Дейности |
-
Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013): Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности:
- Въвеждане на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013);
- Сертифициране и контролен одит на въведената в Пълдин софт ЕООД Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013)
Чрез въвеждането на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013)ще:
- се гарантира на клиентите едно и също постоянно качество на продуктите/услугите
- се увеличи доверието на клиентите и партньорите във фирмата и ще се повиши нейната конкурентоспособност както на българския, така и на световния пазар.
- ще бъде постигнато необходимото ниво на защита на информацията в "Пълдин софт" ЕООД, чрез осигуряване на:- поверителност – само оторизирани лица да имат достъп до съответната информация;- цялостност – само оторизирани лица да имат възможност за промяна на информацията;- наличност – достъпност на оторизираните служители до необходимата им информация. Ще се гарантира конфиденциалността и интегритета на информационните активи на "Пълдин софт" ЕООД, осигуряване на управляван и надежден достъп до тях и оптимизиране използването на ресурси по съхраняването им.
С въвеждането на ISO 27001 ще се постигнат следните приложения:ще бъдат определени изискванията и целите на сигурност на фирмата;ще се гарантира, че при организацията на работа се изпълняват изискванията на законодателството и други регулативни изисквания;ще се гарантира, че информационният риск се управлява ефективно, от гледна точка на средства;ще бъдат определени процесите по управление на сигурността на информацията;ще се оценят съществуващите процеси за управление на сигурността на информацията;ще се осигури управление на непрекъсваемостта на процесите;ще бъдат определени вътрешните и външните въпроси по отношение на сигурността на информацията;ще се даде възможност за предоставяне на клиентите на съответната информация за информационната сигурност.
Като цяло с всичките посочени предимства и сертифициране по Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013) ще бъде повишен управленския капацитет на "Пълдин софт" ЕООД, ще бъде удостоверено на национално и международно ниво въвеждането на системата за управление на качеството и от там - подобрена конкурентоспособността на фирмата и увеличена възможността за привличане на инвеститори и клиенти.Внедрената и функционираща система за сигурност на информацията ще гарантира също така осигуряването на непрекъсваемостта на работа и в случаи на извънредни ситуация и кризи.
Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 7ми до 8ми месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 8ти до 9ти месец);въвеждане и сертифициране на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013) (от 9ти месец до 18ти месец).,
Договорена стойност: 17 265.00
,
Отчетена стойност: 17 159.58
-
Дейност: Насърчаване използването на информационни и комуникационн технологии и услуги чрез разработване и внедряване на информационна система (ERP система): Ще бъдат извършени услуги по разработване и внедряване на информационна интегрирана ERP система, отговаряща на нуждите на Пълдин софт ЕООД. ERP системата ще обхване всички процеси по управление и изпълнение във фирмата. Системата ще бъде изградена на модулен принцип, както следва:
1.Връзки с клиенти-ще дава възм.за осъществ.на директна връзка с клиентите, използвайки интеграцията с външни софтуери-Zoho Assist, Visual Studio, който подпомага служителите при анализа и решаване на открити проблеми в проектите/задачите и Ultra Compare, чрез който ще се сравняват и анализират версиите на документите и ще се откриват разлики във версиите на отделните файлове. Чрез модула ще се генерират задачи на служителите и ще се опред.срокове и отговорности за изпълнен.им. Задачите ще бъдат степенувани по приоритет и срок за изпълн. За всеки клиент или проект ще се създава отделен профил в ERP системата. Ще се групират поръчките по клиент,система,модул и ще може да се търси по задад.критерии.
2.Мениджмънт,планиране и управление на ресурсите-чрез него ще е възм.детайлизирането и разбиванета на поръчките по задачи, подзадачи и т.н., описание на йерархия на задачите и подзад.и последователност на тяхното изпълн.в зав.от приключване на една задача и започване изпълн.на друга. Ще може да се планират ресурсите, необх.за изпълн.на поръчките. Ще е възм.преразпред.на задачите и макс.уплътняване времето за работа. Модулът ще може да се интегрира с външни с-ми за планир.и насрочване на срещи като след планирането на срещи в информ.система и чрез мобилен телефон автоматично ще се отразява в офис системите. Ще е възм.приоритизиране на задачите и ресурсите, като се степенуват задачите по важност и срок на изпълн.Ще е възм.отчитането на всеки час труд, вкл. извънреден.
3.Фактуриране-чрез него ще може да се изготвят фактури за извърш.работа, като се отчита клиент, период и задачи. Автоматично ще се изготвят фактури за клиенти за месечна поддръжка, като по този начин ще се следи за спазване изискванията на бъл.законодат.и изпълн.на договорите. Ще се изготвят протоколи за изв.работа с опции за разбивка по дни и задачи, ще е възм.въвеждане на разходи и разпред.им по една или няколко проекта/задачи, клиенти, модули и др., отчетност на вложената техника и материали при изп. на задачите.
4.Планир.на приходи и разходи-ще обхваща всички договори с клиенти и описание на ценоразписа,планир.на очакваните нови проекти и задачи по клиенти, проекти и модули, изготв.на справки за очакваните приходи,контрол на сключ.договори и изпълнението, отчетност на издадените, платените и неплатените фактури.
5.Бизнес анализи и справки от база данни- ще се изготвя сравнителен анализ на очакваните разходи спрямо реалните, ефективност на изпълнение на даден проект, инфо за степента на изпълнението на проектите и заетостта на ресурсите-техника, експерти и време.
6.Модул Управление на отпадъците-Поддръжка на различни типове отпадъци като номенклатура и справка в реално време
7.Мобилно приложение-с него ще може да се планират срещи и събития, ще се осъществява връзка със системата за поддръжка и обслужване на критични ситуации в реално време; ще извършва мениджмънт на ресурсите и зад.-ще посочва кой по коя задача работи и ще изготвя справки в реално време.
8. Система за автоматизирано обновяване на версиите на системите и модулите в сървърите на клиентите чрез: а)дистриб.на нова версия на системата;б) с-ма за автоматично архивиране на данните от сървърите на клиентите; в)автоматизир.обновяване на тестовите pre-production сървъри.огледално копие на реалните сървъри на клиентите с цел тестване на нови версии; г)три-степенна система за разработка и тестване на продукти
Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 4ти до 5ти месец);Придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер и подписване на приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 18ти месец).,
Договорена стойност: 293 351.00
,
Отчетена стойност: 291 100.00
-
Дейност: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги и въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията чрез закупуване на ново оборудване : За въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията, за експлоатация на информационната (ERP) система и за осигуряване работата на екипа на "Пълдин софт" ЕООД с нея, е необходимо да бъдат закупени следните дълготрайни материални актив:
ДМА 1 - Работна станция /тип А/ - 2 броя - технологични спецификации с поне един четириядрен процесор, оперативна памет минимум 32 GB, видеокарта, поддържаща поне три 5К монитора и памет не по-малко от 8 GB, RAID контролер, 2 диска от минимум 3TB (подходящи за RAID) и един SSD диск с размер минимум 1 TB и скорост на четене не по-малко от 1500 mb/s;
ДМА 2 - Работна станция /тип Б/ - 2 броя - технологични спецификации с четириядрен процесор, оперативна памет минимум 16GB памет, един SSD диск с размер минимум 512GB и скорост на четене не по-малко от 1500 mb/s, и не по-малко от един втори диск с минимум 2TB/7200 оборота и видеокарта, поддържаща поне един 4К монитор и два 1080р монитора;
ДМА 3 - Монитор 27" - 4 броя- технологични спецификации: не по-малко от 27 инча, 4K или 5K монитор с IPS матрица или еквивалент;
ДМА 4 - Монитор - 4К - 2 броя- технологични спецификации: не по-малко от 32 инча 4K или 5K монитор с IPS матрица или еквивалент;
ДМА 5 - NAS Server- Мрежов сървър с WEB API за дистанционно управление и качване на архиви и технологични спецификации: минимум 30TB дисково пространство и един кеширащ SSD диск поне 500GB, минимум 2GB RAM и с възможност за ъпгрейд;
ДМА 6 - Непрекъсваем ТЗИ /UPS/ - 6 броя- технологични спецификации: минимум 1500VA и възможност за закачане на допълнителна батерия;
ДМА 7 - Microserver - Тестов сървър с технологична спецификация: поне 16GB памет и 24ТБ дисково пространство
Закупуването на хардуерното оборудване, в това число – неговата доставка, монтаж и първоначално изпитване, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на информационната (ERP) система , за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности, както и за отговаряне на изискванията на системата за управление на качеството и за управление на информацията .
Информационната (ERP) система ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата и др. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на тези данни и анализите свързани с тях е необходимо наличието на компютърна система с достатъчно голяма памет и високи оперативни характеристики и параметри, който да съхранява максимално голям обем от данни и да позволява бързата работя с тях, дистанционния достъп до тази информация и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. За осигуряване на функционирането на внедрената Информационната (ERP) система и ефективното й използване от страна на служителите на фирмата е предвиденото и закупуването на работни станции, монитори, твърди дискове и други, чрез които отделните служители да имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, да могат безпроблемно и бързо да правят необходимите проверки и анализи свързани с бизнес процесите на фирмата, които да улеснят административните процеси във фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения.
Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 8ми до 9ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 9ти до 10ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 10ти месец до 11ти месец).,
Договорена стойност: 27 738.00
,
Отчетена стойност: 25 100.00
-
Дейност: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги и въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията чрез закупуване на специализиран софтуер: За въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията, за експлоатация на информационната (ERP) система и за осигуряване работата на екипа на "Пълдин софт" ЕООД с нея, е необходимо да бъдат закупени следния специализиран софтуер:
ДНА 1 - Софтуер за отдалечена поддръжка и конферентна връзка, поддържащ интеграция с външни (ERP) системи - 5 броя лицензи. Чрез него ще се осъществява връзката с клиентите и автоматизираното обновяване на версиите и модулите в сървърите на клиентите;
ДНА 2 - Инструмент за анализ на софтуер, откриване на грешки и предоставящ информация за проектите и откритите проблеми - 5 броя лицензи. Чрез него ще се повиши значително производителността на работа на служителите на "Пълдин софт" ЕООД;
ДНА 3 - Софтуер за анализ и сравнение на документи, автоматично откриване на прилики и разлики с възможност за сравняване и редактиране едновременно на до 3 различни версии на един и същи документ. - 5 броя лицензи. Това се налага, поради големия обем на документи и файлове,които се генерират по време на работа с клиентите.
Закупуването на специализирания софтуер, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на информационната (ERP) система, за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности, както и за отговаряне на изискванията на системата за управление на качеството и за управление на информацията.
Информационната (ERP) система ще осъществява директна връзка с множеството клиенти на фирмата, ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата и др. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на тези данни и анализите свързани с тях е необходимо наличието на специализираните софтурни продукти, чрез които да се гарантира сигурността на връзките, възможността за своевременно откриване на грешки и отстраняването им и сравняването и редактирането едновременно на различни версии на един и същи документ, поради големия брой документи и файлове, които се генерират по време на работа с клиентите, и който да позволява бързата работа с клиентите, дистанционния достъп до информацията и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. Специализираният софтуер, предвиден за закупуване, а именно ДНА 1, ДНА 2 и ДНА 3 ще бъде интегриран в информационната ERP система и ще работи като единна система, достъпна за всеки служител на фирмата. Отделните служители ще имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, ще могат безпроблемно и бързо да правят директна връзка с клиентите, необходимите проверки и анализи свързани с изпълнението на задачите/проекти на фирмата, които да улеснят бизнес процесите във фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения.
Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 8ми до 9ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 9ти до 10ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 10ти месец до 11ти месец).,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Визуализация на проекта: Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014 - 2020. В тази връзка, дейността по визуализация по проекта включва:
• Поставяне на общо 20 стикери на видимо място върху цялото оборудване, оказващи че то е доставено с продкрепата на Европейския съюз чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.;
• Включване на текст, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. във всички отчети за изпълнение на договора, както и във всички други документи – обяви и публикации, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта;
• Монтиране на 1 бр. информационна табела относно проекта и източника на финансирането му в офиса на фирмата;
• Публикуване на информация за проекта на интернет сайта на фирмата.
Всяко средство за визуализация ще съдържа следните задължителни елементи:
• Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, описани в Анекс І към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. и названието „Европейски съюз”;
• Названието „Европейски фонд за регионално развитие” чрез който се осигурява съфинансирането от страна на ЕС по ОП „Иновации и конкурентоспособност”;
• Логото и пълното изписване на името на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.;
• Наименование и номер на процедурата съгласно приложимите Насоки за кандидатстване;
• Израза: „Проект /номер и име на проекта/ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България”. ,
Договорена стойност: 240.00
,
Отчетена стойност: 130.00
|