Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.039-0001-C01
Наименование на проекта Ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпност на средата, доставка на ново оборудване и обзавеждане и благоустрояване на прилежащи площи към образователни институции
Бенефициент 000351743 ОБЩИНА ПАНАГЮРИЩЕ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 02.12.2016
Дата на стартиране 02.12.2016
Дата на приключване 29.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Панагюрище, гр.Панагюрище

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на настоящото проектно предложение  е да осигури модерна, здравословна и функционална образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност в общинските детски градини и благоустроени прилежащи площи на училищата на територията на град Панагюрище.
Дейности
  • Дейност: ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Дейността ще бъде изпълнявана по време на цялата продължителност на проекта, тъй като е основополагаща за успешното му изпълнение. След одобряване на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от община Панагюрище и външни експерти. Екипа за управление на проекта се състои от следните експерти: - ръководител на проекта; - технически експерт; - счетоводител; - координатор; - юрист., Договорена стойност: 90 143.82 , Отчетена стойност: 79 539.16
  • Дейност: ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА РЕМОНТ, ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И ДОСТЪПНОСТ НА СРЕДАТА, БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПРИЛЕЖАЩИ ПЛОЩИ КЪМ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ В ГРАД ПАНАГЮРИЩЕ: За обекти Благоустрояване и паркоустрояване на прилежащите площи към СОУ „Нешо Бончев”, към ОУ „Марин Дринов” и към ОУ „20-ти април” е необходимо да бъде изготвен идеен и работен и изпълнен одобрен работен проект, които предлага съвременно решение за обновяване, съчетаващо в себе си функционалност, надеждност и качество. Проектът да е съобразен с Наредба №7 за правилата и нормите на отделните видове територии и устройствени зони, Наредба №4 за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно физическо състояние и игрищата да са оразмерени в съответствие с изискванията на „Норми за проектиране на спортни сгради и съоръжения“. Да бъде предвидено минимум цялостно обновяване на старата компрометирана асфалтова настилка, реновиране на пешеходните зони и зелените площи и обособяване на места за отдих, възстановяване на дворна ограда. При възможност да бъде предвидено полагане на специализирани настилки и оборудване на спортните площадки. За обекти ЦДГ „Първи юни“, ОДЗ „Райна Княгиня“, ОДЗ „Райна Княгиня“– филиал, ЦДГ „Пролет“ и ОДЗ Звънче през 2016 г. са изготвени обследване за енергийна ефективност, технически паспорт в едно към него доклад за резултатите от техническо обследване и доклад за резултатите от конструктивното обследване и оценка на състоянието на строежа. Да бъдат изготвени идейни и работни проекти и изпълнен одобрен работен проект, които включва най-малко: - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “В”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. , Договорена стойност: 4 414 534.00 , Отчетена стойност: 5 202 463.62
  • Дейност: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Изпълнението на дейността включва: - Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при изпълнение на проект, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите за обектите на интервенция. Дейността ще подсигури: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Доклад за оценка на съответствието на идейните и работните проекти - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация, технически паспорт и др. , Договорена стойност: 115 000.00 , Отчетена стойност: 54 654.00
  • Дейност: ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ДЕТСКИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ПРОЕКТА : Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения - обект на интервенция, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на детските заведения обект на интервенция по настоящия проект, с цел подобряване на жизнената среда в областта на образованието и грижите в ранна детска възраст. Предвижда се доставка и монтаж на нови мебели и оборудване за перално помещение и кухненски блок, съобразено със специфичните потребности на отделните обекти на интервенция съгласно изготвена техническа спецификация. След извършване на доставката ще бъдат спазени изискванията за информация и комуникация чрез поставяне на информационни стикери., Договорена стойност: 288 377.00 , Отчетена стойност: 256 782.00
  • Дейност: МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ : Целта на тази дейност е да се информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014- 2020 г., за ролята, която играе ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея. По този начин ще се гарантира прозрачност в процеса на усвояване на безвъзмездната финансова помощ и изпълнението на проекта. Дейностите за визуализация и публичност на проекта ще включват: 1) Провеждане на две пресконференции - Първата пресконференция ще се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъде представен проекта, неговите цели и очаквани резултати, финансиращата програма и екипа за управление. На събитието ще бъдат поканени представители на различни местни и регионални медии. След изпълнението на проектните дейности ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която да бъдат оповестени крайните резултати и ефекти от реализацията на проекта. 2) Официални церемонии "Първа копка"(2 броя) - Организиране и провеждане две официални церемонни при стартиране на строителството - една за детските градини и една за училищата. 3) Официални церемонии "Рязане на лента" (8 броя) - Организиране и провеждане официални церемонни при откриването на всеки обект. 4) Доставка и монтаж на временен билборд – поставен на видимо за обществеността място. 5) Доставка и монтаж на постоянни табели – До два месеца след приключване на строителството ще бъдат поставени постоянни табели на всички обекти на интервенция. 6) Публикации на официалната интернет страница на община Панагюрище – За хода на изпълнение на проекта и постиганите резултати. 7) Информационни стикери за брандиране на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане –ще бъдат изготвени информационни стикери, които ще съдържат информация и логата на ЕС, финансиращата програма, общото лого на програмния период, името и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 8) Изработване на информационни материали – ще бъдат изработени банер (1 бр.), информационни брошури (250 бр.), дипляни (500 бр.) и промоционални материали (пакет от промоционални материали, съдържащ папка, листа за писане, химикал и USB памет)., Договорена стойност: 28 000.00 , Отчетена стойност: 16 134.00
  • Дейност: ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да бъде проверено дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с ДБФП. След направената от одитора проверка, същият ще изготвя доклади за фактически констатации, които да бъдат приложени към междинните и окончателния финансови отчети по проекта. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на процедура за избор на изпълнител., Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 2 520.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 54 654.00 , Отчетена стойност**: 54 654.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 23 788.69
  • Изпълнител: "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 134.00 , Отчетена стойност**: 16 134.00
  • Изпълнител: "ГБС - ПЛОВДИВ" АД, Договорена стойност по проекта*: 5 204 604.00 , Отчетена стойност**: 5 202 463.62
  • Изпълнител: "ОДИТ КОНСУЛТ МД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 840.00 , Отчетена стойност**: 2 520.00
  • Изпълнител: Марина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 16 888.54
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 12 143.82 , Отчетена стойност**: 11 685.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14 655.72
  • Изпълнител: Никола, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 521.21
  • Изпълнител: МЕБЕЛЛУКС АД, Договорена стойност по проекта*: 256 782.00 , Отчетена стойност**: 256 782.00
  • Изпълнител: Цветана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ХИЙТ КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 250.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 978.00 , Достигната стойност: 2 038.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 3 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 278 529.72 BGN
БФП 5 278 529.72 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 278 200.79 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 231 910.20 0.00 231 910.20 "ГБС - ПЛОВДИВ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 28 320.00 0.00 28 320.00 "ГБС - ПЛОВДИВ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 1 080.00 0.00 1 080.00 "ОДИТ КОНСУЛТ МД" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 2 184.00 0.00 2 184.00 "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 369.00 0.00 369.00 "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 64 195.50 0.00 64 195.50 МЕБЕЛЛУКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 749.00 0.00 4 749.00 ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 716.40 0.00 716.40 ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД
Липса на добро финансово управление 0.00 99.00 0.00 99.00 Мария Иванова Станкова
Липса на добро финансово управление 0.00 30.53 0.00 30.53 Христина Кръстева Кесова

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения обект на интервенция по проекта", Прогнозна стойност: 288 377.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения обект на интервенция по проекта"
    Изпълнител: МЕБЕЛЛУКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 256 782.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор", Прогнозна стойност: 115 000.00
  • Обособена позиция 1: "Дейности по строителен надзор във връзка с ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сгради на ДГ "Първи юни", ДГ "Райна Княгиння", ДГ "Райна Княгиня" - филиал, ДГ "Пролет" и ДГ "Звънче"
    Изпълнител: ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 490.00
  • Обособена позиция 2: "Дейности по строителен надзор във връзка с благоустрояване и паркоустрояване на прилежащи площи към ОУ "20-ти април", към СУ "Нешо Бончев" и към ОУ "Марин Дринов"
    Изпълнител: ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 164.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Мерки за информация и публичност", Прогнозна стойност: 28 000.00
  • Обособена позиция 1: Организиране на публични събития, информационни мероприятия и свързани с тях дейности
    Изпълнител: "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 240.00
  • Обособена позиция 2: Изработване на информационни брошури и дипляни, попадащи в Списъка по чл.12, ал.1, ал.1 от ЗОП
    Изпълнител: "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 894.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Одит на проект "Ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпност на средата, доставка на ново оборудване и обзавеждане и благоустрояване на прилежащи площи към образователни институции", Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: "Одит на проект "Ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпност на средата, доставка на ново оборудване и обзавеждане и благоустрояване на прилежащи площи към образователни институции"
    Изпълнител: "ОДИТ КОНСУЛТ МД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 840.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Проектиране и изпълнение на строителство (инженеринг) за обекти на интервенция по Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" от Инвестиционната програма на Община Панагюрище", Прогнозна стойност: 4 414 534.00
  • Обособена позиция 1: “Проектиране и строителство във връзка с ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за следните обекти ДГ„Първи юни”, ДГ„Райна Княгиня”, ДГ„Райна Княгиня” – филиал, ДГ„Пролет” и ДГ„Звънче”
    Изпълнител: "ГБС - ПЛОВДИВ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 638 204.00
  • Обособена позиция 2: “Благоустрояване и паркоустрояване на прилежащи площи към ОУ „20-ти април”, към СУ „Нешо Бончев” и към ОУ „Марин Дринов”
    Изпълнител: "ГБС - ПЛОВДИВ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 566 400.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мария Иванова Станкова - ръководител проект
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Марина Иванова Ефтимова - координатор
    Изпълнител: Марина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Христина Кръстева Кесова - счетоводител
    Изпълнител: Христина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Никола Панчов Бояджиев - технически експерт
    Изпълнител: Никола
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: юрист по проект, Прогнозна стойност: 12 143.82
  • Обособена позиция 1: Юрист в ЕУП
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 143.82

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN