Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0346-C01
Наименование на проекта Развитие на управленския капацитет и растеж в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД
Бенефициент 121814875 ЕВРО-ТРЕЙД М ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 11.01.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД е производител на самозалепващи етикети и опаковки, които намират приложение в търговията на едро и  дребно в сферата на хранително-вкусовата промишленост, транспорта и логистиката. Предприятието инвестира непрекъснато в
подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността си, с цел да гарантира качеството на предлаганите услуги. Реководството на фирмата се стреми постоянно да отговаря на тенденциите в бранша и на динамиката на потребителското търсене и изисквания.
С оглед на това се предвижда реализацията на настоящия проект, имащ за основна цел развитие и укрепване на управленския капацитет и растеж във "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД. Проектът ще се реализира посредством следните допустими дейности:
1. Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт HACCP;
2. Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015;
3. Дейност по разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД;
4. Дейност за извършване на реинженеринг на процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД;
5. Дейност за инвестиция в ново оборудване допринасящо за постигане на съответствие със заложените в проекта стандарти както и допринасящо за реорганизация на бизнес процесите като резултат от дейност по реинженеринг на процесите в предприятията;
6. Дейност за визуализация.
Посредством фокусираната по процедурата подкрепа ще се подобрят моделите на управление и организация на основните процеси в дейността на предприятието, управленския капацитет и растеж. Очакваните резултати ще допринесат за  повишаване на експортния потенциал и конкурентоспособност на фирмата на националния и на европейския и световен пазар.Проекта попада и в приоритетите на настоящата процедура, свързани с внедряване на система за управление на околната среда и участие в процедури по ОПК .
Дейности
  • Дейност: Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт HACCP: ЕВРО-ТРЕЙД ООД предвижда в настоящата дейност да извърши две поддейности. Първата поддейност ще бъде въвеждане на система за управление в съответствие със стандарт НАССР / от месец 7 до месец 11/, а втората поддейност ще бъде сертифициране на система за управление в съответствие със стандарт НАССР / от месец 9 до месец 14/. Обхвата на стандарта ще бъде "Производство и печат на гъвкави опаковки от полиестер, полиетилен, полипропилен, маслоустойчива хартия, алуминиеви фолиа и др. Производство и печат на самозалепващи етикети". Основната дейност на ЕВРО-ТРЕЙД М ООД е производството на етикети и опаковки за хранително-вкусовата и сладкарската промишленост. Фирмата е основен доставчик на етикети и опаковки за продуктите на производството на търговски марки като ВЕРЕЯ, Димитър Маджаров, Бор Чвор, Опицвет, Родопея, ресторантите от веригата Happy и др. Основната дейност на ЕВРО-ТРЕЙД М ООД е подложена на постоянни проверки от одиторите на клиентите на предприятието. Извършват се постоянни проверки свързани с безопасността и чистотата на процеса по производството на опаковките и етикетите, които в повечето случай са в пряк контакт с хранителният продукт за директна консумация /при опаковките за краве масло и за сандвичи, както при фолиата използвани за капачки на киселото мляко и мн. др./. Тези проверки отнемат дълго производствено време, възпрепятстват работата на работниците и са трудоемки. Стандртизираното производство ще сведе до минимум съответните контролни одити и проверки. Освен това е от изключителна важност, че въвеждането и сертифицирането на стандарта НАССР ще се повлияе положително върху контрола на критичните точки и ще се минимизира риска от замърсяване на продукцията при производството и дистрибутирането й. За да успее фирмата да запази лидерските си позиции на пазара, гъвкавостта си, да подобри качеството и да предотврати риска от замърсяване на продукцията, фирмата планира въвеждането и сертифицирането по стандарт НАССР. Това ще доведе и до увеличаване на пазарния дял на фирмата на външните пазари, поради факта, че ще има възможността да отговори на стриктните изисквания за контрол и безопасност на продукцията в ЕС, ще повиши фирменият имидж и ще увеличи конкурентноспособността си. HACCP е съкращение на Hazard Analysis and Critical Control Point, което в превод означава "Анализ на опасностите и контрол на критичните точки". Критичните точки са точки от технологичния цикъл на храните, в които има вероятност да се появят биологични, химически и физически опасности, които да окажат негативно въздействие на храните и човешкия организъм. Критичните точки за контрол трябва да се управляват, с цел задържане нивото на опасността, нейното намаляване или елиминиране. НАССР системата има изключително превантивен характер, свързан с предотвратяване на рисковете от замърсяване на храните и намаляване вероятността от тяхната поява. В основата на изискванията на HACCP са залегнали принципите на Codex Alimentarius. Публикациите на Codex Alimentarius, съдържат препоръки, касаещи безопасността на храните, които са включени в законодателствата на страните членки на ЕС и като общ документ е разработена директива 93/43/EEG на Съвета на Европа, която е базирана на тези препоръки. Обхватът на приложение на HACCP системите, покрива цялата хранителна верига – от първичното производство (на плодове, зеленчуци, животни и други за човешка консумация), през производство, транспортиране, съхранение, дистрибутиране, търговия, опаковане и преопаковане, сервиране, до крайната консумацията на храната от човека. Принципите и предварителните стъпки за изграждане на НАССР система, описани в Кодекс Алиментариус (Codex Alimentarius) са в основата на всички останали стандарти свързани с безопасността на храните: ISO 22000 , IFS Food , IFS Logistics, IFS Broker, BRC (Global standard for food safety). , Договорена стойност: 17 100.00 , Отчетена стойност: 17 100.00
  • Дейност: Дейност по въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015: Още от своето създаване "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД демонстрира загрижеността си за намаляване на глобалното замърсяване чрез контрол на въздействията, които оказва върху околната среда със своите дейности и услуги. За момента това се изпълнява чрез вътрешни периодични обучения на служителите и ръководството относно начин на изпълнение на процедурите, допринасящи за опазването на околната среда. В натоящата дейност ще бъдат извършени две поддейности - първата е въвеждане на БДС EN ISO 14001:2015/ от месец 7 до месец 11/, а втората се изразява в сертифицирането на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015/ от месец 9 до месец 14/. По този начин фирмата цели многократно да подобри политиката, която следва във връзка със запазване на екологично равновесие и намаляване на негативните въздействия от дейността си. Планираният обхват на действие на стандарта ще бъде "Производство и печат на гъвкави опаковки от полиестер, полиетилен, полипропилен, маслоустойчива хартия, алуминиеви фолиа и др. Производство и печат на самозалепващи етикети" Фирмата си поставя като основна цел, свързана с въвеждането и сертифицирането по стандарта, да определи своите измерими показатели за оценка, които да бъдат обективни, удостоверими и възпроизводими. Неминуеми са предимствата от въвеждането на сертификата за предприятието. Доверието на партньорите и заинтересованите страни ще се повиши многократно /освен клиента и служителите, с този стандарт ще бъдат разглеждани и интересите на външни за организацията страни – партньори, доставчици, посетители, съседи, местни жители, контролни органи, инвеститори, неправителствени организации/. Повишаването на екологичното съзнание на служителите, промяната в мисленето и навиците им ще спомогне на организацията да управлява своите екологични проблеми, което ще доведе до по-добри екологични показатели. Предприятието ще може да наложи ефикасен контрол на потреблението на ресурсите, което ще рефлектира положително за намаляване на разходите. Системата има възможност да бъде интегрирана с други изисквания за управление, като ще спомогне да се достигнат, както икономическите цели на ЕВРО-ТРЕЙД М ООД, така и целите, свързани с околната среда. В предприятието ще бъдат ангажирани всички нива на персонала в организацията по отношение на управлението на отпадъците. Ще бъде отделено голямо внимание на физическото състояние на организацията и реалното изпълнение на изискванията, например по отношение на чистота, разделност при събиране на отпадъците, съхранение на опасни вещества и др. Този стандарт може да се разглежда като част от цялостната система за управление, която обхваща организационната структура, дейностите по планиране, отговорностите, методите, процедурите, процесите и ресурсите за развитие, внедряване, изпълнение, оценяване и поддържане на политиката по опазване на околната среда. Необходимите стъпки за изпълнението на поддейностите са: 1)Сформиране на екип ( месец 1 от изпълнението на проекта); 2)Избор на изпълнител за Поддейност 1:(от месец 7 до месец 8) 3)Сключване на договор с избрания изпълнител за Поддейност1:(месец 8) 4) Въвеждане на БДС ISO 14001:2015 в предприятието:(от месец 8 до месец 11) 5)Избор на изпълнител за Поддейност 2:(от месец 9 до месец 11) 6)Сключване на договор с избрания изпълнител за Поддейност2:(месец 11) 7)Сертифициране на въведеното в предприятието БДС ISO 14001:2015;(от месец 11 до месец 14), Договорена стойност: 22 600.00 , Отчетена стойност: 22 600.00
  • Дейност: Дейност по разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД: С изпълнението на настоящата дейност "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД планира да въведе ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието. Той ще бъде специално разработен във връзка с процесите протичащи в предприятието на VBA програмен език. Този софтуер ще обхване процеса на планиране, контрол и отчитане от цялостния производствен процес. В дадения момент процедурите по планиране на продукцията, планирането на човешките ресурси, планирането на доставките и производствените процеси, планирането на складовите дейности и спедицията на предприятието се извършват изключително трудоемко. Всички справки се изготвят и изчисляват само ръчно от служителите и това води до чести грешки, пропуски, занижен контрол на продукцията и на сроковете за нейното изработване. Въвеждането на подобен ИКТ базиран софтуер ще реши всички изброени проблеми и ще подобри цялостната дейност на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД във всичките й процеси. Чрез въвеждането на ИКТ базирано проследяване и отчитане на свършената работа с уникални за предприятието ключови индикатори ще се подобри прозрачността за реалното измеряемо състояние на показатели, чиито контрол и подобряване ще доведе до по-добри финансови резултати както в краткосрочен, така и в дългосрочен план. Използването на ИКТ системите от всички служители ще доведе до повишаване на тяхната организационна компетентност и професионално развитие. Въвеждането и използването на ИКТ системата за планиране, контрол, проследяване и отчитане ще доведе до подобрена комуникация и организация на работата както в, така и между различните процеси и нива в йерархията на фирмата. В момента не се знае нито производителността на служителите, нито ефективното използване на машините. Чрез изграждането и внедряването на уникални за предприятието измеряеми индикатори за представянето му като: -% производителност на хората и % ефективност на машините /и двете базирани на детайлно измерени стандарти/; -причини за загубата на производитленост и ефективност, измерени в % от общото време по време на смяната; -% на брак и причините за неговото формиране; -% необосновано време; -% време за настройка на машините за всеки един продукт базирано на стандарти (оптимално време за неговото извършване), ще се даде възможност ежедневно/ежеседмично/ежемесечно да се знае реалното състояние и потенциал на предприятието. Чрез контрола и подобряването на изброените индикатори ще се оптимизират разходите, ще се намали себестойността на произвежданите продукти, което в крайна сметка ще доведе и до много по-висока конкурентоспособност на българския и на европейските пазари. Дейността ще бъде извършена спазвайки следните стъпки: -Сформиране на екип по проекта / от месец1 до месец 2/; -Извършване на процедура за избор на изпълнител / от месец 11 до месец 13/; -Сключване на договор с избрания изпълнител и извършване на услугата / от месец 13 до месец 17/; -Тестване и подписване на приемопредавателен протокол / месец 17/; -Изготвяне на финален отчет и доклад на дейността /месец 18/., Договорена стойност: 97 500.00 , Отчетена стойност: 97 300.00
  • Дейност: Дейност за извършване на реинженеринг на процесите в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД : В настоящото проектно предложение фирма "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД ООД планира извършването на реинженеринг на всички процеси в предприятието а именно: -Получаване на суровина (широчина на ролите от 0,2-1,6 м); -Планиране на производството (количества краен продукт, използван ресурс и краен срок за изпълнение на база на получените заявки от клиенти); -Разролване (подготовка на ролите чрез изрязването им на необходимата ширина) на различни широчини, за което в повечето случай за момента се използва външна услуга; -Печат и щанцоване; -Контрол на произвежданите количества спрямо производствения план; -Транспортиране на произведената продукция в склад готова продукция; -Транспортиране до клиента; -Отчитане на произведените количества и вложените в тях ресурси; като с настоящата дейност се цели фундаментално преосмисляне на работния процес и достигне до подобрения в основните специфични показатели на ЕВРО-ТРЕЙД ООД. Поддейностите планирани в процеса по реинженеринг на фирмата ще бъдат: -Изготвяне на анализ на управленските системи, процедури и процеси на всеки отдел на предприятието с цел да се подобрят и оптимизират настоящите работни потоци, дейности, процедури, организация и управленски системи. Ще се анализира производственият цикъл, както и процесите на планиране, проследяване, контрол и отчитане на дейността на предприятието. Също така ще се преразгледа и анализира цялостната организационна структура; -Вземайки предвид специфичните нужди на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД ООД ще бъдат избрани процесите, които ще бъдат препроектирани; -Ще бъде изготвен технически модел на всички решения за подобряване на цялостната дейност на ниво отделни специфични нива; -Ще бъде изготвен и приложен специален наръчник с процедури, в който ще са описани подробно начините за изпълнението им; -Ще бъде извършено въвеждане на препроектираните процеси в дейността на предприятието; -Ще бъдат извършени обучения на ръководния (висшия и средния мениджмънт) във възприемане на методологията за търсене на постоянно организационно подобрение в отделите и дългосрочен подход към повишаване на производителността и ефективността чрез оптимизация на процесите и подобряване на процедурите. Обученията ще бъдат: теоретично обучение, включващо серия от семинари за повишаване на управленските умения и организационна култура на Ръководството и служителите и практическо обучение на място чрез ежедневна комуникация със служителите на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД на работната площадка; В момента във фирмата съществуват пропуски от следния тип: -времеви загуби, при планиране на поръчки и както и в производствения процес; -недостатъчна натовареност на машините в производството, поради пропуски в планирането на необходимите човеко-часове, което понижава производствения капацитет и производителността на предприятието; -организационни проблеми нуждаещи от промяна на последователността на процесите и съвместяване на няколко дейности от една позиция; -Пропуски в комуникацията между административните отдели и производствените еденици, както и комуникацията вътре в тях; Всички тези ключови пропуски ще бъдет разрешени посредством изпълнение на настоящата дейност, а именно извършване на реинженеринг в предприятието и фундаментално преосмисляне на процесите в предприятието., Договорена стойност: 56 000.00 , Отчетена стойност: 55 400.00
  • Дейност: Дейност за инвестиция в ново оборудване допринасящо за постигане на съответствие със заложените в проекта стандарти както и допринасящо за процесите по реинженеринг в "ЕВРО-ТРЕЙД" М ООД: В настоящата дейност "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД планира придобиването на 1 бр. технологично оборудване /ДМА/ - Машина за рязане на бобини. Тя разролва материала и отрязва от него материал с необходимата ширина. Машината е необходима при въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие със стандарт НАССР. Тя ще допринесе за опазването на околната среда и ще подобри многократно процеса на производство, като ще скъси сроковете за обработка и ще премахне необходимостта от използване на външна услуга за разролване на материала използван за суровина на производството. Суровините, които се използват в "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД ООД са разнообразни, от тънки полиестери и алуминиеви фолиа (7-40 микрона), до самозалепващи и други хартии ( до 300гр./кв.м). Фирмата е клиент на едни най-големите заводи в Европа за производството на такива суровини. Доставяната суровина представлява „джъмбо“ роли за производство на опаковки и етикети, това са роли по 600-1200кг с ширина до 1200мм. Всяка една такава рола трябва да бъде пригодена за работа чрез нарязването и на съответните по-малки роли, от които се произвеждат над 3000 вида различни размери етикети и опаковки. Във момента това разролване се извършва чрез възлагане на външна услуга към други фирми. Това обаче усложнява контрола по безопасност и хигиена на материала и затруднява получаването на сертификат НАССР, заложен като дейност в настоящото проектно предложение. След закупуването на заложената в настоящата дейност машина, която ще бъде със затворен цикъл на работа, ще може да се гарантира абсолютно изолиране на материала през процеса на рязане и разролване и по този начин ще се даде възможност да се изключи риска от замърсяване на материала, от който се произвеждат опаковките за хранителните продукти, етикетите и останалите видове продукти, които се произвеждат в предприятието. Машината е изключително икономична, с нисък разход на електроенергия и бърз цикъл на работа. Заложената за закупуване машина ще окаже ползотворно влияние и върху ресурсната ефективност на предприятието. При използването й няма да се генерира почти никакъв технологичен брак на продукцията. Тези характеристики и качества на машината ще допринесат при въвеждането и стандартизирането на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015, което също е заложено като дейност в настоящия проект. Машината ще има огромен принос и в процесите свързани с реинженеринг на дейността. Чрез нея ще може да се гарантира спазване на заложените срокове за изработка на дадена поръчка, ще се гарантира точно планиране на необходимите материални ресурси както и човеко-часовете необходими за изработването й. Предприятието ще намали себестойността на единица продукция поради факта, че ще преустанови възлагането на тази дейност на външни фирми и ще спести както от разходи за изпълнение от външни фирми така и от разходи за транспорт. Планираната в рамките на настоящата дейност инвестиция допринася пряко за изпълнението на дейността и проекта с оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за въвеждане и сертифициране на заложените в проекта стандарти, както и за извършване на услугата по реинженеринг на целия производствен процес. С изпълнение на конкретната и заложените в проекта дейности ще се осигури развитие и укрепване на управленския капацитет за подбряване моделите на управление и организацията на основните процеси в дейността на предприятието и по този начин ще се увеличи конкурентоспособността и експортния потенциал на "ЕВРО-ТРЕЙД М" ООД. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1)Сформиране на екип (от месец 1 от изпълнението на проекта); 2)Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 2); 3)Сключване на договор с избрания изпълнител (от месец 2); 4)Доставка на ДМА и подписване на приемнопредавателен протокол (от месец 2 до месец 5); 5)Монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация,подписване на финален приемопредавателен протокол /месец 6/., Договорена стойност: 99 062.78 , Отчетена стойност: 97 791.50
  • Дейност: Дейност за осигуряване на информираност и публичност на проекта: Дейността за информация и публичност ще бъде изпълнена според Насоките за кандидатстване и с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и финансиращите органи. Тя ще се извършва при спазване на техническите характеристики на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите по информация и публичност ще допринесат за преодоляване на липсата на ангажираност от страна всички заинтересовани страни и обществото за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог, както и ще спомогнат за постигане на висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от ОП "Иновации и конкурентноспособност" 2014-2020г., Договорена стойност: 1 200.00 , Отчетена стойност: 595.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 390.00 , Отчетена стойност**: 27 700.00
  • Изпълнител: БАЙРАКЛАР АМБАЛАЖ ТИДЖАРЕТ САНАЙИ ЛИМИТЕДШИРКЕТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 68 454.05 , Отчетена стойност**: 97 791.50
  • Изпълнител: 3П Кънсълтинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 106 890.00 , Отчетена стойност**: 152 700.00
  • Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 400.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
  • Изпълнител: ИЗЗИ ПРИНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 416.50 , Отчетена стойност**: 595.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45 013.53 , Достигната стойност: 44 859.37

Финансова информация

Обща стойност на проекта 293 462.78 BGN
БФП 205 423.95 BGN
Собствено финансиране 88 038.83 BGN
Общо реално изплатени суми 200 145.05 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 405.50 1 459.50 4 865.00 3П Кънсълтинг ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта, Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта
    Изпълнител: ИЗЗИ ПРИНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 416.50
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015 и ситема за управление съгласно стандарт НАССР, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015
    Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 760.00
  • Обособена позиция 2: Въвеждане на ситема за управление съгласно стандарт НАССР
    Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 640.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на технологично оборудване: Машина за рязане на бобини 1 бр., Прогнозна стойност: 99 062.78
  • Обособена позиция 1: Закупуване на технологично оборудване: Машина за рязане на бобини 1 бр.
    Изпълнител: БАЙРАКЛАР АМБАЛАЖ ТИДЖАРЕТ САНАЙИ ЛИМИТЕДШИРКЕТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 454.05
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Развитие и укрепване на управленческия капацитет по обособени позиции: Обособена позиция 1: Извършване на реинженеринг на процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД - 1 бр.; Обособена позиция 2: Разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД – 1 бр.; , Прогнозна стойност: 153 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на реинженеринг на процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД - 1 бр.;
    Изпълнител: 3П Кънсълтинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 780.00
  • Обособена позиция 2: Разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ЕВРО-ТРЕЙД М ООД – 1 бр.;
    Изпълнител: 3П Кънсълтинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 110.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015 и на система за управление спрямо стандарт НАССР., Прогнозна стойност: 27 700.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с БДС ISO 14001:2015
    Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 060.00
  • Обособена позиция 2: Сертифициране на система за управление спрямо стандарт НАССР
    Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 330.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN