Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-3.001-0359-C01
Наименование на проекта Намаляване на енергоемкостта и повишаване на производителността и енергийната ефективност в "З М ГРУП 3" АД
Бенефициент 201348780 З М ГРУП 3 АД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 21.08.2017
Дата на стартиране 21.08.2017
Дата на приключване 23.10.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Долна Митрополия, гр.Тръстеник

Описание

Кратко описание на проекта
С реализирането на съвкупност от мерки за повишаване на енергийната ефективност на "З М ГРУП 3" АД, ще се постигнат значителни енергийни спестявания, както и ползи за опазване на околната среда . Със закупуването на нови машини ще се постигне по-висока производителност и по-ниска енергоемкост на единица обработена продукция.
Съгласно проведеното енергийно обследване са предвидени следните мерки:
Мярка 1 - Подмяна на три броя стари верижни багера с три броя нови верижни багера с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление
Мярка 2 - Подмяна на стар колесен багер с нов колесен багер с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление       
Мярка 3 - Подмяна на стар челен товарач с нов челен товарач с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление       
Мярка 4 - Подмяна на стар мини челен товарач с нов мини челен товарач с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление       
Мярка 5 - Подмяна на стар телескопичен товарач с нов телескопичен товарач с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление
Тези мерки са необходими не само защото водят до значително по-висока производителност на "З М ГРУП 3" АД, но и защото производството ще е значително по-енергийно ефективно и ще доведе до съществено намаляване на вредните емисии.
Дейности
  • Дейност: Подмяна на стари верижни багери с 3 бр. нови верижни багера с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление : Спрямо технологичната карта на предприятието, технологичния процес протича през следните етапи: • 1-ви етап – направа на строителна площадка • 2-ри етап – изкопни работи • 3-ти етап – натоварване на инертни материали • 4-ти етап – направа на канали • 5-ти етап – полагане на инертни материали и заравняване Предложената мярка (закупуване на три броя нови верижни багери) участва в първи, втори и четвърти етап на производството. Дружеството разполага с три броя стари верижни багери, които имат следните недостатъци: - висока енергоемкост (разход на гориво); - нискотехнологично с малка производителност (стара технология); - морално остаряло оборудване; - висока степен на амортизация, която води до честа аварийност и големи разходи за ремонти - замърсяване на околната среда /стара неекологична технология/ с изгорелите газове от двигателите, поради тяхната висока амортизация; - лош комфорт при работа с машините (високо ниво на шум, липса на климатизация) На база основните технически параметри и режима на експлоатация на съществуващото старо оборудване е изчислено потребление на енергия от дизелово гориво в размер на 704 718,00 kWh/г. Средно през старото оборудване се обработва по 232,0 м³/ч. Основните характеристики на старите верижни багери са следните: - верижен багер с разход на дизел 20 l/h и производителност 50 m3/h - верижен багер с разход на дизел 18 l/h и производителност 76 m3/h - верижен багер с разход на дизел 34 l/h и производителност 106 m3/h Настоящата мярка предвижда интегриране в производственият процес на три броя ново поколение верижни хидравлични багера с висока производителност и по-ниска енергоемкост на единица обработена земна маса. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 1 се предвижда разширяване на производството. Когато имаме съществуващо производство и въвеждаме ново оборудване, с което компанията да може да произвежда повече от поне един от вече произвежданите продукти, изчисляването на спестяването на енергия от въвеждането на новото оборудване и подмяна на съществуващо такова,се прави на база на разликата от потреблението на съществуващото оборудване преди въвеждане на мярката и потреблението след въвеждането на мярката с по-висока производителност. Основните характеристики на новите верижни багери, които ще бъдат закупени, са следните: - верижен багер 22,8 t, с мощност 120,7 kW, разход на дизел 14 l/h, производителност 94 m3/h, кофа с ширина 1 400 mm и обем 1,20 m³, заедно с хидравличен чук 1 600 кг с енергия на удара 1 800 J. Чукът ще се използва за рециклиране на строителни отпадъци. - верижен багер 39,8 t, с мощност 198 kW, разход на дизел 25 l/h, производителност 159 m3/h, кофа с ширина 1 650 mm, обем 2,00 m³ - верижен багер 15,9 t, с мощност 74,9 kW, разход на дизел 11 l/h, производителност 62 m3/h, кофа с ширина 1 1400 mm, обем 0,75 m³ Средната производителност на новите верижни хидравлични багери в сравнение със старото технологично оборудване е по-голяма, което води след себе си по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 725024,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 193,58 т/год. Инвестиционните разходи на новите машини се оценяват на 839 080 лв. без ДДС. Оперативните разходи са изчислени на база на експертна оценка за новото оборудване. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка възлизат на 15 365 лв. на година. Разходите за заплати са средно в размер на 13 125 лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 2240 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Договорена стойност: 839 080.00 , Отчетена стойност: 479 400.00
  • Дейност: Подмяна на стар колесен багер с нов колесен багер с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление : Предложената мярка(подмяна на стар колесен багер) участва в първи, втори и четвърти етап на производството. Дружеството разполага със стар колесен багер, който има следните недостатъци: - висока енергоемкост (разход на гориво); - нискотехнологично с малка производителност (стара технология); - морално остаряло оборудване; - висока степен на амортизация, която води до честа аварийност и големи разходи за ремонти - замърсяване на околната среда (стара неекологична технология) с изгорелите газове от двигателите, поради тяхната висока амортизация; - лош комфорт при работа с машината (високо ниво на шум, липса на климатизация Средната производителност на стария колесен багер е 28 m3/h, а средният разход на дизел е 20 l/h. Мощността на стария колесен багер е 74 kW. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 2 се предвижда разширяване на производството. Когато имаме съществуващо производство и въвеждаме ново оборудване, с което компанията да може да произвежда повече от поне един от вече произвежданите продукти, изчисляването на спестяването на енергия от въвеждането на новото оборудване и подмяна на съществуващо такова,се прави на база на разликата от потреблението на съществуващото оборудване преди въвеждане на мярката и потреблението след въвеждането на мярката с по-висока производителност. Предвижда се интегриране в производственият процес на ново поколение колесен багер с висока производителност и по-ниска енергоемкост на единица обработена земна маса. Новият колесен багер се характеризира с производителност 42 m3/h, а средният разход на дизел е 12 l/h. Мощността на новия колесен багер е 84,7 kW. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 279 232,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 74,55 т/год. Инвестиционните разходи се оценяват на 247 500 лв. без ДДС. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка възлизат на 5055лв. на година. Разходите за заплати са средно в размер на 4375лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 680 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец), Договорена стойност: 247 500.00 , Отчетена стойност: 247 500.00
  • Дейност: Подмяна на стар челен товарач с нов челен товарач с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление : Предложената мярка(подмяна на стар челен товарач) участвува във третият етап на производството. Дружеството разполага със стар челен товарач, с потребление на енергия от дизелово гориво в размер на 274 856,00 kWh/г. Старият челен товарач се характеризира с производителност от 220 t/h и разход на гориво 32 l/h. Мощността на стария челен товарач е 192 kW. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 3 се предвижда разширяване на производството. Когато имаме съществуващо производство и въвеждаме ново оборудване, с което компанията да може да произвежда повече от поне един от вече произвежданите продукти, изчисляването на спестяването на енергия от въвеждането на новото оборудване и подмяна на съществуващо такова,се прави на база на разликата от потреблението на съществуващото оборудване преди въвеждане на мярката и потреблението след въвеждането на мярката с по-висока производителност. Предвижда се интегриране в производственият процес на предприятието на ново поколение нов челен товарач. Средната производителност на новият челен товарач в сравнение със старото технологично оборудване е по-голяма, което води след себе си много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Новият челен товарач се характеризира с производителност 384 t/h и разход на гориво 30 l/h. Мощността на новия челен товарач е 168 kW. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 407 432,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 108,78 т/год. Инвестиционните разходи се оценяват на 327 800лв. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка възлизат на 5265лв. на година. Разходите за заплати са средно в размер на 4375лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 680 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Договорена стойност: 327 800.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Подмяна на стар мини челен товарач с нов мини челен товарач с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление : Предложената мярка(подмяна на стар мини челен товарач) участва в третия етап на производството. Дружеството разполага със стар мини челен товарач, който се характеризира със следните недостатъци: - висока енергоемкост (разход на гориво); - нискотехнологично с малка производителност (стара технология); - морално остаряло оборудване; - висока степен на амортизация, която води до честа аварийност и големи разходи за ремонти - замърсяване на околната среда (стара неекологична технология) с изгорелите газове от двигателите, поради тяхната висока амортизация; - лош комфорт при работа с машината (високо ниво на шум, липса на климатизация). Старият мини челен товарач се характеризира със средна производителност от 35 t/h и среден разход на гориво 8 l/h. Мощността на стария мини челен товарач е 34,3 kW. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 4 се предвижда разширяване на производството. Когато имаме съществуващо производство и въвеждаме ново оборудване, с което компанията да може да произвежда повече от поне един от вече произвежданите продукти, изчисляването на спестяването на енергия от въвеждането на новото оборудване и подмяна на съществуващо такова,се прави на база на разликата от потреблението на съществуващото оборудване преди въвеждане на мярката и потреблението след въвеждането на мярката с по-висока производителност. Предвижда се интегриране в производствения процес на ново поколение мини челен товарач с висока производителност и по-ниска енергоемкост на единица обработена продукция. Новият мини челен товарач се характеризира с производителност 48 t/h и разход на гориво 5 l/h. Средната производителност на новият мини челен товарач в сравнение със старото технологично оборудване е по-голяма. Мощността на новия мини челен товарач е 48,5 kW. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 93141,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 24,87 т/год. Инвестиционните разходи се оценяват на 62 590 лв. без ДДС. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка възлизат на 4855лв. на година. Разходите за заплати са средно в размер на 4375лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 480 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Договорена стойност: 62 590.00 , Отчетена стойност: 62 500.00
  • Дейност: Подмяна на стар телескопичен товарач с нов телескопичен товарач с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление : Предложената мярка(подмяна на стар телескопичен товарач) участва в третия етап на производството. Дружеството разполага със стар телескопичен товарач, който има следните недостатъци: - висока енергоемкост (разход на гориво); - нискотехнологично с малка производителност (стара технология); - морално остаряло оборудване; - висока степен на амортизация, която води до честа аварийност и големи разходи за ремонти - замърсяване на околната среда (стара неекологична технология) с изгорелите газове от двигателите, поради тяхната висока амортизация; - лош комфорт при работа с машината (високо ниво на шум, липса на климатизация) Старият телескопичен товарач се характеризира с производителност 42 t/h и разход на гориво 10 l/h. Мощността на стария телескопичен товарач е 85,5 kW. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 5 се предвижда разширяване на производството. Когато имаме съществуващо производство и въвеждаме ново оборудване, с което компанията да може да произвежда повече от поне един от вече произвежданите продукти, изчисляването на спестяването на енергия от въвеждането на новото оборудване и подмяна на съществуващо такова,се прави на база на разликата от потреблението на съществуващото оборудване преди въвеждане на мярката и потреблението след въвеждането на мярката с по-висока производителност. Предвижда се интегриране в производственият процес на ново поколение телескопичен товарач с висока производителност и по-ниска енергоемкост на единица обработена продукция. Новият телескопичен товарач се характеризира с производителност от 64 t/h, разход на гориво 7 l/h, обем на кофата: 0,9м3. Средната производителност на новия телескопичен товарач в сравнение със старото технологично оборудване е по-голяма, което води след себе си по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Мощността на новия телескопичен товарач е 75 kW. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 128547,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 34,32 т/год. Инвестиционните разходи се оценяват на 135 019 лв. без ДДС. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка възлизат на 4935лв. на година. Разходите за заплати са средно в размер на 4375лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 560 лв./годишно. , Договорена стойност: 135 019.00 , Отчетена стойност: 135 000.00
  • Дейност: Енергийно обследване по образец, изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложение Б към Условията за кандидатстване): Дейността по изготвяне на енергийния одит в "З М ГРУП 3" АД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайните резултати, от които са: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура Стъпки за реализиране на дейността: 1. Събиране на оферти и избор на изпълнител – (1 месец) 2. Извършване на услугата – (1 - 2 месец), Договорена стойност: 19 900.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт /управление на енергията/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011: Дейността включва: - Одит и анализ за съответствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление; - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) ; , Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 990.00
  • Дейност: Сертифициране на системата за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011: Сертифицирането на система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните етапи: - провеждане на първоначален одит за документално съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на сертификационен одит за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - вземане на решение за сертифициране и издаване на оригинален сертификат. Стандартът най-вече се отнася за енергийното управление на енергоинтензивни производствени процеси, електроразпределение, енергийна ефективност на сгради, транспорт и др. Международният стандарт се прилага за всякакъв тип енергийни носители – електроенергия, газообразни, течни и твърди горива, пара, ВЕИ, компресиран въздух, охладена вода, и др. ISO 50001:2011 установява рамка за ефективното използване на енергията в производствените предприятия, търговските вериги, публичния сектор и всяка една организация, решила да се възползва от това. Стандартът също така установява условия за сравняване с най-добрите постижения в областта (benchmarking), измерване, документиране и докладване на подобренията в енергийното управление, респективно за приноса им в намаляването на емисиите парникови газове. Правилното прилагане на стандарта неминуемо води до положителен икономически ефект за бизнеса и околната среда, както и допринася за конкурентоспособността на всяка една компания или организация, внедрила система за енергиен мениджмънт по изискванията му. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) , Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 13 900.00
  • Дейност: Визуализация на проекта : Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. Визуализацията на проекта цели популяризиране на резултатите от него на национално и международно ниво. Тя ще бъде съобразена с изискваните мерки за информиране и публичност в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020г. Целите за визуализацията ще бъдат постигнати с помощта на набор от дейности, които са разделени на: (1) създаване на материал за разпространение; (2) разпространение на създадени материали; (3) организиране на мероприятия. В тази връзка се планира: - Изработване на плакати, стикери и табели. Всички информационни материали ще показват резултатите от проекта, както и подкрепата от програмата. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от "З М ГРУП 3" АД задължително ще се указва помощта ОПИК, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - Разпространение на резултатите в индустриалната сфера, подготвяне и провеждане на консултации и демонстрации; - Свързване с и взаимодействие с други европейски проекти и групи със сходни интереси. Дейността ще се извършва от ръководителя на проекта. Дейността води до изпълнение на общата цел и специфичната цел на проекта., Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 510.00 , Отчетена стойност**: 13 900.00
  • Изпълнител: ПРОСОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 128 190.00 , Отчетена стойност**: 924 400.00
  • Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 891.00 , Отчетена стойност**: 990.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Реализирани енергийни спестявания в предприятията в резултат от изпълнените проекти, Мерна единица: MWh/y, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 633.38 , Достигната стойност: 1 633.38
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 436.11 , Достигната стойност: 436.11
Индикатор 5 Извършени обследвания за енергийна ефективност, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 649 889.00 BGN
БФП 1 162 502.30 BGN
Собствено финансиране 487 386.70 BGN
Общо реално изплатени суми 660 481.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта, Прогнозна стойност: 3 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт /управление на енергията/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт
    Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 891.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Енергийно обследване по образец, изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложение Б към Условията за кандидатстване), Прогнозна стойност: 19 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на дълготрайни материални активи: верижни багери - 3 бр; колесен хидравличен багер- 1 бр; челен товарач-1бр; мини челен товарач- 1бр; телескопичен товарач-1бр;, Прогнозна стойност: 1 611 989.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на верижен багер с тегло 15, 9 t
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 147 840.00
  • Обособена позиция 2: Закупуване на верижен багер с тегло 22,8 t
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 187 740.00
  • Обособена позиция 3: Закупуване на верижен багер с тегло 39,8 t
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 251 650.00
  • Обособена позиция 4: Закупуване на колесен хидравличен багер
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 173 250.00
  • Обособена позиция 5: Закупуване на челен товарач
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Закупуване на мини челен товарач
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 750.00
  • Обособена позиция 7: Закупуване на телескопичен товарач
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 94 500.00
  • Обособена позиция 8: Закупуване на верижен багер с тегло 15, 9 t
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 147 840.00
  • Обособена позиция 9: Закупуване на верижен багер с тегло 22,8 t
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 187 740.00
  • Обособена позиция 10: Закупуване на верижен багер с тегло 39,8 t
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 251 650.00
  • Обособена позиция 11: Закупуване на колесен хидравличен багер
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 173 250.00
  • Обособена позиция 12: Закупуване на челен товарач
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: Закупуване на мини челен товарач
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 750.00
  • Обособена позиция 14: Закупуване на телескопичен товарач
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 94 500.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на челен товарач -1бр, Прогнозна стойност: 327 800.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на челен товарач-1бр;
    Изпълнител: ПРОСОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 229 460.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на системата за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на системата за управление на енергията
    Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 510.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN