Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0001-C07
Наименование на проекта Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа "Надежда" Бургас
Бенефициент 000056814 ОБЩИНА БУРГАС
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 10.05.2016
Дата на стартиране 10.05.2016
Дата на приключване 20.02.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
Превенция на социалното изключване в община Бургас,  намаляване на бедността сред децата чрез предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители е основната цел на проекта. Продължителността на проекта е 89 месеца. Целевите групи по проекта са деца на възраст от 0 до 7 години и техните родители, както и бъдещи родители от рискови групи. Предвидените дейности включват: Ранна интервенция на уврежданията; Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания; Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина; Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията; Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище; Семеен център за деца от 0 до 3 години. Настоящият проект разширява създадените по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008 – 2015 г.) интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители като включва и услугата Семеен център "Надежда" В резултат от изпълнението на проекта очакваме увеличаване броя на доставчици на услуги за социално включване и увеличаване броя на децата, получили подкрепа чрез услугите.  В дейностите  по проекта ще се включат 1931 деца от уязвимите социални групи, както и 3031 родители и бъдещи родители.
Дейности
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: В структурата за организация и управление на проекта и на услугите в центъра са включени: Ръководител проект, Ръководител на услугите в центъра, Експерт адмнистративни дейности ,Счетоводител и Експерт тръжни процедури, Експерт мобилност. Ръководителят проект ще отговаря за цялостната организация и управление на проекта, ще подготвя техническите отчети по проекта. Ще отговаря за разработването и приемането и методология и процедури за осъществяване на мониторинг и контрол, за подбора и назначаването на персонал, организиране и провеждане на срещите на екипа. Експертът административни дейности ще води цялостната кореспонденция, както с управляващия орган, така и с доставчиците на услуги по проекта и с всички организации, имащи отношение към реализацията на проекта, справки, писма. Ръководителят на центъра ще отговаря за изготвяне на детайлен график на дейностите в центъра, за координиране на работните графици на доставчиците на услуги с дневния режим да децата в цевнъра, съобразно графика, за провеждане на срещи с родители, за провеждане на ежемесечните информационни дни в Общностния център, за подготовка на условията за провеждане на тръжни процедури, за проверка на месечните отчети на доставчиците на услуги. Счетоводителят ще отговаря за финансовото обезпечаване на дейностите по проекта, ще следи за законосъобразното и целесъобразно разходване на бюджета, за комуникация с управляващия орган по всички финансови въпроси, ще подготвя и подписва финансови справки и отчети, ще води счетоводната документация по проекта. Счетоводителя в екипа ще изготвя всички трудови договори на участниците в проекта, ежемесечно ще съставя ведомости за работни заплати и ще оформя документите за НОИ и НАП. Шофьора на автобуса отговаря за транспортното средство, извършва превоз на деца и родители по проекта, отговаря за тяхната сигурност, попълва стриктно пътната книжка. При възникнали проблеми сигнализира на Ръководителя на центъра и съгласува с експерт мобилност.Основните отговорности на екипа за организация и управление на проекта ще са свързани със спазване на клаузите на подписания договор, спазване на процедурите и изискванията на Възложителя, упражняване на мониторинг и контрол по време на изпълнение на проектните дейности, както по отношение графика и бюджета, така и по отношение на точното и коректно изпълнение на предвидените дейности. Ще бъдат разработени специални отчетни форми за документиране индикатирите по проекта - декларации от родителите за включване в конкретната дейност по проекта, присъствени списъци на занятията, Задачите на екипа ще бъдат разделени на: 1. Изработване на детайлен график за изпълнение на планираните дейности и събития с конкретни отговорници и срокове за изпълнение; 2. Изработване и приемане на методология и процедури за осъществяване на контрол и мониторинг; 3. Изготвяне на тръжна документация и провеждане на тръжни и други процедури по избор на изпълнители. 4. Подбор и назначаване на персонал за работа с целевите групи. 5. Организиране на срещи на екипа. 6. Периодично отчитане на резултатите и вътрешен мониторинг на работата на екипа и постигнатите резултати 7. Координирани работни графици на доставчиците на услуги с дневния режим в общностния център , Договорена стойност: 198 494.62 , Отчетена стойност: 196 133.33
  • Дейност: Ранна интервенция на уврежданията: І. Индивидуална работа с деца с участието на родителя 1. Терапевтично-рехабилитационна работа Води се от кинезитерапевт/рехабилитатор. Провеждат се рехабилитационни сесии, двигателна терапия за подобряване и нормализиране на мускулния тонус, улесняване на активни и пасивни движения, поддържане насиметрията на тялото, дължината на мускулите (за предпазване от контрактури и деформации). Работи се за обучение в правилни модели на движение, заемане на различни позиции и позициониране. както и използване на помощни средства (специализирани столчета, вертикализатор, проходилка и др.). Родителите и други членове от семейството участват в сесиите и се обучават за справяне с ежедневните дейности на детето – игра, хранене, тоалет, носене, позициониране и други дейности у дома. 2. Индивидуална логопедична работа Води се от логопед. По време на индивидуалните сесии се работи за формиране и развиване на комуникативни умения, стимулиране на езиково говорното развитие, обогатяване на импресивната и експресивната реч, усвояване на свързана, граматически правилна реч. Използват се упражнения и дейности, развиващи имитативни способности, разнообразни дидактични материали и игри, логопедични карти и компютърни образователни програми. Прилага се обучение на децата с допълващи и алтернативни методи на комуникация – жестове, символи, комуникативни речници, комуникатори. 3. Индивидуална психологическа работа. Провежда се от психолог. Включва психодиагностика и терапия. Психодиагностиката е в насока определяне на дефицитните области, ниво на психично функциониране, усвоени умения за съответната възраст, определяне на ресурсите и потенциала в отделните области на развитие. Терапевтичната работа на психолога е фокусирана върху подобряване качествата и функционирането на психичните процеси – възприятия, внимание, памет, мислене, интелект, емоционално-волева сфера и поведение, изграждане на социални умения и взаимодействие. Определят се подходящите методи и подходи за работа и мотивиране на детето за постигане на поставените цели. 4. Индивидуални консултации от педиатър. ІІ. Групова работа с деца с участието на родителя 1. Групи за игра дете – родител Водят се от психолог или друг специалист от Центъра. Чрез играта децата опознават заобикалящия свят, трупат нови преживявания и опит, експериментират и творят. 2. Групи за комуникация Водят се от логопед. Основната цел на групите е улесняване общуванетодете-дете и дете-възрастен. Това се случва в подготвена среда, като се използват различни комуникатори, символни картинки и жестове, подкрепящи вербалните изрази. ІІІ. Работа с родители 1. Консултации със социален работник.Социалните работници провеждат социална работа, като участват в първоначалната оценка на потребностите на децата и семействата, и впоследствие водят случаите на деца, като проследяват и отчитат резултатите от ползваните услуги. Предоставят индивидуални и социално-правни консултации на родителите, за да развият те своите родителски компетенции да имат достъп до ресурси, как да бъдат застъпници за себе си и за своето дете. 2. Индивидуални консултации с психолог Провеждат се индивидуални психологически консултации с родители,инициирани от тях или по заявка на другите специалисти, които работят с детето по конкретна проблематика. 3. Домашни посещения на мобилен екип в домовете на семействата Мобилните услуги се предоставят от мултидисциплинарен екип в естествената среда на детето. Фокусът на посещенията е да се подкрепя семейството в прилагането на препоръчваните стратегии, които подпомагат ученето и развитието на детето в ежедневието. 4.Посещения в отделенията за новородени в болниците Те могат да се извършват от психолог, кинезитерапевт, социален работник или друг специалист от екипа. Провеждат се след подаден сигал от родилен дом, отдел „Закрила на детето“ или други партньори на Центъра и се извършват в тясно сътрудничество и координация с тях. Целта е превенция на изоставянето на деца с увреждане., Договорена стойност: 498 208.42 , Отчетена стойност: 475 208.76
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Цел: Подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Целева група: 30 деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата може да включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. По-специално дейността обхваща: - оценка на нуждите на децата от подкрепа - индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас - работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година - ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще е необходима и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Специален педагог извършва следните дейности: - Проучване на целевата група, с оглед планиране, подготовка и успешно реализиране на дейността, чрез използване на различни педагогически методи и похвати за събиране на информация и оценяване равнището на усвоеното знание от всяко насочено към услугата дете за адекватно планиране на педагогически намеси относно подготовката за първи клас; - Подготовка на план за дейността си; - Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете на 5/6 години, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти: o развитие на комуникативни и комуникационни умения; развитие на умения за самостоятелна работа в клас и в къщи, за самостоятелно учене;за работа в група; за решаване на проблеми; за критично и конструктивно мислене • Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите учители на децата и други; •Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина или предучилищната група, където децата са интегрирани; • Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане на 5/6 години с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа; • Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане на 5/6 годишна възраст; • Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики. • Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация; • Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката на детето в къщи; • Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда; • Създаване и поддържане на индивидуално досие за всяко дете - потребител на услугата. • Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа за ранна интервенция на уврежданията по проекта; • Участие в периодични срещи с останалите специалисти, особено с екипа за ранна интервенция на уврежданията, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други; , Договорена стойност: 124 195.40 , Отчетена стойност: 124 514.69
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умени, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина: Ще бъдат реализирани следните дейности: - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения с цел формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Да реализиране на дейността ще бъдат създадени :1. групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители. 2. Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. Тази дейност е насочена към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Ще бъде предоставена и индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г. Тази дейност цели изграждане и развитие на умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Работата включва както консултиране и съвети, така и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. Целта е осигуряване на допълнителна индивидуална подкрепа на участниците в групите за консултация и подкрепа, описани по-горе. Освен това, чрез тази дейност се цели и оказване на индивидуална подкрепа на тези бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г., които отговарят на критериите за включване в групите. . Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина с цел: Подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. - Работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина Преодоляване на социалното изключване, изграждане на умения, необходими за равен старт в училище, преодоляване на езиковата бариера чрез средствата и методите за работа в детските градини.Дейността цели предварителна работа “на място” за намаляване на стреса и по-бърза адаптация към новата и нежелана среда; индивидуално обучение за преодоляване на дефицити: социални умения, езикова бариера; подкрепа за реално включване в живота на групата и в учебния процес по общата учебна програма след изтичането на периода на адаптация; - Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина. Дейността е свързана с предоставянето на възможност за срещи на родителите с персонала в детските градини и социални работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование на техните деца. . Работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина Дейността е свързана с организиране и провеждане на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца в детската градина; участие в съвместни дейности с родителите на новозаписаните деца. , Договорена стойност: 639 715.01 , Отчетена стойност: 646 126.26
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Дейностите по подкепа за осигуряване на детска консултация и превенция на заболяванията имат за цел редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст.Работата ще бъде насочена към предоставянето на консултации и услуги, които не са включени в пакета, финансиран от НЗОК. Ще се работи за профилактика на здравословния начин на живот, здравословното хранене, възпитаването на хигиенни навици. Целева група: Уязвими семейства и техните деца. Тази услуга ще се предоставя за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Дейности - Консултации относно здравословния начин на живот - Консултации за здравословното хранене и смущения в храненето: насърчаване на кърменето. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации по отношение на съня, проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Услугата ще има и мобилен аспект – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Необходима е специално оборудвана стая за измерване на височина и тегло, маса за преглед на бебета, стая за леки медицински процедури и др. В проекта ще бъдат включени:: 1. Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Безработни с бебета и малки деца - Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца - Семейства, живеещи в лоши битови условия - Семейства с ниско ниво на образование 2. Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър 3. Деца от семейства без здравна осигуровка 4. Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата 5. Всички деца с увреждания 6. Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) , Договорена стойност: 126 030.00 , Отчетена стойност: 124 448.84
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Цел: Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целева група: 30 деца от уязвими семейства, на които предстои да постъпят в първи клас. Ще се водят занятия в две групи от по 15 деца през летните месеци/лятна ваканция/. Занятията ще се провеждат до 12.00 часа в училището, след това ще бъдат извозени със специализиран автобус до детска градина, с цел да им се осигурят необходими условия за следобеден отдих. Педагогът ще провежда индивидуална и групова работа с родителите на децата, с цел обратна връзка и допълнителна мотивация относно продължаващото образование на децата им. - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Кратки екскурзии в или в околностите на града със закупуния по проекта Социално включване ученически автобус; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; - Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Закупуване на книги и материали за първи клас; - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също ще бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. , Договорена стойност: 20 360.00 , Отчетена стойност: 21 270.51
  • Дейност: Семеен център за деца от 0 до 3 години: В Бургас, в комплекс "Меден рудник" е особено отчетлива потребността от места за детска ясла. Всяка година около 40 деца не успяват за бъдат приети в детска ясла, поради липса на свободни места. Най- често това са деца от уязвимите, социално изключени групи. Включването на дейността ще даде възможност да се увеличи капацитета за педоставяне на услуги за деца от 0 - 3 годишна възраст и ще допринесе за по- доброто социално включване на тези деца и техните родители. За да могат да ползват тази услуга, родителите задължително трябва да участват и в другите услуги по проекта, свързани с подобряване на родителските им умения и предоставяне на подкрепа. Тъй като целта е интеграция на целевите групи по проекта с останалите социални групи (не преки бенефициенти по Проекта), тази услуга може да бъде финансирана само в случай на доказана нужда. Ще се изискват доказателства и гаранции, че предоставянето на тази услуга няма да възпрепятства социалното включване на децата и техните родители и няма да доведе до задълбочаване на социалното изключване, най-вече при децата с увреждания. В случай на доказана потребност в услугата могат да се включват и до 5 деца, извън уязвимата група. Критерии за включване на дете в услугата: - Недостатъчен капацитет на детски ясли в Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа "Надежда"; - Отдалеченост на детските ясли от жилищата на родителите; - Наличие на установени/традиционни за семейството разбирания, които дават предпочитание на семейната домашна грижа, което възпрепятства записването на детето в заведение за дневна грижа за деца. Цел: Предотвратяване на разпадането на връзката майка-дете и трайното настаняване на детето извън семейството; подкрепа на родители в нужда; предоставяне на добри грижи за детето, като дейностите ще се осъществяват в обществени сгради. Целева група: Деца от 0 до 3 г. от уязвими семейства с идентифициран риск за детето (семейства, които получават социални помощи, семейства, в които и двамата родители са безработни, семейства с дете с увреждания). ще бъдат включени и деца, извън уязвимите групи, ако отговарят на някои от посочените критерии. Дейностите ще включват следните минимални изисквания и характеристики 1. Осигуряване на дневна и почасова грижа за деца на възраст между 0 и 3 г. Семейният център "Надежда" предлага до 15 места за грижа за деца от уязвимите групи в рамките на една календарна година (ако става дума за дете/деца с увреждания, броят на местата може да бъде намален, тъй като са необходими по-интензивни грижи). Посещенията в центъра са безплатни за родителите. Персонал: Двама детегледачи, обучени в грижи за бебета и малки деца. Детегледачите могат да бъдат представители на уязвимите общности, медицинска сестра. Семейният център "Надежда" ще бъде изграден в помещение на Общностния център, специално отремонтирано и обзаведено за целта по ПСВ, отговарящо на всички съвременни хигиенни норми. Критерии за избор на потребители: 1. Родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност ромската етническа група, получатели на социални помощи, безработни, родители на три или повече деца и самотни родители, които не записват децата си в детски ясли поради недостатъчни доходи или по други причини 2. Родители, живеещи в области с недостатъчен капацитет в детските ясли, или живеещи на голямо разстояние от детските ясли 3. Родители, чиито установени, традиционни за семейството разбирания дават предпочитание на семейната домашна грижа, което възпрепятства записването на детето в заведение за дневна грижа за деца. , Договорена стойност: 329 953.33 , Отчетена стойност: 290 481.79
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Дейностите по информация и публичност ще бъдат организирани при спазване правилата за информация и комуникация, съгласно Единен наръчник за информация и комуникация 2014-2020.В рамките на проекта ще бъдат организирани пресконференции при стартирането и при приключването на проекта. Пресконференциите ще се проведат в сградата на Община Бургас, като представителите на местните медии ще бъдат запознати с предстоящите и/или приключени дейности. Всеки месец по проекта ще се проведат информационни дни, които ще имат за цел да представят дейностите по проекта и възможностите деца и родители да се включат в тях. Ще бъдат разпространени информационни дипляни с информация по проекта. Ще бъдат отпечатани и 2 ролбанери, които ще се ползват при провеждане на мероприятия по проекта. По проекта ще бъдат отпечатани и 1000 броя флаери, 1000 бр. диплянки, 2 броя информационни табели, 100 плаката, 1000 броя рекламни химикали, 1000 бр. тефтери, 300 папки, 80 бр рекламни флашки., Договорена стойност: 6 290.40 , Отчетена стойност: 4 817.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ХМИ ТРЕЙД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 58 428.68 , Отчетена стойност**: 42 697.86
  • Изпълнител: Дора, Договорена стойност по проекта*: 2 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Хляб и хлебни изделия" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 000.00 , Отчетена стойност**: 9 222.00
  • Изпълнител: Бойка, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 3 136.25
  • Изпълнител: "ХИГИЕННО МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ" ЕООД, ГР. Велико Търново, ул. "Никола Габровски" №81 А, Договорена стойност по проекта*: 23 992.92 , Отчетена стойност**: 46 051.41
  • Изпълнител: Мариела, Договорена стойност по проекта*: 2 304.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Веселина, Договорена стойност по проекта*: 8 379.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ана, Договорена стойност по проекта*: 20 160.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Радка, Договорена стойност по проекта*: 20 160.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анна, Договорена стойност по проекта*: 13 716.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "БУРГАСКИ ПАЗАРИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 178.00 , Отчетена стойност**: 13 537.52
  • Изпълнител: Дора, Договорена стойност по проекта*: 8 256.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 33 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "КОМАРТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 290.40 , Отчетена стойност**: 4 662.00
  • Изпълнител: "ЖИЗАТЕКС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 000.00 , Отчетена стойност**: 13 979.94
  • Изпълнител: Сдружение с нестопанска цел "Ранна интервенция на деца в риск", Договорена стойност по проекта*: 540 256.00 , Отчетена стойност**: 339 006.19
  • Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ, Договорена стойност по проекта*: 248 148.00 , Отчетена стойност**: 267 679.38
  • Изпълнител: Иванка, Договорена стойност по проекта*: 11 244.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Лиляна, Договорена стойност по проекта*: 4 200.00 , Отчетена стойност**: 4 351.20
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 3 180.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП", Договорена стойност по проекта*: 894 556.80 , Отчетена стойност**: 496 374.30
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 108 569.48 , Отчетена стойност**: 131 047.57
  • Изпълнител: Стефанка, Договорена стойност по проекта*: 2 463.16 , Отчетена стойност**: 2 551.83
  • Изпълнител: Миланка, Договорена стойност по проекта*: 29 120.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анна, Договорена стойност по проекта*: 4 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 1 497.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Янка, Договорена стойност по проекта*: 6 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 11 481.60 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 931.00 , Достигната стойност: 1 949.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 878 821.74 BGN
БФП 1 878 821.74 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 878 800.44 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 194.25 0.00 194.25 "КОМАРТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 38.85 0.00 38.85 "КОМАРТ" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на униформено облекло и обувки за нуждите на Община Бургас по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 10: Доставка на работно облекло и постеловъчен материал по проект BG05M9OP001-2.004-0001-С-01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда”, гр. Бургас, безвъзмездно финансиран по оперативна „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 11 666.67
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски и дидактически обучителни материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски и дидактически обучителни материали”., Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети“- Доставка на канцеларски материали и оборудване по вид и количества, определени с предварителни заявки, за нуждите на община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети. /Приложение № 4/. В Приложение № 1 е посочен списък на канцеларски материали и оборудване и ориентировъчните количества за заявяване за една календарна година. Ще се заявяват и други артикули, включени в представен от изпълнителя каталог. Обособена позиция № 2 „Доставка на Канцеларски и дидактически обучителни материали по проект BG05M9OP001-2.004-0001-С-01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда”, гр. Бургас, безвъзмездно финансиран по оперативна „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.“-
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски и дидактически обучителни материали”.
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция „Ранна интервенция на уврежданията”; ІІ-ра обособена позиция: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“ и III-та обособена позиция „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“ по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-С-01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда”, гр. Бургас, безвъзмездно финансиран по ОП РЧР 2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 160 184.00
  • Обособена позиция 1: І-ва обособена позиция „Ранна интервенция на уврежданията”;
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
  • Обособена позиция 2: ІІ-ра обособена позиция: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 89 592.00
  • Обособена позиция 3: III-та обособена позиция „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 375.20
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция „Ранна интервенция на уврежданията”; ІІ-ра обособена позиция: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“ и III-та обособена позиция „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“ по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-С-01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда”, гр. Бургас, безвъзмездно финансиран по ОП РЧР 2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 194 000.00
  • Обособена позиция 1: І-ва обособена позиция „Ранна интервенция на уврежданията”;
    Изпълнител: Сдружение с нестопанска цел "Ранна интервенция на деца в риск"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 75 000.00
  • Обособена позиция 2: ІІ-ра обособена позиция: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 106 704.00
  • Обособена позиция 3: III-та обособена позиция „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 880.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: обособена позиция №1:„Ранна интервенция на уврежданията“; , Прогнозна стойност: 195 576.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: обособена позиция №1:„Ранна интервенция на уврежданията“; обособена позиция №2: „Психологическа подкрепа и консултации“; обособена позиция №3: „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“ по проект BG05M9OP001-2.004-0001–С01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска покрепа „Надежда“, гр. Бургас, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие
    Изпълнител: Сдружение с нестопанска цел "Ранна интервенция на деца в риск"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 269 680.00
  • Обособена позиция 3: Психологическа и консултации
    Изпълнител: Сдружение с нестопанска цел "Ранна интервенция на деца в риск"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 269 680.00
  • Обособена позиция 4: Подкрепа за осигурване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 460.00
  • Обособена позиция 5: Подкрепа за осигурване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 020.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Проектиране и изработване на рекламни материали по Проект „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“, гр. Бургас BG05M9OP001-2.004-0001-C01„Услуги за ранно детско развитие“ финансиран по ОП „РЧР“., Прогнозна стойност: 5 242.00
  • Обособена позиция 1: „Проектиране и изработване на рекламни материали по Проект „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“, гр. Бургас BG05M9OP001-2.004-0001-C01„Услуги за ранно детско развитие“ финансиран по ОП „РЧР“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Да извършва доставка на дидактически обучителни материали, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Да извършва доставка на дидактически обучителни материали, Прогнозна стойност: 5 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Да извършва доставка на дидактически обучителни материали, Прогнозна стойност: 23 903.04
  • Обособена позиция 1: Да извършва доставка на дидактически обучителни материали
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 903.04
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Да извършва доставка на дидактически обучителни материали, Прогнозна стойност: 29 400.00
  • Обособена позиция 1: Кооперация "ПАНДА"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище, Прогнозна стойност: 2 463.16
  • Обособена позиция 1: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище
    Изпълнител: Стефанка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 463.16
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище, Прогнозна стойност: 5 400.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години
    Изпълнител: "БУРГАСКИ ПАЗАРИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години, Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години
    Изпълнител: "БУРГАСКИ ПАЗАРИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години, Прогнозна стойност: 9 678.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна в семеен център за деца от 0 до 3 години
    Изпълнител: "БУРГАСКИ ПАЗАРИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 678.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
    Изпълнител: "ХМИ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 900.08
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
    Изпълнител: "ХИГИЕННО МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ" ЕООД, ГР. Велико Търново, ул. "Никола Габровски" №81 А
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 996.46
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C03 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C03 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 28 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C03 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-202
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-C06 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“ Бургас“, BG05M9OP001-2.004 - „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 2 000.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Доставка на храна в Семеен център за деца от 0 до 3 години по Проект „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда“, гр. Бургас BG05M9OP001-2.004-0001-C01„Услуги за ранно детско развитие“ финансиран по ОП „РЧР“., Прогнозна стойност: 18 900.00
  • Обособена позиция 1: "Хляб и хлебни изделия" ЕООД
    Изпълнител: "Хляб и хлебни изделия" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: ОП2 Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдедещи и настоящи родители, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ІІ-ра обособена позиция: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 700.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: ОП2 Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдедещи и настоящи родители, Прогнозна стойност: 22 400.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: ОП2 Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдедещи и настоящи родители, Прогнозна стойност: 89 704.00
  • Обособена позиция 1: ІІ-ра обособена позиция: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 89 592.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: ОП3 Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 687.60
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: ОП3 Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, Прогнозна стойност: 1 900.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, Прогнозна стойност: 1 900.00
  • Обособена позиция 1: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на психологическа подкрепа, Прогнозна стойност: 248 148.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 248 148.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина“ и Обособена позиция 2: „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“ по Проект BG05M9OP001-2.004-0001-С-01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска подкрепа „Надежда”, гр. Бургас, безвъзмездно финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 24 300.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещение на детска градина
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 350.00
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: обособена позиция №1:„Ранна интервенция на уврежданията“;, Прогнозна стойност: 14 880.00
  • Обособена позиция 1: Ранна интервенция на уврежданията
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 880.00
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: обособена позиция №1:„Ранна интервенция на уврежданията“;, Прогнозна стойност: 25 025.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по три обособени позиции, както следва: обособена позиция №1:„Ранна интервенция на уврежданията“; обособена позиция №2: „Психологическа подкрепа и консултации“; обособена позиция №3: „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“ по проект BG05M9OP001-2.004-0001–С01 „Общностен център за ранно детско развитие и родителска покрепа „Надежда“, гр. Бургас, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г.
    Изпълнител: "ФОНДАЦИЯ ЕКИП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 760.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN