Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0034-C02
Наименование на проекта Готови за света
Бенефициент 000875920 ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 16.11.2021
Дата на стартиране 16.11.2021
Дата на приключване 09.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Търговище (BG334), Търговище, гр.Търговище

Описание

Кратко описание на проекта
С изпълнението на настоящото проектно предложение се продължаване на процеса по деинституционализация на грижата за деца и осигуряване на качествена алтернативна грижа за деца и младежи в риск, вкл. с увреждания и техните семейства в община Търговище, гарантираща им живот в семейна среда и равен достъп до услуги за социално включване, чрез разкриване и функциониране на 3 нови социални услуги:
- Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства - капацитет 30 + 60;
- Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст - капацитет - 8;
- Наблюдаванo жилищe за младежи от 18 до 21 годишна възраст - капацитет 4;
За управлението бенефициента предвижда опитен екип, а за услугите ще се проведе подбор на персонал, който ще изготви задължителната документация и ще предоставя грижа. За децата и младежите, преди настаняването, ще бъде осигурена адаптация, чрез предварителна подготовка и провеждане на опознавателни срещи. Дейностите включват подбор и наемане на персона, закупуване на специализирано транспортно средство и оборудване и обзавеждане (извън това по ОПРР), както и материали за функциониране на 3 те нови соц услуги. Предвижда се общата продължителност на проекта да е 23 месеца, от които 19 месеца реално предоставяне на услугите и 4 месеца - подготвителни
 Услугите предвидени в проектното предложение са заложени в Областната и Общинска стратегии за развитие на социалните услуги, което гарантира устойчивост на резултатите. Проектът отговаря на заложеното в редица стратегически документи: Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в РБ” и План за действие, Националната стратегия за намаляване на бедността и насърчаване на соц. включване 2020 г. Изпълнението на мерките ще допринесе за постигане на основната цел на Национална стратегия за детето за осигуряването на условия за ефективно упражняване на правата и подобряване качеството на живот на децата като условие за свободното и пълноценното им личностно развитие.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство.: Закупуване на специализирано транспортно средство за потребителите на новите социални услуги.: Основната цел на дейността е осигуряване на подходящи условия за ефективно предоставяне на новите социални услуги в общността. С цел осигуряване на достъпност на услугите /дневна и консултативна грижа/ за децата и техните семейства, дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство за ползвателите на новите социални услуги, адаптирано за превоз на хора с увреждания в т.ч. и за хора в инвалидна количка. Предвижда се микробусът да бъде оборудван с автоматична, хидравлична платформа, което спомага за по-лесното качване на децата със затруднено или невъзможно придвижване да бъдат транспортирани от и до Центъра.Минимални характеристики: Автомобил, новопроизведен, в серийно производство, за Специализираният транспорт ще бъде използван по предварителна заявка, като децата ще имат възможност да се придвижат от и до новите центрове, лечебни заведения, институции, културни събития и др. придружени от техните близки или от персонала, предоставящ услугите. Ще обслужва деца в инвалидни колички и с тежки заболявания на опорно-двигателния апарат, незрящи и други, които не мога да ползват стандартните транспортни услуги или страдат от тежки увреждения, които не позволяват използването на прогоден обещствен транспорт. Осигуряването на транспортно средство ще подпомогне разширяване достъпа , улесняване на молибността и придвижването на децата и техните семейства до сградаата на Дневния център и по този начин ще постигане целите на проекта. Предвиденото за закупуване на специализирано транспортно средство ще бъде изцяло за нуждите на потребителите на новата социална услуга, като по този начин се дава възможност до достигане на много от лицата в нужда., Договорена стойност: 75 000.00 , Отчетена стойност: 75 000.00
  • Дейност: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца и младежи: Вида и числеността на персонала ще бъде съобразен с Методиката за определяне на длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД-01-864//30.10.2012 г. на министъра на труда и социалната политика. При промяна в нормативните документи до стартиране на дейностите по проекта ще съобразим вида и числеността му, според актуалните изисквания. Длъжностите и числеността на наетите служители ще обезпечи предоставянето на включените в проекта три нови услуги. Подборът на кандидатите ще се осъществи съобразно тяхната професионална квалификация, опит в социалната сфера и мотивация за работа.Ще бъдат разработени правила за подбор, които осигуряват избор на подходящи служители,предоставящи грижи за здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Подбора на персонала ще бъде съобразен с изискванията на българското трудово законодателство. Със заповед на Кмета на Община Търговище ще се сформира комисия от вътрешни/външни за кандидата експерти, която да извърши подбора на кандидатите. Същата ще разработи процедура за подбор на кандидатите, с ясни критерии за оценка, включващи степен на образование, опит в сферата на хуманитарните дейности, социална работа, работа по проекти. Тя ще включва подбор по документи и интервю за установяване на мотивацията и нагласите за работа, както и на степента на съответствие между притежаваните професионални компетенции и профила за съответната длъжност. Комисията ще провежда интервю с кандидатите. Съответния кандидат се оценява индивидуално от всеки член. Комисията изготвя списък на оценените кандидати с брой точки, според получената от формулярите средно аритметична индивидуална оценка, подредени по низходящ ред. Одобрените от Комисията за подбор на персонала лица сключват трудов договор с Кмета на община Търговище. Според спецификата на всяка социална услуга са идентифицирани следните видове длъжности ръководител, психолог, социален работник, кинезитерапевт/рехабилитатор/ерготерапевт/, логопед, специален педагог, възпитател, хигиенист, шофьор и др. Структурата и съставът на персонал са съобразени с обхвата на проектното предложение, поставените цели спецификата на целевите групи и капацитета на планираните три нови услуги. При определяне на конкретния брой и видове специалисти ще бъдат взети предвид общите принципи на Методиката за определяне на длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Преместване на децата и младежите от целевата група и настаняването им в новоразкритите услуги от резидентен тип: Основната цел на дейността е да бъде извършена подготовка на децата и младежите, настанени в специализирани институции на територията на страната, за тяхното преместване и настаняване в новите резидентни услуги. Преходът трябва да бъде извършен плавно, с цел негативните последствия от промяната да бъдат сведени до минимум. Дейностите са свързани единствено с подготовката на физическото преместване на децата и младежите, както и самото преместване. Информация за потребителите на "Преходно жилище" и "Наблюдавано жилище" ще бъде осигурена от Агенция „Социално подпомагане“. След получаване на данните за децата и младежите, подходящи за настаняване в новите резидентни услуги, служители от екипите им ще извършат предварително наблюдение за опознаване и анализ на нуждите и особеностите на бъдещите потребители. В рамките на дейността, персоналът ще осъществи по една опознавателна среща за 8 потребителите на "Преходно жилище" и по 1 среща 4 за "Наблюдавано жилище"/ с определените за настаняване в услугите деца и младежи. На тези срещи екипът на резидентните услуги ще им презентира условията, в които предстои да заживеят, с което ще подпомогне адаптацията им към предстоящите промени. За всяка проведена среща ще се води протокол. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 648.00
  • Дейност: Предоставяне на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства: Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ще представлява комплекс от целодневни или почасови социални услуги за стимулиране развитието на децата, осигуряване на цялостна грижа за тях, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Капацитета на центъра ще бъде 30 деца дневна грижа и 60 деца консултативна услуга. Ще бъда разработена програма, насочена към подкрепа на личностно развитие, рехабилитация и кинезитерапия за деца, чрез ЛФК/физ. упражнения. Програмата ще бъде съобразена с индивд. възможности и физиолиг. потребности на децата и ще цели рехабилитация чрез движение, раздвижване на тялото, укрепване на мускулатурата, подобряване на дишането и цялостно укрепване на имунната система, в зависимост от вида, локализацията, степента на увреждането. Ще бъдат разработени и програми за работа насочени към постигане на самостоятелност при осъществяване на ежедневни битови дейности и автономно функциониране на децата, подобряване на когнитивното и емоционално развитие, както и подобряване на сензорното, емоционалното и социално функциониране, намаляване на стреса, повишаване на самочувствието. Предвидената логопедична програма включва диагностика, превенция, рехабилитация и консулатитивна дейност на езиково-говорни нарушения. Продължителността на функциониране на Центъра в рамките на проекта ще бъде 19 месеца, като се предоставят следните услуги: 1/ Дневна грижа за деца и младежи с тежки множествени увреждания, свързани с: цялостно обгрижване на потребителите през деня; придружаване в процеса на обучение, групово или индивидуално; предоставяне на храна; развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; медицинска и двигателна рехабилитация – индивидуална и групова, ЛФК за подобряване на общото физическо състояние на ползвателите с физически увреждания, пасивна и активна гимнастика, масажни процедури; логопедична терапия, включваща диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения; музикотерапия за разтоварване и стимулиране на сетива и емоции; сензо-моторна терапия и обучение за придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група. Центърът ще осигури условия за провеждане на терапевтични занимания с потребителите, свързани със създаване или възстановяване на навици, трудо, арт и монтесори терапия, социална терапия и интегрирано обучение и други. 2/ Почасови специализирани услуги, включващи работа със специалисти: психолог, логопед, рехабилитатор. 3/ Мобилна социална услуга. За децата със затруднение при придвижване ще бъде осигурен специализиран транспорт за придвижване от и до центъра за получаване на специализирана терапевтична помощ и необходимата грижа.На родителите ще бъде оказана подкрепа за подобряване на грижите за детето с увреждания. На екипа ангажиран с предоставяне на услугите в центъра ще бъде оказвана методическа помощ от асоциираните партньори МТСП, МЗ, МОН, ДАЗД и АСП, за осигуряване качествена алтернативна грижа за децата, гарантираща им живот в семейна среда. За обезпечаване дейността на Центъра ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, осигуряващи нормалното протичане на работния процес, както и лични предпазни средства нужни за изпълнение на ежедневните задължения на екипа - ръкавици за еднократна употреба, маски с ластик, престилки с къс ръкав, работни чехли, дезинфекционни и почистващи препарати. За оказване на необходимата здравна помощ ще бъдат закупени лекарствени средства от първа необходимост. Ще бъдат закупени канцеларски консумативи - тонери, копирна хартия, папки, класьори и др. за обезпечаване дейността на екипа, свързана със събиране на информация, изготвяне на документация, досиета на потребителите, индивидуални планове и архив., Договорена стойност: 482 705.00 , Отчетена стойност: 411 643.53
  • Дейност: Закупуване на обзавеждане и оборудване за новите услуги: По приключилият проект по ОПРР за 3 те жилища и дневния център е осигурено оборудване, което е детайлно представено в секция "Комуникация" предвид ограничението на символи в т. 7 от ФК и невъзможността да бъде добавян нов текст- представен файл, формат .xls с наименование "Списък със закупено оборудване по ОПРР" в него по видове услуги е посочено оборудването закупено за всяка една от тях. ЗА ДЦДУТС: по настоящия проект ще е необходимо е да се закупят 8 бр. климатици , предвид това, че ДЦДУ е разположен на два етажа с обособени по 10 помещения на етаж, РЗП - 550 кв на етаж; -бактерицидни лампи с циркулация на въздуха и рециклиран кислороден концентратор за преработка на атмосферния въздух в помещенията и произвеждане на чист кислород:Капацитет на вентилатора: мин. 100m3 / h, Бактерицидни пури/тръба : мин. 8000 часа живот, Елементът излъчва UV-C излъчване: 2 x 30W . -Клетка на Роше 1бр.; пълно оборудване за клетка на Роше 1бр. - Клетка на Роше Д/Ш/В - 200/200/203 с пълно оборудване - пътека за бягане - минимални изисквания Скорост: 1-15 км/ч.;Бягаща повърхност: 121 х 46 см.;Програми: 12; Ключ за аварийна спирачка. Компютър показващ: време, разстояние, калории, пулс и скорост. Ед. цена климатик 9000btu - 990,00 лв. Ед. цена клетка на Роше с пълно оборудване - 2568,00 лв. Ед. цена бактерицидни лампи - 1140,00 лв. Ед. цена пътека за бягане - 3000,00 лв. , Договорена стойност: 16 908.00 , Отчетена стойност: 25 478.00
  • Дейност: Предоставяне на услугата "Наблюдавано жилище": Предоставяне на нови резидентни услуги - Наблюдаванo жилищe за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет до 6 места: Целта на услугата е реинтеграция на младите хора в обществото чрез повишаване на образованието и професионалната им квалификация и придобиване на основни умения за самостоятелен живот в среда близка до семейната. Капацитетът на наблюдаваното жилище е 4 човека. В него ще могат да бъдат настанявани младежи от 18 до 21 г., с възможност да бъдат изведени от специализирани институции, преходни и защитени жилища. В наблюдаваното жилище младежите ще водят самостоятелен начин на живот, като ще бъдат подкрепяни и от специалисти чрез психологическо, социално, правно, трудово и друго консултиране. В наблюдаваното жилище ще бъде назначен обучен за целта наставник, който да напътства младежите в извършването на ежедневните дейности и да ги подпомага в тяхната самостоятелност. Услугите ще бъдат основани на социална работа, при прилагане на индивидуален подход и съобразени с конкретните потребности на всяко прието на обслужване лице. Всички дейности ще бъдат насочени към формиране на умения за самостоятелен живот у младежите и девойките: консултиране, подкрепа и придружаване на потребителите с оглед успешна социална интеграция и професионална реализация в прехода към самостоятелен живот. Продължителността на функциониране на наблюдаваното жилище в рамките на проекта ще бъде 24 месеца. В рамките на социалната услуга на младежите ще се предоставят социални и психологически консултации, свързани с: 1. Подкрепа за самостоятелен живот на ползвателите на услугата чрез: • Консултиране - психологично, социално: формиране на увереност и личностен растеж; развитие на умения за жизнено планиране; развитие на умения за себеразбиране и адекватна самооценка; пълноценно осмисляне на свободното време чрез развитие на самопознанието. • Професионално ориентиране, свързано с изследване и актуализиране на професионалната ориентация; мотивиране за правилен професионален избор; професионално консултиране за търсенето и предлагането на пазара на труда; развитие на умения за търсене на трудова заетост; развитие на умения за самопредлагане на пазара на труда; индивидуална подготовка за явяване на интервю – изготвяне на автобиография и мотивационно писмо; информиране и посредничество за образователни и стажантски програми за професионална квалификация в страната и чужбина; установяване на контакти с дирекции “Бюро по труда”; установяване на контакти и сътрудничество с: работодателски организации; водещи бизнес-организации; малък и среден бизнес. • участие в изработването на индивидуален план за напускане на наблюдаваното жилище; • идентифициране на потребителите, които след напускане на институцията ще се нуждаят от място за живеене и подкрепа за придобиване на самостоятелност 2. Консултиране, подкрепа и придружаване на потребителите с оглед успешна социална интеграция и професионална реализация в прехода към самостоятелен живот: • на потребители, които са приети в мястото за живеене; • на потребители в риск от общността, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на услугата "Преходно жилище": Предоставяне на нови резидентни услуги - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст (с капацитет 8 места).: Преходно жилище за деца и младежи е социална услуга от резидентен тип, в която ще се предлага комплексна грижа за непълнолетни лица от уязвими групи, както и за такива с дълъг институционален престой, за които към момента няма възможност за реинтеграция в семейна или близка до семейната среда. Услугата цели подпомагане на младежите в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот и успешна социална интеграция. В преходното жилище потребителите на социалната услугата ще бъдат стимулирани да развиват личните си умения и навици, да се чувстват сигурни и готови за предприемане на следваща стъпка към интеграция в общността. Капацитет на Преходно жилище е 8 места за деца и младежи от 15 до 18 годишна възраст. Услугата има дългосрочен характер: от 6 месеца до навършване на пълнолетие, но не повече от 20 г., ако лицето продължава образованието си. Настаняването ще се извършва планово по преценка на социално-педагогическия екип. Услугите ще се основават на социална работа, при прилагане на индивидуален подход и ще бъдат съобразени с конкретните потребности на всяко прието на обслужване лице, с акцент подготовка за самостоятелен живот. Продължителността на функциониране на Преходното жилище в рамките на проекта е 24 месеца. За реализиране целите на социалната услуга ще бъдат изработвани програми за предоставяне на услуги в краткосрочен и дългосрочен план, като: 1. Социално и психологическо консултиране; 2. Здравни грижи. Консултации с личен лекар и лекари- специалисти. Набавяне на необходими медикаменти. Изготвяне на план за здравни грижи (при необходимост). 3. Образователни услуги и информация: осигуряване на съдействие за участие в образователна програма в съответствие с възрастта и личния избор на потребителите; осигуряване на достъп до информация. 4. Организация на свободно време и лични контакти. осигуряване на възможност на потребителите от „Преходното жилище" за самостоятелно организиране на свободното си време; осигуряване на възможност на потребителите за лични контакти със семейството, приятелите и с други лица; планиране на културни, спортни и други дейности и насърчаване на потребителите да участват в тях; различни видове трудотерапевтична дейност; 5. Ежедневни дейности по задоволяване на потребностите- храна, поддържана жилищна база, санитарно-битово обслужване; 6. Работа по Годишен обучителен план, в който са включени разработени програми. На потребителите на новата услуга ще бъде осигурена месечна помощ за всеки ученик. За осигуряване на удобство на неговите обитатели, както среда близка до семейната ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.80
  • Изпълнител: БАЙ-НАЙ-ПО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 115.50
  • Изпълнител: СИГО 2006 ООД, Договорена стойност по проекта*: 997.26 , Отчетена стойност**: 1 093.48
  • Изпълнител: СОФАРМАСИ 25 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.99
  • Изпълнител: ОБРАЗОВАНИЕ И НОВИ ТЕХНОЛОГИИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 369.00
  • Изпълнител: СИМА ОЙЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 829.46 , Отчетена стойност**: 719.54
  • Изпълнител: ЕВРО ПЕСТ - ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 420.00
  • Изпълнител: ЕТ ЕЛЕЙ - БИСЕРА ТРАЙКОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 145.25
  • Изпълнител: АРЕСГАЗ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 8 018.59 , Отчетена стойност**: 8 018.59
  • Изпълнител: ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 754.00 , Отчетена стойност**: 1 413.00
  • Изпълнител: ГРИФФИН СТУДИО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 160.00
  • Изпълнител: ПАВИ 2012 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 876.29
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, КЛОН ТЪРГОВИЩЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 234.00
  • Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 75 000.00 , Отчетена стойност**: 75 000.00
  • Изпълнител: КОМ ИДИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 96.00
  • Изпълнител: КОНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 684.00
  • Изпълнител: ЕКЗОТИК - БМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 58.74
  • Изпълнител: Номад енерджи къмпани ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 814.63 , Отчетена стойност**: 6 814.62
  • Изпълнител: ВИТАВЕД ДДД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 294.00 , Отчетена стойност**: 294.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 408.88 , Отчетена стойност**: 774.66
  • Изпълнител: ПЛАМЕКС - 70 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.00
  • Изпълнител: РАЯЛЕНД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 548.83
  • Изпълнител: РУСЕ-СПОРТ-К ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 568.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕЗ КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 169.31 , Отчетена стойност**: 169.31
  • Изпълнител: ФАВОРИТ СПОРТ БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 2 468.78 , Отчетена стойност**: 2 468.78
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 131.40 , Отчетена стойност**: 131.40
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 538.20 , Отчетена стойност**: 4 411.14
  • Изпълнител: ЛОВЕЦ-01 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 568.00 , Отчетена стойност**: 2 444.00
  • Изпълнител: РАДЕВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 16 490.00 , Отчетена стойност**: 16 490.00
  • Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 520.93 , Отчетена стойност**: 2 520.93
  • Изпълнител: Термола ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 520.80 , Отчетена стойност**: 520.80
  • Изпълнител: ТЪРГОВИЩКО ДРУЖЕСТВО ЗА ПСИХИЧНО ЗДРАВЕ , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 530.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 155.86 , Отчетена стойност**: 155.86
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 264.39 , Отчетена стойност**: 1 264.38
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 40.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 537 190.50 BGN
БФП 537 190.50 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 537 190.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 100.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти към Общинска администрация Търговище“ - договор No РД-Д-40 / 25.02.2022 - 103533691 ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Прогнозна стойност: 3 177 323.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти към Общинска администрация Търговище“
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 957.13
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ“, Прогнозна стойност: 1 872 671.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
    Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.93
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчика от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на Община Търговище“. - договор No РД-Д-240 / 27.08.2021 - 103533691 ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Прогнозна стойност: 560 403.20
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчика от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на Община Търговище“.
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 511.65
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка чрез покупка на нови моторни превозни средства, по обособени позиции за 2022 г. “ , Прогнозна стойност: 184 166.66
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ново специализирано транспортно средство, категория М1 (микробус)
    Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 75 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: 2023 година - Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 57 950.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 802.52
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: 2023 година - Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администр. и второст. разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администр. и второст. разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“, Прогнозна стойност: 54 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 735.68
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 15 180.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60.60
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище - договор РД-Д-108 / 25.07.2022 - 205606662 Номад енерджи къмпани ЕООД, Прогнозна стойност: 1 915 725.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: Номад енерджи къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 814.63
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище, Прогнозна стойност: 1 155 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище
    Изпълнител: АРЕСГАЗ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 398.09
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 1 632 692.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Изпълнител: СИМА ОЙЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 829.46
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище по 8 обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 045 000.00
  • Обособена позиция 1: Електрически материали
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕЗ КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 108.47
  • Обособена позиция 2: Железария и ВиК материали
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕЗ КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60.84
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на санитарни материали и консумативи за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез покупка на санитарни материали и консумативи за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 434.44
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез покупка на санитарни материали и консумативи, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Прогнозна стойност: 54 900.00
  • Обособена позиция 1: Поръчката включва периодични доставки по предварителни писмени заявки на санитарни материали – стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище.
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 829.95
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Търговище по обособени позиции, Прогнозна стойност: 52 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Застраховка „Гражданска отговорност на автомобилиста””; „Застраховка „Автокаско””; „Застраховка „Злополука на местата в МПС””
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 155.86

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN