО) №1191/69 и (ЕИО) №1107/70 на Съвета (Регламент (ЕО) №1370/2007), както и в съответствие с Наредба №2 от 15 март 2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси (Наредба №2/2002 г.), с който е възложено предоставянето на обществена услуга за превоз на пътници. Община Велинград ще планира да закупи два новопроизведени електробуса с дължина: от 8 000 mm до 9 000 mm, в серийно производство (неограничена серия), нископодови, нови, градски автобуси, с две оси, категория М3, клас I, отговарящи на изискванията по отношение на автобусите, определени в Регламент (ЕО) № 661/2009 и Правило на ИКЕ на ООН № 107. Участниците трябва да представят сертификат за одобрение на типа на предлагания автобус съгласно Директива 2007/46/ЕО преди 01.09.2020 г., или Регламент (ЕС) 2018/858, или Наредба № 60 от 24.04.2009 г. за одобряване типа на нови моторни превозни средства и техните ремаркета. Тази дейност напълно отговаря на стратегическата политика на общината за развитие на устойчива градска мобилност, заложена в ПУГМ, ПИРО и стратегията за развитие на Южен Централен регион. Маршрута по, който ще се движат двата електробуса е градската линия №1- Чепино-Лъджене-Каменица и обратно. Този маршрута свързва и трите квартала на град Велинград и ще обслужва възможно най-голям брой пътници. Община Ракитово планира да закупи един електробус, който да превозва пътниците по междуградската линия Ракитово - Велинград. Той ще бъде с две оси, категория M3, с дължина: от 7 000 до 8 000 mm, новопроизведени в серийно производство (неограничена серия), отговарящи на изискванията на РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2019/2144 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 27 ноември 2019 година. Новият подвижен състав ще отговаря на всички стандарти за достъпност, като по този начин се гарантира зачитането на правата на хората с увреждания. Преминаването към експлоатация на превозни средства с нулеви емисии е сред първите стъпки, както за подобряване на транспортната услуга, така за подобряване качеството на въздуха и качеството на живот в града. Инвестицията ще осигури на пътниците по-удобен, по-чист, по-нов транспорт. Основните изисквания за технически характеристики на електробусите на двете общини са заложени в техническите спецификации към обявените обществени поръчки. Разходи за доставка на електробуси за община Велинград за 1 бр. - 710 800.00 лв. без ДДС или 1 421 600.00 лв. без ДДС за 2 броя. Разходи за доставка на електробус за община Ракитово за 1 бр. - 440 063.00 лв. без ДДС. , Договорена стойност: 2 233 995.60 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Съпътстващи мерки за осигуряване на зарядни станции за превозните средства на обществения транспорт: Дейността включва проектиране, изграждане, присъединяване и опериране на новоизградените точки за зареждане, както и закупуване, доставка и монтаж на станции за зареждане на обществения транспорт и точки за бързо зареждане на електрически автобуси. Изградените по процедурата зарядни станции ще обслужват единствено новите превозни средства за обществения транспорт (градски и междуселищен) по Дейност 1. Две от зарядните станции ще се изградят на територията на община Велинград по улица "Криволак" в кв. "Лъджене". Тази територия се намира в средата на трасето, по което ще се движат новите електробуси. Зарядните станции следва да отговарят на следните изисквания: - минимална изходна мощност 120 kW; - работеща на входно напрежение 3x380 VAC при температура на околната среда от -25° до +45° С; - изходен куплунг (към превозното средство) – отговарящ на европейските стандарти; - оборудване, софтуер и др. специални инструменти, необходими за обслужване, диагностика и ремонт; - изходно напрежение: 200-1000Vdc; - минимум 10 инча LCD екран; - гаранция – минимум 24 месеца. За зарядните станции Община Велинград има издадено Разрешение за строеж за изграждане на кабелна линия и Разрешение за поставяне на самите тела на зарядните станции. Третата зарядна станция ще се изгради на територията на община Ракитово - на тротоара по ул." Грамадка" между о.т. 27-29 - публична общинска собственост. Избраното местоположение е в близост до началната/крайна точка на линията, по която ще се движи електробусът. Местоположенията на зарядните станции са съобразени с изпълнението на маршрутните разписания на транспортната мрежа и са посочени в Обосновката към ПИИ. Основните изисквания за технически характеристики на зарядните станции са заложени в техническите спецификации към обявените обществени поръчки. Новоизградените по процедурата зарядни станции ще се експлоатират безвъзмездно от оператора на обществена услуга за превоз на пътници. Община Ракитово има изградена кабелна линия на избрания терен за поставяне на зарядната станция. Не са извършени разходи за проектиране и не се предвижда разход за авторски надзор за изграждане на зарядни станции на територията на община Велинград. Не са извършени разходи за проектиране и не се предвижда разход за авторски надзор за изграждане на зарядна станция на територията на община Ракитово. За присъединяване на новоизградените зарядни станции, на територията на партньорите, ще се подадат заявления до Електроразпределителната компания, която обслужва и доставя електроенергия в двете общини и ще се заплатят необходимите такси. Разход за закупуване и изграждане на зарядни станции за община Велинград 1 бр. - 80 825,00 лв. без ДДС или общо 161 650,00 лв. без ДДС за 2 бр. зарядни станции. Разход за закупуване и изграждане на зарядна станция за община Ракитово 1 бр. - 56 720,00 лв. без ДДС. Разход за заплащане на такса към Електроразпределителната компания за присъединяване на зарядни станции в община Велинград - 20 833.33 лв. без ДДС Разход за заплащане на такса към Електроразпределителната компания за присъединяване на зарядна станция в община Ракитово - 15 000.00 лв. без ДДС, Договорена стойност: 337 503.24 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване и въвеждане на интелигентна транспортна система (ИТС) и интегрирани цифрови решения за подобряване на ефикасността и ефективността на обществения транспорт.: ИТС включва изграждане на: 1.Система за управление на обществения транспорт: Доставка, монтаж и инсталация на хардуер и софтуер за Център за данни за обезпечаване инфраструктурата на системата (сървър,работна станция с 2мониторa). 1.Доставка и внедряване на следните софтуерни системи: ●Система за позициониране на електробусите (AVL система) с диспечерски (контролен)център, събиращ и обработващ информацията и управляващ системата в реално време; ●Система за предоставяне на информация в реално време за пътниците (RTPI система) с web-базирано решение за предоставяне на информация за движението на обществения транспорт. Принципът на работа на системата е базиран на изградена свързаност между бордовото оборудване и контролния център, което да обменя данни за местоположението (координатите) на превозните средства,посредством които се следи в реално време за изпълнението на транспортния график и маршрут, за създаването на анализ / обработка на данните, и web-базираното решение за предоставяне на информация за движението на обществения транспорт в реално време. 2.Система за позициониране на електробусите (AVLсистема): -Решение за предоставяне на информация за движението на обществения транспорт и подсистема за управление на електронни информационни табла (ЕИТ) - AVL - light с поддръжка за 5 год.; -Доставка и монтаж на бордово оборудване с AVL технология за 4 бр. превозни средства с проследяващи компоненти (GPS/GPRS); •Локализиране на превозно средство; •Възможност за аларма чрез паник бутон; -Доставка на Бордови компютър с тъч дисплей с вграден софтуер за комуникация с Центъра с извеждане на пътна информация към шофьора, предоставяща информация минимум: Следваща спирка; Оставащо време за достигане по разписание; Изпреварване или изоставане от график в минути и секунди; Информация за движението на превозно средство относно изготвен график; 3.Система за предоставяне на информация в реално време за пътниците (RTPI система) с E-Paper технология: -Система за предоставяне на информация в реално време за пътниците (RTPI система) с web-базирано решение за предоставяне на информация за движението на обществения транспорт (Интернет информационен портал) и подсистема за управление на ЕИТ, с 5 год. поддръжка; -Проектиране на електронни информационни табла (ЕИТ);-Доставка и монтаж на 6 броя електронно информационни табла (ЕИТ);-Гласово оповестяване към електронни информационни табла (ЕИТ) по спирки на градския транспорт;-Доставка, монтаж на система за зареждане на електронно информационно табло (ЕИТ) , 240V 20Ah , 40W 20Ah Solar Panel. Внедряването на ИТС включва логистика и осигуряване на обучение на кадрите, които ще боравят със системата. Системата ще позволи цялостното интегрирано управление на градския транспорт на гр. Велинград, чрез осигуряване на информационното обслужване на цялостния процес по организация на обществения транспорт, реализиране на контрол в реално време върху качеството на изпълнението на услугите на градския транспорт и предоставяне на информация на гражданите посредством ЕИТ и web-базирано решение за предоставяне на информация за движението на обществения транспорт в реално време. Системата ще работи на база на изградена свързаност между бордовото оборудване и контролния център, като се обменят данни за местоположението (координатите) на превозните средства, посредством които се следи в реално време за изпълнението на транспортната задача и се прави анализ и обработка на данните, необходими за публичните информационни услуги. Спирките, на които ще се поставят ЕИТ: -Спирка Каменица - център - Ще бъдат инсталирани ИТС на двете спирки (двете срещуположни спирки); -Лъжене - център - Ще бъдат инсталирани ИТС на двете спирки (двете срещуположни спирки); -Чепино-център - в най-долната част на графиката - Ще бъдат инсталирани ИТС на двете спирки (двете срещуположни спирки); Избраните спирки са част от маршрута, по който ще минават новите превозни средства., Договорена стойност: 601 536.24 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на инфраструктурни мерки за безопасна градска мобилност, насочени към уязвимите участници в движението – пешеходци и велосипедисти. : Най-уязвимите участници в движението са пешеходците и велосипедистите. С цел осигуряване на сигурност за безопасно придвижване на пешеходци и велосипедисти общините Велинград и Ракитово планират да реализират инфраструктурни мерки за безопасна градска мобилност. В община Велинград ще се изпълнят мерки за осветеност на пешеходни пътеки. Израни са 11 броя пешеходни пътеки Пешеходните пътеки в Централна градска част, в близост до обществени сгради - училища, детски градини, църкви и натоварени зони за пресичане на пешеходци, където е налице интензивно движение на пешеходци и МПС. Пешеходна пътека при бул. Съединение и ул. Й. Йовков; Пешеходна пътека при бул. Съединение и ул. И. Еренбург; Пешеходна пътека при бул. Съединение и ул. Екзарх Йосиф; Пешеходна пътека при бул. Съединение и ул. Петър Янев - отдолу; Пешеходна пътека при бул. Съединение и ул. Петър Янев - отгоре; Пешеходна пътека при бул. Съединение и входа на ПГ Алеко Константинов; Пешеходна пътека при ул. Юндола и бул. Хан Аспарух; 2 бр. пешеходни пътека при ул. Юндола и ул. Тошо Стайков; 2бр. пешеходни пътека при бул. Юндола и ул. Кристал. Дейността включва поставяне на нови, допълнителни светододиодни осветителни тела на съществуващи стълбове за уличното осветление, които са общинска собственост. Новите осветители ще се монтират на стълбовете посредством метални конзоли /рогатки/, така че да позволява насочването им пешеходната пътека за постигане на по-добра осветеност. Захранването ще се изпълни с кабели, изтеглени от уличните осветители, монтирани на прилежащия стълб за улично осветление в гофрирани, негорими тръби, които са UV устойчиви. По този начин новите осветители ще се присъединят към изградената от Община Велинград интелигентна система за управление и мониторинг на уличното осветление, което ще позволи тяхното управление да бъде както автоматизирано, така и ръчно в зависимост от необходимостта и метеорологичните условия. В община Ракитово ще се изпълнят мерки за изграждане на велоалея. Дейността включва изпълнение на мерки за развитие на велосипедната инфраструктура в община Ракитово, в т. ч.: - проектиране, авторски надзор и изграждане на велоалея с обща дължина 595.00 метра по Общински път PAZ 1 180 /III-376/, Ракитово - Костадиново PAZ 1181 с обхват: - Участък в населено място – гр. Ракитово от КМ 0+000 до КМ 0+05; - Участък извън населено място - от КМ 0+050 до КМ 2+220. Началото на новата велоалея започва при км. 2+205.00 и достига до км. 2+800.00. Теренът, през който минава трасето е равнинен. Проектното решение предвижда полагане на нови бордюри 18/35 за разделяне велодвижението от автомобилния поток. Новопроектираната велоалея е предвидена за изграждане с конструкция от 8см плътен асфалтобетон върху 20 см трошен фракция 0-63. В обхвата на проекта е предвидено изместване на стълбове за осветление разположени в сервитута на новопроектираната велоалея. За изпълнение на дейността община Ракитово разполага с технически проект с КСС и разрешение за строеж. Мерките, насочени към изграждане на нова инфраструктура за безопасна градска мобилност включват подобряване на достъпа за хора с увреждания. ПИИ е съобразено с Наредба № РД-02-20-2 от 26 януари 2021 г. за определяне на изискванията за достъпност и универсален дизайн на елементите на достъпната среда в урбанизираната територия и на сградите и съоръженията (в сила от 13.03.2021 г.). Изграждането на велоалея в община Ракитово се явява продължение на велоалея, която се изгражда в момента от гр. Ракитово в посока гр. Костандново и е с дължилана 2700 м., финансира се по ДФЗ. Стойността за изграждане на осветеност на пешеходните пътеки е 2 860,00 лв. без ДДС КСС за изграждане на велоалеята е на стойност 291 387,97 лв. , Договорена стойност: 353 097.56 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване на генерален план за организация на движението (ГПОД) на община Ракитово: ГПОД се разработват съгласно Наредба №1 от 17 януари 2001 г. (посл. изм. и доп. ДВ. бр. 20 от 08.03.2019 г.) за организиране на движението по пътищата, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, Наредба №2 от 17.01.2001 г. за сигнализацията на пътищата с пътна маркировка, както и Наредба №18 от 23.07.2001г. за сигнализацията на пътищата с пътни знаци. ГПОД е основен документ за съответното населено място, с който се уреждат редица принципни въпроси като: организация на транзитното движение, маршрутите на линиите от обществения транспорт, посочност и предимства на движението, скоростни режими, пешеходно и велосипедно движение, режими на престой и паркиране. С него се представят още обобщена схема на пътните знаци и списък с организационни и инженерно-технически мероприятия, с които се регулира организацията на движението в населеното място за постигане на безопасни условия за придвижване на всички участници в движението. Важен аспект при разработването/актуализирането на ГДОП е определянето на конфликтните точки в движението и изследването на причините за възникването им, с цел отстраняване на рискове за безопасността на движението. С проектирането на ГПОД следва да се определят условията и реда за организиране на движението по цялата улична и пътна мрежа на територията на община Ракитово и да се разработят за целта съответните схеми и проектни решения. При изпълнението на проекта ще се анализира действащата в момента организация на движението, способите и средствата за нейното реализиране. Изготвянето на генералния план за организация на движението на територията на община Ракитово цели следното: - Максимална безопасност и сигурност на всички участници в движението при тяхното придвижване по пътната и улична мрежа на града; - Устойчивост на пътната безопасност; - Оптимални възможности за развитие на различните видове придвижване на територията на общината при осигуряване на следните приоритети: - пешеходно движение; - обществен транспорт; - велосипедно движение, както и движение на индивидуални електрически превозни средства; - движение на леки автомобили; - движение на товарни автомобили; - транзитно движение на автомобили; - Условия за опазване на общественото здраве чрез намаляване на шумово натоварване, вибрации и вредни емисии чрез подобряване на устойчивата мобилност; - Безопасни, бързи, удобни и икономични транспортни връзки; - Оптимална пропускателна способност на пътищата, улиците или отделни участъци от тях; - Пълна, ясна и неподвеждаща информация за участниците в движението по отношение на пътнотранспортната обстановка. ГПОД следва да съдържа анализ на съществуващото положение, предварителният проект за ГПОД с различни части и окончателен проект. Изготвянето на ГПОД ще постави община Ракитово сред модерно устроените европейски градове по отношение на техническата инфраструктура и би имал силен положителен ефект върху социалното и икономическо развитие на града., Договорена стойност: 48 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Строителен надзор: Дейността предвижда изпълнение на строителен надзор на обекти от транспортната инфраструктура на град Велинград и град Ракитово: 1. Строителен надзор на СМР дейности за присъединяване на 2 зарядни станции в община Велинград; 2. Строителен надзор на СМР дейностите по изграждане на велоалея в община Ракитово. Изпълнителите на строителния надзор върху обектите ще се ангажират с навременното и законосъобразно започване на СМР в строителните площадки, редовни посещения на място, съвместно е техническите специалисти от общините, наблюдение на хода и качеството на изпълнение в съответствие със заложените изисквания и спазване на план-графиците на изпълнителите на СМР, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица е увреждания, спазване на правилата за ненанасяне на вреди на околната среда. Дейността включва и оценка на съответствието на технически проект за зарядни станции в община Велинград на стойност 500,00 лв. без ДДС по Сключен договор №701/21.09.2023 г. с фирма "Бета 7" ООД. Разход за строителен надзор на община Велинград 900,00 лв. без ДДС, съгласно приложени оферти. Разход за строителен надзор на изграждане на велоалия в община Ракитово 6000,00 лв. без ДДС., Договорена стойност: 8 880.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Организация и управление, информация и публичност: Дейностите за организация и управление включват, без да се ограничават до: 1. Определяне на екип за изпълнение на инвестицията, който най-малко ще включва ръководител, финансов експерт, експерт обществени поръчки, експерт информационно осигуряване. Екипът ще включва и представители, определен от Партньора със спомагателни функции - координатор и счетоводител. 2. Организиране на дейностите за изпълнение на инвестицията по реда на ЗОП и ППЗОП: подготовка на документация, обявяване, провеждане на обществена поръчка и сключване на договор с изпълнител; 3. Осъществяване на контрол върху изпълнителите с оглед качествено и в срок изпълнение съгласно сключените договори; документиране и осигуряване на одитна следа; 4. Текущо попълване на информация в информационната система на Механизма (ИСМ) относно сключени договори с изпълнители; разходооправдателни и платежни документи; прогноза за плащане; документи, доказващи изпълнение; 5. Осигуряване на аналитична счетоводна отчетност за всички разходи и извършени плащания по инвестицията; 6. Предоставяне на СНД информация за прогнозните разходи, финансирани от МВУ, вкл. и за невъзстановим съгласно националното законодателство данък добавена стойност; въвеждане ежемесечно в ИСМ прогноза за предстоящите през текущия и следващия месец плащания; 7. Водене на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на инвестицията; 8. Представяне в ИСМ отчет (вкл. окончателен), съдържащ финансова и техническа информация за изпълнението на инвестицията в сроковете посочени в общите условия при предоставяне на средства на КП по НПВУ; 9. Подпомагане на национални и европейски контролни и одитни органи при извършване на проверка на място на инвестицията. Информация и публичност Партньорите по проекта ще прилагат подходящи мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост. И двете общини ще посочват произхода и ще осигурят видимост на финансирането от Съюза, като при всички мерки за информация, комуникация и публичност, изрично ще се указва произходът на финансиране чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаването „финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU“. Общините ще информира обществеността за получената подкрепа, като: - Включат на уебсайтовете си кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроят финансовата подкрепа от ЕС; - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, екипът за изпълнение ще посочва финансовата подкрепа от ЕС. - По време на изпълнението на проекта на видимо място ще се поставят временни билборда с големи размери - по един за всяка община, на които ще се визуализират логото/емблемата/гербът на партньорите, както и стойността на съфинансирането. - Постоянни обяснителни табели (плакат) ще се поставя до една седмица след отстраняване на билбордовете. Табелите съдържат същите основни елементи като билборда. Ще се поставят по една във всеки електрически автобус. - На всеки електробус, зарядни станции, ИТС ще се поставят стикери с информация за процедурата. - Партньорите ще организират минимум две публични събития в процеса на изпълнение на проекта. Крайният получател ще упълномощи СНД, националните проверяващи и одитиращи органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външните одитори да публикуват неговото наименование и адрес, предназначението на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и съотношението на финансиране на допустимите разходи по проекта. Непреки разходи по единна ставка - Велинград - 38 153,28 лв., от които за информация и публичност 4 000.00 лв.. Непреки разходи по единна ставка - Ракитово - 15 110,16 лв., от които за информация и публичност 2 000.00 лв.., Договорена стойност: 53 263.45 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ЧЕПИНО-АВТОТРАНСПОРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: ОБЩИНА РАКИТОВО, Договорена стойност по проекта*: 1 019 005.16 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: АсТурТранс 7 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРОЖЕКТ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 40 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 1 475 865.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕПРА ИНВЕСТМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 595 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Интелигентни цифрови решения за транспорта в общините, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Инфраструктура за безопасна градска мобилност, насочена към уязвимите участници в пътното движение — пешеходците и велосипедистите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Нови превозни средства с нулеви емисии , Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Зарядни станции за превозни средства за обществен транспорт , Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 636 276.09 BGN
БФП 2 897 597.88 BGN
Собствено финансиране 738 678.21 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 100.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електробус и зарядна станция за община Ракитово, Прогнозна стойност: 497 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на електробус и зарядна станция за община Ракитово
    Изпълнител: ЕПРА ИНВЕСТМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 595 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електробуси и зарядни станции за община Велинград, Прогнозна стойност: 1 583 250.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на електробуси и зарядни станции за община Велинград
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 475 865.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инфраструктурни мерки за безопасна градска мобилност, насочени към уязвимите участници в движението - велосипедисти в община Ракитово, Прогнозна стойност: 349 665.56
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инфраструктурни мерки за безопасна градска мобилност, насочени към уязвимите участници в движението – пешеходци в община Велинград, Прогнозна стойност: 3 432.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Информация и публичност на община Велинград, Прогнозна стойност: 4 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Информация и публичност на община Ракитово, Прогнозна стойност: 2 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на услуга по изготвяне на Генерален план за организация на движението - ГПОД за община Ракитово, Прогнозна стойност: 48 000.00
  • Обособена позиция 1: „Разработване на генерален план за организация на движението (ГПОД) на община Ракитово“
    Изпълнител: ПРОЖЕКТ КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Разработване и въвеждане на интелигентни транспортни системи (ИТС) и интегрирани цифрови решения за подобряване на ефикасността и ефективността на обществения транспорт (мерки за дигитализация на транспорта) в община Велинград, Прогнозна стойност: 601 536.24
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Услуга по осигуряване на строителен надзор в община Велинград, Прогнозна стойност: 1 080.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Услуга по осигуряване на строителен надзор в община Ракитово, Прогнозна стойност: 7 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN