Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2913-C01
Наименование на проекта Нови работни места - успешна реализация
Бенефициент 160132071 ТС - МАРКЕТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.03.2017
Дата на стартиране 01.04.2017
Дата на приключване 01.07.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
"ТС-Маркет" ООД е развиваща се  в сферата на търговията. Търговският обект на фирмата е ситуиран в с.Брестовица в материална база състояща се от магазин - супермаркет и складова база. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти води до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и над 54 год. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 13 лица на различни длъжности. Предвижда се 8 лица да бъдат на възраст до 29 години, 3 лица на възраст от 30 до 54 г. и 2 лица на възраст над 54 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъдат закупени автомобил, система за видеонаблюдение, мобилен терминал и преса за балиране на отпадъци, които ще се ползват от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 7 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Подбор на лицата от целевата група; Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане., Договорена стойност: 13 344.48 , Отчетена стойност: 10 061.15
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване. Компанията разполага с оборудване, което не е достатъчно за обезпечаване на работния процес за ново разкритите работни места. Това налага необходимостта от покупка на: - лек автомобил, който ще обезпечи работните места за Търговски агент - мобилен терминал за стоки, който ще се обезпечи работното място за Началник склад - система за видеонаблюдение , която ще се обезпечи работните места за Сътрудник, охрана - преса за балиране на отпадъци, която ще обезпечи работното място за Събирач, отпадъци разделни На предвидените 2 лица Касиер и 2 лица Продавач-консултант компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Договорена стойност: 46 350.00 , Отчетена стойност: 46 130.00
  • Дейност: Подбор на представители на целевата група: Включване на лица от целевата група в изпълнение на дейностите по проекта. Предотвратяване на продължителен престой на пазара на труда на лицата от целевата група, чрез включването им в заетост. Дейността ще бъде осъществена на следните етапи: - проучване и идентифициране на всички лица, които отговарят на възрастовите изисквания на целевата група; - подбор на 13 лица, отговарящи на изискванията на целевата група;, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 1 074.40
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "ТС-Маркет" ООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за търговската дейност - Търговски агент, Касиер, Продавач консултант и Началник склад, така и за други дейности - Сътрудник охрана и Събирач, отпадъци разделни. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 13 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица в производствения процес ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "ТС-Маркет" ООД., Договорена стойност: 115 932.24 , Отчетена стойност: 114 851.55
  • Дейност: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 750 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в компанията., Договорена стойност: 3 125.00 , Отчетена стойност: 3 030.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 5 370.00 , Отчетена стойност**: 5 369.52
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 2 938.98 , Отчетена стойност**: 2 745.18
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 030.00 , Отчетена стойност**: 3 030.00
  • Изпълнител: СЕЙФТИ ГАЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 150.00 , Отчетена стойност**: 22 150.00
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 5 035.50 , Отчетена стойност**: 1 946.45
  • Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО - ПЛОВДИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 980.00 , Отчетена стойност**: 23 980.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 20.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 178 751.72 BGN
БФП 178 751.72 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 168 790.77 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобил, Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобил
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на автомобил
    Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 980.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по проект „Нови работни места-успешна реализация” с 3 обособени позиции, Прогнозна стойност: 22 350.00
  • Обособена позиция 1: Мобилен терминал за стока - 1 брой
    Изпълнител: СЕЙФТИ ГАЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 400.00
  • Обособена позиция 2: Система за видеонаблюдение - 1 брой
    Изпълнител: СЕЙФТИ ГАЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 250.00
  • Обособена позиция 3: Преса за балиране на отпадъци - 1 брой
    Изпълнител: СЕЙФТИ ГАЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN