Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0014-C04
Наименование на проекта „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в Община Пловдив”
Бенефициент 000471504 Община Пловдив
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.03.2020
Дата на стартиране 25.06.2020
Дата на приключване 12.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект по Процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите” - ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ - Компонент 1, по ОПРЧР 2014-2020, Община Пловдив ще продължи цялостния процес по деинституционализация на грижата за деца, настанени в домове за деца, лишени от родителска грижа, и окончателното поетапно закриване на тези институции чрез обезпечаване разкриването на 7 нови социални услуги в общността: 4 услуги от резидентен тип – 2 Центъра за настаняване от семеен тип, Наблюдавано жилище, Преходно жилище, както и 3 консултативни услуги – „Център за обществена подкрепа“, „Дневен център за деца и/или младежи с увреждания“ и „Дневен център за деца и/или младежи с тежки множествени увреждания“. За функционирането на посочените 7 нови социални услуги на територията на Община Пловдив ще бъде назначен специализиран персонал от 65 души (психолози, соц. работници и др.), който ще отговаря за цялостното им предоставяне и осигуряването на подходяща грижа и комфорт на потребителите с оглед индивидуалните им потребности, вкл.–чрез обезпечаване на ежедневните им битово-хигиенни нужди. Комплексът от синергични дейности в рамките на проекта ще подкрепи прилагането на мерки за: подкрепа в общността за децата, настанени в домовете за деца, лишени от родителска грижа и децата от тези домове, напускащи системата за грижа; здравни/интегрирани здравно-социални услуги за децата с увреждания; грижа в семейна среда за деца в риск и др. Изпълнението на проекта ще допринесе за гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности, подкрепяйки постигането на основната цел на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, както и ще допълни и надгради осъществените мерки в сферата, финансирани по ОПРЧР 2007-2013 и ОПРР 2014-2020.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца и младежи: Дейността включва процедурите по подбор и назначаване на персонала, който ще бъде ангажиран с предоставянето на 7-те нови социални услуги в Община Пловдив. За качественото функциониране на същите, Бенефициентът ще назначи 65 специалисти, съобразно Методиката за определяне на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността. Персоналът, ще бъде разпределен, както следва:1. За Център за настаняване от семеен тип (2бр.) - за ЦНСТ, находящ се в ж.к. Тракия, екипът ще вкл.: 1 ръководител (, който ще отговаря и за ЦНСТ, находящо се на „Петрова нива“, и за услугата Преходно жилище), 4 сътрудника соц. дейности (на 12-часови смени), 1 домакин, 1 хигиенист, 1 детегледач и 1 психолог. За функционирането на ЦНСТ, находящо се на ул. „Петрова нива“ №51, ще бъдат назначени: 4 сътрудника соц.дейности (на 12-часови смени), 1 хигиенист, 1 домакин, 1 детегледач и 1 психолог; 2. За Преходно жилище (ПЖ): 1 сътрудник соц.дейности, 1 трудотерапевт и 1 хигиенист; 3. За Наблюдавано жилище (НЖ): 1 сътрудник соц.дейности. Психолозите в двете ЦНСТ ще работят и с лицата, настанени в ПЖ и НЖ, при необходимост; 4. За Център за обществена подкрепа ще се назначат 20 специалиста: 1 ръководител екип, 4 сътрудника соц.дейности, 4 възпитатели, 5 психолога, 1 педагог, 1 логопед, 1 мед.сестра, 1 юрист, 1 домакин и 1 хигиенист.; 5. За услугите Дневен център за деца с увреждания и Дневен център за деца с тежки множествени увреждания, ще бъдат назначени следните лица, които ще са общи и за двата центъра: 1 мед.сестра, 1 специалист ТРЗ и 1 шофьор, които ще обслужват и двата центъра. Отделно, за всеки от центровете, се предвижда наемането на: по 1 ръководител екип, по 4 сътрудника соц.дейности, по 1 психолог, по 1 логопед, по 1 специален педагог, по 1 рехабилитатор, по 1 хигиенист и по 1 домакин. Предвидените специалисти ще имат следните задължения и отговорности, а именно: 1. С цел оптимизация на персонала, ще бъдат наети общо 4 ръководители на екипи за всички услуги, които ще извършват ежедневен контрол върху всички дейности, периодични документални проверки и др.; 2. Сътрудниците соц.дейности ще: разработват индивидуални/групови програми; провеждат консултации и т.н. 3. Трудотерапевт – ще подкрепя лицата за постигане на самостоятелност, придобиване на трудови навици и др. 4. Педагогът ще: разработва подходящи индивидуални програми и планове; предоставя насоки за работа в семейна среда и др. 5. Специалният педагог ще: установява образователните потребности и дефицити на потребителите; провежда обучителни дейности и т.н. 6. Психологът ще: изготвя оценки на потребителите; извършва психотерапевтична индивидуална и групова работа и др.; 7. Рехабилитаторът ще: организира и провежда медицинска рехабилитация, съгласно индивидуалните потребности и др.; 8. Логопедът ще извършва оценка и диагностика на комуникативните нарушения; логопедична терапия и др. 9. Медицинската сестра ще оказва първични здравни грижи и доболнична помощ на потребителите; 10. Хигиенистът ще се грижи за поддържане на социално-битовите условия. 11. Шофьорът ще отговаря за извозването на потребителите и др.; 12. Юрист – участва в подбора на потребителите; изготвя договори; извършва правни консултации и др. Екипът от назначени специалисти с необходимия опит и квалификации, ще осигури ефективното разкриване и предоставяне на услугите., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разкриване и предоставяне на социалната услуга „Център за настаняване от семеен тип“: В рамките на дейността ще бъде разкрит един Център за настаняване от семеен тип, съгласно ЗСП и ППЗСП, който ще посрещне нуждите на пълнолетни лица с умствена изостаналост, които имат нужда от грижа извън тяхното семейство. Местонахождението на услугата е с административен адрес: гр. Пловдив, ул. “Петрова нива“51. Локацията е подбрана, съобразно функционалните и градоустройствени изисквания за услугата и е съгласувана надлежно с МТСП в рамките на изпълнявания от Община Пловдив проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 “Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, по ОПРР 2014-2020. Център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/ е социална услуга от резидентен тип, насочена към предоставянето на благоприятна жизнена среда за пълнолетни лица с умствена изостаналост. Основната цел на Центъра за настаняване от семеен тип е създаването на среда, близка до семейната, при която, пълнолетни лица с умствена изостаналост ще получават необходимата им индивидуализирана грижа и подкрепа за личностно съзряване и изграждане на умения за самостоятелен и независим живот. Организирането на живота и услугите в ЦНСТ ще е насочено към създаването на условия и нагласи на пълнолетни лица с умствена изостаналост за равнопоставено участие в живота на местната общност. Капацитетът на ЦНСТ е 12 пълнолетни лица с умствена изостаналост. За качественото предоставяне на услугите, назначеният персонал ще полага ежедневно необходимата грижа за настанените лица, създавайки възможност за личностно развитие, стимулирайки социалните им и битови умения. Предоставянето на новата услуга от резидентен тип ще включва: пълно обгрижване на лицата от целевата група, създаването на уютна и комфортна, близка до семейната среда; развиване на уменията и познавателните способности на пълнолетните лица с умствена изостаналост, развитие на базови умения за самообслужване и независим живот, развитие на социални умения и окуражаване на комуникацията и познавателните умения; преодоляване на травматични и/или стресогенни преживявания /ситуации/; изграждане на индивидуален подход и методи, фокусирани върху конкретния потребител и др. Специфичните специалисти ще предоставят необходимата психологическа и консултативна подкрепа с цел създаването на личностен комфорт, подкрепа и подходящи умения за адаптация към обществото. Ще бъде осигурена и нужната поддръжка на услугата ЦНСТ под формата на режийно-битово обезпечаване за създаването на максимално близка до семейната среда., Договорена стойност: 214 002.93 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разкриване и предоставяне на социалните услуги „Защитено жилище за лица с умствена изостаналост“ и Център за настаняване от семеен тип : В рамките на дейността ще бъдат разкрити социалните услуги: „Защитено жилище за лица с умствена изостаналост“, насочено към подпомагането и подготовката на лицата от целевата група за самостоятелен начин на живот; Център за настаняване от семеен тип, който ще посрещне нуждите на пълнолетни лица с умствена изостаналост, които имат нужда от грижа извън тяхното семейство. Услугите, съобразно изпълнявания от Община Пловдив проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 “Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, по ОПРР 2014-2020, са самостоятелно обособени, но разположени на един административен адрес, а именно: гр. Пловдив, ж.к. Тракия, което обстоятелство е надлежно съгласувано с МТСП в рамките на цитирания проект. Услугата „Защитено жилище за лица с умствена изостаналост“ е социална услуга от резидентен тип, предлагаща комплексна грижа за лица от уязвими групи, както и за такива с дълъг институционален престой, за които към момента няма възможност за реинтеграция в семейна или близка до семейната среда. Услугата цели подпомагане на лицата в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот и успешна социална интеграция. В тази връзка, дейностите, свързани с функционирането й ще са насочени към: създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ и социална интеграция на потребителите; осъществяване на активности за постигане на социално включване и адаптация; осигуряване на пълноценен и самостоятелен начин на живот в подходяща преходна среда, с възможност за подкрепа и изява и др. Наетите специалисти за предоставяне на услугата ще бъдат изцяло ангажирани в обезпечаване на посочените дейности за лицата от целевата група, като ежедневно ще подпомагат тяхното развитие и личностно израстване, включително подготовката им за независим, извънинституционален живот и обществената им интеграция. Настаняването ще се извършва планово по преценка на специализирания екип по предоставянето й и компетентните институции по реда на ЗЗД и ППЗСП. Предвиденият капацитет на услугата „Защитено жилище за лица с умствена изостаналост“ е 8 лица. Център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/ е социална услуга от резидентен тип, насочена към предоставянето на благоприятна жизнена среда за пълноценното израстване и развитие на пълнолетни лица с умствена изостаналост. Основната цел на ЦНСТ е създаването на среда, близка до семейната, при която, пълнолетните лица с умствена изостаналост ще получават необходимата им индивидуализирана грижа и подкрепа за личностно съзряване и изграждане на умения за самостоятелен и независим живот. Организирането на живота и услугите в ЦНСТ ще е насочено към създаването на условия и нагласи на пълнолетните лица с умствена изостаналост за равнопоставено участие в живота на местната общност. За качественото предоставяне на услугите, назначеният персонал ще полага ежедневно необходимата грижа за настанените лица, създавайки възможност за личностно развитие, стимулирайки социалните им и битови умения. Капацитетът на ЦНСТ е 12 лица. Физическото преместване на пълнолетните лица с умствена изостаналост няма да изисква допълнителни средства, тъй като не е предвидено местене на оборудване/обзавеждане и/или обемни предмети., Договорена стойност: 311 335.56 , Отчетена стойност: 101 876.04
  • Дейност: Разкриване и предоставяне на социалната услуга „Наблюдавано жилище“: В рамките на дейността на територията на Пловдив ще се разкрие социалната услуга „Наблюдавано жилище“, която е форма на социална услуга за оказване на подкрепа и консултиране на лица, навършили 18 години, които напускат специализирана институция, преходно жилище или защитено жилище и им предстои да водят независим начин на живот. Целите на социалната услуга са : създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция; осъществяване на дейности за постигане на социално включване; осигуряване на пълноценен и самостоятелен начин на живот в подходяща среда, близка до семейната, с възможност за подкрепа и изява. Услугата е насочена към: младежи, навършили 18 г., които напускат специализирани институции; младежи в риск, които нямат семейства или не получават подкрепа от семейството си и които се нуждаят от помощ за постигане на социална интеграция и професионална реализация по пътя им към самостоятелен живот. На приетите в „НЖ“ лица ще се изготвя оценка на потребностите и индивидуален план за самостоятелен живот. Срокът на престой в жилището е до 1 година, като е възможно продължаването му според индивидуалните потребности на младежа и по преценката на отговорните за приема лица. Максималният срок на ползване на услугата „НЖ“ не може да надвишава 2 години. Капацитетът на „НЖ“ е 4 лица. В „Наблюдаваното жилище“ ще се предоставят следните услуги: място за живеене; информиране, професионално консултиране (социално и психологическо) и придружаване от екипа на услугата в периода на постигане на социална интеграция и професионална реализация на настанените младежи; подкрепа за разширяване на социалната мрежа на младежите, както и за подобряване или възстановяване на връзката със семейството и близките. Поради закриването на специализираните резиденти институциите за деца и младежи на територията на град Пловдив, лицата настанени в новооткритото „Наблюдавано жилище“ ще бъдат определени чрез процедура по нов прием. Физическото преместване на лицата ще се осъществи след приема им и няма да изисква допълнителни средства, тъй като не е предвидено местене на оборудване/обзавеждане и/или обемни предмети., Договорена стойност: 46 372.37 , Отчетена стойност: 26 613.81
  • Дейност: Разкриване и предоставяне на новите социални услуги „Център за обществена подкрепа“ (ЦОП), „Дневен център за деца и/или младежи с увреждания и техните семейства“ (ДЦДУ) и „Дневен център за деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства“ (ДЦДТМУ): В рамките на дейността ще се разкрият социалните услуги за подкрепа в общността и в семейна среда, а именно –„Център за обществена подкрепа“ (ЦОП), „Дневен център за деца и/или младежи с увреждания и техните семейства“ (ДЦДУ) и „Дневен център за деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства“ (ДЦДТМУ). Съгласно заложеното и съгласувано с МТСП местоположение на трите нови консултативни услуги, същите са с един административен адрес, а именно: гр. Пловдив, ул. “Д.Цончев“ 11. Инфраструктурата и съответното оборудване/обзавеждане за посочените услуги е осигурено в рамките на изпълнявания от Община Пловдив проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 по ОПРР 2014-2020. Услугите са разпределени, както следва: 1. ЦОП - комплекс от социални услуги, предназначени за деца и семейства с цел предотвратяване на изоставянето на децата и настаняването им в специализирани институции, превенция на насилието и отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от институции, консултиране и подкрепа на семейства в риск, оценяване, обучение и подкрепа на приемни родители и осиновители, консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми и прояви. Социалната услуга ЦОП ще функционира в условията на добри междуинституционални връзки и партньорства, и чрез прилагането на иновативни подходи към грижата за деца и младежи в риск и уязвими групи, като цели оказване на помощ на деца в риск и на техните семейства за изграждане на благоприятна семейна среда и интеграция в общността; 2. ДЦДУ – оказване на целодневна грижа; подпомагане на социалната адаптация; осигуряване на педагогическа, психологическа и логопедична подкрепа; осъществяване на възпитателна и рехабилитационна дейност; интеграция на децата със специални образователни потребности в системата на образованието; полагане на усилия за премахване дискриминацията към децата и младежите с физически и интелектуални затруднения; подкрепа и съдействие на децата и на техните семейства; 3. ДЦДТМУ – създаване на условия за цялостно обслужване на лицата с увреждания през деня, свързани с предоставяне на храна, задоволяване на ежедневните, здравни и рехабилитационни потребности, както и потребностите от организация на свободното време, лични контакти и социални умения; осигуряване на включваща, преодоляваща изолацията и стимулираща среда, съобразена със специфичните потребности на потребителите и др. Предоставянето на консултативните дейности ще се осъществява от предварително подбрания специализиран екип за всяка от услугите. За целта ще бъдат разработени съответните документации и правилници за функционирането им, вкл. - ред и условия за приемане на потребители, програми за работа и др. Правилниците за дейността на услугите ще обхващат устройството и организацията на работния процес, вътрешния ред и др. Документацията за прием на потребителите /регистрационни форми, формуляри за индивидуална оценка на потребностите и т.н./ ще бъде разработена на основата на мултидисциплинарния подход, чието прилагане е предопределено от характеристиките на ползвателите, като ще бъдат взети предвид и идентифицираните им индивидуални нужди. Функционирането на „ЦОП“, „ДЦДУ“ и „ДЦДТМУ“ ще обхваща както предоставянето на изброените услуги, така и пълната грижа за личните нужди на потребителите, вкл.- двигателно-терапевтична активност, психологическа подкрепа, консултиране и посредничество /за подобряване на социалните умения, самостоятелното справяне с ежедневни задачи и др./ и т.н. Избраният екип за предоставяне на съответните услуги, ще има пълният ангажимент да организира и предостави качествени, ефикасни и съобразени с нуждите на лицата с увреждания и техните семейства, услуги, кореспондиращи на принципите за равнопоставеност, достъпност, целесъобразност и качество, съгласно приложимите нормативни уредби в областта., Договорена стойност: 1 090 880.00 , Отчетена стойност: 637 035.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГИТ-В ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 425.19 , Отчетена стойност**: 14 466.10
  • Изпълнител: УНИКЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 680.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: "ЕВН България Топлофикация" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 34 800.00 , Отчетена стойност**: 12 871.98
  • Изпълнител: "Габровофарма 1" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 488.56
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 1 424.56 , Отчетена стойност**: 1 424.56
  • Изпълнител: "Мост Енерджи" АД , Договорена стойност по проекта*: 1 702.98 , Отчетена стойност**: 1 702.98
  • Изпълнител: "Девин" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 553.60 , Отчетена стойност**: 1 553.60
  • Изпълнител: "Рив комерс ауто" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 114 360.00 , Отчетена стойност**: 114 360.00
  • Изпълнител: Виваком България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 644.40 , Отчетена стойност**: 660.87
  • Изпълнител: "КУМЕР" ООД, Договорена стойност по проекта*: 801.95 , Отчетена стойност**: 801.95
  • Изпълнител: Индустриъл фууд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 805.20 , Отчетена стойност**: 1 303.20
  • Изпълнител: ПЕРУН-ККБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 203.04 , Отчетена стойност**: 203.04
  • Изпълнител: Общинско предприятие "Социално предприятие за хора с увреждания - Пловдив" , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 942.00
  • Изпълнител: ЗАД "ОЗК- ЗАСТРАХОВАНЕ" АД, Договорена стойност по проекта*: 153.70 , Отчетена стойност**: 39.48
  • Изпълнител: "АЙТИ СЕРВИЗ" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 187.20
  • Изпълнител: ЕТ Универсал Неделчо Петков, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.00
  • Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 992.77 , Отчетена стойност**: 3 992.77
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 350.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Доверие-Брико" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42.85
  • Изпълнител: ЕВН България Електроснабдяване, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 611.93
  • Изпълнител: "Водоснабдяване и канализация" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 27.06
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Хора с увреждания, получаващи социални и здравни услуги в общността (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 32.00 , Достигната стойност: 19.00
Индикатор 3 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 6.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 4 Хора с увреждания (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 32.00 , Достигната стойност: 19.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 800 616.21 BGN
БФП 800 616.21 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 800 616.21 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на хартия и пликове за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка", Прогнозна стойност: 112 770.47
  • Обособена позиция 1: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 999.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по три обособени позиции"., Прогнозна стойност: 282 015.84
  • Обособена позиция 1: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 993.68
  • Обособена позиция 2: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 999.49
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и социални заведения", Прогнозна стойност: 246 666.67
  • Обособена позиция 1: Българска Телекомуникационна Компания ЕАД
    Изпълнител: Виваком България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 164.80
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на бюджетна издръжка към Община Пловдив за 2022-2023 г.“, Прогнозна стойност: 618 750.00
  • Обособена позиция 1: „Приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на бюджетна издръжка към Община Пловдив за 2022-2023 г.“
    Изпълнител: Индустриъл фууд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 805.20
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия и избор на координатор на ста ндартна балансираща група за нуждите на обекти на Община Пловдив и структурните й звена", Прогнозна стойност: 5 833 333.33
  • Обособена позиция 1: "КУМЕР" ООД
    Изпълнител: "КУМЕР" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 801.95
  • Обособена позиция 2: "Мост Енерджи" АД
    Изпълнител: "Мост Енерджи" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 702.98
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 191 666.67
  • Обособена позиция 1: ГИТ- В ООД
    Изпълнител: ГИТ-В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 425.19
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на пособия за почистване за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка", Прогнозна стойност: 141 666.67
  • Обособена позиция 1: "Транс и Ко" ЕООД
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 424.56
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на фабрично нов специализиран атомобил, за нуждите на проект BGO5M9OP001-2.019-0014 "Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и маладежите в Общиа Пловдив", финансиран от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 95 833.33
  • Обособена позиция 1: "Рив комерс ауто" ЕООД
    Изпълнител: "Рив комерс ауто" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 114 360.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставки на почистващи препарати и пособия за почистване, Прогнозна стойност: 169 187.06
  • Обособена позиция 1: ПЕРУН-ККБ ЕООД
    Изпълнител: ПЕРУН-ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 203.04
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: За изпълнение на обособена позиция 2 "Застраховане на служебните автомобили на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка със застраховки "Гражданска отговорност" - на обществена поръчка с предмет "Застраховане на имуществото на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка по 4 обособени позиции", Прогнозна стойност: 623 290.18
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 "Застраховане на служебни автомобили на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка със застраховки "Гражданска отговорност" на автомобилите, "Злополука" на пътниците в средствата за обществен превоз и "Автокаско" на МПС". ЗАД "ОЗК- ЗАСТРАХОВАНЕ" АД
    Изпълнител: ЗАД "ОЗК- ЗАСТРАХОВАНЕ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 153.70

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN