Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0532-C02
Наименование на проекта Развитие на управленски капацитет и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии в "Комсофт" ООД
Бенефициент 030435072 КОМСОФТ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 07.03.2017
Дата на стартиране 07.03.2017
Дата на приключване 30.01.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Фирма "Комсофт" ООД е с основен предмет на дейност разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи, включително специализирани такива, произведени от водещи в областта световни производители. Фирмата е фокусирана върху създаване, интегриране и поддръжка на приложни програмни продукти и информационни технологии по специфични задания на клиента, системна интеграция, обучения и консултации в предметната област на дружеството.
Новите тенденции в областта на ИКТ, недостатъчните възможности за подобряване на моделите на управление и организация, както и не конкурентните позиции на европейските пазари, налагат необходимостта от инвестиции за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието и въвеждане и прилагане на модерни ИКТ базирани системи.
С изпълнение на проектните дейности, посредством:
- въвеждане на интегрирана система за управление, отговаряща на изискванията на ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 и сертифицирне на ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013 и ре-сертифициране по ISO 9001:2015
- въвеждане и ре-сертифициране на система за управление на околната среда ISO 14001:2015
- ре-инженеринг на процесите в "Комсофт" ООД;
- придобиване и въвеждане на ERP система;
- инвестиции в ДМА, допринасящо за въвеждането на ERP система и за въвеждането и спазване на съответствието с изискванията на въведената интегрирана система за управление и системата за упраленине на околната среда ISO 14001:2015.
ще се преодолеят всички управленски и организационни ограничения във фирмата и бариерите за цялостно развитие на компанията. Ще се преодолеят проблеми свързани с липсата на автоматизация на процесите, неоптимално използване на ресурсите, ограничен технологичен капацитет.
С успешната реализация на проекта ще се подобри капацитета на предприятието, за по-успешно присъствие на интензивно конкурентните външни и вътрешни пазари.
Дейности
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез ре-инженеринг на процесите в "Комсофт" ООД: I. Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени услуги по ре-инженеринг на процесите в "Комсофт" ООД. КОМСОФТ е софтуерна фирма. При изпълнението на проекта ще бъдат взети предвид специфични за информационните технологии добри практики, препоръки на стандарти и процеси по жизнения цикъл на разработването на софтуера (SDLC, Software Development Lifecycle). На базата на тези процеси ще бъде направен ре-инженеринг, в т.ч. на действащи процеси, или ще бъдат добавени нови процеси. II.Чрез инвестицията в ре-инженеринг ще бъдат подобрени процесите по управление и организация, чрез усъвършенстване на следните дейности и процеси: - Подобряване на процеса на планиране и вземане на решения в КОМСОФТ ООД, чрез: - - Прилагането на принципа „Планиране на база продукти“. Това означава, че първо ще бъде специфициран крайният продукт, ще бъде декомпозиран на отделни елементи, после ще бъдат специфицирани тези елементи. - - Като база за вземане на решение за нови проекти ще бъде използван Бизнес казус на проекта, който обхваща: бизнес цели, продукт на проекта, качество, срокове, бюджет , риск, възвращаемост, толеранси по тези параметри. - - Планирането ще става на база етапи; - - За нови рискови проекти, които предприятието изпълнява, ще бъде прилаган процес за вземане на решения на база концепцията за стегнато (lean) производство. Процесът ще обхване старт с цел производство на продукт с минимална действаща функционалност; тестване как се възприема от клиентите; при негативно приемане – промяна на изискванията; при положителни – продължаване на избраната посока. - Подобряване на процеса на организация на ресурсите в КОМСОФТ ООД, чрез: - - Ясно идентифициране и актуализиране ролите и отговорностите на служителите на фирмата. Ще бъде съгласувана и разработена матрица за разпределяне на ролите и отговорностите. Тя ще послужи като база за актуализиране на длъжностните характеристики. - - Започване управлението на финансовите ресурси на база бюджети по проекти, бизнес процеси, клиенти, и пр; - Подобряване на процеса на организация на процеса на предоставяне на услуги, чрез: - - Настройване на процеса на разработването и внедряването на софтуер към проектна база, чрез подходяща методология за управление на проекти. - - За планирането и управлението на проектите ще бъдат използвани възможностите на ERP/CRM; - - За процесът по поддръжка ще бъдат настроени процесите по управление на инциденти и заявки за услуги и управление на проблеми; - Подобряване на процеса на реализация на продуктите и услугите, чрез; - - Подобряване на договорите за реализация така, че да отразяват стриктно бизнес процесите; - - Ще бъде подобрен процеса на продажба на ИТ речения чрез внедряване на про-активен процес; - - Ще бъде подобрен процеса на продажба, чрез създаване на планове за директни продажби; - Подобряване на процеса на интернационализация на продукта/услугата, чрез: - - Създаване на процес по организиране на продажбите в чужбина, чрез директни продажби, участие в обществени поръчки и продажби чрез партньори; - - За клиентите в чужбина ще бъдат добавени средства за унифицирана комуникация и дистанционна поддръжка на действащи системи. III. НЕОБХОДИМИ СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: - Избор на изпълнител за извършване на услугата, съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ; - Инвентаризация на всички действащи основни бизнес процеси на предприятието; - Преглед на матрицата на ролите и отговорностите на служителите на КОМСОФТ ООД; - Извършване на GAP-анализ; - Идентифициране на нови, необходими основни процеси; - Изготвяне и представяне на предписания за реинженеринг на ръководството на КОМСОФТ ООДна база на резултатите по т. 1 до т. 4; - Изготвяне на подробен план за реинженеринга; - Наблюдение на внедряването на предписанията за ре-инженеринг; - Одит по отношения на предписанията за реинженеринг и издаване на необходимите документи., Договорена стойност: 40 000.00 , Отчетена стойност: 37 200.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ERP система: I. Като част от дейността ще бъдат извършени инвестиции по закупуване и въвеждане на ERP система в предприятието. II. Чрез инвестицията по закупуване и внедряване на ERP система, качеството по изпълнение на процесите по планиране и контрола ще бъде подобрено, систематизирано и отговарящо на качеството на предлаганите услуги. Поради обема работа и документи, е необходимо поставянето им в информационна система, която да следи, напътства и алармира при неизпълнение. В този момент наличието на внедрена и добре работеща система може да позволи на фирмата да продължи да расте без сътресения. Въпреки нарасналия брой поръчки, по-големия брой хора, които трябва да се контролират и по-голямото разнообразие на външни фактори, които влияят, ERP системата позволява на фирмата да продължи да изпълнява в срок и качествено поръчките на клиентите. Системата ще позволява лесно да се планира натовареността на ресурсите (стокови, човешки, парични и др.) при голям брой разнообразни дейности и ще даде възможност за постоянен контрол на всичко, което се случва. Внедряването на ERP система ще даде конкурентно предимство на фирма "КОМСОФТ" ООД. С ре-инженеринга на процесите и промяната им, съобразно най-добри практики, внедряването на интегрирана система за управление, спрямо изискванията на стандартите ISO/IEC 20000, ISO 27001 и ISO 9001 и поддръжката им от ERP системата, фирма "КОМСОФТ" ООД ще премини на нов етап от своето развитие, повишавайки своята конкурентно способност и възможност за растеж. След въвеждането на ERP софтуера в предприятието, фирма "КОМСОФТ" ООД предвижда подобрение в следните процеси от дейността: - Пред продажбени усилия; - Връзките с клиенти; - Дефиниране на персонални задачи; - Работен календар, оферти; - Продажби; - Фактуриране; - Плащане; - Интеграция на софтуера с Интернет телефония; - Вграден mailclient, инструмент спомагащ формиране на Фирмена Ценова Политика; - Маркетингови инструменти; - Залагане Цели; - Специализиран инструмент за конфигуриране на нови продукти, чрез използване на продуктови характеристики; - Поддръжка процесите по управление на складовото стопанство, - Работа с доставчици, - Заскладяване и експедиране на стока, между складови трансфери. - Aдресиране и номерация на складове по складови места, клетки, стелажи. - Входящ и изходящ контрол на стоки в склад, чрез баркод скенери при обработване на складови документи. - Автоматизирано материално планиране на складовите наличности, - Формиране на методи за набавяне и автоматизиране процеса на заявки за закупуване от Доставчик - Финансовата и счетоводна дейност на фирмата. Изготвянето на ДДС дневници, интрастат декларации, завеждане и обработване на дълготрайни активи. - Процесите на „едностъпково“ производство, където за производството на готово изделие има директно влагане на суровини без наличие на субпродукти и „възли“ - Автоматизиране процеса на производство и планиране - Капацитетно планиране на човешки ресурси - Вграден графичен редактор - Работа и обработване на огромни обеми от данни. - Работа със сериализирани стоки, - Абонаментни поддръжки и сервизна и дейност - Нива на обслужване III. Необходими стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител за извършване на доставката, съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ; 2. Придобиване на ERP система. 3. Внедряване на ERP система: - Анализ на потребностите - Изпълнение на специфични допълнения към софтуера - Подготовка на първоначалните номенклатури, вкл. импорт от друга система - Подготовка на бизнес модела – трансформирането на документите, ролите на потребителите, шаблони за отчети, модел за защита на данните и т.н. - Първоначални опитни въвеждания на данни съвместно с ръководителя на проекта - Обучение на потребителите - Финален анализ за пълнота, съвместно с ръководителя на проекта и ресорните мениджъри - Пуск на системата, Договорена стойност: 89 928.00 , Отчетена стойност: 89 200.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване за функциониране на ERP системата и поддържане на ISO системите: I. Като част от дейността се предвижда да бъдат закупени следните Дълготрайни материални активи: - Сървър - 1 брой; - Криптиращ модул - 1 брой; - Оптичен комутатор - 1 брой. II. Инвестицията по закупуване на ДМА, предвидена в настоящата дейност е спомагателна за изпълнение на дейностите по проекта. Закупуването на предвиденото оборудване е изцяло насочено за покриване на нуждите на предприятието възникнали в следствие въвеждането на ERP софтуера и внедряването на ISO стандартите. За покриване на нуждите на предприятието, предвиденото оборудване трябва да притежава следните минимални характеристики: 1. Сървър: - Процесори: 2 броя, всеки с 12 физическиядра и 24 логическинишки, макс. TDP 105W/процесор, честота min. 2.2GHz, 30 MB cache с поддръжкана 2400MHz RAM, 64-битови инструкции, хардуернаподдръжказавиртуализация и криптиране - Памет:256GBDDR4 2400MHzRegistered ECC, с възможност за поставяне на 24 памети и до 768GB от същия вид - Дискове:2 броя 300GB Enterprise SAS 12Gb/s15000 rpm, с възможност за замяна по време на работа (hotplug); с възможност за поставяне на поне 8 диска SFF SATA/SAS/SSD - Дисков контролер:SAS 12Gb/s, с поддръжка на RAID 0,1, 1+0, 5, кеш 2GB - Мрежов контролер:вграден контролер 4 порта Gigabit Ethernet - Host Bus Adapter: поне 2 FibreChannelпорта 8Gb/sна две отделни платки(съвместими с оптичния комутатор позиция 3) - Разширение: 3PCIe 3.0 (oт тях поне дваPCIe x8), с възможност за поставяне на още 3 PCIe 3.0 - Видеоконтролер:Вграденвидеоконтролер с поддържанаразделителнаспособностминимум 1280 х 1024точки - Интерфейси: 5 USB 3.0 (поне един на предния панел) 5 x RJ-45, VGA, вътрешен microSD, 2 SAS 12Gb/s - Захранване: 2 броя, минимум 800W, резервирано, с възможност за замяна по време на работа (hotplug), 94% ефективност - Вентилатори:да са предвидени с резервираност и с възможност за замяна по време на работа (hotplug) - Управление: вграден контролер за out-of-band отдалечено управление със собствен 1 Gbps порт. Активирана функционалност за KVM over IP с възможност за отдалечен достъп до клавиатура, монитор, мишка, медия - Шаси: за вграждане в 19” шкаф с необходимите крепежни елементи височина макс2U, включен водач за кабелите 2. Криптиращ модул: - Производителност:220 RSA 1024-битови операции за секунда - Ниво на сигурност:FIPS 140-2 Level 3 - Форм фактор:PCI Express x4 3. Оптичен комутатор: - Портове: 8 порта FibreChannel, всеки със скорост мин. 8Gb/s, поддръжка на E, F, FL типове свързаност. - Аксесоари:трансивъри и кабели за връзка със сървърa - Управление: през команден ред и уеб браузър, да разполага с USB и LAN порт за управление - Шаси: за вграждане в 19” шкаф с необходимите крепежни елементи височина макс 1U; III. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител за извършване на доставката, съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ; 2. Закупуване на предвиденото оборудване; 3. Доставка на предвиденото оборудване., Договорена стойност: 45 757.00 , Отчетена стойност: 41 384.00
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане на интегрирана система за управление, отговаряща на изискванията на ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 и сертифициране на ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013 и ре-сертифициране по ISO 9001:2015: I. Като част от дейността се предвиждат следните поддейности: - Поддейност 1. Въвеждане на интегрирана система за управление, включваща: - - Въвеждане на ISO 20000-1:2011 - - Въвеждане на ISO 27001:2013 - - Въвеждане на ISO 9001:2015 - Поддейност 2. Сертифициране на въведената интегрирана система, включваща: - - Сертифициране на въведеното ISO 20000-1:2011 - - Сертифициране на въведеното ISO 27001:2013 - - Ре-сертифициране на въведеното ISO 9001:2015 II. Чрез инвестицията за въвеждане на интегрирана система за управление, отговаряща на изискванията на ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 и нейното сертифициране ще се подобри управленския капацитета на предприятието, за по-успешно присъствие на външните и вътрешни пазари. Успешното изпълнение на инвестицията ще допринесе за изпълнение на дейностите по проекта, чрез: - Внедряване на ISO 20000-1:2011, което ще допринесе за: - - Увеличаване на производителността на фирмата - - Намаляване на разходите за предоставянето на услугите - - Подобряване на бизнес взаимоотношенията - - Адекватно управление на инциденти и проблеми - - Постигане на ниво на непрекъсваемост, зададено от споразуменията за ниво на услугите - - Повишаване на имиджа на организацията - Внедряване на ISO 27001:2013, което ще допринесе за: - - Повишаване на конкурентоспособността на КОМСОФТ" ЕООД - - Получаване на международно признание за компетентност - - Постигане на съответствие на фирмената практика към най-добрите световни - Внедряване на ISO 9001:2015, което ще доведе до: - - Повишаване на продуктивността, в следствие на подобрение на основните процеси във фирмата - - Повишаване качеството на цялостната организация, постигнато чрез по-добра комуникация, фиксирани цели и отговорности - - Повишаване на рентабилността като следствие освен от намаляване на разходите, но и от липса на загуби на материали, оптимизиране на времето на работните цикли - - Повишено качеството на вземаните решения, основани на резултатите от извършените одити и анализ на организацията III. НЕОБХОДИМИ СТЪПКИ: - Стъпки по въвеждане на интегрираната система за управление, включваща ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015: - - Избор на изпълнител за извършване на услугата по въвеждане, съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ - - Анализ на текущото състояние - GAP аналлиз - - Формулиране на обхвата на Система за упраление на услугите (СУУ), на Системата за управление на сигурността на информацията (СУСИ) и на Системата за управление на качеството (СУК) - - Дефиниране на Каталог на услугите. - - Създаване на организация и План за разработване и внедряване на СУУ, съгласно изискванията на ISO 20000-1:2011, на СУСИ, съгласно изискванията на ISO 27001:2013; и на СУК, съгласно изискванията на ISO 9001:2015. - - Изготвяне на документацията на СУУ, СУСИ и СУK - - Съгласуване на изготвената документацият - - Изготвяне на опис на информационните активи попадащи в обхвата на СУСИ; - - Изготвяне на анализ на рисковете и препоръки, свързани с управлението на услугите в „КОМСОФТ“ ООД, съгласно методика, съобразена с изискванията на ISO 20000-1:2011 и препоръките на ISO 31000:2011 - - Внедряване на СУУ, съгласно изискванията на ISO 20000-1:2011 - - Внедряване на СУСИ, съгласно изискванията на ISO 27001:2013 - - Внедряванe на СУК, съгласно изискванията на ISO 9001:2015 - - Подготовка за сертифициране на ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013 и ре-сертифициране по ISO 9001:2015. - Стъпки по сертифициране: - - Избор на изпълнител за извършване на услугата по сертифициране на внедрените системи съгласно разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕСИФ; - - Извършване на сертификационен одит относно внедрените системи, състоящи се от ISO 20000-1:2011; ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015 - - Сертификация на внедрените системи ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013, ISO 9001:2015., Договорена стойност: 38 600.00 , Отчетена стойност: 29 138.94
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015: I. Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: - Поддейност 1: Въвеждане на система за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015; - Поддейност 2: Сертифициране на ISO 14001:2015. II. Инвестицията за въвеждане и сертифициране на системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015, фирма "КОМСОФТ" ООД ще допринесе за постигане на целите на дейностите по проекта, чрез: - Въвеждане на организационни иновации, чрез системата за управление на околната среда; - Осъзнаване на потенциални икономии и намаляване на потреблението на енергия и суровини в предприятието; - Намаляване на вредното въздействие върху околната среда; - Подобряване управлението на организацията (планиране, определяне на цели и цели и програми); - Повишавне на доверието на партньори и външни заинтересовани страни на фирмата; - Повишаване на екологичното съзнание на служителите, промяна в мисленето и навиците им и пренасяне на добрите "зелени" практики извън организацията; - Подобряване на контрола на потреблението на ресурсите, което води и до намаляване на разходите за организацията; - Идентификация на всички приложими за организацията изисквания, улесняване получаването на разрешителни и спазване на техните условия; III. НЕОБХОДИМИ СТЪПКИ: - Стъпки по въвеждане на системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015: - - Анализ на текущото състояние - GAP аналлиз; - - Формулиране на обхвата на Системата за управление на околната среда; - - Създаване на организация и План за разработване и внедряване на Системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015; - - Идентифициране на контекста (външни и вътрешни обстоятелства, имащи отношение към управлението на ОС), като се отчитат насоките на ISO 31000:2011. - - Изготвяне на документацията за Системата за управление на околната среда; - - Съгласуване на изготвената документацията от „КОМСОФТ“ ООД; - - Изготвяне на анализ на рисковете и препоръки, свързани с управлението на околната среда в „КОМСОФТ“ ООД, съгласно методика, съобразена с изискванията на ISO 14001:2015 - - Внедряване на Системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015; - - Подготовка за сертифициране на ISO 14001:2008. - Стъпки по сертифициране на системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на ISO 14001:2015: - - Извършване на сертификационен одит относно внедрените система, отговаряща на изискванията на ISO 14001:2015; - - Сертификация на внедрената система, отговаряща на изискванията на ISO 14001:2015;, Договорена стойност: 8 200.00 , Отчетена стойност: 4 749.06
  • Дейност: Дейности за визуализация на проекта: I. Като част от дейностите по визуализация на проекта, следва да бъдат извършени следните дейности: - Упоменаване финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. - Оповестяване във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. - Включване на интернет страницата кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, и посочване на финансовата подкрепа от ЕС; - Поставяне на плакат с информация за проекта, размер А3, в който е спомената финансовата подкрепа от ЕС, на видно място; - Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - Наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - Наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - Наименованието на проекта; - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - Начална и крайна дата на изпълнение на проекта. ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: - Повишаване обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансирането на проекта по OПИК - Информиране широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; - - - --------- Гарантиране на прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; - Информиране за източника на европейско съфинансиране. СЪЩНОСТ НА ДЕЙНОСТТА: Дейността ще се състои в изпълнение на всички задължителни дейности и мерки, от страна на бенефициента, за осигуряване на публичност по проекта. Изпълнението на дейността ще отговаря напълно на условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020”. , Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 110.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 28 968.80 , Отчетена стойност**: 41 384.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС СОФТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 62 440.00 , Отчетена стойност**: 89 200.00
  • Изпълнител: Училище за бизнес компетенции ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 040.00 , Отчетена стойност**: 37 200.00
  • Изпълнител: ИНТЕРТЕК ВА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 861.60 , Отчетена стойност**: 8 188.00
  • Изпълнител: "СМАРКЕТИНК" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 77.00 , Отчетена стойност**: 110.00
  • Изпълнител: СУИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 990.00 , Отчетена стойност**: 25 700.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 34 433.21 , Достигната стойност: 30 951.32
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 224 485.00 BGN
БФП 157 139.50 BGN
Собствено финансиране 67 345.50 BGN
Общо реално изплатени суми 141 247.40 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Ре-инженеринг на процесите в "Комсофт" ООД, Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Ре-инженеринг на процесите в "Комсофт" ООД
    Изпълнител: Училище за бизнес компетенции ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 040.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Визуализация по проект, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация по проект
    Изпълнител: "СМАРКЕТИНК" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Въвеждане на системи за управление - ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015., Прогнозна стойност: 29 800.00
  • Обособена позиция 1: Въвеждане на системи за управление - ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015.
    Изпълнител: СУИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 990.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ново оборудване - сървър с модул за сигурност за експлоатация на ERP и ISO системите, Прогнозна стойност: 45 757.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ново оборудване - сървър с модул за сигурност за експлоатация на ERP и ISO системите
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 968.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Придобиване и въвеждане на ERP система” – 1 бр, Прогнозна стойност: 89 928.00
  • Обособена позиция 1: Придобиване и въвеждане на ERP система” – 1 бр
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС СОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 440.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на системи за управление - ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015.., Прогнозна стойност: 17 000.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на системи за управление - ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015..
    Изпълнител: ИНТЕРТЕК ВА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 861.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN