Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 66 806 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

"АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД е учредено през 2012 година и съгласно чл. 8, ал. 1 т.1 от Закона за лечебните заведения представлява лечебно заведение за извънболнична помощ. Дружеството има сключен договор с Националната здравноосигурителна каса. Амбулаторията оказва Извънболнична първична медицинска помощ за диагностика, лечение и наблюдение на болни в град Бургас, като обслужва освен своите пациенти и много български и чуждестранни туристи през летните месеци.
Основната цел на проекта е да се подобри производствения капацитет на дружеството, в качеството му на семейно предприятие, като утвърден изпълнител на услуги в областта на здравеопазването,  което да допринесе за повишаване на неговата конкурентоспособност и за развитие на потенциала му за устойчивост и растеж. Специфични цели на проекта: да се подобри производствения процес чрез постигане на по-висока производителност; да се подобри качеството на предлаганите услуги; да се намалят производствените разходи и да се подобри пазарното представяне на предприятието чрез създаване на нов онлайн магазин.
Гореизброените цели ще бъдат постигнати чрез доставка и въвеждане в експлоатация на високотехнологично оборудване, което ще има цялостен ефект върху предлаганите услуги за диагностика, лечение и наблюдение на болни. 
Инвестицията, която дружеството планира да реализира е съобразена с изискванията на принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ върху околната среда и ще допринесе също така за въвеждането на кръгов модел в направлението: намаляване на кол-вото влагани суровини при предлагането на услуги.
Проектът е в пълно съответствие с основната цел на процедурата за подбор на проекти BG16RFPR001-1.004 и ще допринесе за постигане на СЦ: RSO1.3 „Засилване на устойчивия растеж и конкурентоспособността на МСП и създаване на работни места в МСП, включително чрез продуктивни инвестиции (ЕФРР)” на Приоритет 1 „Иновации и растеж” на Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията” 2021-2027 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на предприятието: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиването на следните ДМА: 1. Таблет за подпис - 2 бр.; 2. Ехограф - 1 бр.; и 3. ЕКГ монитор - 1 бр. Внедряването на ДМА в дейността на "АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД ще доведе до ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ КАПАЦИТЕТ при предоставянето на услугите - диагностика и лечение на болни. ПРОЦЕСЪТ НА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИТЕ преминава през следните етапи: 1. Отваряне на електронното и на хартиеното досие на пациента; 2. Преглед на общото състояние. В зависимост от оплакванията се използват методи за диагностика и съответните уреди: ЕКГ, Ехограф и др.; 3. Назначаване на лечение и издаване на ел. рецепта; 4. При необходимост пациента се насочва за лабораторни изследвания и/или консулттация със специалист чрез издаване на медицинско направление; 5. Попълване на амбулаторен лист в ел. формат в е- пациентското досие; 6. Разпечатване на листа за подпис от пациента; 7. Прикрепяне на амбулаторния лист в хартиено досие на пациента. За предоставянето на услуги с високо качество и в по-големи обеми в областта на Здравеопазването е от значение наличието на време и прецизни уреди, подпомагащи лекаря - за образна диагностика, за ЕКГ изследване и др. Значителна част от предоставяната услуга заемат и дейностите по оформяне на амбулаторни листи, направления, рецепти. Видно и от представените етапи, че обработката на документи по разпечатване, подписване, прибиране, съхранение, търсене и др. отнема не малка част от времето за преглед и диагностика. Това се отразява върху качественото изпълнение на услугата. За да се съкрати времето за административни дейности, "АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД планира да инвестира в ТАБЛЕТ ЗА ПОДПИС - 2 бр. По този начин ще се улесни значително работата на лекаря и на мед. сестра, тъй като подписването на амбулаторния лист ще става електронно, няма да има нужда да се разпечатват всички документи и съответно да се прибират в досието на хартия. Всички амбулаторни листове, надлежно подписани, ще се съхраняват в ел. досие на пациента. Амбулаторията има две работни места в два отделни кабинета и за това са необходими два таблета. Наличието на съвременен ЕХОГРАФ в Практиката на Д-р Каменска значително ще повиши качеството на предлаганата услуга, когато оплакванията изискват да се реагира бързо и за точната диагноза навреме е необходимо да се използва уред за образна диагностика. Освен това управителят на дружеството притежава необходимата квалификация за работа с ехограф и има завършен курс по ехографска диагностика на коремни органи. При липса на ехограф - пациентът трябва да бъде насочен към съответен специалист. Това отнема време и забавя съответното лечение и/или интервенцията, която спешно трябва да бъде направена, а при определени случаи навременното диагностициране и бързото назначеване на терапия е от животоспасяващо значение. Ехографът е преносим и би могъл да се използва освен в кабинетите, а също при домашни визити, които Амбулаторията извършва при заявка. ЕКГ МОНИТОРЪТ ще подобри производствения капацитет на предприятието със своите функционалности. Устройството има памет за над 3000 записа. То работи със софтуер, който позволява електрокардиограмата да се съхрани в дигитален формат и да се прехвърли в електронното досие на пациента. Много по лесно и надеждно е съхранението в ел. формат тъй като отпечатването на хартия избелява с времето и на практика се унищожава. Безхартиените електрокардиограми са много по-надеждни и пестят време за отпечатване, поставяне в пациентското досие на хартия и търсене на документа при вторичен преглед и/или при нови оплаквания. Така след време е много по-лесно да се проследи състоянието на пациента - само с отваряне на съответните файлове. Доставка на оборудване: НАБОРЪТ ЗА РЕАНИМАЦИЯ - 1 бр.е от значение за спешната помощ, която Практиката е длъжна да осигурява за своите пациенти в двата кабинета в случай на необходимост. Наличните устройства са от по-стар тип и не са надеждни. 25 335.00 0.00
Подобряване на пазарното представяне на предприято чрез създаване на нов онлайн магазин: Дейността включва създаването на нов онлайн магазин за услугите, които предприятието, предоставя и за които е заявена подкрепа по процедурата, а именно: Диагностика и лечение на болни - с стри и хронични заболявания. Дружеството има за цел да разшири своето пазарно присъствие чрез създаването на онлайн магазин и по този начин да развие нови канали за продажби, да достигане до нови за предприятието целеви групи потребители, които предпочитат онлайн услугите. През последните години онлайн присъствието става все по-важно за бизнеса, поради факта, че клиентите се ориентират все повече към търсене на продукти и услуги онлайн и с развитието на сектора този метод става по-удобен и достъпен. Все по-голям брой потребители избират да ползват Интернет, защото това предлага: • Удобство – Основната полза на онлайн услугите е, че се спестява на потребителите много време и излишни разходи.Чрез пазаруване от Интернет, клиентите не напускат дома си, не се налага да губят време в магазините и в трафика, датърсят паркомясто и да отделят голяма част от почивката си след тежък работен ден; • Бързина – Сред основните предимства на онлайн услугите и дистрибуцията е бързината. Все повече хора предпочитатда си направят бърза регистрация в определен сайт и да се сдобият с всички необходими стоки и услуги в рамките на няколко дена, отколкото да пазаруват във физически обекти. Относно някои услуги, процесът е дори още по-бърз, защото клиентите получават достъп до тях веднага след осъществяването на плащането; • Възможност за сравнение на алтернативи – Онлайн пространството е пълно с различни по цена и качество предложения за една и съща стока и услуга. Голям брой потребители предпочитат да пазаруват през Интернет именно защото могат да сравнят наличните избори и да се възползват от най-доброто качество на най-ниска цена. А това е много по-трудно, понякога дори и невъзможно, когато продуктите или услугите се предлагат само физически. Всички тези предимства, които клиентите получават от добре организираната онлайн дистрибуция, са от полза за бизнеса, защото се начертава ясна посока, в която той може да ориентира своите усилия. Всяка компания, която решава гореспоменатите проблеми на своите потребители, ще бъде избрана и предпочитана от тях при интернет пазаруването. Предимства на онлайн магазин: 1. Оптимизиране на персонала - Създаването на електронен магазин ще намаляви разходите за персонал, автоматизирайки почти всички дейности, свързани с процеса на предоставяне на услуги. 2. Повече удобство за потребителите - Добре разработеният електронен магазин предлага много по-лесен достъп до всяка услуга/артикул, отколкото е възможно в традиционните търговски обекти. 3. Разширяване обхвата на продажбите - Развитието на продажбите в интернет позволява да се откриват нови клиенти, доставчици или партньори във всяка точка на света. 4. Повече възможности за маркетинг - Правилното позициониране в интернет предоставя много повече комуникационни канали и повишава значително възможностите за организиране на промоции, рекламни кампании и други маркетингови инициативи. Онлайн магазинът на "АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД ще бъде изпълнен според минималния обхват на дейността за създаване на онлайн магазин за услугите от дейността, за която е заявена подкрепа по процедурата, посочен в Приложение 18 към Условията за кандидатстване. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.