Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-5.001-0002-C05
Наименование на проекта Оценки и анализи по ОПДУ
Бенефициент 000695025 АДМИНИСТРАЦИЯ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ (ДИРЕКЦИЯ "ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ")
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 17.05.2016
Дата на стартиране 01.05.2016
Дата на приключване 17.05.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Бюджетната линия чрез финансов план има за цел извършване на оценки и анализи, съгласно изготвеният и одобрен План за оценка на ОПДУ за програмен период 2014-2020 г. Оценките/анализите ще допринесат за ефективното и ефикасно изпълнение и управление на програмата, както и за оценка на ефекта от интервенциите върху целевите групи на ОПДУ. Предвидените оценки ще подобрят прозрачността и откритостта по отношение изпълнението на ОПДУ и информираността на заинтересованите страни относно резултатите от изпълнението на програмата и нейното въздействие и ще гарантират използването на резултатите от заинтересованите страни при прилагането на програмата. Дейностите ще допринесат и за качественото и навременно изготвяне на всички оценки, необходими за предоставяне на информация за докладите, които УО има ангажимент да предоставя на ЕК за периода след 2016 г. По бюджетната линия чрез финансов план е предвидено да бъдат извършени оценки, съгласно посоченото в плана за изпълнение.
Дейности
  • Дейност: Извършване на оценки и анализи ( включително събиране на данни): Дейността е насочена към извършване на оценки с високо качество през целия програмен период, като се гарантира ефективното им използване като инструмент за управление на ОПДУ. Изпълнението е планирано така, че да се даде възможност на УО да проявява гъвкавост при определяне на областите, където би имало необходимост от оценки, както и техния тематичен обхват и времевата рамка за изпълнението им. Дейността ще допринесе и за навременното изготвяне на всички оценки, необходими за предоставяне на информация за докладите, които УО има ангажимент да предоставя на ЕК за периода след 2016 г. В рамките на дейността е предвидено да се извършат следните оценки и анализи: 1. Анализ на ОПАК и ОПТП във връзка с изготвянето на окончателните доклади по двете програми; 2. Оценка на изпълнението на ОПДУ в периода 2015-2017 г. и проучвания, подпомагащи процеса по планиране събирането на данни за всички оценки след 2017 г., включени в Плана за оценка на ОПДУ; 3. Междинна оценка на напредъка по изпълнението на приоритетни оси 1, 2, 3; 4. Оценка на ефективността, ефикасността и по ОПДУ: - за развитие на електронното управление и подобряване на административното обслужване по Приоритетна ос 1 на ОПДУ; - за развитие на административния капацитет, подобряване на административното обслужване и обученията в администрацията по ПО 2; - за съдебната реформа, електронното правосъдие и обученията в съдебната система по ПО 3; - за развитие на системата за управление на ЕСИФ по Приоритетни оси 4 и 5; - за развитие на гражданския контрол върху администрацията и съдебната система и на гражданското участие по Приоритетни оси 2 и 3 на ОПДУ. 5. Определяне и събиране на данни за провеждане на планираните оценки и отчитане на индикатори по ОПДУ (включително и изготвяне на методология и извършване на проучване сред участниците по Оперативна програма „Добро управление“). При стартиране изпълнението на всяка от оценките, ако е необходимо, ще се извърши допълнително специфициране на целите на всяка една от горепосочените оценки, детайлизиране на въпросите за оценка, определяне на конкретния вид и обем на данните и информацията, необходими за провеждане на оценката. След изясняването на тези ключови въпроси, ще се изготви техническа спецификация, която в максимална степен да конкретизира цялата необходима информация за извършване на съответната оценка. Ще бъдат специфицирани и видовете, броят и срокът за предоставяне на всички доклади, както и тяхното съдържание. За качествена подготовка на данните на оценки (вкл. оценки на въздействието с контролни групи), УО възложи през 2017 г. на външен изпълнител да определи обхвата на данни, които ще са необходими за всяка за оценките, включени в Плана за оценка, периода и периодичността на тяхното събиране, както и източниците на данни, които могат/ следва да бъдат използвани. , Договорена стойност: 945 838.80 , Отчетена стойност: 411 183.96

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗЗД "Консулт", Договорена стойност по проекта*: 103 200.00 , Отчетена стойност**: 103 200.00
  • Изпълнител: АЛФА РИСЪРЧ ООД, Договорена стойност по проекта*: 53 640.00 , Отчетена стойност**: 53 640.00
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД, Договорена стойност по проекта*: 129 600.00 , Отчетена стойност**: 116 640.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ГФК-2016", Договорена стойност по проекта*: 305 016.00 , Отчетена стойност**: 137 703.96
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Извършени оценки на ОПДУ, приоритети, процедури и пр., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Анализи, проучвания, доклади и др. подпомагащи изпълнението на ОПДУ и подготовката за следващия програмен период, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 407 598.70 BGN
БФП 407 598.70 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 407 598.70 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 950.86 0.00 11 950.86 ДЗЗД "ГФК-2016"

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проучване сред участниците по Оперативна програма „Добро управление“, Прогнозна стойност: 18 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Оценка на ефективността, ефикасността и въздействието от инвестициите, извършени по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ)“ , Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: „Оценка на ефективността, ефикасността и въздействието от инвестициите, извършени по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ)“
    Изпълнител: ДЗЗД "ГФК-2016"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239 017.20
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Оценка на изпълнението на ОПДУ в периода 2015-2017 г. и проучвания, подпомагащи процеса по планиране събирането на данни за всички оценки след 2017 г., включени в Плана за оценка на ОПДУ“, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: „Оценка на изпълнението на ОПДУ в периода 2015-2017 г. и проучвания, подпомагащи процеса по планиране събирането на данни за всички оценки след 2017 г., включени в Плана за оценка на ОПДУ“
    Изпълнител: ДЗЗД "Консулт"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 103 200.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Анализ на ОПАК и ОПТП във връзка с изготвянето на окончателните доклади по двете програми, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: "Анализ на изпълнението на Оперативна програма "Административен капацитет" и Оперативна програма "Техническа помощ" във връзка с изготвянето на окончателните доклади по двете програми"
    Изпълнител: ДЗЗД "ГФК-2016"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 998.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Междинна оценка на напредъка по изпълнението на приоритетни оси 1, 2 и 3, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: „Междинна оценка на напредъка по изпълнението на приоритетни оси 1, 2 и 3 на Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ)“
    Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 129 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Определяне и събиране на данни за провеждане на планираните оценки и отчитане на индикатори по ОПДУ, Прогнозна стойност: 60 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN