Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0099-C01
Наименование на проекта Развитие на управленския капацитет на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД чрез въвеждане на системa за управление и ISO сертификация;
Бенефициент 131264554 ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 27.07.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана

Описание

Кратко описание на проекта
Зета Хостинг Солюшънс ООД е фирма с над десетгодишен опит в разработването и предоставянето на високотехнологични хостинг решения, софтуерни и хардуерни продукти и услуги, както за корпоративни така и за крайни клиенти. Към момента Зета Хостинг Солюшънс ООД не разполага с единна система за управление на взаимотношенията с клиенти, което създава затруднение в събирането, обработката и анализирането на информацията и води до влошена вътрешно фирмена организация. С изпълнението на настоящия проект компанията ще въведе нов организационен модел, който ще оптимизира работата на служителите, ще подобри вътрешната комуникация, ще увеличи приходите,  ще повиши качеството и ефективността на предлаганите услуги, а това ще доведе до повишаване на конкурентоспособността й; 
Основните дейности, предвиждани в рамките на настоящия проект са:
1. Придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), който ще допринесе за усъвършенстването на цялостния работен процес, ще отговори на нуждите на компанията да се справи с все по-нарастващия брой клиенти и проекти, ще подобри конкурентоспособността на Зета Хостинг Солюшънс ООД и ще повиши ефективността на управлението -  чрез съкращаване на разходите и елиминиране на неефективните бизнес процеси; 
2. Разработване и внедряване във фирмата на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти  ISO 9001 и ISO 14001;
3. Сертифициране на интегрираната система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти  ISO 9001 и ISO 14001;
4. Визуализация на проекта.
Реализацията на проекта ще доведе до подобряване конкурентоспособността на Зета Хостинг Солюшънс ООД, чрез подобряване на модела на управление и организация на основните процеси в дейността, увеличение на приходите от продажби и подобряване пазарните позиции на дружеството.
Дейности
  • Дейност: Дейности за придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM);: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез техническата поддръжка, програмисти икол център оператори, частично се обобщава в документи, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост,мониторинг и контрол. Липсата на CRM затруднява управлението на дейностите, води до дублиране на дейности от различните служители, пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата. Системата обхваща всички елементи от дейността на една хостинг компания, като включва следните модули, подробно описани в минимални технически изисквания Приложение Е Техническа спецификация: Модул интеграция с хостинг система. Модул за управление, поддръжка и администрация на клиентски профили. Модул сегментация на клиентите. Модул Маркетинг и маркетинг кампании и социални мрежи Модул Електронен бюлетин, SMS/Външна комуникация/ Модул Управление на ресурсите. Модул Справки и анализи. Timeline функционалност с milestones по проекта; анонсиране на съобщения в работното пространство,видими за потребителите; Отчитане на изработеното време от служителите по задачи Времето трябва да се отчита регулярно,в предварително дефиниран времеви период; Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие, идентифицирано от мениджърския екип, за развитие на управленския капацитет и растеж на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД, чрез въвеждането на ИКТ. Внедряването на CRM в дружеството по същество представлява организационна иновация, тъй като за първи път ще се въведе цялостна управленска система за управление на взаимоотношенията с клиенти, чрез която ще се постигне: – пълната проследимост на процесите в дружеството; – минимизиране на "човешка грешка"; – оценка на ресурса "време"; – прехвърляне на заявките м/у различните служители, при нужда; – обратна връзка, особено при евентуално неудовлетворение на клиента; – организиране на удобен и улеснен масив от информация, чрез който лесно да се представят данни – история на клиента, лоялни клиенти и т.н. Обобщено, въвеждането на CRM система ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието., Договорена стойност: 427 929.00 , Отчетена стойност: 425 900.00
  • Дейност: Дейност за услуга по въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001: Изпълнението на дейността се състои в разработване и въвеждане на интегрирана система за управление (ИСУ) на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001. ИСУ представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги. Към момента в дружеството няма внедрени системи за управление. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, съкращаване на срока за предоставянето им, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите, повишавайки конкурентоспособността на дружеството в национален и международен мащаб. От друга страна изпълнението на дейности 1 и 2 – закупуване и въвеждане в експлоатация на CRM и необходимото оборудване за неговото функциониране, е пряко свързано с предоставянето на бързи и качествени услуги, както и покриване на част от изискванията на стандарти ISO 9001 и ISO 14001. Внедрената CRM система ще позволи следене на работните процеси на всеки един етап, което ще допринесе до изпълнението на изискването на интегрираната система за идентификация и проследимост. Цялостната инвестиция в CRM и оборудване ще бъде предпоставка за изпълнение на клаузата от стандартите ISO 9001 и ISO 14001, свързана с притежаването на необходимите ресурси от организацията, осигуряващи постигането на съответствие на предлаганите услуги. От друга страна, подобряването на вътрешно-организационните процеси и внедряването на последователна политика в управлението на документооборота ще спомогне за намаляване на прякото използване на хартия и други материали, което ще има пряк положителен ефект върху околната среда. Съществен принос върху опазването на околната среда и постигането на изискванията на стандарт ISO 14001 ще окажат предоставяните чрез внедряваната CRM система: възможност на отдалечен мониторинг на мрежите, бързо идентифициране и отстраняване на част от техническите проблеми, прецизно определяне на графика на аварийните групи. По този начин ще се намали съществено потреблението на гориво, което рефлектира директно върху намаляване на вредните газове и опазване на околната среда. Разработената и внедрена ИСУ ще подобри значително организационната структура в предприятието и ще предостави точната методика за постигане на поставените от ръководството на фирмата цели в областта на качеството и опазването на околната среда. ИСУ ще осигури постигане на планиране и отчетност на дейностите, както и непрекъсваем контрол на предоставяните услуги, осигуряващ своевременно предприемане на превантивни и коригиращи действия. Ще бъдат точно идентифицирани задълженията, правомощията и взаимоотношенията на служителите във фирмата, във връзка с ефективното функциониране на ИСУ. Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на качеството и околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД., Договорена стойност: 17 500.00 , Отчетена стойност: 17 250.00
  • Дейност: Дейност за услуга по сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001: Сертификационните услуги по настоящото проектно предложение са свързани с извършването на одит на разработените системи за управление на качеството и околната среда от акредитиран сертифициращ орган и издаване на сертификати за съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001 на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД. За изпълнението на дейността ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител на услугата. Процедурата по сертификация стартира след подписване на договор с избрана сертифицираща организация. В съществената си част сертификационния процес включва следните основни дейности: Етап 1: Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; Етап 2: Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015; Етап 3: Провеждане на сертификационен одит в дружеството – осъществяване на сертификационен одит в Зета Хостинг Солюшънс ООД, съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган; Етап 4: Издаване на сертификат за съответствие на Интегрираната система за управление на качеството и околната среда /ИСУ/ с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалния етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на ИСУ., Договорена стойност: 5 500.00 , Отчетена стойност: 5 430.00
  • Дейност: Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 4) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификатите за съответствие със стандарти ISO 9001 и ISO 14001. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. , Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 490.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Аниса М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 075.00 , Отчетена стойност**: 17 250.00
  • Изпълнител: Верификация ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 801.00 , Отчетена стойност**: 5 430.00
  • Изпълнител: „Булмаг“ АД, Договорена стойност по проекта*: 298 130.00 , Отчетена стойност**: 425 900.00
  • Изпълнител: Алтърнатив Адвъртайзинг ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 343.00 , Отчетена стойност**: 490.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 69 243.59 , Достигната стойност: 68 882.81
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 451 429.00 BGN
БФП 316 000.30 BGN
Собствено финансиране 135 428.70 BGN
Общо реално изплатени суми 314 349.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM);, Прогнозна стойност: 427 929.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM);
    Изпълнител: „Булмаг“ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 298 130.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услугата по визуализация на проекта, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за услугата по визуализация на проекта
    Изпълнител: Алтърнатив Адвъртайзинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 343.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услугата по въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001, Прогнозна стойност: 17 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за услугата по въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001
    Изпълнител: Аниса М ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 075.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услугата сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за услугата сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001
    Изпълнител: Верификация ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 801.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN