Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.020-0001-C02
Наименование на проекта Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад "Тодор Кирков" кв. "Вароша", гр.Ловеч
Бенефициент 000291591 Община Ловеч
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.11.2016
Дата на стартиране 21.11.2016
Дата на приключване 20.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Ловеч, гр.Ловеч

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона на централна градска част (ЦГЧ) и пл."Тодор Кирков" в Архитектурно-исторически резерват "Вароша" на гр.Ловеч. Интервенциите, съгласно одобрения инвестиционен проект и издаденото разрешение за строеж са обособени в 4 подобекта, като 3 от тях са обект на настоящето предложение: 1.  пешеходната част от ул. "Търговска" (от Покрит мост до ул. "Ал. Стамболийски"), градска градина и пл. "Екзарх Йосиф І", 2. пл. „Г.М.Димитров” и комплекс „Космос”, 3. пл. „Т.Кирков” и 4. пл. "Свобода" - резервен обект.
В ЦГЧ попадат основните административни сгради, търговски обекти, финансови, културни и образователни институции, което обуславя нейната висока обществена значимост и публични функции.
Гореописаните подобекти са проектирани и изградени в средата на 80-те години на 20 век, след което са извършвани само текущи и аварийни ремонти, без цялостно благоустрояване. Пешеходното пространство е силно увредено и компрометирано.
Площад „Т.Кирков” има характерен силует, настилка и композиция. Около него са разположени Младежки дом (основен обект - гр. „Културна инфраструктура”) и Покрит мост (финансов инструмент), хотел, търговски обекти и жилищни сгради. Настилката на площада, изпълнена с червени каменни павета и гранитни блокове, е силно увредена и деформирана.
Предвижда се:  
•Цялостна подмяна на настилките
•Изграждане на з фонтани на пл. “Екзарх Йосиф І”, пл."Т.Кирков"  и пред театъра
•Рампи за осигуряване на достъпна среда
•Ново решение на алейната мрежа  в градската градина
•Ремонт скулптурната композиция пред съдебната палата.  
•Отваряне на нова пешеходна ос от ул.”Цачо Шишков” през градската градина към катедралния храм
•Ревизия на озеленяването и градското обзавеждане
•Ремонт на пасажното пространство в комплекс ”Космос”
•Въвеждане на енергоспестяващо осветление
•Ремонт настилките на пл. “Т.Кирков”, озеленяване и оформяне на пространството около паметника.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: В срок до 5 дни след подписване на договора за безвъзмездна помощ ще се сформира екипът за управление на проекта и ще се предостави информация на УО на ОПРР, чрез ИСУН 2020. Екипът ще се събере на среща за стартиране на проекта, на която: • ще се запознае с условията на договора и приложимите процедури за изпълнението му - Указания за изпълнение на договори за БФП от УО на ОПРР и инструкции за електронно отчитане на проекти в ИСУН 2020; • ще обсъди и приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на приложения график към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; • ще обсъди и приеме предварително разработените от ръководителя на проекта задачи и отговорности за всеки един член на екипа; • ще обсъдят и приемат детайлни правила и процедури (проекти на документите ще бъдат подготвени от ръководителя) за управление на проекта, за вътрешен мониторинг и оценка на напредъка съгласно изискванията на УО на ОПРР, СФУК и Процедурен наръчник на Община Ловеч. Последният обхваща процесите, одитните пътеки и процедурите, чрез които се осъществява дейността на администрацията в контекста на финансовото управление и контрол и дейностите изпълнявани от Общината свързани с изпълнението на договори за безвъзмездна финансова помощ в качеството си на бенефициент по Оперативните програми. За да подпомогне проектния екип в дейностите по управлението и администрирането на проекта, община Ловеч ще предостави проектен офис, в който ще се провеждат работните срещи на екипа, а също така в отделен архив ще се съхранява цялата документация по проекта, като за нейното събиране и съхранение ще отговаря ръководителят на проекта. Описаните организационни дейности са от изключително важно значение за реализацията на проекта и постигането на заложените цели. Подробният план и графикът за изпълнение, разпределението на задачите и отговорностите между членовете на екипа, както и въведените процедури за управление и мониторинг са основна предпоставка за качественото изпълнение на основните дейности. , Договорена стойност: 48 160.00 , Отчетена стойност: 47 157.75
  • Дейност: Подготовка на документация за обществени поръчки и обявяване на процедурите: Община Ловеч ще разработи пълен комплект документи за избор на изпълнител на обществени поръчки за следните дейности: 1. Извършване на строителни и монтажни работи по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад "Тодор Кирков" кв. "Вароша", гр.Ловеч" , съгласно одобрен инвестиционен проект и разрешение за строеж. Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 2. Осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функци по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад "Тодор Кирков" кв. "Вароша", гр.Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 3. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад "Тодор Кирков" кв. "Вароша", гр.Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в,) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП 4. Изработване на материали за разпространение на информацията и публичност по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад "Тодор Кирков" кв. "Вароша", гр.Ловеч". Процедурата ще бъде "публично състезание" на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пета от ЗОП. 5. Извършване на независим финансов одит по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад "Тодор Кирков" кв. "Вароша", гр.Ловеч". Обществената поръчка ще бъде "събиране на оферти с обява" съгласно чл.20, ал.3 от ЗОП. Обществената поръчка ще се проведе по реда на глава Двадесет и шест от ЗОП. В зависимост от вида на процедурата, която ще бъде приложена за избор на изпълнител за всяка дейност, Община Ловеч ще изготви решения за обществена поръчка, обявления, указания за подготовка на офертите и документации, които съдържат: техническите спецификации, образци на документи и указания за подготовката им, методика за определяне на комплексната оценка на офертата (когато е приложимо) и проект на договор. При подготовката на документациите за обществени поръчки ще се спазват стриктно изискванията на Закона за обществените поръчки, Правилника за неговото прилагане, както и приложимите указания на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., вкл. Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС за 2014-2020г., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители: Позиция 1 и 2: Обществените поръчки ще бъдат възложени чрез провеждането на открита процедура на основание на чл.73, ал.1 и във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.74, ал.1 от ЗОП. След изтичане на срока за подаване на оферти, на основание чл.103, ал.1 ЗОП и във връзка с чл.51 ППЗОП, Възложителят ще назначи комисия за разглеждане и оценка на офертите. Комисията ще се състои от нечетен брой членове. В определения в заповедта срок за приключване на работата на комисията, членовете й ще разгледат и оценят подадените оферти. Комисията ще класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия. Действията на комисията ще се протоколират, като резултатите от работата й ще бъдат отразени в доклад, който ще се подпише от всички членове и ще се предаде на Възложителя заедно с цялата документация. В 10 дневен срок от получаването на доклада, възложителят ще го утвържди или ще го върне на комисията с писмени указания в случаите по чл.106, ал.3 ЗОП. В 10 дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Решението подлежи на обжалване по реда на чл. 197, ал.1, т.7 от ЗОП. При спазване на срока по чл. 112, ал.6 ЗОП, Възложителят ще сключи договор, който съответства на проекта на договор, приложен в документацията, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които последният е определен за изпълнител. В 30 дневен срок от сключването на договора ще бъде изпратено за публикуване обявление за възлагане на поръчка. Позиция 3: Процедурата ще бъде възложена по реда на раздел Х от Правилника за прилагане на ЗОП - Условия и ред за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП. Позиция 4 Процедурата ще бъде публично състезание на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и ще се проведе по реда на глава Двадесет и пет от ЗОП. Възложителят ще публикува обявление за обществената поръчка, в което ще е определен срока за получаване на офертите. За участие в процедурата заинтересованите лица ще подадат оферти. Възложителят ще назначи комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове. Тя ще съставя протокол за извършване на подбора на участниците, разглеждането, оценката и класирането на офертите и ще го предоставя на Възложител за утвърждаване. В 10-дневен срок от утвърждаване на протокола възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Решенията за определяне на изпълнител ще се изпращат в един и същи ден на участниците и ще се публикуват в профила на купувача. Позиция 5: Обществената поръчка ще бъде възложена по реда на глава Двадесет и шест на ЗОП - Събиране на оферти с обява. Възложителят ще публикува на профила на купувача обява за събиране на оферти,изготвена по образец, технически спецификации и всяка друга информация, свързана с изпълнението на поръчката, когато е приложимо. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.188, ал.1 от ЗОП и Възложителят ще удължи този срок с минимум 3 дни, ако в първоначално определеният срок са получени по-малко от 3 оферти. След което независимо от броя на получените оферти, Възложителят ще ги разгледа и оцени. Със заповед ще се определи комисия от нечетен брой лица, които да разгледат и оценят получените оферти. Комисията ще състави протокол за разглеждането и оценката на офертите и за класирането на участниците. Протоколът ще се утвържди от Възложителя. Ще се сключи договор, който съответства на проекта на договор, приложен в документацията, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които последният е определен за изпълнител на поръчката. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на строителни и монтажните работи: Предмет на договора за строителство ще бъдат следните строителни и монтажни работи по обособени позиции и въз основа на приложения към проектното предложение работен инвестиционен проект: Обособена позиция 1 с два подобекта: Подобект 1 Пешеходната част от ул. "Търговска" (от Покрит мост до ул. "Александър Стамболийски"), включително градска градина и площад "Екзарх Йосиф І": • Цялостна подмяна на настилки (бетонови плочи, бетонови павета, червени павета, бордюри и др.); • Извършване на всички дейности по паркоустройство - ревизия на съществуващото озеленяване, цветарници с пейки по детайл, оформяне на нови тревни площи; • Ремонт на съществуващ паметник между хотел "Ловеч" и Съдебна палата; • Изграждане на ламинарен фонтан западно от Дом "Преслав" и кръгъл фонтан пред Драматичния театър; • Ремонт на чешма; • Вграждане на прожектори в настилката около съществуващите два паметника на площад "Екзарх Йосиф І"; • Изграждане на енергоспестяващо парково осветление; • Подмяна на отводнителни решетки и капаци на водоприемни шахти. Подобект 2 площад „Г.М.Димитров” и комплекс „Космос” • Цялостна подмяна на настилки (бетонови плочи, бетонови павета, вибропресовани бетонови плочи, бордюри и др.); • Извършване на всички дейности по паркоустройство - цветарници с пейки по детайл, • Ремонт на съществуващ фонтан; • Оформяне на нови зелени площи; • Изграждане на енергоспестяващо парково осветление. • Подмяна на отводнителни решетки и капаци на водоприемни шахти. Обособена позиция 2 - площад „Тодор Кирков” в АИР „Вароша” • Ремонт на настилките от гранитни плочи и павета от червен камък, бордюри; • Полагане на нова усилена настилка от гранитни и червени павета, която обхожда съществуващите сгради, която позволява достъпа да тях и обслужването им с МПС в юг-югозападната част на площада • Монтиране на антипаркинг елементи за ограничаване достъпа на МПС; • Преместване на съществуващата чешма със скулптурен бронзов елемент в съседство със сградата на Младежкия дом и оформяне около него на кът за сядане; • Изграждане на фонтан с габиони; • Извършване на всички дейности по паркоустройство - цветарници с пейки по детайл, • Ново оформление около паметника на Тодор Кирков - запазване на съществуващите гранитни блокове и зелени площи, като между тях се поставет пейки, а около паметника се постави ниско ограждение от каменни елементи с метални вериги между тях. Монтиране на прожектори в настилката около паметника на Тодор Кирков; • Оформяне на нови тревни площи; • Ремонт на съществуващите осветителни тела и стълбове; • Подмяна на капаци на водоприемни шахти и отводнителни решетки, Инвестиционния проект в частта за рехабилитация на пл."Тодор Кирков" е одобен от НИНКН - МК., Договорена стойност: 4 501 223.97 , Отчетена стойност: 5 415 665.62
  • Дейност: Осъществяване на строителен надзор : Избраният консултант за осъществяване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи ще изпълнява дейности за гарантиране на: - законосъобразното започване на предвидените работи; - пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените проекти; - контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството; - опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; - контрол върху качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - правилно изпълнение на строително-монтажни работи; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Освен гореизброеното, консултантът ще изпълнява и функции на инвеститорски контрол, като следи за количественото изпълнение на строителните работи и задължително подписва всички актове Образец № 19., Договорена стойност: 36 000.00 , Отчетена стойност: 44 516.63
  • Дейност: Осъществяване на авторски надзор: В съответствие с условията на сключения договор и при спазване на приложимата нормативна база, избраният изпълнител ще осъществява контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с изработените от него проекти. Предписанията на проектанта ще бъдат вписвани в заповедната книга и ще бъдат задължителни за всички участници в строителните работи. След приключване на строителните работи проектантът ще завери съответната екзекутивна документация. , Договорена стойност: 55 558.26 , Отчетена стойност: 66 600.00
  • Дейност: Осигуряване на информация и публичност по проекта: За да се популяризират дейностите по проекта, постигнатите резултати и полученото финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., ще бъдат приложени разнообразни средства за осигуряване на информация и публичност. Екипът за организация и управление на проекта ще извърши следното: 1). Публикации за проекта в медиите След подписване на договора за безвъзмездна помощ екипът по проекта ще подготви и публикува в 1 регионален вестник информационен материал, съдържащ данни за проекта, за финансирането от ЕС, както и очакваните резултати и ползи за целевите групи. Периодично в процеса на реализация на проекта на интернет страницата на общината ще бъдат публикувани съобщения за напредъка на проектните дейности, посредством които местната общност ще бъде постоянно информирана за ходя на изпълнение, постигнатите междинни резултати, както и предстоящите интервенции. При успешното завършване на всички дейности ще бъдат публикувани 2 съобщения в регионален вестник, представящи обобщени резултати от изпълнението на проекта, както и снимков материал от реконструираните обекти. 2). Встъпителна и заключителна пресконференция Екипът по проекта ще организира и проведе две пресконференции (първата след подписването на договора за безвъзмездна помощ, втората – след приключването на основните дейности по проекта), на които местните и регионалните медии, както и местната общественост ще бъдат запознати с проекта и неговия принос за осигуряване на висококачествена и жизнена и физическа среда в целевата територия. Община Ловеч ще възложи по реда на ЗОП доставката на рекламни материали, информационна табела, билбордове и постоянни табели за осигуряване на визуализация и публичност по проекта, както следва: 3). Информационна табела, билбордове и постоянни табели След стартиране на проекта ще бъде изработена и монтирана информационна табела в административната сграда на общината. Ще бъдат поставени 2 билборда, които до шест месеца след приключването му ще бъдат заменени с постоянни обяснителни табели. 4). Рекламни материали за осигуряване на визуализацията и публичността на проекта Община Ловеч ще възложи изработването и доставката на следните рекламни материали: 1.Билбордове (временни) с размери 4х3 двустранни - 2 броя; 2.Табели постоянни (след приключване на СМР) - 2 броя. 3. Информационна табела 50х70 см - 1 брой. 4. Банер с логото на оперативната програма, наименование на проекта, период на изпълнение - 1 брой. 5.Информационна листовка, формат 1/3 А4, 80 гр./м2, двустранен печат, хром гланц - 400 броя; 6. Еко бележник със спирала и химикалка - 300 броя; 7. Портативна батерия за мобилна употреба - минимум 2200 mAh - 200 броя; 8. Рулетка 1 м - 300 броя; 9. Комплект отвертка с минимум 3 бита в пластмасова кутия - 300 броя; 10. Самозалепващи стикери А8 52х74мм, РVС, мат/гланц, пълноцветен печат - 1100 бр.; 11. Брандирани тениски с логото на ОПРР - 250бр.; 12. Брандирани шапки с логото на ОПРР - 250бр.; 5).Официални церемонии При стартирането на проекта ще се организира церемонията "първа копка", а след завършването на строителните дейности и въвеждане на обектите в експлоатация ще са извърши официалното им откриване. Изработването на всички рекламни материали и провеждането на официалните церемонии ще бъдат съобразени с указанията и изискванията на УО на ОПРР, разписани подробно в Приложение Ж "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г."., Договорена стойност: 12 447.00 , Отчетена стойност: 14 936.40
  • Дейност: Въвеждане на подобектите в експлоатация и получаване на удостоверение за въвеждане на строежите в експлоатация: За получаване на удостоверения за въвеждане на подобектите в експлоатация ще бъде изготвена екзекутивна документация, при необходимост, констативни актове по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежите с приложения, ако е необходимо, издадени удостоверения по чл.54а, ал.2 и 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър, проведени съгласувателни процедури с експлоатационни дружества и други организации, подготвени окончателни доклади от строителния надзор. Окончателните доклади ще се внесат при Главния архитект на Община Ловеч за одобряване, след което ще бъдат издадени удостоверения за въвеждане на строежите в експлоатация. , Договорена стойност: 20 600.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на независим финансов одит: В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата., Договорена стойност: 7 300.00 , Отчетена стойност: 8 760.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 14 690.00 , Отчетена стойност**: 3 644.14
  • Изпълнител: АРХИТЕКТУРНО АТЕЛИЕ ВАРОША ООД, Договорена стойност по проекта*: 66 669.91 , Отчетена стойност**: 66 600.00
  • Изпълнител: Мариета, Договорена стойност по проекта*: 10 150.00 , Отчетена стойност**: 2 472.06
  • Изпълнител: СТРОЙНОРМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 43 200.00 , Отчетена стойност**: 44 516.63
  • Изпълнител: Живко, Договорена стойност по проекта*: 11 310.00 , Отчетена стойност**: 2 442.03
  • Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 936.40 , Отчетена стойност**: 14 936.40
  • Изпълнител: Диана, Договорена стойност по проекта*: 12 010.00 , Отчетена стойност**: 2 790.24
  • Изпълнител: ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 760.00 , Отчетена стойност**: 8 760.00
  • Изпълнител: ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД, Договорена стойност по проекта*: 4 205 731.25 , Отчетена стойност**: 4 236 962.88
  • Изпълнител: ВДХ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 195 737.52 , Отчетена стойност**: 1 178 702.74
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 56 150.00 , Достигната стойност: 53 128.00
Индикатор 2 Градско развитие: Незастроени площи, създадени или рехабилитирани в градските райони, Мерна единица: квадратни метри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 47 558.00 , Достигната стойност: 47 558.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 152 650.61 BGN
БФП 5 152 650.61 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 211 585.75 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 210 286.56 0.00 210 286.56 ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 263.82 0.00 263.82 ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 483.00 0.00 483.00 ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 160.00 0.00 2 160.00 СТРОЙНОРМ ЕООД
Липса на добро финансово управление 284 423.15 0.00 284 423.15 Финансова корекция на ниво проект
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 232.48 0.00 9 232.48 СТРОЙНОРМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 876.00 0.00 876.00 ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ВДХ АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Рехабилитация на пл. "Тодор Кирков", кв. „Вароша“, гр. Ловеч" по проект: "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков", кв. „Вароша“, гр. Ловеч", Прогнозна стойност: 1 075 925.70
  • Обособена позиция 1: „Рехабилитация на пл. "Тодор Кирков", кв. „Вароша“, гр. Ловеч" по проект: "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков", кв. „Вароша“, гр. Ловеч"
    Изпълнител: ВДХ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 195 737.52
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: инж.Николай Кръстев Стоянов - Ръководител проект
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 690.00
  • Обособена позиция 2: Живко Стефанов Йорданов - Координатор СМР
    Изпълнител: Живко
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 310.00
  • Обособена позиция 3: Диана Димитрова Вълкова - Счетоводител
    Изпълнител: Диана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 010.00
  • Обособена позиция 4: Мариета Мирославова Бахова - Технически сътрудник
    Изпълнител: Мариета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 150.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит на проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч" , Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция I - „Извършване на ангажимент за договорени процедури по проект „Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад „Тодор Кирков“, кв. „Вароша“, гр. Ловеч“
    Изпълнител: ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 760.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителни и монтажни работи по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч" , Прогнозна стойност: 5 555 826.12
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част на гр. Ловеч – ул. „Търговска“ в участъка от Покрит мост до ул. „Ал. Стамболийски“, (вкл. градската градина и пл. „Екзарх Йосиф I“) и пл. „Г.М.Димитров“ - площадното пространство пред ОББ и комплекс „Космос“ (подобект №1 и подобект № 2 от Разрешение за строеж № 99/18.08.2015г.);
    Изпълнител: ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 205 731.25
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Рехабилитация на площад „Тодор Кирков” кв. „Вароша“, гр.Ловеч (подобект № 4 от Разрешение за строеж № 99/18.08.2015г.)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изработване на материали за разпространение на информация и публичност по проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч", Прогнозна стойност: 14 498.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция V - „Осигуряване на мерки за информация и комуникация по проект „Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад „Тодор Кирков“, кв. „Вароша“, гр. Ловеч“ – печатни материали.
    Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 276.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция VI – „Осигуряване на мерки за информация и комуникация по проект „Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад „Тодор Кирков“, кв. „Вароша“, гр. Ловеч“ – рекламни материали
    Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 660.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на авторски надзор при изпълнението на проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч" , Прогнозна стойност: 55 558.26
  • Обособена позиция 1: Изборът на изпълнител за осъществяване на авторски надзор при изпълнението на проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч"
    Изпълнител: АРХИТЕКТУРНО АТЕЛИЕ ВАРОША ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 669.91
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на проект "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. "Тодор Кирков" в гр.Ловеч" , Прогнозна стойност: 83 372.72
  • Обособена позиция 1: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор с инвеститорски функции при изпълнение на СМР по проект „Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходна зона в централна градска част и рехабилитация на площад „Тодор Кирков“ кв. „Вароша“, гр. Ловеч“
    Изпълнител: СТРОЙНОРМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN