Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

"Адрия Консулт"  ЕООД е част от група фирми с едноличен собственик на капитала.  Всяка от фирмите е разпределена да обслужва клиенти от различни региони в страната. Основната дейност на дружеството е извършване на счетоводни услуги и правни консултации на клиентите търговци или производители.
С  реализирането на настоящия проект фирмата възнамерява да укрепи своя капацитет съобразно нарасналия обем на работа, който извършва За целта по проекта ще бъдат открити 10 нови работни места, като за 5 от тях фирмата поема ангажимент да ги запази и след приключване на операцията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица: По проекта ще бъдат наети общо 10 броя лица на следните позиции: Счетоводители – 8 броя Юрист – 1 брой Технически сътрудник – 1 брой Към момента фирмата обслужва около 40 фирми за регион София и София област. Фирмата разширява кръга си от клиенти към и регион Плевен и Ловеч. От тези райони вече има петима нови клиенти като при увеличение на броя на клиентите от тези два региона впоследствие ще се разкрие и офис в Плевен. Нараства и броя на обслужваните от София. Все повече клиенти прехвърлят счетоводно – правното си управление на счетоводни и консултантски къщи, тъй като администрирането на плащанията, обработката на декларации и данъци, обслужване на кредити, сключване и администриране на договори с чужбина изисква назначаването на няколко служителите, а цената на абонаментното обслужване от счетоводна къща се равнява на една средна работна заплата. Предвид увеличение обема на работата във фирмата и нарасналата необходимост от увеличаване на нейния капацитет по проекта ще бъдат наети лица от следните групи - безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 години – 5 броя, безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. - 2 броя, безработни младежи на възраст до 29 години включително, със завършено средно или висше образование – 3 броя. 87 665.44 86 060.83
Дейност 2: Информация и публичност: Отпечатване на 100 броя брошури и изработване на 1 табела в офиса на фирмата – предвидено е дизайн, предпечатна подготовка, печат на брошури и монтиране на 1 табела с информация за проекта 400.00 390.00
Дейност 3: Управление на проекта: Ръководител – предвиденото възнаграждение е за цялата продължителност на проекта (19 месеца). Работата включва координиране, управление, мониторинг и отчитане на всички дейности по проекта, както и комуникация с всички заинтересовани страни. Счетоводител: Отговаря за финансовата част на проекта, изготвя и контролира бюджета по проекта като следи стриктно за спазването на законо- и целесъобразност. Съставя искания за плащане и финансови отчети Офис разходи (консумативи, материали) – предвидени са минимални месечни разходи за цялата продължителност на проекта (19 месеца). 9 625.20 9 567.19

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.