Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 66 888 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Фирма "Сийсайд бизнес солюшънс" ЕООД е създадена с основна дейност компютърно програмиране, като ръководството има амбицията да го превърне в лидер в областта на компютърните приложения и уеб-програмирането, като предостави на ИТ пазара набор от услуги, които да спомогнат за подобряването на конкурентоспособността и намаляването на разходите на предприятията. За да може разработения софтуер максимално добре да отговори на специфичните нужди на всяка организация и е необходимо не само висококачествено програмиране, но и подробно и детайлно извличане на изискванията за разработения продукт. Към настоящия момент на ИТ пазара се наблюдава недостиг именно на служители, които успешно да комуникират с клиента, да разбират неговите нужди, да дефинират изискванията към софтуерния продукт и да ги предават успешно на програмистите, като същевременно текущо контролират резултата от техните действия и при необходимост своевременно ги коригират. Длъжността, която заемат този тип служители е бизнес анализатор. В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат наети на постоянен трудов договор 6 безработни или неактивни лица на длъжност бизнес анализатор, които от момента на назначаване независимо от наличието или липсата на предишен опит ще бъдат ангажирани с подготовката на технически спецификации на софтуерни продукти, разработвани от фирмата. Считаме, че най-полезният подход при обучението на всеки един нов служител е "учене чрез практика" (learn by doing) и поради тази причина след назначаването си служителите веднага ще започнат и реалната си работа. По този начин служителите бързо и качествено ще навлязат в сферата на бизнес анализа и ще придобият представа какви точно са техните отговорности и цел при изпълнението на техните задължения. В рамките на проекта ще бъде закупено и съответното оборудване за работното им място, пряко свързано с финансираните дейности, необходимо за качественото постигане на поставените от организацията цели.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: В рамките на Дейност "Сформиране на екип и управление на проекта" ще бъде организирано назначаването на новите служители, ще се проследява текущото изпълнение на проекта. Управлението на проекта е отговорност и задължение на Ръководителя на проекта. То обхваща както отговорности вътре в рамките на фирмата, така и отговорности по отношение на външните контрагенти и външните контакти на дружеството. В рамките на дейността ръководителят на проекта ще следи за цялостното спазване на сроковете заложени в проекта; ще контролира изпълнението на заложените дейности; ще управлява и ръководи наличните по проекта човешки ресурси; ще отчита свършената по проекта работа; ще осъществява контакти с представители на други фирми; ще отговаря за организирането провеждането на необходимите процедури за избор на изпълнител на дейности, които няма да бъдат извършвани от кандидата. Дейността ще премине през следните основни стъпки: 1. Създаване на подходяща организационна подготовка за стартиране на проекта 2. Ще се сформира се окончателния състав на екипа.Ще се проведе се работна среща, която освен опознавателен характер има следните цели и задачи: уточняване на функциите, задълженията и отговорностите на всеки член от екипа; сключване на договори с екипа за организация и управление; обсъждане и изготвяне на подробен план-график за реализация на проекта; - сключване на договори с експерти, анализ на възможните проблеми, ограничения, рискове и набелязване на мерки за изпреварващи действия; актуализация на информацията, събрана в хода на разработката и формиране началната база данни на проекта. 3. Задълженията на екипа за управление на проекта ще бъдат: - Ръководител проект- 1 бр.- ръководи дейностите, заложени в проекта, взема съответните управленски решения. Следи и контролира качеството и количеството на извършените дейности. Организира процедурите по определяне на изпълнител по постановление 118/ 20.05.2014 г.. Оформя и следи за подготвянето на отчетите до финансиращата институция и дава указания за изготвянето им. Приема и резолира месечните доклади на членовете на екипа. Носи отговорност за финансовите потоци на парични средства. Следи за качествените и количествени показатели за мониторинг и оценка на проекта. Организира представянето дейностите за информация и публичност прозрачност. Участва в изготвянето на плана за мониторинг и в извършването на оценките по него. Участва в изготвянето на междинни и финални технически и финансови отчети. Координира всички дейности по проекта,техническото обезпечаване на изпълнението му. Контролира работата на експертите по отделните дейности по проекта,. Следи за качеството на извършваните дейности и изготвя месечни доклади за ръководителя относно своята работа. Отговаря за воденето, подреждането и съхраняването на документацията по проекта - всички нужни документи за техническото изпълнение . - Счетоводител-1 бр.- Изготвя, съхранява,класира всички счетоводни документи; води всички счетоводни отчети и операции,изработва финансовата част на междинните доклади и заключителният доклад на разходооправдателните документи, както и техни копия за всички разходи, направени през периода на докладите по проекта , носи финансова отговорност, както и отговорност за извършените разходи по проекта . 6 000.00 0.00
Назначаване на безработни и неактивни лица: В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат наети на постоянен трудов договор 6 безработни или неактивни лица на длъжност бизнес анализатор, които от момента на назначаването си ще бъдат ангажирани с подготовката на технически спецификации на софтуерни продукти, разработвани от фирмата. В процеса на работа те ще получат необходимите знания и опит за успешно самостоятелно изпълнение на възложените им задачи. 54 720.00 0.00
Закупуване на необходимото техническо оборудване: Наред с пряката комуникация с клиентите, работата на бизнес анализатора е свързана основно с изготвянето на различни доклади, схеми, графики, таблици, прототипи и други графични изображения, които да улеснят комуникацията с програмистите, тъй като те са основната връзка между очакванията на възложителя за заявения софтуерен продукт и програмистите, които имат задачата да го реализират. Качественото изпълнение на тези задачи, както и дефинираните принципи на работа във фирмата (гъвкаво работно време, управление основано на резултатите) налага бизнес анализатора да бъде от мобилен, динамичен и гъвкав при решаване на спешни задачи и казуси. Поради тези причини е необходимо всеки от назначените служители да разполага със служебен преносим компютър, който да им предоставя възможност за гъвкаво изпълнение на техните задължения. 12 000.00 0.00
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Ще бъдат поставени две информационни табели. Първата ще бъде поставена пред офиса на фирмата, а по-малката – в самия офис. Табелите ще бъдат разработени съгласно всички изисквания за визуализация на финансирането на Европейския съюз. - На всеки един от закупените активи (лаптопи) ще бъда поставен информационен стикер, който да информира, че посочените активи са закупени със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове. - всеки от разработените по проекта документи, ще отговаря на изискванията за визуализация на документацията по програмата. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.