Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“ , Прогнозна стойност: 180 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“
    Изпълнител: ГЪРКОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 596.84
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 724.78
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 000.00
  • Обособена позиция 2: 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 156 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”; Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”, Прогнозна стойност: 240 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”
    Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 186 012.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”
    Изпълнител: МИТРА ТРАНСЛЕЙШЪНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“ , Прогнозна стойност: 138 000.00
  • Обособена позиция 1: 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Изпълнител: КОМСОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 200.00
  • Обособена позиция 2: 5. „Закупуване и доставка на шредери“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 364.00
Предмет на предвидената процедура: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“, Прогнозна стойност: 20 000.00
Предмет на предвидената процедура: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013", Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013"
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 348 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек” Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“ Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
    Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 540 900.00
  • Обособена позиция 2: Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
    Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 128 880.00
  • Обособена позиция 3: Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“; 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“; 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“; 4. „Закупуване и доставка на шредери“; 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ , Прогнозна стойност: 167 500.00
  • Обособена позиция 1: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 077.94
  • Обособена позиция 2: 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 168.00
  • Обособена позиция 3: 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
    Изпълнител: ТЕМПУС-2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 978.40
  • Обособена позиция 4: 4. „Закупуване и доставка на шредери“;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.", Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“, Прогнозна стойност: 700 000.00
  • Обособена позиция 1: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“
    Изпълнител: МЕРКУРИЙ-97 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 840 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ , Прогнозна стойност: 630 000.00
  • Обособена позиция 1: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480 000.00
  • Обособена позиция 2: обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“
    Изпълнител: Е-ТУРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 276 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ , Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“, 2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и 3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“ , Прогнозна стойност: 190 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 632.61
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“.
    Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "АСИСТ-ОПИК"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи, за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката- управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”
    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО-ХРИСТОВА И БАНКОВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300 000.00
Предмет на предвидената процедура: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит., Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: „Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит”.
    Изпълнител: ДЗЗД КАПАЦИТЕТ 2020
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.