Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Фирма МАГ ООД е с 50 годишна традиция в производството на резервни части и различни метални изделия в Бобовдолския въгледобивен басейн, както и извършва основни и текущи ремонти на минното оборудване и електрическите машини на рудниците. Компанията е специализирана в производството на метални халета и конструкции, антени за мобилни оператори, стоманено решетъчни стълбове, билбордове, декоративни решетки и огради, гребла за сняг, опесъчители, контейнери, метални палета, гондоли/платформи/легени за камиони, стрели и кофи за багери, бункери и бетонови възли и други.  В качеството си на кандидат по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 «НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015», МАГ ООД ще планира, организира и изпълнява дейности за подпомагането на процеса по увеличаване достъпа до заетост за търсещите работа и за неактивните лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда, както и за безработни и неактивни младежи до 29г. За целта фирмата ще открие нови работни места подходящи за  най-уязвимите групи на пазара на труда от безработните и неактивни лица. Кандидатът ще извърши обучение за създаването на устойчиви работни места по първа степен квалификационен курс за придобиване на професионална квалификация по професия „Заварчик“ (код 72121001), както и втора степен квалификационен курс по професия „Машинен оператор“ (код 81892022). Кандидатът ще извърши също и обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“  и по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“. Новоразкритите работни места ще бъдат оборудвани с оборудване, което да съответства на дейността на фирмата и професионалните задължения , с помощта на което новонаетите служители ще изпълняват задълженията си.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване на екип за управление на проекта. Организация и управление на проекта: Сформиране на оперативен и координационен екип, който ще отговаря за комуникацията между Кандидата и Възлагащия орган и за цялостното успешно изпълнение на проекта.Организацията и управлението на проекта се осъществява от предварително избрания екип от 3 члена:ръководител проект,счетоводител и координатор.Екипът ще бъде под ръководството на Ръководителя на проекта и ще координира изпълнението на проекта и действията на екипа, ще извършва финансовото и техническо отчитане и ще упражнява мониторинг на предвидените дейности.Екипът ще планира предстоящите стъпки по изпълнение на проекта, адаптирайки ги към актуалните времеви рамки и предвидени срокове.Ще изготвя необходимите бланки/формуляри и документации в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента на прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТ:Ръководи проекта по всички стопански въпроси. Организира ритмичността на цялостната дейност по проекта.Следи за правилно и своевременно изпълнение на дейностите съобразно графика.Участва в изготвянето на документацията, свързана с подбора на доставчици.Запознава лицата, наети по проекта с целите на проекта, финансовата рамка и бюджета за изпълнение на проекта.Осъществява контрол над:Целесъобразното изразходване на средствата;Срокове за подбор на доставчици,спазване на процедурата за подбор на доставчици;Съответствие на доставеното оборудване с техническата спецификация–параметри, марка, произход на оборудването;Доставките на материали и консумативи–по видове,количества и изразходването им;Осъществява контрол по заприходяването на материалите и оборудването.Осъществява контрол на счетоводното отчитане по проекта.Дава указания на счетоводителя и осъществява контрол над изготвянето на счетоводната документация по проекта.Ръководи протичането на дейностите и контролира изразходването на средствата в предвидените срокове.Създава и поддържа в процеса на работа, атмосфера и дисциплина, които благоприятстват и стимулират добър психологически климат, коректни взаимоотношения, конструктивно общуване и сътрудничество; насърчава социалното включване и сближаване.КООРДИНАТОР:Организира, планира и координира дейността на проекта;Докладва директно на Ръководителя на проекта;Подпомага Ръководителя на проекта при осъществяване на проектните дейности и организира и координира изпълнението на работата на останалата част от екипа;Подпомага Ръководителя на проекта при разработването на длъжностните характеристики на новоназначения персонал;Допринася с дейността си за изграждането на позитивен имидж и разпознаваемост на целите на проекта и дейността на дружеството;Участва при разработването на стратегия за визуализация и подпомага популяризирането на проекта;Изпълнява и други функции в съответствие с целите и задачите на проекта;СЧЕТОВОДИТЕЛ:Планира, подготвя и координира финансовата дейност по проекта.Участва в планирането, изработването и реализирането на оперативни графици и планове по проекта.Следи за правилното оформяне на първичните счетоводни документи.Води и съхранява цялата финансово-отчетна документация.Изготвя необходимите документи и отчети по проекта. Изготвя и отчита пред ръководителя на проекта ежемесечни отчети за финансовата работата по проекта.Изготвя платежни нареждания за здравноосигурителни, пенсионни вноски и данъци, допълнителни плащания и др. и ги превежда своевременно.Обезпечава работата по проекта с консумативи и материали съобразно сроковете и бюджета на проекта. Разпределя пропорционално необходимите материали и консумативи и държи отчет за изразходването им.Участва в планираните по проекта дейности. Участва в популяризиране и публично представяне на резултатите от дейностите по проекта.В своята работа е длъжен да не допуска форми на пряка и непряка дискриминация. Води установената за дейността по проекта финансова документация съобразно указанията на ръководителя на проекта.Подпомага и консултира ръководителя на проекта в управлението на проекта. 14 608.00 10 800.00
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца : целева група: Наемане на продължително безработни и/или неактивни лица и младежи до 29г. за период от 12 месеца целева група: Наемане на продължително безработни и/или неактивни лица 74 103.84 34 275.20
Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация и обучение по ключови компетентности на новонаетите лица: Провеждане на обучения по професионална квалификация - втора степен квалификационен курс по професия „Машинен оператор“ (код 81892022) и първа степен квалификационен курс по професия „Заварчик“ (код 72121001). Провеждане на обучения по ключови компетентности на новонаети лица по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ Изпълнението на тази дейност ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014. Ще бъде наета външна фирма с лиценз за обучение по тези професии и специалности. 21 550.00 0.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места. : Подготовка и провеждане на процедура по избор на доставчик на оборудването. Кандидатът ще закупи апарати за заваряване, необходими за обезпечаването задълженията на новонаетите лица на длъжност "Заварчик" и "Машинен оператор". 38 500.00 0.00
Публичност и информираност относно полученото безвъзмездно финансиране.: Изпълнението на тази дейност ще се възложи на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014. Дейността цели осигуряване на публичност на проекта и програмата, информираност относно полученото безвъзмездно финансиране, както и обезпечава популяризирането на проекта 700.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.