Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0132-C06
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в Община Момчилград
Бенефициент 000235984 ОБЩИНА МОМЧИЛГРАД
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 19.10.2016
Дата на стартиране 17.08.2016
Дата на приключване 29.02.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Момчилград, гр.Момчилград

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект на територията на община Момчилград ще се реализира социалната услуга "Обществена трапезария", чрез която ще се осигури безплатен топъл обяд за нуждаещи се лица.Община Момчилград след проведен конкурс по Закона за социално подпомагане ще възложи управлението и предоставянето на услугата на лицензиран доставчик.Дейностите по закупуване на хранителни продукти, приготвяне топъл обяд ще се извършва от външен доставчик. Ще се организира набиране на заявленията от кандидати,попадащи в основна целева група. Със заповед на кмета ще се сформира комисията, която ще разработи процедура за подбор и ще определи лица, които ще ползват социалната услуга.  От 01.03.2018г. 620 потребители ще поучават топъл обяд в календарни дни, в общо 5бр. Трапезарии на територията на община Момчилград до 31.12.2019г. От 01.01.2020г до 29.02.2020г. топъл обяд ще се получава в работни дни от 460 потребители на услугата. По изготвен списък ежедневно ще се предоставя безплатен топъл обяд, включващ супа, основно ястие и хляб.  Паралелно с предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария" община Момчилград ще предоставя и съпътстващи мерки изразяващи се в консултиране на представители от целевите групи от консултант. Дейността ще включва конкретни дейности както следва:консултиране, информиране за възможни административни услуги, предоставяни от различни институции и подпомагане достъпа до тях - подкрепа, работа с близки на уязвимите лица, осигуряване на защитена среда, информиране на Дирекция "Социално подпомагане" и други институции при настъпили рискове, съдействие за осигуряване на помощни средства, съдействие за това какви други социални услуги предоставяни на територията на Общината могат да бъдат ползвани, ползвани на някои административни услуги и подпомагане достъпа до здравни и образователни институции
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да се идентифицират лицата, изпаднали в неблагоприятно социално положение. Община Момчилград предвижда предоставянето на топъл обяд на най-нуждаещи се лица от гр. Момчилград, които влизат в състава на посочените в Наредба № РД-07-1 от 04.04.2016г. на МТСП основни и допълнителни целеви групи. От м. август 2016г. до 30.04.2017г. услугата се предоставя на 70 потребители, от 01.05.2017г. на 280 лица, от 01.03.2018г. на 620 потребители, и от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. на 460 потребители. Създадена е организация за информиране на всички заинтересовани лица и институции за социална услуга "Обществена трапезария". Изготвена е Заповед № РД-19-434/08.08.2016г., на Кмета на общината,в която е включен и представител на Дирекция "Социално подпомагане". Изиска се информация от Дирекция "Социално подпомагане" (списък на лицата на месечно социално подпомагане през м. юли 2016г. и актуализиран през декември 2017г., информация за лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии). В регистъра на ДСП - Момчилград няма регистрирани скитащи и бездомни деца и лица. От Дирекция "Социално подпомагане" - Момчилград редовно ще се изисква информация за скитащи и бездомни лица,които да бъдат включвани приоритетно в услугата. Дирекция "Социално подпомагане" - Момчилград поддържа Регистър за тази целева група. За реализиране на дейността в издирването на скитащи и бездомни ще се търси и съдействие на кметовете на населените места към общината, както и информация от Центъра за социални услуги - Момчилград, където се води регистър на потребителите на социалните услуги ЛА, СА, ДП. Информация ще се черпи и по време на реализиране на съпътстващите мерки по проекта и попълнените анкетни карти. Поставена е обява за подаване на заявления на информационното табло на общината, информационното табло на ДСП-Момчилград и на мястото, където ще се предоставя услугата. Същата информация е публикувана и в сайта на община Момчилград.В обявата са определени сроковете и лицата, които имат право да кандидатстват за получаване на безплатен топъл обяд. При определяне на целевите групи ще се съблюдава прозрачност като за целта списъка с одобрените лица за получаване на храна ще бъде поставен пред общинска администрация и на таблото на изпълнителя на видно място. Всички одобрени ще бъдат уведомени с писма. Ще е наличен списък с резервни лица за раздаване на неполучен обяд. Приемът на заявления ще е постоянен. При определяне на лицата от целевите групи ще се предприемат мерки свързани с недопускането на всякаква дискриминация на основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация, политически или други. В рамките на изпълнение на дейността, общината гарантира зачитане достойнството на най-нуждаещите се лица. При установяване на лица със затруднено придвижване, топлият обяд ще се доставя до домовете им. За целта ще се ангажират служителите на Домашния социален патронаж към общината за работните дни, а през почивните - доставчика на съответната трапезария. Ще извършва и проверка за двойно финансиране. Към момента на територията на община Момчилград не се предоставя подобна или идентична социална услуга и не съществуват предпоставки за двойно финансиране. Въпреки това екипът на проекта ще прави проверка за двойно финансиране по списъка на одобрените преди включването им в услугата, преди включването на нов потребител и при подаване на отчети.Ежемесечно ще извършва мониторинг на предоставяната услуга. Община Момчилград ще осъществява взаимодействие с Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Момчилград с цел да се отговори по най ефективен и адекватен начин на различните потребности на най-нуждаещите се лица и с цел по добро достигане до тях. Предоставянето на услугата в Трапезария -1"Момчилград" стартира от 17.08.2016г., а останалите 4 Трапезарии от 07.08.2017г., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария - 1"Момчилград": Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд ще се извършва от доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария", притежаващ лиценз. Община Момчилград проведе конкурс за възлагане изпълнението и управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" . Конкурсът се проведе на основание чл.18 и чл.18"а" от Закона за социално подпомагане и чл.37, ал.2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане и съгласно Заповед на кмета на община Момчилград № РД-19-366/13.06.2016г. На 10.08.2016г. се сключи договор със спечелилият кандидат ЕТ "Сезер - 91-Осман Юсуф". Начало на услугата е 17.08.2016г. Услугата до 30.04.2017г. се предоставя на 70 потребители всеки календарен ден. От 01.05.2017г. до 31.05.2017г. се предоставя топъл обяд на 100 потребители. От 01.06.2017г. до 28.02.2018г. на 120 потребители, и от 01.03.2018г. до 29.02.2020г. на 160 потребители . До 31.12.2019г. услугата топъл обяд ще се предоставя в календарни дни - общият брой календарни дни е 1232 дни, разпределени по месеци както следва: 2016 година - 5 месеца - 137 календарни дни, 2017г. - 12 месеца - 365 календарни дни; 2018г. - 12 месеца -365 календарни дни 2019г. - 12 месеца - 365 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. топъл обяд ще се предоставя в работни дни, както следва: 2020г. - 2 месеца - 42 работни дни. Общата продължителност на проекта е 43 месеца. За периода 17.08.2016г. до 30.04.2017г. - размерът на един храноден е 2.30 лв. и включва супа, основно ястие и хляб. - възлиза на 41 374,48 лв. За периода от 01.05.2017г. до 31.05.2017г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб.- за 100 потребители – за 31 календарни дни – възлиза на 7 750,00лв. За периода от 01.06.2017г. до 28.02.2018г. – за 120 потребители за 273 календарни дни*2,50 единица продукт – топъл обяд – възлиза на 81 900,00лв. За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. – за 160 потребители за 671 календарни дни*2,50лв. единица продукт – топъл обяд – възлиза на 268 400,00лв. За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - за 160 потребители за 42 работни дни *2,50 единица продукт - топъл обяд - възлиза на 16 800,00лв. Общата стойност на дейността след 01.05.2017г. възлиза на 374 850,00лв. - Общият разход за целия период на Договора , за хранителни продукти за Трапезария - 1 е в размер на 416 224,48лв.. за целия период на договора. /41 374,48лв.+374 850,00лв./ , Договорена стойност: 416 224.48 , Отчетена стойност: 416 283.84
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 2 - „Груево” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-62 от 02.08.2017г. с ЕТ „БЕР-НА 68 – Шенер Хасан“ с адрес: с. Груево, ул. „Четвърта“№35. Обществена Трапезария 2 - с. Груево, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-00130/22.06.2012г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни, както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 70 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 70 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. Общият брой календарни дни е 877 дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни; 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни; 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 2 "Груево" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 117 425,00лв. - /70 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 7 350,00лв. - /70 потребители*2,50лв.*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 145 375,00лв - /20 600,00лв.+117 425,00лв.+7 350,00лв../ за 877 календарни дни и 42 работни дни. , Договорена стойност: 145 375.00 , Отчетена стойност: 146 729.07
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 3 - „Звездел” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-63 от 02.08.2017г. с ЕООД „СЕВ-МАР“. с адрес на кухнята: с. Звездел, общ Кърджали. ОУ"Н.Й.Вапцаров". Услугата се предоставя в Обществена Трапезария 3 - с. Звездел, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-00195/10.02.2016г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни както следва: От 07.08.2017г. до 31.12.2019г. на 40 потребители за период от 29 месеца общо за 877 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. на 40 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 3 "Звездел" е 31 месеца , общо 877 календарни и 42 работни дни. За периода от 07.08.2017г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 87 700,00лв. - /40 потребители *2,50лв.* 877 календарни дни/ За периода 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 4 200,00лв. - /40 потребители*2,50*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 91 900,00лв - /87 700,00лв.+4 200,00лв../ за 877 календарни дни и 42 работни дни., Договорена стойност: 91 900.00 , Отчетена стойност: 93 112.75
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 4 - „Равен” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-61 от 02.08.2017г. с ЕТ „Здравец-2-Росица Чивилиева“ с адрес: с. Горно Кирково, ул. „Лале“№3. Услугата ще се предоставя в Обществена трапезария 4 - с. Равен, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-1-00157/11.03.2013г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни, както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 100 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 64 потребители за период от 2 месеца общо 42 работни дни; Общият брой календарни дни е 877 дни и 42 работни дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни. Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 4 "Равен" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 167 750,00лв. - /100 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 6 720,00лв./64 потребители*2,50лв. *42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 195 070,00лв. - /20 600,00лв.+167 750,00лв.+6 720,00лв./ за 877 календарни дни и 42 работни дни. , Договорена стойност: 195 070.00 , Отчетена стойност: 195 070.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 5 - „Нановица” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-61 от 02.08.2017г. с ЕТ „Здравец-2-Росица Чивилиева“ с адрес: с. Горно Кирково, ул. „Лале“№3. Услугата ще се предоставя в Обществена трапезария 5 с. Нановица, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-1-00157/11.03.2013г. считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 250 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 126 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. Общият брой календарни дни е 877 дни и 42 работни дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 5 "Нановица" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 419 375,00лв. - /250 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 13 230,00лв. - /126 потребители*2,50лв.*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 453 205,00лв. - /20 600,00лв.+419 375,00лв.+13 230,00лв./ за 877 календарни дни. и 42 работни дни. , Договорена стойност: 453 205.00 , Отчетена стойност: 453 205.00
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Община Момичлград има сключени договори за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от Закона за социално подпомагане и чл.37, ал.2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане с 4 доставчика на социлна услуга. Фирмите притежават необходимите удостоверения съгласно изискванията на чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните, условия и капацитет на материалната база за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", както и осигуряване на топъл обяд ежедневно в календарни дни на 620 лица до 31.12.2019г. и на 460 лица от 01.01.2020г. до 29.02.2020г., попадащи в една от целевите групи на проекта. Обектите разполагат със зала за хранене, кухни и персонал който ще е ангажиран с приготвянето на топлия обяд. Част от потребителите могат да се хранят в разкритите трапезарии, да получават храната и за тези които е невъзможно да си я получават ще им бъде предоставена в дома им. Топъл обяд ще се получава ежедневно срещу подпис от лицата получили храна.За изпълнение на дейността са допустими 5% от средствата за разходи на храна - за административни разходи и разходи за транспорт и съхранение - 65 088,73лв , Договорена стойност: 65 088.72 , Отчетена стойност: 63 737.70
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки.: Община Момчилград паралелно с предоставянето на услугата "Обществена трапезария" ще извършва съпътстващи мерки, изразяващи се в консултиране на представители от целевите групи. Дейността ще включва конкретни дейности както следва: консултиране, информиране за възможни административни услуги, предоставяни от различни институции и подпомагане достъпа до тях - подкрепа, работа с близки на уязвимите лица, осигуряване на защитена среда, информиране на Дирекция "Социално подпомагане" и други институции при настъпили рискове, съдействие за осигуряване на помощни средства, съдействие за това какви други социални услуги предоставяни на територията на Общината могат да бъдат ползвани, ползване на административни услуги и подпомагане достъпа до здравни и образователни институции. Община Момчилград ще сключи договор с лице, служител на общината с опит в социалната сфера. за консултациите ще се изготвят заявки и на база тези заявки ще се извършвате консултации на лицата от целевите групи и техните семейства, както и съдействие пред институции при необходимост. Съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно за целия срок на проекта - 43 месеца. От 17.08. 2016г. до 29.02.2020г. консултанта ще предоставя съпътстващи мерки на нуждаещите се лица, включени в проекта. За дейността ще се отчита ежемесечно с отчетен доклад и формуляри от проведените консултации. Консултациите ще се реализират в Обществените трапезарии и в сградата на общината, определено със Заповед на кмета. Допустим разход за дейност "Съпътстващи мерки" - са 5% от общата стойност на закупените хранителни продукти – 65 088,72лв. , Договорена стойност: 64 947.91 , Отчетена стойност: 63 737.70

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БЕР-НА 98 - ШЕНЕР ХАСАН ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 92 085.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕООД "СЕВ-МАР", Договорена стойност по проекта*: 92 085.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СЕЗЕР-91 - ОСМАН ЮСУФ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 45 514.70 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗДРАВЕЦ-2 - РОСИЦА ЧИВИЛИЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 184 170.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 460.00 , Достигната стойност: 876.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 431 811.11 BGN
БФП 1 431 811.11 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 431 752.19 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на управлението и предоставянето на социалната услуга "Обществена трапезария", Прогнозна стойност: 43 445.85
  • Обособена позиция 1: Възлагане на управлението и предоставянето на социалната услуга "Обществена трапезария"
    Изпълнител: СЕЗЕР-91 - ОСМАН ЮСУФ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 514.70
  • Обособена позиция 2: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Общиствина трапезария" в с. Равен
    Изпълнител: ЗДРАВЕЦ-2 - РОСИЦА ЧИВИЛИЕВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 184 170.00
  • Обособена позиция 3: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Общиствена трапезария" в с. Нановица
    Изпълнител: ЗДРАВЕЦ-2 - РОСИЦА ЧИВИЛИЕВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 184 170.00
  • Обособена позиция 4: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария" в с. Груево
    Изпълнител: БЕР-НА 98 - ШЕНЕР ХАСАН ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 92 085.00
  • Обособена позиция 5: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария" в с. Звездел
    Изпълнител: ЕООД "СЕВ-МАР"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 92 085.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN