Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Настоящото проектно предложение с наименование "Аптека Ерудита – предприятие за бутикова фармация" с Кандидат "АПТЕКА ЕРУДИТА" ЕООД се подава по процедура BG16RFOP002-2.002 " на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Същото се планира да се извърши на територията на гр. София, Република България за 15 месеца и цели постигане на следните цели:
* Развитие и укрепване на управленския капацитет на Кандидата чрез подкрепа за специализирани услуги за реинженеринг и въвеждане на системи за управление;
* Подобряване на потенциала за пазарно разрастване чрез насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги.
Те са насочени към постигане на целта на процедурата и покриват двете изискуеми от нея цели.
Постигане целите се предвижда да стане с изпълнение на следните дейности:
1. Услуга по реинженеринг;
2. Въвеждане на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015;
3. Инвестиции в ново оборудване;
4. Сертифициране на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015;
5. Използване на услуги за разработване и въвеждане на ERP система;
6. Дейности за визуализация на проекта.
Нужния бюджет за извършване на дейностите е 231 310.00 лв., от които 161 917.00 лв. е публичното финансиране от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", а частните/собствени инвестиции - 69 393.00 лв.
Предложението е в съответствие с хоризонталните политики на ЕС:
− насърчаване на равенството между мъжете и жените и на недискриминацията; и
− устойчиво развитие.
При своето изпълнение Проекта ще доведе до подобряване на процесите на управление и организация на дейността на Кандидата, включително: процесът на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продукта и процес на интернационализация на продукта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез ползване на специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятията за извършване на организационно иновиране: Дейността включва възлагане на външен изпълнител извършване на консултантска услуга - реинжинеринг на процесите в предприятието на Кандидата. Предвижда се реинженерингът да включи анализ на: - производствения цикъл, - продуктов капацитет, - технологични възможности, - производствени връзки, - анализ на разходите и - анализ на веригата за доставки. В резултат на реинженеринга следва да се изработи наръчник с препоръки, включващи: 1. Въвеждане за пръв път в предприятието на Кандидата система за управление на веригата за доставки; 2. Реорганизация на процесите на предприятието за подобряване на ефективността на взаимодействие и повишаване производителността на производството; 3. Въвеждане на ниви методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти и излизане на външни пазари. Дейността е основна за Проекта и с осъществяването й ще се даде възможност за качествено приключване на следващите дейности и постигане на целите на Проекта. 29 900.00 29 500.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез въвеждане на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015: Консултантска услуга по въвеждането на две системи за управление: * ISO 9001:2015; * ISO 14001:2015. За всяка от дейностите се предвиждат следните етапи: 1.Планиране – подготвителен етап, по време на който се извършва проверка на съществуващата ситуация и анализ на процесите в организацията; 2.Изпълнение – на този етап ще се изработи документацията за внедряване на интегрирана система за управление – ISO 9001 : 2000 и ISO 14001:2004; 3.Внедряване – на този етап интегрираната система ще се приложи в производствената среда на Кандидата; 4.Проверка - тестване на всички отделни компоненти и при нужда промяна на системата; 5.Въвеждане на системата - пуск на системата в действие. Дейността е необходима и разхода за нея оправдан, тъй като въвеждането на системите ще подобри качеството на производство и ще повиши неговата устойчивост. Изпълнението й ще позволи навлизане на нови пазари. 11 000.00 10 950.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез инвестиции в ново оборудване, допринасящо за спазване на съответствието с изискванията на въведена система за управление: Настоящата дейност пряко спомага за постигане сертифициране на системи за управление по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и реализиране целта на проектното предложение свързана с развитие и укрепване на управленския капацитет на Кандидата чрез подкрепа за специализирани услуги за реинжинеринг и въвеждане на системи за управление. Дейността е свързана с доставка на следното оборудване, необходимо на Кандидата: 1. Рефрактометър на Аббе - 1 бр. Придобиването и използването на Рефрактометър на ABBE отговаря изцяло на изискванията на ISO 9001:2015, раздел 7.1.3 „Инфраструктура“ и раздел 7.1.5 „Ресурси за наблюдение и измерване“ – т.2 „Проследимост на измерването“, тъй като измерванията следва да бъдат проведени с калибрирани и валидирани измервателни системи, както и да бъдат ясно идентифицирани. Рефрактометрията е един от основните методи за анализ, които изпълват със съдържание новите етапи от производството, които искаме да въведем пълноценно: „Входящ контрол на суровини“, „Контрол на междинни продукти“, Краен фармацевтичен контрол“ и „Контрол на стабилност“. Следенето на качеството на суровините, междинните продукти и крайния продукт е основна концепция на стандарта ISO 9001:2015. 2. Система за експресен АТФ контрол - 1 бр. Следенето на микробиалната чистота на повърхностите – на работното оборудване, на помещенията, на контактните повърхности на самите оператори (ръце, тяло, облекло, защитни средства – очила, ръкавици) е съществен елемент на осигуряването на качеството на продукцията – лекарства, хранителни добавки, козметика и т.н. Системата за експресен микробиологичен АТФ (аденозинтрифосфат) контрол има за цел за идентифицира наличието на бактериални остатъци по обследваните повърхности, което доказва или отхвърля ефективността на процедурите по почистване. Системата е окомплектована със софтуер за снемане, архивиране и обработка на данните от измервания, което е съществен елемент на ISO 9001:2015, раздел 7.1.3 „Инфраструктура“ и раздел 7.1.5 „Ресурси за наблюдение и измерване“ – т.2 „Проследимост на измерването“. Поддържане на регистър на измерванията на елементите на средата е основополагащо изискване на всички системи за осигуряване на качеството. 3. Система за ултрачиста вода - 1 бр. Добиването на ултрачиста вода има смисъл във връзка с две направления дейности в производството: (1) извършване на анализи на веществата и продуктите – вода за извършване на HPLC хроматография, и (2) разтворител и/или среда за приготвяне на лекарствени продукти и медицински изделия за очна употреба (капки за очи, очни мази, промивка на контейнерите и контактните материали). Придобиването на системата за ултрачиста вода се диктува от необходимостта да разполагаме с вода, отговаряща на нуждите за HPLC хроматография (клас на чистота Type 1). Хроматографът не може да извършва анализ с вода от по-нисък клас. Влагането на ултрачиста вода при приготвяне на продукти за очна употреба отговаря на изискванията на Европейската фармакопея, раздел „Форми за очно приложение“. 4. Модулна система за високоефективна течна хроматография (HPLC) - 1 бр. Съгласно Европейската фармакопея (в България валидна е Европейската фармакопея), има два вида методи за доказване на вещества – основни и допълнителни. HPLC хроматографията е основен фармакопеен метод за доказване на вещества. В този смисъл, придобиването и използването на хроматографа отговаря изцяло на изискванията на ISO 9001:2015, раздел 7.1.3 „Инфраструктура“ и раздел 7.1.5 „Ресурси за наблюдение и измерване“ – т.2 „Проследимост на измерването“, тъй като измерванията следва да бъдат проведени с калибрирани и валидирани измервателни системи, както и да бъдат ясно идентифицирани. Разширяването на възможностите за идентификация на вещества ще позволи да навлезе пазарно на нови пазари, които до момента поради липса на оборудване. Тези пазари изискват да се влагат в готовия продукт единствено доказани и сертифицирани субстанции. 63 000.00 64 935.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез сертифициране на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015: Дейността има два етапа: I. Сертификацията от акредитиран орган по ISO 9001:2015 на внедрената система за управление. Сертифицирането минава през следните етапи: 1. Провеждане на преглед от ръководството и положителна констатация за готовността на системата за управление за сертификация ; 2. Вътрешен одит на ISO 9001:2000; 3. Подаване на заявка и необходимия пакет документи; 4. Кандидатстване за оценяване. II. Сертификацията от акредитиран орган по ISO 14001:2015 на внедрената система за управление. Сертифицирането минава през следните етапи: 1. Провеждане на преглед от ръководството и положителна констатация за готовността на системата за управление за сертификация ; 2. Вътрешен одит по ISO 14001:2004; 3. Подаване на заявка и необходимия пакет документи; 4. Кандидатстване за оценяване. 10 000.00 9 950.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии, чрез използване на услуги за разработване и въвеждане на софтуерна система за управление на ресурсите (ERP система): Дейността включва създаване на интегрирана система от тип ERP система с налични следните модули: Изграждане на инфраструктурен модел и разработване, изпитване и инсталиране на базов модул "АДМИНИСТРИРАНЕ" на ERP система Разработване на модул "НОМЕНКЛАТУРА" на ERP система Разработване на модул "КАСА" на ERP система Разработване на модул "ПРИХОД" на ERP система Разработване на модул "РАЗХОД" на ERP система Разработване на модул "КЛИЕНТИ" на ERP система Разработване на модул "ПОРЪЧКИ" на ERP система Разработване на модул "ЕКСТЕМПОРАЛНИ" на ERP система Разработване на модул "ПРАТКИ" на ERP система Разработване на модул "ПЛАЩАНИЯ" на ERP система Разработване на модул "БАРКОД" на ERP система Разработване на модул "СППРАВКИ" на ERP система Разработване на модул "УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ " на ERP система Модулите се разработват поетапно при спазване на изискванията за интегрираност с базов модул "АДМИНИСТРИРАНЕ". Настоящата инвестиция допринася пряко за изпълнение на целта на Проекта, създавайки възможност за растеж чрез насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги. Етапите на изпълнение на дейността са два: 1. Етап на базиране на системата , включващ: Изграждане на инфраструктурен модел и разработване, изпитване и инсталиране на базов модул "АДМИНИСТРИРАНЕ" на ERP система; и Разработване на модул "НОМЕНКЛАТУРА" на ERP система. При него ще се създаде основата на системата, която ще може да бъде използвана от Кандидата. 2. Етап на модифициране на модулите на системата спрямо нуждите на Кандидата и спрямо препоръките от доклада по реинжинеринг. При този етап ще се разработят и интегрират в предприятието на кандидата останалите модули на системата. Системата ще бъде разработена с функционалност на система за управление на веригата за доставки. 115 410.00 115 000.00
Дейности за визуализация на проекта: Дейността включва следните поддейности: 1. Визуализация на Проекта относно дейности по системи за управление Извършване на PR дейности за популяризиране на въведени системи за управление с включени: - интернет популяризиране на проекта и неговите резултати; - информиране чрез мрежата от 28 информационни центъра; - 2 бр. плакати за производствено и търговско помещение по време на изпълнение на Проекта; - 1 бр. информационна табела за поставяне след приключване на дейностите на Проекта. 2. Визуализация на Проекта относно дейности по разработване и въвеждане на ИКТ софтуер - Извършване на PR дейности за популяризиране на изработена ERP система и нейните предимства с включени: - интернет популяризиране на проекта и неговите резултати; - информиране чрез мрежата от 28 информационни центъра; - 2 бр. плакати за производствено и търговско помещение по време на изпълнение на Проекта; - 1 бр. информационна табела за поставяне след приключване на дейностите на Проекта. Дейността е задължителна и следва да се изпълни съгласно "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 2 000.00 975.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.