Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0798-C02
Наименование на проекта Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД
Бенефициент 202385034 „АПИДП ИП Мартент” ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 11.08.2016
Дата на стартиране 11.08.2016
Дата на приключване 11.07.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение "Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД" е насочено към повишаване на възможностите за реализация и устойчивото интегриране на пазара на труда на безработни и неактивни лица, посредством осигуряване на заетост и обучение по ключова компетентност, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост, борбата с бедността и социалното изключване. В проектното предложение са предвидени следните дейности, които ще способстват за интегриране на пазара на труда и подобряване качеството на живот на представителите на целевата група: Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца; Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на наетите по проекта лица; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места; Организация и управление на проекта; Информиране и публичност за популяризиране на проекта, на ОП „РЧР“ и на подкрепата от ЕСФ. Дейностите, заложени в проектното предложение обхващат целева група от 6 безработни и неактивни лица. След провеждането на процедура за подбор, на представителите на целевата група, отговарящи на изискванията на схемата по ОП „РЧР“ и на нуждите на работодателя за заемане на новооткритите работни места ще бъде осигурена заетост за период от 12 месеца в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД на длъжностите "Дентален лекар" - 1 човек;  "Зъботехник"  - 2-ма души и  "Рецепционисти"  - 3-ма души.  След наемането на работа, на 3 от лицата ще бъде предоставена възможност за обучение по ключова компетентност 4  "Дигитална компетентност" . Ще бъде закупено подходящо оборудване за новооткритите работни места.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Дейността цели интегриране и създаване на възможност за реализация на безработни и икономически неактивни лица на пазара на труда, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Тази дейност от проектното предложение съдейства за постигането и на националните цели в изпълнение на стратегията „Европа 2020“ за повишаване на заетостта и намаляване на бедността сред населението между 20 и 64-годишна възраст в България. Изпълнението на дейността ще съдейства за преодоляване на негативните тенденции на пазара на труда чрез повишаване предлагането на работни места. Задълбочаването на икономическата криза в страната прeз последните години се отрази негативно на пазара на труда, което намери най-голям израз в увеличаване на безработицата и понижаване на икономическата активност сред хората в трудоспособна възраст, както и невъзможността им да се реализират на пазара на труда. Национално представително изследване показва, че безработицата е най-голяма сред младите хора без образование до 29 годишна възраст и лицата над 54 годишна възраст, които имат минимален шанс за достъп до пазара на труда. Изпълнението на дейността предвижда след подбор на бенефициентите от целевата група, осигуряване на заетост на 6 безработни и неактивни лица за период от 12 месеца във фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД, която предоставя дентални услуги. В дейностите по проекта се предвижда да бъдат обхванати 6 лица, безработни младежи до 29 годишна възраст включително, както и лица над 54 годишна възраст, като 1 от 6 те лица е безработно лице с увреждания. Фирмата осигурява дентални услуги на населението в малките населени места, за да не се налага хората да пътуват до града. Петгодишната стратегия предвижда кабинетите да се завършат като дентални амбулатории, които работят всеки ден и разполагат цялото необходимо оборудване за диагностика и лечение. Към стоматологичните кабинети ще се разкрият и медикотехнически лаборатории за изработване на дентални протези и регистратури за посрещане на пациентите и документална подготовка. Работните места, които ще бъдат разкрити по проекта са пряко свързани и необходими за развитие на дейността на фирмата. Разкриването на нови, добре оборудвани работни места ще спомогне за увеличаване капацитета на „АПИДП ИП Мартент” ЕООД и възможността за предоставяне на качествена стоматологична помощ на повече пациенти в малките населени места, където достъпът им до такава е ограничен. С назначаването на повече специалисти кабинетите ще работят повече дни от седмицата, включително събота и неделя, което ще отговори на нуждите на пациентите и в този аспект. Длъжностите, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група са: "Дентален лекар", с код по НКПД: 2261 - 7001 - 1 човек; "Зъботехник", с код по НКПД: 3214 - 5001 - 2-ма души; "Рецепционисти", с код по НКПД: 4226-2001 - 3-ма души. С представителите на целевата група ще бъдат сключени трудови договори при спазване на трудово-правното законодателство и ще им бъдат предоставени длъжностни характеристики. На всяко от лицата, включени в заетост ще бъде осигурено възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период от 12 месеца. За работещите на новооткритите работни места ще бъде осигурено обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25 а от ЗЗБУТ. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 месеца, от които 2 месеца ще се извършва подбора на представителите на целевата група, а за 12 месеца ще им се осигури заетост. С предоставянето на възможност за започване на работа ще се увеличат шансовете за реализация на пазара на труда и трайна заетост на представителите на целевата група., Договорена стойност: 40 860.25 , Отчетена стойност: 40 947.50
  • Дейност: Предоставяне на обучение ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на наетите по проекта лица.: Целта на дейността е повишаване конкурентоспособността и възможностите за пълноценна и трайна реализация на пазара на труда на безработни и неактивни лица, посредством обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Тази дейност от проектното предложение съдейства за постигането и на националните цели в изпълнение на стратегията „Европа 2020“ за повишаване на заетостта и намаляване на бедността сред населението между 20 и 64-годишна възраст в България. Задълбочаването на икономическата криза в страната праз последните години се отрази негативно на пазара на труда, което намери най-голям израз в увеличаване на безработицата и понижаване на икономическата активност сред хората в трудоспособна възраст, както и невъзможността им да се реализират на пазара на труда. Голяма част от безработните и икономически неактивни лица не притежават необходимите знания и умения, които да съответстват на реалното търсене на пазара на труда. Във връзка с това е необходимо да се създадат възможности да повишат своите компетентности, отговаряща на нуждите на пазара и подобряваща тяхната пригодност за заетост. С повишаване на тяхната пригодност за заетост и предоставянето им на обучение по ключова компетентност ще се увеличат шансовете им за трудова реализация. Срещането на търсенето и предлагането на работна сила ще доведе до преодоляването на негативните тенденции на пазара на труда и подобряване на икономическата обстановка в страната. Обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ ще бъде проведено от обучителна организация, която притежава необходимия опит и квалификация и ще бъде избрана след провеждането на процедура за избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 118 от 2014 година. След анализ на нуждите на фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД се установи потребност от обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на безработните и неактивни лица, назначени на длъжности "Рецепционист", на които в пряката им работа са необходими компютърни познания. Курсът за обучение е с продължителност 45 учебни часа, от които 20 учебни часа теория и 25 учебни часа практика. Броя на обучаваните лица е 3, а документа, доказващ завършеното обучение е сертификат за проведено обучение. Учебният процес ще се осъществява в вечерна форма на обучение, в една учебна група. В резултат на обучението по ключови компетентности курсистите ще придобият знания и умения относно операционна система (Windows), Текстообработка (Word), Електронна таблица (Excel), Интернет и Електронна поща (e-mail)., Договорена стойност: 750.00 , Отчетена стойност: 1 000.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е създаване на съвременно обзаведени нови работни места, оборудвани с иновативна техника и инструменти, позволяващи по-бързото навлизане на новоназначените в дейността на „АПИДП ИП Мартент” ЕООД и по-качествено и ефективно изпълнение на възложените работни задачи. Фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД е специализирана в сферата на предоставянето на дентални услуги и развива мрежа от стоматологични кабинети в малки населени места, с което облекчава достъпа на местното население до този вид медицински услуги. С изпълнение на дейностите, заложени в проектното предложение ще бъде увеличен капацитетът на съществуващите кабинети в гр. Мартен и с. Лозен, ще бъдат обхванати по-голям брой пациенти и ще се повиши и качеството на предлаганата услуга. Спецификата на дейността на фирмата и конкретните работни места, на които ще бъдат наети представителите на целевата група, обуславя нуждата от закупуване на инструменти и оборудване, необходими за пълноценното извършване на възложените задачи и функции от наетите по проекта лица. За изпълнение на функциите и задълженията при изпълняване на длъжносттите "Дентален лекар" и "Зъботехник", работните места ще бъдат обзаведени с 1 брой стоматологична машина, 1 брой безчетков мотор със светлина, 1 брой управление за турбина и коплунг; 1 брой зъботехнически мотор, 1 брой полимеризатор, 1 брой ендомотор, 2 броя турбини и 2 броя наконечници. Закупеното оборудване ще бъде застраховано. Това оборудване е необходимо за създаването на новите работни места и за пълноценното интегриране на новонаетите лица в работния процес на предприятието. В резултат от изпълнение на дейността фирмата ще създаде цялостно оборудвани работни места с модерни инструменти и техника, които ще предоставят възможността за правилно изпълнение на възложените функции и задачи и ефективна работа на целевата група в специфичните условия на работа във фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД. , Договорена стойност: 21 464.33 , Отчетена стойност: 21 464.33
  • Дейност: Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е да се осигурят необходимите условия за навременно, качествено и ефикасно обезпечаване на дейностите предвидени за реализация в настоящото проектно предложение. Дейността ще се осъществява през целия работен цикъл на проекта стриктно придържайки се към изискванията на действащата нормативна уредба, Договора за БФП, Насоките за кандидатстване по настоящата схема, Ръководство за бенефициента за управление и изпълнение на проекти като в отделните етапи на изпълнението й се предвижда: - Планиране, разработване и провеждане на тръжна процедура за избор на външен изпълнител на услуга „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. - Определяне на функциите, отговорностите и задачите и сключване на граждански договор с ръководителя на проект "Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД - Създаване на План-график за изпълнение на дейностите по проекта. - Разработване на Система и план за управление, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнение на проекта. - Планиране, разработване и провеждане на тръжни процедури за избор на външни изпълнители на услуги по проекта по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. Ръководителят на проекта ще изпълнява следните задълженията по проекта: Ръководи, организира, планира и контролира цялостния процес по организация и управление на проекта; подготовката, осъществяването и отчитането на дейностите по проекта; навременното, качествено и законосъобразно провеждане на процедурите за избор на външни изпълнители. Организира, отговаря и следи за административно и финансовото управление и отчитане на всеки един етап от изпълнението на дейностите по проекта. Незабавно оповестява, докладва и сигнализира бенефициента при наличието на установени нарушения и нередности свързани с изпълнението и отчитането на проекта. Обсъжда, предлага и изготвя предложения и решения за предотвратяването или минимизиране на последиците вследствие на възникнали проблеми при реализацията на проекта. Осъществява външните връзки по проекта. След провеждането на процедурата с избрания изпълнител на услугата „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ ще бъде подписан договор, с който ще бъдат включени следните задължения: Осъществяване на кореспонденцията, оперативните комуникации с физически и юридически лица, имащи отношение за реализирането на проекта. Осъществяване на своевременното и точно свеждане на информацията до ръководителя на проекта, бенефициента и заинтересованите страни по проекта. Отчитане пред ръководителя на проекта за текущото изпълнение на планираните задачи. Осъществяване на координация и контрол върху качеството на изпълнение на дейностите. Изготвяне на технически и финансови отчети и документацията за авансово, междинни и окончателно искания за плащане. Изготвяне на заданията, организирането и провеждането на процедури за избор на външни изпълнители по проекта. Осъществяване взаимодействието и координацията между кандидата и доставчиците на външни услуги и с други външните организации, имащи отношение за реализирането на проекта. Проследяване качественото и своевременно изпълнение на услугите и доставките, извършвани от външни доставчици. Проследяване спазването на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. Управление и координация на всички платежни процедури, планиране и контрол на разходите. Изготвяне на всички работни и отчетни документи по проекта. Съвместно с ръководителя по проекта извършва планиране на изразходването на средства и следи за тяхната законосъобразност. Завеждане и съхраняване на цялостната документация по проекта. Стриктното изпълнение на тази дейност е основата, от която ще зависи качеството на работата по проекта във всяка една фаза от управлението му и е основна предпоставка за постигане на общата и специфични цели на проектното предложение. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта., Договорена стойност: 7 100.00 , Отчетена стойност: 7 100.00
  • Дейност: Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси”: Дейност „Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” цели популяризирането на осигурения чрез ОП „РЧР“ финансов принос от Европейския социален фонд. Основната задача, която следва да се изпълни в процеса на осъществяване на дейността е повишаване на информираността на обществото за значимостта и важността на помощта и солидарността на Европейския социален фонд като основeн инструмент за подпомагане на областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Освен това изпълнението на дейността за информиране на обществото и постигане на публичност на ОП ”РЧР” и на проектното предложение има и следните специфични цели: • популяризиране на дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване; • популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Ново работно място”; • развиване в работодателите на съзнанието за необходимостта от увеличено инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като практика в бъдеще; • популяризиране на мерките за гарантиране на всеки пълноценно участие в обществото и право на достоен труд. В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши информационна кампания за запознаване на широката общественост с целите на проекта, реализацията на дейностите, включени в неговия обхват и постигнатите резултати. Предвижда се постигането на целените от дейността резултати да се осъществи, преминавайки през следните етапи. • Избор и сключване на договор с външен изпълнител на услуга: „Осъществяване на дейност информиране и публичност за популяризиране на проекта и ОП „Развитие на човешките ресурси”. • Изработка и доставка на информационни материали /информационни табели, плакати, дипляни, информационни стикери/. • Поставяне на видно място и разпространение на информационни материали сред широк кръг бенефициенти, потенциални бенефициенти и сред широката общественост. Предвижда се във всички документи, изготвени от Бенефициента и външните изпълнители по проекта да се поставя емблемата на ЕС, упоменава се ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 и ОП РЧР, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, заложени в Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За осигуряване на качеството се предвижда изготвяне на коректни по отношение съдържанието и атрактивно оформени рекламни материали – дипляни, плакати, информационни стикери и табла, при спазване на правилата, стандартите и техническите характеристики за изпълнение на дейностите за информиране и публичност при визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР”, съгласно правилата на Регламент (ЕС) №1303/2013 на Европейския парламент и на съвета от 17 декември 2013 г. и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Всички действия за информиране и публичност са предназначени за бенефициентите, потенциалните бенефициенти и широката общественост. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта като във всеки документ, свързан с изпълнението на дейностите по проекта, който се използва за информиране на обществеността или на участниците, включително всеки присъствен списък, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ., Договорена стойност: 1 414.60 , Отчетена стойност: 1 414.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "БУРМЕКС ЛБ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: „ПЕРСОНАЛ-ХОЛДИНГ” АД, Договорена стойност по проекта*: 5 300.00 , Отчетена стойност**: 5 300.00
  • Изпълнител: "Дентатехника" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 449.99 , Отчетена стойност**: 4 449.99
  • Изпълнител: ЕТ "Амос-спорт - Слава Василева", Договорена стойност по проекта*: 2 164.60 , Отчетена стойност**: 2 414.00
  • Изпълнител: "Нингбо Проект" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 770.00 , Отчетена стойност**: 9 770.00
  • Изпълнител: ЗАД "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, Договорена стойност по проекта*: 510.00 , Отчетена стойност**: 510.00
  • Изпълнител: "ВЕ и ХА България" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 109.34 , Отчетена стойност**: 5 109.34
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: "РОМИ-ДЕНТ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 1 625.00 , Отчетена стойност**: 1 625.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 7.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 71 589.18 BGN
БФП 71 589.18 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 71 552.94 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Застраховка на оборудване., Прогнозна стойност: 510.00
  • Обособена позиция 1: Застраховка оборудване.
    Изпълнител: ЗАД "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 510.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за доставка на оборудване по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 9 770.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Избор на изпълнител за доставка на стоматологична машина – 1 брой.
    Изпълнител: "Нингбо Проект" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 350.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Избор на изпълнител за доставка на управление за турбина и куплунг – 1 брой.
    Изпълнител: "Нингбо Проект" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 420.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за доставка на оборудване по осем обособени позиции., Прогнозна стойност: 21 050.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Избор на изпълнител за доставка на стоматологична машина – 1 брой.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Избор на изпълнител за доставка на безчетков мотор със светлина – 1 брой.
    Изпълнител: "РОМИ-ДЕНТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 625.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 - Избор на изпълнител за доставка на управление за турбина и куплунг – 1 брой.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 - Избор на изпълнител за доставка на зъботехнически мотор – 1 брой.
    Изпълнител: "Дентатехника" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 458.33
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5 - Избор на изпълнител за доставка на полимеризатор – 1 брой.
    Изпълнител: "Дентатехника" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 991.66
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6 - Избор на изпълнител за доставка на ендомотор – 1 брой.
    Изпълнител: "ВЕ и ХА България" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 378.76
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 7 - Избор на изпълнител за доставка на турбина – 2 броя.
    Изпълнител: "ВЕ и ХА България" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 032.16
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция 8 - Избор на изпълнител за доставка на наконечник – 2 броя.
    Изпълнител: "ВЕ и ХА България" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 698.42
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, по проект „НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ТРУДОВА РЕАЛИЗАЦИЯ В „АПИДП ИП МАРТЕНТ”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015, Прогнозна стойност: 842.12
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, по проект „НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ТРУДОВА РЕАЛИЗАЦИЯ В „АПИДП ИП МАРТЕНТ”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на услуга „Осъществяване на дейност за организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”., Прогнозна стойност: 5 300.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на услуга „Осъществяване на дейност за организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”.
    Изпълнител: „ПЕРСОНАЛ-ХОЛДИНГ” АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 300.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“., Прогнозна стойност: 1 414.60
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“.
    Изпълнител: ЕТ "Амос-спорт - Слава Василева"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 414.60
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”., Прогнозна стойност: 1 414.60
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на обучение по КК4 „Дигитална компетентност“ на три лица назначени на длъжност "Рецепционист" по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. , Прогнозна стойност: 750.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на обучение по КК4 „Дигитална компетентност“ на три лица назначени на длъжност "Рецепционист" по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“.
    Изпълнител: ЕТ "Амос-спорт - Слава Василева"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 750.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга за обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25а от ЗЗБУТ, на 6 лица, назначени на новооткрити работни места по Проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП МАРТЕНТ” ЕООД, Договор за БФП BG05M9OP001-1.003-0798-C01. , Прогнозна стойност: 600.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга за обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25а от ЗЗБУТ, на 6 лица, назначени на новооткрити работни места по Проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП МАРТЕНТ” ЕООД, Договор за БФП BG05M9OP001-1.003-0798-C01.
    Изпълнител: "БУРМЕКС ЛБ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проект., Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Организация и управление на проект.
    Изпълнител: Румяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN