Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1108-C01
Наименование на проекта Разкриване на нови работни места в "Рей мебел груп" ЕООД
Бенефициент 200898636 РЕЙ МЕБЕЛ ГРУП ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 07.09.2016
Дата на стартиране 07.09.2016
Дата на приключване 07.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
"Рей мебел груп" ЕООД е създадено през 2009 г. в гр. Бургас. Дружеството се занимава с производство, доставка, монтаж и проектиране на стандартни и нестандартни мебели за дома и офиса, както и цялостни ремонти от А до Я .Фирмата осъществява поръчки, както за частни лица, така и за различни фирми и хотели. "Рей мебел груп" ЕООД предлага на своите клиенти всички видове корпусна мебел от ПДЧ , МДФ ,а също така и от естествена дървесина - бук, дъб, явор, ясен, орех и много други - кухненско обзавеждане, бюра, спални, гардероби, секции, портманта, мека мебел, матраци, както и всички необходими уреди за вграждане и пособия от всякакъв тип.
С настоящото проектно предложение "Рей мебел груп" ЕООД кандидатства за разкриване на 6 нови работни места, с оглед нарастващия обем на работа на дружеството. Целите, към които е насочен проекта са:
1. Разкриване на 6 нови работни места - тази цел допринася за постигането на по-висока заетост (намаляване нивото на безработица)
2. Обезпечаване работата на новонаетите лица, чрез закупуване на оборудване и работно облекло
3. Запазване минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта
4. Увеличение на средносписъчния брой на персонала на дружеството, което ще допринесе за по-бързото и по-качественото изпълнение на поръчките и обслужване на клиентите
За да бъдат постигнати горепосочените цели, е необходимо изпълнението на следните дейности:
1. Наемане на 6 лица от целевата група по процедура "Ново работно място 2015" - безработни и неактивни лица, за 12 месеца
2. Закупуване на оборудване и работно облекло, свързани с новите работни места
3. Дейности по организация и управление
4. Дейности по информиране и публичност
С цел допринасяне към целите на ОП Развитие на човешките ресурси, поне 50% от новонаетите в "Рей мебел груп" ЕООД лица ще принадлежат към приоритетните специфични категории по процедура "Ново работно място 2015".
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица за 12 месеца: Дейността има за цел създаване на заетост на представители на целевата група по процедурата - безработни и неактивни лица, чрез наемането им на работа в "Рей мебел груп" ЕООД. Дейността включва разходи: - за трудови възнаграждения в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност за 12 месеца - за всички дължими осигурителни вноски за сметка на работодателя за 12 месеца - за осигуряване на безопасни условия чрез сключване на договор със служба по трудова медицина за 12 месеца Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение, в съответствие с изискванията на българското законодателство. Позициите, на които ще бъдат назначени лицата попадат в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011. Етапите за изпъление на дейността са: 1. Набор и подбор на персонала - Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал ще премине през следните етапи: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат вакантните позиции Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Рей мебел груп" ЕООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следните етапи: - свързване с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 2 месеца, след което започва сключването на трудовите договори и влизането им в сила. 2. Наемане на персонала: - лицата са уведомени за изискуемите документи за започване на работа и срока за представянето им - представяне на документите и сключване на трудовите договори между лицата и работодателя - влизане в сила на трудовите договори, изготвени съгласно българското законодателство, с продължителност 12 месеца - сключване на договор със служба по трудова медицина за всички новонаети лица по проект за периода на трудовото им правоотношение с работодателя - 12 месеца, Договорена стойност: 33 578.64 , Отчетена стойност: 36 280.95
  • Дейност: Закупуване на оборудване и работно облекло за новоразкритите работни места: Закупуването на оборудването и работното облекло, свързани със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: 1. Проучване на предлаганите на пазара артикули 2. Анализ на офертите на различните изпълнители за различните артикули 3. Избор на най-добрата оферта за всяка от позициите и даване на заявка за доставянето й 4. Доставка на заявените за закупуване активи 5. Извършване на плащане и съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващата им верификация от УО Дейността по закупуване на оборудване и работно облекло включва следните артикули: 1. Работно облекло 2. Акумулаторен ръчен циркуляр 3. Прахосмукачка 4. Акумулаторен потъващ циркуляр 5. Акумулаторно електрическо ренде 6. Акумулаторен ъглошлайф 7. Оберфреза 8. Акумулаторен ударен винтоверт 9. Ударна бормашина 10. Пендула, Договорена стойност: 16 500.00 , Отчетена стойност: 15 996.00
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: За изпълнението на настоящото проектно предложение ще се сформира екип, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът ще осъществи набора, подбора и наемането на персонала, ще извърши дейността по намиране на доставчик за оборудването, ще изпълни дейностите по информиране и публичност по проекта. Задълженията на екипа по проекта включват: 1. Да следи дали изпълнението на дейностите по проекта следват заложения времеви график 2. Да следи дали предвидените дейности и тяхното изпълнение следва постигане на заложените цели по проекта 3. Да извършва при необходимост корекции, съгласно изискванията по процедурата и Ръководството на бенефициента за изпъление на проекти по "Ново работно място 2015", с цел оптимално достигане на заложените резултати от изпълнението на проекта 4. Да събира и организира цялата проектна документация, както и да я съхранява в досието на проекта 5. Да контролира разходването на бюджета 6. Да изготвя съответно междинните и окончателния отчети по проекта и исканията за плащане, Договорена стойност: 5 500.00 , Отчетена стойност: 5 392.00
  • Дейност: Дейности за информиране и публичност: Целта на дейностите по информиране и публичност е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела - Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще е основен източник на информация за обществеността и ще бъде поставена на видно място пред производствената база на дружеството, в подходящ размер, за да е леснозабележима и достъпна. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проект оборудване - На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства на ЕС по процедура "Ново работно място 2015". Стикерите имат за цел информиране настоящите и бъдещите служители на "Рей мебел груп" ЕООД кое оборудване е закупено по проекта. Те ще бъдат изработени в подходящ размер и поставени на съобразено място на повърхността на актива, с което ще се гарантира безпроблемното му използване. При изпълнението на дейностите по информиране и публичност ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 3. Публикуване на прессъобщение - Ще бъде направена публикация в национална медия с информация относно изпълнявания от "Рей мебел груп" ЕООД проект - наименование на оперативната програма, код и наименование на процедурата, наименование на проекта, стойност и продължителност на проекта, източник на финансиране и процент на финансирането, цели и основни дейности., Договорена стойност: 700.00 , Отчетена стойност: 700.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Тони, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 3 940.00
  • Изпълнител: ХЕЛТ ЕНД СЕЙФТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 360.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 996.00 , Отчетена стойност**: 15 996.00
  • Изпълнител: БРЕЗЕНТ - Д ЕНД Д ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 700.00 , Отчетена стойност**: 700.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 452.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 56 278.64 BGN
БФП 56 278.64 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 55 303.64 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за дейностите по информиране и публичност, Прогнозна стойност: 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за дейностите по информиране и публичност
    Изпълнител: БРЕЗЕНТ - Д ЕНД Д ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 700.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и работно облекло за новоразкритите работни места, Прогнозна стойност: 16 500.00
  • Обособена позиция 1: Оборудване
    Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 996.00
  • Обособена позиция 2: Работно облекло
    Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 996.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за сключване на договор със служба по трудова медицина за новонаетите лица, Прогнозна стойност: 360.00
  • Обособена позиция 1: Сключване на договор със служба по трудова медицина за новонаетите по проект BG05M9OP001-1.003-1108-C01лица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на счетоводител проект, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на счетоводител проект
    Изпълнител: Ваня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN