Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.061-0008-C04
Наименование на проекта Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 15.12.2021
Дата на стартиране 15.12.2021
Дата на приключване 23.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник

Описание

Кратко описание на проекта
С изпълнение на проекта се предвижда създаването на Дневен център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания с капацитет 30 места, осигуряващ дневни, полудневни и почасови услуги като грижа, терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности;  консултиране, информиране и подкрепа, включително и на хората, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда, мобилни услуги, заместваща грижа. Центърът ще се помещава в сграда общинска собственост, която ще бъде ремонтирана при спазване на основните принципи за достъпност, безопасност и функционалност, като се осигуряват пространства за разнообразни дейности, пространство за почивка и помещения за индивидуални консултации със специалисти. Ще бъде доставено необходимото оборудване и обзавеждане, осигуряващо безопасна и сигурна среда, домашен уют и комфорт на ползвателите. Специализираното оборудване в залите за лечебна физкултура, рехабилитация, психомоторика, арт терапия и др., ведно с квалифицирания персонал, който ще бъде нает ще допринесе за предоставяне на качествени и пълноценни грижи на нуждаещите се лица. За предоставяне на мобилни услуги Центърът ще разполага с необходимите оборудвани превозни средства.
Дейности
  • Дейност: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП: Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Дейностите, които ще бъдат възложени на външни изпълнители са следните: - Строително-ремонтни работи на помещенията в предоставената сграда за нуждите на Центъра за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в Центъра; - Закупуване на транспортни средства за извършване на мобилните услуги; - Доставката на канцеларски материали, материали и консумативи, необходими за изпълнение на пряката работа на ЕУП и персонала. - Доставка на гориво за автомобилите за мобилна работа; - Сключване на договори за застраховка ГО на автомобилите за мобилна работа; - Информация и публичност по проекта; - Предоставяне на супервизии и обучения на персонала. - Трудова медицина - Доставка на медицински материали и консумативи - Доставка на хигиенни материали и консумативи - Техническо обслужване и поддръжка на автомобила - Осигуряване на работно облекло - Режийни разходи /ток, вода, телефон и интернет/ - Доставка на хранителни продукти/кетъринг, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Ремонт, обзавеждане и оборудване на центъра, закупуване на транспортно средство.: Дейностите по предоставяне на услугите ще се осъществяват върху част от материалната база на „Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация“ ЕООД в гр. Перник. Обектът, както и прилежащият терен са общинска собственост съгласно АОС №2323 от 18.09.2001г. за сграда със застроена площ 2450 кв.м. и АОС №10825 от 25.01.2016г. за терен с площ 30536 кв.м. с административен адрес: гр. Перник, ул. „Протожерица“102. Сградата представлява масивна трикорпусна постройка с топли връзки. Основният корпус е на четири етажа, а спомагателните на два и на четири етажа. Планирано е извършване на цялостен ремонт/реконструкция/преустройство на площите, определени за помещаване на Центъра. Изборът на тази сграда е съобразен изцяло с обхвата на функционалните изисквания и характеристики за местоположение и вътрешно разпределение на помещенията, а също така е в непосредствена близост до изграждащите се в момента резидентни услуги " Център за грижа за лица с различни форми на деменция“ и „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" по проект „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания в Община Перник" на ОПРР, с което се постига ефект на синергия и мултиплициране при предоставяне на услугите в бъдещ период. Сградата осигурява подходящи условия и защитена среда за лицата с множествени увреждания, което позволяват предоставяне на почасова подкрепа, свързана с извършване на рехабилитация и социални и психологически консултации, мобилни услуги и други дейности. Оборудването и обзавеждането ще са съобразени с функцията на помещенията, като се осигури безопасна и сигурна среда за ползвателите. Мебелировката ще осигурява необходимия домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, шкафчета и етажерки, а общите – в бюфети, скринове, шкафове и др. За нуждите на Центъра ще бъде закупен автомобил – едно специализирано транспортно средство. Необходимостта е породена от големия брой населени места в общината, голямото разстояние между селата и центъра на града, някои от които не са добре обезпечени с обществен транспорт. Целта е на всеки, който има потребност да бъде предоставена съответната услуга, а не само на тези, които могат да стигнат сами до града. Закупуването на транспортното средство ще позволи на потребителите да избегнат социалната изолация, ползвайки услугите в Центъра, които са насочени към повишаване на качеството на живот и зачитане на принципът на независим живот. Заложените стойности в бюджета на проекта за всяка от поддейностите с включен ДДС е както следва: Ремонт/реконструкция/преустройство на сграда - 590 434,58 лв. Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане - 85 411,21лв. Закупуване на специализирано транспортно средство - 90 000,00 лв. Застраховка "Гражданска отговорност" на транспортното средство - 1000.00 лв., Договорена стойност: 766 845.79 , Отчетена стойност: 740 639.87
  • Дейност: Поддейност 2. Ремонт, обзавеждане и оборудване на центъра, закупуване на транспортно средство.Спецификация на обзавеждане и оборудване на центъра.: Спални помещения за заместв. грижа-2бр. Легло 90/200-4бр.х111лв.=444лв. Матрак 90/200-4бр. х238,67лв.=954,68лв. Пациентски лифтер-2бр.х3634,25лв.=7268,50лв. Гардероб-4бр.х207,91лв.=831,64лв. Огледало-1бр.х36,28лв.= 36,28лв. Комб. стол за баня и тоалет-1бр.х216,00лв.=216лв. Шкаф за баня-1бр.х167,44лв.=167,44лв. Горен огледален шкаф за баня-1бр.х58,29лв.=58,29лв. Сгъваема седалка за душ пространство-1бр.х 172,06лв.=172,06лв. Диспенсер за харт. кърпи-1бр.х20,52лв.=20,52лв. Поставка с 2 полици -1бр.х26,99лв.=26,99лв. Нощно шкафче -4бр.х43,6лв.=174,40лв. Ергономичен стол-4бр.х402,66лв.=1610,64лв. Душ с-ма със смес., шлаух,слушалка и пом. ръкохватки-1бр.х347,05лв.=347,05лв. Общо:12328,49лв. Помещения за почивка на потребителите (почасов отдих през деня) - 2 бр. Легло 90/200-4бр.х111лв.=444лв. Матрак 90/200-4бр.х238,67лв.=954,68лв. Нощно шкафче -4бр.х43,60лв.=174,40лв. Маса -2бр.х115,33лв.=230,66лв. Гардероб-2бр.х207,91лв.=415,82лв. Маса -бр.2х442,80лв.=885,60лв. Посетит. диван-2бр.х406,66лв.=813,32лв. Табуретки-4бр.х35,63лв.=142,52лв. Общо:4061,00лв. Зала за активни занимания/дневна стая Посетителски стол-6бр.х27,36лв.=164,16лв. Табуретка-2бр.х35,63лв.=71,26лв. Модулни шкафове-2бр.х912лв.=1824лв. Телевизор-1бр.х732,56лв.=732,56лв. Поставка за телев.-1бр.х39,99лв.=39,99лв. С-ма за дом. кино-1бр.х581,40лв.=581,40лв. Маса-1бр.х442,80лв.=442,80лв. Ергономични столове-6бр.х402,66=2415,96лв. Фотьойл-2бр.х227,9лв.=455,80лв. Релакс стол-1бр.х252лв.=252лв. Диван-1бр.х897,33лв.=897,33лв. Ниска маса -1бр.х115,33лв.=115,33лв. Общо:7992,59лв. Санитарни помещения-2бр. Душ с-ма със смес., шлаух,слушалка и пом. ръкохватки-2бр.х347,05лв.=694,10лв. Горен огледален шкаф за баня-2бр.х58,29лв.=116,58лв. Диспенсер за харт. кърпи-2бр.х20,52=41,04лв. Поставка с 2 полици-2бр.х26,99лв.=53,98лв. Сгъваема седалка за душ пространство-1бр.х172,06лв.=172,06лв. Шкаф за баня-2бр.х167,44лв.=334,88лв. Общо:1412,64лв. Санитарно помещение с баня за персонала Горен огледален шкаф за баня-1бр.х58,29лв.=58,29лв. Диспенсер за харт. кърпи-1бр.х20,52лв.=20,52лв. Поставка с 2 полици-1бр.х26,99лв.=26,99лв. Душ с-ма със смес., шлаух,слушалка и пом. ръкохватки-1бр.х347,05лв.=347,05лв. Шкаф за баня-1бр.х167,44лв.=167,44лв. Общо:620,29лв. Стаи за персонала, офис помещения Лаптоп-5бр.х1007,26лв.=5036,30лв. Охладител за лаптоп-5бр.х40,06лв=200,30лв. Оптична мишка-5бр.х21,93лв.=109,65лв. Комп. конфигурация-2бр.х982,05лв.=1964,10лв. Мултифункц. устройство-2бр.х311,12лв.=622,24лв. Контейнер за бюро-1бр.х76,74лв.=76,74лв. Стелаж с врати-2бр.х154,88лв.=309,76лв. Шредер-1бр.х188,49лв.=188,49лв. Посетит. диван-1бр.х406,66лв.=406,66лв. Ниска маса -1бр.х115,33лв=115,33лв. Бюро-1бр.х61,39лв.=61,39лв. Офис стол-1бр.х115,66лв.=115,66лв. Легло 90/200-1бр.х111лв.=111лв. Матрак 90/200-1бр.х238,67лв.=238,67лв. Нисък шкаф -1бр.х97,73лв.=97,73лв. Ергономичен стол-2бр.х402,66лв.=805,32лв. Гардероб-12бр.х127,67лв.=1532,04лв. Шкаф за документи-1бр.х263,63лв.=263,63лв. Релса с плъзгащи врати-3бр.х486,00лв.=1458,00лв. Общо:13713,01лв. Кухненски бокс с трапезария Микровълнова-1бр.х173,00лв.=173,00лв. Кафемашина -1бр.х145,67лв.=145,67лв. Блендер-1бр.х75,96лв=75,96лв. Пасатор-1бр.х79,60лв.=79,60лв. Тостер-1бр.х31,97лв.=31,97лв. Кухненски робот-1бр.х175,67лв.=175,67лв. Термокана-1бр.х17,44лв.=17,44лв. Сокоизтисквачка-1бр.х65,67лв.=65,67лв. Прахосмукачка -1бр.х457,33лв.=457,33лв. Диспенсер за вода-1бр.х128,89лв.=128,89лв. Котлон с 4 зони и фурна -1бр.х582,33лв.=582,33лв. Мивка от алпака с водоотливник и смес. батерия-1бр.х231,32лв.=231,32лв. Съдомиялна машина за вграждане с предно отваряне-1бр.х559,00лв.=559,00лв. Хладилник с фризер-1бр.х499,00лв.=499,00лв. Столове за хранене-12бр.х31,80лв.=381,60лв. Маса за хранене-3бр.х128,38лв.=385,14лв. Шкаф за хранителни продукти -1бр.х214,54лв.=214,54лв. Аспиратор-1бр.х231,41лв.=231,41лв. Кухня от ПДЧ-1бр.х4172,67лв.=4172,67лв. Общо:8608,21лв., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 14 340.94
  • Дейност: Подбор на персонал, подбор на потребители, предоставяне на услуги в Центъра: Основната задача на Центъра е да осигурява дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания.Ще се осъществява мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително на членовете на семействата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда. На потребителите ще се осигури терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, насочване и др., според индивидуалните потребности. Основен акцент е гарантиране равноправното положение на лицата от целевите групи чрез интегриране в обществото. Това трябва да съответства на техните желания и способности, да стимулира цялостното развитие на личността, да улесни и да направи възможен самостоятелния им начин на живот. Ще се осигури подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група чрез краткосрочно настаняване в центъра-заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни. За обезпечаване на функционирането и управлението на Центъра ще бъде нает персонал, както следва: Ръководител–1 Домакин/Счетоводител–1 Шофьор/Поддръжка сграда–2 Хигиенист–1 Медицинска сестра-1 Рехабилитатор/кинезитерапевт/ерготерапевт-1 Психолог–1 Трудотерапевт-1 Логопед-1 Социален работник–2 Предвидената процедура за подбор и наемане, както и въведените изисквания за длъжностите ще гарантира прилагане на хоризонталните принципи за равни възможности, равенство между половете и недопускане на дискриминация по какъвто и да било признак. Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлението му са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на соц. услуга, като целта е да гарантират осигуряването на професионални грижи за потребителите от страна на мотивиран, добре обучен и ефективно работещ персонал. За гарантиране на интегрирания подход при предоставянето на услугите ще бъде нает персонал с многообразен профил на компетентност- социално, медицинско, здравно, образование, както и др.форми на професион. квалификация. С наемането на персонала ще бъде изготвена и проведена процедура за подбор на потребители за предоставяне на услугите в Центъра по правила и методология, гарантиращи тяхното качество и мултидисциплинарен подход. По проекта се предвижда чрез обяви на официалната интернет страница на общината и на публични места да се огласят максимално широко и публично условията,мястото, срокът, необходимите документи за прием на заявления от кандидат-потребителите на услуги. Дава се информация за целевите групи по проекта. Услугите в Центъра, който е с капацитет 30 места ще се предоставят както на лица от общността, така и на лица, ползващи резидентни услуги. След приключване приема на заявления, служителите от центъра ще извърши предварителна оценка на потребностите от услуги на всеки от кандидатите. На одобрените кандидати ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите и индивидуален план за подкрепа, които ще се изготвят в съответствие със следните принципи: обективност и пълнота, всеобхватност на анализа на потребностите на лицето и включване на лицето във всеки етап. Индивидуалната оценка на потребностите и индивидуалния план за подкрепа се изготвят от мултидисциплинарен екип от служители, осъществяващи дейности по предоставяне на социалната услуга и определени от ръководителя на услугата. С одобрените кандидати се слючва договор за ползване на услугата. Дейностите и услугите, които ще бъдат извършвани в Центъра ще се регламентират в процедури, правила и методики, съобразени с изискванията на нац. законодатекство в областта на грижите за лица с увреждания, утвърдени от кмета на община Перник., Договорена стойност: 388 013.95 , Отчетена стойност: 164 111.61
  • Дейност: Обучение и супервизии на персонала: При започване на работа в Центъра за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност, ценностите и философията, на които е основана тя, отговорностите и задълженията, които трябва да спазва, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Предвижда се 12-те лица, които ще предоставят услугите да преминат въвеждащо обучение с продължителност – 4 дена по 6 учебни часа на ден. Обучението ще се осъществи в подходяща зала осигурена от Община Перник. Въвеждащото обучение ще включва теоретична и практическа част по теми свързани с: правна регламентация и специфика на предоставените по проекта услуги и необходимите изисквания за предоставянето им; основни задължения, умения и отговорност на лицата предоставящи услуги; специфика на целевите групи по проекта; етични стандарти в работата; здравословни и безопасни условия на труд в общността и домашна среда, включително оказване на услуги с физически контакт; оценка на риска, първа помощ и справяне в кризисна ситуация; спазване на основните принципи, свързани със зачитане личното достойнство на потребителя, поверителност на личните данни и информация, свързана с потребителя; антидискриминационни практики, включително зачитане на различията; недопускане и ранно сигнализиране на опасност от различни форми на злоупотреба или експлоатация на потребителите, включително сексуален, расов/етнически и други форми на насилие и дискриминация; поведение при боравене с пари и имущество на потребителя; поведение при предложения за получаване на подаръци и други материални облаги и др. В обучението ще се включат лица, които не се преминали през сходно въвеждащо обучение. Предвижда се да се проведе специализирано обучение с продължителност 6 дни по 6 учебни часа на ден, в което ще се включат всички наети 12 лица в центъра.То ще има изключително практическа насоченост – дискусия, ролеви игри, работни задачи, които обхващат следните теми: изграждане на положителни нагласи към дейността на помагащото лице; комуникация с потребителите на услуги и емоционална подкрепа; права на потребителите на социални услуги; възможност за подаване на жалби и сигнали от потребителите на услуги; форми на насилие и злоупотреба с потребителите; конфликти, управление на конфликта. По време на изпълнение на проекта се предвижда да се проведат 6 групови супервизии /по 6 часа/ и 2 индивидуални супервизии по 2 часа за всеки член на персонала разпределени в 7 дни. В рамките на дейността е планирано 12 членният екип на Центъра да обмени опит и да придобие знания за добрите практики при предоставянето на услуги в Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания от подобни изградени и функциониращи центрове на територията на Р. България. Предвижда се двудневно посещение в един от изградените Центрове, които попадат в Картата на услугите за подкрепа в общността. Разходите /дневни, пътни и квартирни/ са регламентирани в Наредба за командировките в страната., Договорена стойност: 7 128.16 , Отчетена стойност: 6 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Билд инженеринг 09 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 558 693.78 , Отчетена стойност**: 561 886.40
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 420.80 , Отчетена стойност**: 4 420.80
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 89 998.80 , Отчетена стойност**: 89 998.80
  • Изпълнител: АСАП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 652.40 , Отчетена стойност**: 7 652.40
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 58 514.40 , Отчетена стойност**: 58 514.40
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 843.00 , Отчетена стойност**: 23 843.00
  • Изпълнител: Хуманност и Дълголетие ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 33.00
Индикатор 2 Участници с увреждания над 18 г., получаващи услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 33.00
Индикатор 3 Участници над 18г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Хора с увреждания над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 33.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 819 145.50 BGN
БФП 819 145.50 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 819 145.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ”Доставка и монтаж на обзавеждане по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите по проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания; Обособена позиция №2: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите по проект №BG05M9OP001-2.062-0006 «Изграждане и функциониране в Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в Община Перник», Прогнозна стойност: 85 616.95
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите по проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания;
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 514.40
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ”Доставка и монтаж на оборудване по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите по проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания; Обособена позиция №2: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите по проект №BG05M9OP001-2.062-0006 «Изграждане и функциониране на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в Община Перник ” , Прогнозна стойност: 45 833.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите по проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания;
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 843.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ”Доставка на два автомобила по две обособени позиции“: ОП №1: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания : "Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на на Центъра за подкрепа на лицата с възобновявания и техните семейства, включително с тежки множество увреждания в изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 ОП №2: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания по проект „ Изграждане и функциониране на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в Община Перник". Договор за БФП №BG05M9OP001-2.062-0006-С01, изпълнен от Община Перник по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.”, Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП №1: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания : "Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на на Центъра за подкрепа на лицата с възобновявания и техните семейства, включително с тежки множество увреждания в изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 89 998.80
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ”Доставка на компютърна техника по три обособени позиции“: ОП №1 : Доставка на компютърна техника за Механизъм „Лична помощ ; ОП №2: Доставка на компютърна техника по проект : "Изграждане и функциониране на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в Община Перник". Договор за БФП №BG05M9OP001-2.062-0006-С01, изпълнен от Община Перник по ОПРЧР 2014-2020 г.” ОП №3: Доставка на компютърна техника по проект : "Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания" В изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061 -0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от ОПРЧР “ 2014-2020, финансиран от ЕС чрез ЕСФ., Прогнозна стойност: 41 864.44
  • Обособена позиция 1: ОП №3: Доставка на компютърна техника по проект : "Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за поддръжка на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания" В изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061 -0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от ОПРЧР “ 2014-2020, финансиран от ЕС чрез ЕСФ.
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 652.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ​​СГРАДА ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ОБЕКТ: „ПОДКРЕПА ЗА ЛИЦАТА С УВРЕЖДАНИЯ В ГР. ПЕРНИК ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИНИТЕ СЕМЕЙСТВА, ВКЛЮЧИТЕЛНО С ТЕЖКИ МЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ" В изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ., Прогнозна стойност: 475 205.88
  • Обособена позиция 1: „ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ​​СГРАДА ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ОБЕКТ: „ПОДКРЕПА ЗА ЛИЦАТА С УВРЕЖДАНИЯ В ГР. ПЕРНИК ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИНИТЕ СЕМЕЙСТВА, ВКЛЮЧИТЕЛНО С ТЕЖКИ МЖЕСТВЕНИ УВРЕЖДАНИЯ" В изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ.
    Изпълнител: Билд инженеринг 09 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 558 693.78
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Въвеждащо и специализирано обучение, индивидуални и групови супервизии на специалистите, работещи по проект „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Въвеждащо и специализирано обучение, индивидуални и групови супервизии на специалистите, работещи по проект „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“
    Изпълнител: Хуманност и Дълголетие ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПЕРНИК, Прогнозна стойност: 95 000.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПЕРНИК
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 420.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: ПРЕКРАТЕНА! ”Доставка на два автомобила по две обособени позиции“: ОП №1: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания : "Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания в изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от ОПРЧР 2014-2020 ОП №2: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания по проект №BG05M9OP001-2.062-0006-С01 „Изграждане и функциониране на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в Община Перник". Договор за БФП, финансиран от ОПРЧР 2014-2020, Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП №1: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания : "Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания в изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от ОПРЧР 2014-2020
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: ПРЕКРАТЕНА! ”Доставка на три автомобила по три обособени позиции“: ОП №1 : Закупуване на нов неупотребяван лектоварен автомобил за нуждите на Домашен социален патронаж - Перник“ по изпълнение на проект „Патронажна мобилност в община Перник“, финансиран от Фонд „Социална закрила“ , съгл. договор № РД04-79/20.01.2023г.; ОП №2: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания в изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от ОПРЧР 2014-2020. ОП №3: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания по проект №BG05M9OP001-2.062-0006-С01„Изграждане и функциониране на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в Община Перник". Договор за БФП , финансиран от ОПРЧР 2014-2020 г.”, Прогнозна стойност: 187 500.00
  • Обособена позиция 1: ОП №2: Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания в изпълнение на проект №BG05M9OP001-2.061-0008 „Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания“, финансиран от ОПРЧР 2014-2020.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: ПРЕКРАТЕНА! Доставка на два автомобила за нуждите на Проект «Подкрепа за лицата с увреждания в гр. Перник чрез създаване на Център за подкрепа на лица с възраждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания» по ОП РЧР 2014-2020 г., изпълнявани от Община Перник по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 75 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Доставка на един брой нов лек автомобил“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Доставка на един брой нов специализиран автомобил за лица с увреждания . “
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN