Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.008-0004-C04
Наименование на проекта Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания
Бенефициент 000093442 ОБЩИНА ВАРНА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 16.11.2018
Дата на стартиране 01.01.2019
Дата на приключване 12.09.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение на Oбщина Варна по Процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.008 "Подкрепа за лицата с увреждания" ще се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване" по ОП"Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. Планирани са мерки за  осигуряване на подкрепа в домашна среда и в общността на лица с увреждания, зависими от грижа. Целеви групи на проекта са лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, които са в риск и ползващи резидентни услуги, както и техните семейства. Целта е да се осигури качествена грижа за лицата увреждания, чрез създаването на функциониращ Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания. Чрез комплексни интегрирани мерки с иновативен характер, се цели повишаване качеството на живот на лицата с увреждания, преодоляване на социалната изолация, превенция на институционализацията на лица с увреждания, мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на родителите и близките, полагащи грижи за зависими членове на семейството. Дейностите са съобразени с допустимите по процедурата и включват: Ремонт, обзавеждане, оборудване на сграден фонд и закупуване на специализирано транспортно средство за предоставяне на услугите, съгласно потребностите на целевата група; Подбор на персонала, провеждане на обучение и супервизии; Предоставяне на дневни и почасови услуги в Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания; мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда; Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване, според индивидуалните потребности; осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез краткосрочно настаняване в Центъра.
Дейности
  • Дейност: Основен ремонт и промяна на предназначение на помещения за предоставяне на услугата Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания: Предвижда се разкриване на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в две помещения в кв. „Аспарухово“ на гр.Варна. Основното помещение е на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл.11, вх.А, ет.1, обект 1,2 с площ от 272.81 кв.м. Помещението представлява самостоятелен обект в многофамилна жилищна сграда. Сградата е построена и въведена в експлоатация през 1954 г. Към помещението има три мази по 15 кв.м., една от които предвиждаме за целите на проекта да бъде ремонтирана и използвана като складово помещение. В близост се намира другата сграда на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл.17, вх.Б, ет.1, ап. 11, помещение с площ от 102.36 кв.м. Двете помещения са в лошо техническо състояние и изискват извършване на основен ремонт и промяна на предназначение. Ще се извърши и облагородяване на пространството пред входовете на сградите, адаптиране на входа в съответствие с изискванията за хора с увреждания. Ще се извърши основен ремонт на стаи, санитарни помещения, коридори и фоайе, изразяващ се в цялостна подмяна на подовата настилка, укрепване на подовата конструкция, а на места и преизграждането й, направа на стени и тавани, цялостна подмяна на водопроводни и канализационни инсталации, монтиране на бойлери в санитарните помещения и кухненския бокс, ремонт, а при необходимост и частична или цялостна подмяна на електроинсталацията, мивка с топла вода за медицинския кабинет и кухненски бокс; изграждане на вентилационна система за кухненски бокс; навсякъде по коридори и където е необходимо поставяне на ръкохватки и парапети; подмяна на дограма; комарници на прозорците; сигнална инсталация в спалните помещения и санитарните възли; домофон; телефон и интернет кабели и изводи; Система за отопление и охлаждане на всички стаи и коридори; система за видеонаблюдение; външно осветление на входа; пожароизвестителна инсталация и евакуационно осветление. Ще бъде поставена беседка и пейки в близост до входа на основната сграда и една пейка до входа на бл.17. След изготвяне на инвестиционен проект ще бъдат изготвени и подробни количествено-стойностни сметки с всички необходими ремонтни дейности. С оглед привеждане на помещенията в съответствие с нормативните изисквания и изискванията на програмата в рамките на дейността се предвижда: изготвяне на инвестиционен проект, изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, промяна на предназначение, издаване на разрешително за строеж, упражняване на авторски и строителен надзор, изпълнение на СМР и въвеждане в експлоатация на обектите. При ремонта на материалната база на услугата се цели спазване на основните принципи за достъпност, безопасност и функционалност, като са обособени пространства за разнообразни дейности, помещения за индивидуална и групова работа и помещения за почивка. В помещението на адрес: гр. Варна, ж.к. „Дружба“, бл.11, вх.А, ет.1, обект 1,2 ще бъдат обособени следните стаи и кабинети: Зала за лечебна физкултура /рехабилитация/ психомоторика; Медицински кабинет; Кухненски бокс и трапезария (с връзка между тях); Дневната стая/зала за активни занимания; Зала за арт и трудотерапия; Кабинет на психолог, Зала за индивидуална работа; Помещения за почивка на потребителите (почасов отдих през деня) - 2 бр. (за мъже и жени). С ремонта ще се обособят две бани с тоалет и подвижен душ, ще се свържат помещенията, предвидени за кухненски бокс с трапезарията. Допълнително ще има още две санитарни помещения за потребителите и за персонала. Ще се осигури топла вода в медицинския кабинет и кухненския бокс. В помещение на адрес гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл.17, вх.Б, ет.1, ап. 11 ще се обособят две спални помещения за заместваща грижа (за мъже и жени), дневна стая, кухня с кът за хранене, баня с тоалет. , Договорена стойност: 314 069.81 , Отчетена стойност: 314 069.81
  • Дейност: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания: Ще се закупи цялостно обзавеждане и оборудване, което е съобразено с функционалните изисквания на процедурата, с размера и разпределението на помещенията и нуждите на целевата група. Предвидено е обзавеждане и оборудване, което максимално да отговаря на здравословното състояние на потребителите, осигурява комфорт, улеснява предвижването и престоя на лицата с увреждания в помещенията и същевременно води до постигане на заложените цели на проекта. Ще бъдат обзаведени и оборудвани следните стаи и кабинети в основната сграда: Зала за лечебна физкултура /рехабилитация/ психомоторика; Медицински кабинет; Кухненски бокс и трапезария (с връзка между тях); Дневната стая/зала за активни занимания; Зала за арт и трудотерапия; Кабинет на психолог; Зала за индивидуална работа и две помещения за почивка на потребителите (за мъже и жени). В помещението в бл.17 ще бъдат обособени: две спални помещения за заместваща грижа (за мъже и жени), дневна стая и кухня с кът за хранене. Подборът на специализирано оборудване за Залата за лечебна физкултура /рехабилитация/ психомоторика е съобразен за рехабилитация на лица с различен вид увреждания, включително множествени увреждания. По-голямото оборудване вкл.: широка кушетка с регулираща се височина, за прилагане на специализирани кинезитерапевтични методи; тренажор за горни и долни крайници с електронно управление; специализирана пътека, предназначена за ходене и рехабилитация; вертикализатор за възрастни; два броя шведски стени; Медицинският кабинет е предвиден да бъде обзаведен и оборудван с всичко необходимо за предоставяне на здравна услуга от лекаря и медицинските сестри, включително и по домовете на потребителите: двусекционна кушетка, шкаф за медикаменти и консумативи, манипулационна маса; бюро с работен стол; шкаф за документи; гардероб; кислороден концентратор с канюла. Кухненският бокс и трапезарията са съобразени с нормативните изисквания за доставка на готова храна и същевременно трапезарията е предвидена с обзавеждане за хранене на лица на инвалидни колички, включват: шкафове с двугнездна мивка и смесител (долен и горен ред); плотове; хладилник; фурна с котлони и абсорбер: съдомиялна; маси и трапезни столове. Предвидено е закупуване и на две масички за хранене за лежащи потребители. За двете стаи - дневната стая/зала за активни занимания и Зала за арт и трудотерапия са предвидени дивани; по една елипсовидна маса за групова работа; столове; шкафове за документи; етажерки; шкаф за дидактични материали; телевизор. Обзавеждането и оборудването на Кабинета на психолог и Залата за индивидуална работа е съобразено с необходимостта да се изготвя голяма част от документацията, съпътстваща предоставянето на услугите и включва работни бюра; офис стол; шкафове за документи; компютърни конфигурации; лазерни многофункционални устройства. За двете помещения за почивка са предвидени легла и гардероби и един пациентен лифтер (хидравличен),с четири колела и стандартна универсална торба. Предвидено е обзавеждане и за фоайето и складовото помещение. Обзавеждането на помещението в бл.17: Спални: болнични легла (механични), антидекубитални дюшеци; гардероби и шкафове за съхранение на личните вещи на потребителите, пациентен лифтер (хидравличен), с четири колела и стандартна универсална торба. За Дневната стая: дивани, етажерка, гардероб, маса, столове и телевизор. За Кухнята и къта за хранене: шкафове с двугнездна мивка и смесител (долен и горен ред); вграден шкаф; плотове; хладилник; фурна с котлони и абсорбер: съдомиялна; маса и трапезни столове. В коридора се предвижда закупуване на портманто. Допълнително сме предвидили за помещенията: 2 броя преносими компютри с лицензирана операционна система и офис пакет за персонала и 2 броя за потребителите; масички за лаптоп за потребителите; проходилка; два комбинирани стола за баня и тоалет; две инвалидни колички; антидекубитални дюшеци и възглавници за количка, за гръб, за сядане - общо - 8 бр.; вертикални щори за всички прозорци и др., Договорена стойност: 70 070.02 , Отчетена стойност: 70 070.02
  • Дейност: Закупуване на специализирано моторно превозно средство с платформа за хора с увреждания и място за две колички.: Предвижда се създаване на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в район „Аспарухово“ на гр.Варна. Община Варна е разположена върху площ от 237.5 кв. км, има обособени 5 градски района „Одесос“, „Приморски“, „Младост“, „Вл. Варненчик“ и „Аспарухово“ и 5 кметства: Тополи, Каменар, Казашко, Звездица и Константиново. Дейностите по проекта са насочени към грижа за лицата с тежки увреждания чрез създаване на Център за комплексна подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства. Предвид големите разстояния, целевата група по проекта, а именно лица с физически и тежки множествени увреждания закупуването на превозно средство по проекта е наложително. Част от лицата с увреждания, както и половината от младежите с тежки множествени увреждания от Центровете за настаняване от семеен тип, неползващи услуги в дневни центрове и центрове за социална рехабилитаци и интеграция са на инвалидни колички и транспортирането им до услугите може да се извършва само със специализиран транспорт с платформа за инвалидни колички. Освен за извозване на потребителите за ползване на дневни и почасови услуги до Центъра и обратно до домовете им, микробуса ще се използва от екипа и при извършване на мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в дома. В домашна среда дейностите по рехабиритация на лицата с множество увреждания са също толкова ефективни, тъй като те се намират в сигурна и защитена среда, оказват съдействие и участват активно в терапевтичните дейности. В мобилната работа ще участват специалисти от Центъра (рехабилитатор, психолог, трудотерапевт, социални работници, медицински сестри), които подпомагайки семейството ще създадат по-добри условия за водене на пълноценен живот на зависимите от грижа лица. Закупуването на превозно средство ще гарантира участието на повече потребители на Центъра. Специализираните транспортни средства за хора с увреждания, с които разполага Община Варна са недостатъчни за ежедневното извозване на деца с увреждания, посещаващи детски градини и училища и дневни центрове и центрове за почасови услуги и покриване на заявки от граждани с физически увреждания до здравни, социални, културни, спортни и др. институции и услуги. , Договорена стойност: 69 199.99 , Отчетена стойност: 69 199.99
  • Дейност: Подбор на персонала, провеждане на обучение и супервизии и подбор на потребители: Екипът от специалисти и помощен персонал, който ще предоставя услугите в Центъра ще се състои от 23 щатни длъжности, в т.ч.: Ръководител, Социални работници – 3 бр., Психолог; Рехабилитатор – 2 бр.; Арттерапевт 0.5 бр.; Трудотерапевт – 1 бр.; Лекар -0.5%; Медицински сестри – 5 бр.; Шофьор -1 бр.; Санитари – 7 бр.; Хигиенист. Общият брой на служителите на Центъра и длъжностите са подбрани, с оглед предоставяне на комплексни социални и здравни услуги, дневни и почасови услуги, включително мобилна работа и предоставяне на 24 –часова услуга заместваща грижа. С назначаването на персонала ще се проведе въвеждащо обучение, чиято основна цел е не само да запознае служителите със спецификата на работата с хора с тежки множествени увреждания, но и да ги научи да работят в екип за постигане максимален ефект в работата с потребителите. В задълженията на фирмата Изпълнител, с която ще се сключи договор за провеждане на обучението е да разработи детайлна програма, включваща: нормативни изисквания и задължителна документация в предоставянето на услуги за лица с увреждания, работа в екип; добри практики в пряката работа с хора с увреждания и особено с множествени увреждания увреждания и др. Изисканията към изпълнителя ще бъдат изписани в техническата спецификация на поръчката. Предвижда се провеждане на индивидуална и групова супервизия, с честота: до 2 индивидуални супервизии на служител в рамките на предоставяне на услугата по проекта с продължителност 1 астрономически час и по 2 групови супервизии на целия персонал (общо 4 броя с не повече от 12 човека група) с продължителност 1.5 астрономически часа всяка от тях. Целта на проведеното обучение и супервизии е поддържане и повишаване качеството на предоставяната услуга, чрез адекватно обучени и подкрепяни в процеса на полагане на грижи за лица с увреждания служители. В рамките на тази дейност ще бъде извършен и подбор на потребителите на услугите в Центъра - 90 лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства от община Варна. Разработването на правилата и процедурите от задължителната документация за предоставяне на услугите и утвърждаването им ще бъде извършено от членовете на екипа за управление на проекта също преди стартиране на услугите., Договорена стойност: 29 612.87 , Отчетена стойност: 29 217.09
  • Дейност: Функциониращ Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства, в който ще се предоставя дневна и почасова грижа за лицата с увреждания, консултиране, информиране и подкрепа на място, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група, мобилна работа, заместваща грижа.: В Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания ще се предоставя дневна и почасова грижа за лицата с увреждания, консултиране, информиране и подкрепа на място, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности, мобилна работа. Ще бъде осигурена и подкрепа за семействата, полагащи грижи за зависими лица с увреждания, като бъде поета грижата за тях чрез краткосрочно настаняване в Центъра (заместваща грижа). Предвидени са интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване на близките, които полагат грижи за членове на семейството с тежки увреждания да започнат работа. Поддейностите са: 1.Предоставяне на дневна грижа за 30 лица с увреждания, консултиране, информиране и подкрепа на място, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности. В рамките на дневната грижа ще се извършва обучение на потребителите, чрез различни методи и креативни техники, подходящи за лица с увреждания, като водещ принцип е личностно-ориентираният подход, в т.ч. обучение в практически социални, комуникативни умения и в жизнени умения, включително овладяване на обичайни домакински умения; ще се провежда обучение в трудови умения и арт-занимания; Рехабилитацията ще включва: лечебна физкултура; раздвижващи и дихателни упражнения; спортни занимания; мануално въздействие върху отделни мускулни групи/лечебен масаж; Психологическа подкрепа, която вкл. индивидуална и групова работа. Дейности за подпомагане социализирането на потребителите и развитие на социални умения и опитности, на социалните им контакти. Дневната грижа ще се предоставя в рамките на делничните дни. 2. Предоставяне на почасови услуги, консултиране, информиране и подкрепа на 60 лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности на място в Центъра или в дома. 3. На родителите и близките на лицата с увреждания ще се предоставят услуги по информиране, консултиране и посредничество, според индивидуалните потребности. Предвидени са и интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване да започнат работа. Ще се съдейства на лицата, полагащи грижа за лицата с увреждания за регистрация в Дирекция "Бюро по труда" и включване в подходящи курсове за обучение и квалификация, активно ще се следи за свободни работни места, към които да бъдат насочвани. Ще се осъществява психологическа подкрепа, чрез организиране на групи за взаимопомощ в Центъра. 4. Мобилна работа ще се извършва от всички специалисти на Центъра в няколко направления: консултиране, информиране и подкрепа на лица с увреждания в домашна среда, включително осигуряване на терапевтична помощ и рехабилитация, подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности; Ще се извършва посредничество при изготвяне на документи пред Дирекция „Социално подпомагане“, явяване пред ТЕЛК, настаняване в болнично заведение и др.; подпомагане на родителите и близките и обучение в умения за грижи и развиване на потенциала на лицата с увреждания в дома. 5. Заместваща грижа, изразяваща се в краткосрочно настаняване на потребителите на услугите на Центъра, до 14 дни в годината по предварително съгласуван график или при спешно възникнала необходимост. Услугата ще бъде предоставяна 24 часа, 7 дни в седмицата. 6.Хранене с доставка на готова храна, вкл. по диети за целодневната грижа – 1 обедно и 1 неосновно хранене ( предиобедна или следобедна закуска). За лицата с диабет и предиобедна и следобедна закуска. При полудневна грижа ще бъде осигурено хранене, в зависимост от времетраенето на услугата. За заместващата грижа - 3 основни и 1 неосновно хранене, а за лицата с диабет петкратно хранене. 7. Организиран транспорт на потребителите, ползващи услугите на Центъра. С приоритет ще бъдат извозвани лицата, ползващи дневна и заместваща грижа., Договорена стойност: 451 587.31 , Отчетена стойност: 507 101.04

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Алианс Ауто Варна" ООД , Договорена стойност по проекта*: 69 199.99 , Отчетена стойност**: 69 199.99
  • Изпълнител: "А1 България" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 760.47 , Отчетена стойност**: 3 760.47
  • Изпълнител: ГОЛДЕН 2 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 499.83
  • Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 199.24 , Отчетена стойност**: 8 199.24
  • Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 717.40 , Отчетена стойност**: 3 358.60
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 424.64 , Отчетена стойност**: 1 424.64
  • Изпълнител: "АН ЕНЕРДЖИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 167.74 , Отчетена стойност**: 83.87
  • Изпълнител: ЗАД "АРМЕЕЦ" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 690.69 , Отчетена стойност**: 1 690.69
  • Изпълнител: "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 28 076.40 , Отчетена стойност**: 26 589.82
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 171.75 , Отчетена стойност**: 6 171.75
  • Изпълнител: ДЖАМБО ЕС.Б ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 373.46
  • Изпълнител: ЕТ "АС - Строй-Янко Славчев", Договорена стойност по проекта*: 309 840.00 , Отчетена стойност**: 309 453.54
  • Изпълнител: Водоснабдяване и канализация- Варна ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 406.21 , Отчетена стойност**: 1 406.21
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО "ОЗОК Инс" АД, Договорена стойност по проекта*: 899.64 , Отчетена стойност**: 899.64
  • Изпълнител: "Пристатрейд" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 885.57 , Отчетена стойност**: 1 885.57
  • Изпълнител: "Офис Експрес Сървис" АД, Договорена стойност по проекта*: 933.26 , Отчетена стойност**: 933.26
  • Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД, Договорена стойност по проекта*: 7 368.25 , Отчетена стойност**: 7 368.25
  • Изпълнител: ТИХ ТРУД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 496.52
  • Изпълнител: Сдружение за педагогическа и социална помощ за деца "ФИЦЕ - БЪЛГАРИЯ" , Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: "Ди Ви Консулт БГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 532.40 , Отчетена стойност**: 4 532.40
  • Изпълнител: ВИС-ТУР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 52.55 , Отчетена стойност**: 52.55
  • Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 37 572.00 , Отчетена стойност**: 37 572.00
  • Изпълнител: Еврика ЗМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 864.00 , Отчетена стойност**: 3 864.00
  • Изпълнител: ЗАЛИВА 47-СП АД, Договорена стойност по проекта*: 5 852.00 , Отчетена стойност**: 5 852.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА "ХЕРМЕС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 138.70
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници над 18г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 2 Участници с увреждания над 18 г., получаващи услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 30.00
Индикатор 3 Хора с увреждания над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 91.00
Индикатор 4 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 61.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 989 064.00 BGN
БФП 989 064.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 989 064.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет", Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42.36
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442", Прогнозна стойност: 450 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442
    Изпълнител: "Офис Експрес Сървис" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 291.88
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет", Прогнозна стойност: 149 933.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Изпълнител: "Пристатрейд" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 885.57
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ѝ", Прогнозна стойност: 350 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ѝ
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 202.12
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията й", Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията й"
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 835.08
  • Обособена позиция 2: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 398.22
  • Обособена позиция 3: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 202.12
  • Обособена позиция 4: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 763.82
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор за стандартна балансираща група за нуждите на община Варна", Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор за стандартна балансираща група за нуждите на община Варна
    Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 611.89
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции", Прогнозна стойност: 678 513.46
  • Обособена позиция 1: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена"
    Изпълнител: ЗАД "АРМЕЕЦ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 114.99
  • Обособена позиция 2: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Автокаско" на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетний звена
    Изпълнител: ЗАД "АРМЕЕЦ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 517.56
  • Обособена позиция 3: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Индустриален пожар" на имоти - публична и частна общинска собственост за нуждите на община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Злополука на посетители на спортни и развлекателни съоръжения, културни и други мероприятия за нуждите на ОП "Спорт-Варна" -второстепенен разпоредител с бюджет" към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Имущество" на общинско сървърно и активно оборудване при община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Имущество" на техническото оборудване за нуждите на ОП "ТАСРУД"- второстепенен разпоредител с бюджет към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: "Изпълнение на инженеринг ( проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти по обособени позиции за "Основен ремонт и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ "Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания" в община Варна по обособени позиции"., Прогнозна стойност: 327 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за извършване на: „Основен ремонт и промяна на предназначение на самостоятелен обект с имотен идентификатор 10135.5502.119.3.7 (с друго предназначение) и прилежаща изба, в сграда с идентификатор 10135.5502.119.3 в обект „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 11, вх. А, ет. 1, обект 1,2“
    Изпълнител: ЕТ "АС - Строй-Янко Славчев"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 238 800.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) за извършване на основен ремонт и промяна на предназначение на апартамент с имотен идентификатор 10135.5502.108.2.2 в сграда с идентификатор 10135.5502.108.2 в обект за „Заместваща грижа“ към „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, на адрес: гр. Варна, Район „Аспарухово“, ж.к. „Дружба“, бл. 17, вх. Б, ет. 1, ап. 11“
    Изпълнител: ЕТ "АС - Строй-Янко Славчев"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 040.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена", Прогнозна стойност: 1 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 770.30
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Доставка чрез покупка на 1 брой ново специализирано транспортно средство за хора с увреждания във връзка с изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.", Прогнозна стойност: 66 666.67
  • Обособена позиция 1: „Доставка чрез покупка на 1 брой ново специализирано транспортно средство за хора с увреждания във връзка с изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г."
    Изпълнител: "Алианс Ауто Варна" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 199.99
  • Обособена позиция 2: Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти и упражвяна на стр.надзор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор при изпълнение на основни ремонти и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания“ в община Варна по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“, Прогнозна стойност: 5 931.00
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на оценки за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор при изпълнение на основни ремонти и промяна на предназначение на два обекта във връзка със създаване на функциониращ „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с множествени увреждания“ в община Варна по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“
    Изпълнител: "Ди Ви Консулт БГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 532.40
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Обследване за енергийна ефективност на сгради, обследване за енергийна ефективност на системи за външно изкуствено осветление, обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, самостоятелна проверка за енергийна ефективност на водогрейни котли и климатични инсталации, оценка на съответствието на инвестиционни проекти на общински обекти със съществените изисквания за енергийна ефективност, оценка на енергийни спестявания в сгради, оценка на енергийни спестявания в системи за външно изкуствено осветление” , Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: „Обследване за енергийна ефективност на сгради, обследване за енергийна ефективност на системи за външно изкуствено осветление, обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, самостоятелна проверка за енергийна ефективност на водогрейни котли и климатични инсталации, оценка на съответствието на инвестиционни проекти на общински обекти със съществените изисквания за енергийна ефективност, оценка на енергийни спестявания в сгради, оценка на енергийни спестявания в системи за външно изкуствено осветление”
    Изпълнител: "АН ЕНЕРДЖИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 167.74
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Организиране и провеждане на обучение и супервизии по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ на Община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 5 750.00
  • Обособена позиция 1: „Организиране и провеждане на на специализирано обучение на екипа за предоставяне на услугите по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“
    Изпълнител: Сдружение за педагогическа и социална помощ за деца "ФИЦЕ - БЪЛГАРИЯ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
  • Обособена позиция 2: "Провеждане на индивидуални и групови супервизии на екипа за предоставяне на услугите по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“
    Изпълнител: Еврика ЗМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 864.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по Проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, по процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020“ по обособени позиции" , Прогнозна стойност: 64 166.67
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“
    Изпълнител: "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 076.40
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, в община Варна
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 004.00
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на електроуреди за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, в община Варна
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 908.20
  • Обособена позиция 4: Доставка на компютърна и периферна техника за „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“, в община Варна
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 568.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджети, Прогнозна стойност: 1 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджети
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 368.25
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови книги, папки, класьори, кутий, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442 -2021г., Прогнозна стойност: 83 333.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови книги, папки, класьори, кутий, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 221.19
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442 -2021г., Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове е листчета, тетрадки, джобове, поставки - хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове идруги извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК 000093442
    Изпълнител: "Офис Експрес Сървис" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 641.38
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители по обособени позиции -2021г., Прогнозна стойност: 515 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители“
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 424.64
  • Обособена позиция 2: „Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна, Прогнозна стойност: 900 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна
    Изпълнител: Водоснабдяване и канализация- Варна ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 204.14
  • Обособена позиция 2: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на община Варна
    Изпълнител: Водоснабдяване и канализация- Варна ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 087.62
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите на Община Варна - 2022г., Прогнозна стойност: 900 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадъчни води за нуждите ан Община Варна
    Изпълнител: Водоснабдяване и канализация- Варна ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 114.45
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й включени в списъка по чл»12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 763.82
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 398.22
  • Обособена позиция 2: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна, включенив списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 763.82
  • Обособена позиция 3: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 202.12
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна - 2021г., Прогнозна стойност: 1 750 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 105.51
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции -2021г., Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на усуги по сключване на застраховка "Автокаско" на моторни превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена"
    Изпълнител: ЗАД "АРМЕЕЦ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58.14
  • Обособена позиция 2: "Извършване на сулуги по сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните звена"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО "ОЗОК Инс" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 899.64
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 152.22
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена - 2022г., Прогнозна стойност: 433 333.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна система по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, изграждане на свързаност за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена -2021г., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет -пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на община Варна и бюджетните й звена - 2022г., Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет -пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66.97
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена -2021г., Прогнозна стойност: 166 666.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 110.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и услуга за достъп до Интернет за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена по обособени позиции, Прогнозна стойност: 695 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена"
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 760.98
  • Обособена позиция 2: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет - пренос на данни чрез високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на готова храна ежедневно за нуждите на Община Варна, социалните услуги за деца и пълнолетни лица и други второстепенни разпоредители с бюджет, включително и доставка на готова храна за деца и пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене - 2020-2021г., Прогнозна стойност: 1 400 000.00
  • Обособена позиция 1: „Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и Заместваща грижа към него, включително и доставка на готова храна за пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г."
    Изпълнител: ЗАЛИВА 47-СП АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 647.03
  • Обособена позиция 2: „Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и Заместваща грижа към него, включително и доставка на готова храна за пълнолетни лица, нуждаещи се от специфичен режим на хранене по проект № BG05M9OP001-2.008-0004 „Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ в община Варна, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г."
    Изпълнител: ЗАЛИВА 47-СП АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 204.97

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN