Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Проектът “Нови възможности за заетост в Кооперация “Панда” предвижда разкриване за 12 месеца на 28 нови работни места за безработни и/или неактивни лица, 14 от които за младежи до 29 г. вкл. – с поне средно образование на пет вида позиции, в иновативен за икономическото развитие на страната бизнес сектор. Проектът насърчава безработни и неактивни лица, вкл. младежи до 29 г. за активни действия на пазара на труда, осигурявайки им заетост. Целевите групи на проекта са: 1) безработни и неактивни младежи до 29г., 2) безработни и неактивни лица, продължително безработни над 29 г. Специфичните цели на проекта са устойчиво интегриране на целевите групи на пазара на труда, чрез наемане на работа, фирмени обучения и създаване на благоприятни условия на труд на работното място. Новите работни места ще бъдат оборудвани с: 28 бр. компютри, 22 телефона, 22 бюра, 14 специализирани софтуерни пакети. За избора на безработни лица, ще се използват услугите на агенция за подбор на персонала и бюрата по труда, т.к. се търсят безработни и неактивни лица, вкл. младежи до 29 г. с различна степен на образование, с или без квалификация и опит, съгласно фирмената политика за развитие на персонала, която е част от корпоративната социална отговорност на Кооперация Панда. 14 от 28 новоразкрити работни места се запазват следващите 12 месеца след приключване на проекта, 50% от които са за младежи до 29 г. За популяризиране на проекта и неговите резултати ще се използват различни комуникационни канали и рекламни материали, като информационна табела, флаери, брошури, прес съобщения, шапки, тениски. Организацията и управлението на проекта, избора на доставчиците се осъществява чрез възлагане по ПМС 118/2014, което осигурява успешна реализация на проекта.
Резултати по проекта: Създадена устойчива заетост и фирмено обучение на 28 безработни и неактивни посредством осигуряване на работа и оборудване на нови работни места във фирма с иновативни подходи на работа.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Избор на организация за управление на проекта.: Целта на тази дейност е да бъде избран външен изпълнител, притежаващ необходимата експертиза и капацитет за управление на проекта, с което да се гарантира качествено изпълнение на съответните дейности, при оптимално съотношение на предложената цена. С оглед гарантиране успешното изпълнение на проекта, на етап кандидатстване, ръководството на Кооперация Панда е избрало опитен ръководител на проекта, който отговаря на заложените изисквания в насоките за кандидатстване по процедура „Ново работно място 2015“. Организационната структурата на Кооперация Панда не включва служители, които да притежават специфична експертиза, необходима за управление на проект от подобно естество, а успешния опит от изпълнението на проект по ОПРЧР показва, че наемането на външен изпълнител за управление на проекта е по-ефективния, ефикасен и икономичен начин за това. Поради тази причина, бе взето решение за избор на външна организация за управление на проекта. Изборът на изпълнител на тази дейност ще се извърши по реда на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, Норвежкия финансов механизъм, фонд "Убежище, миграция и интеграция" и фонд "Вътрешна сигурност". При избора на организацията за управление на проекта, ще бъдат взети под внимание всички изисквания съгласно насоките за кандидатстване по процедурата, както и тези, които ще бъдат заложени в ръководството за бенефициента за изпълнение на проекта. Избраната организация за управление на проекта ще има следните неизчерпателно изброени задачи: изготвяне на План за действие, План за управление на риска, Комуникационен план за публичност и информираност, Мониторингов план, отчетност, финансов контрол, провеждане на процедурите за избор на изпълнители по реда на ПМС 118/2014г. (доставчика на оборудването и изпълнителя на дейностите за публичност и информираност), изготвяне на справките към ДО, исканията за авансово, междинни и финално плащания, текущи и финални отчети и друга необходима документация. Етапите на изпълнение на дейност “Избор на организация за управление на проекта”, чрез процедура “избор с публична покана”, по смисъла на чл. 7, т.1 от цитираното ПМС № 118, включват: - Изготвяне на покана, съгласно изискванията на чл. 11 от ПМС № 118, при условията на чл. 11 и следващите от ПМС № 118. - Одобрение от ръководството на Кооперация Панда на поканата; - Изпращане на поканата за публикуване на Единния информационен портал за фондовете от Европейския съюз/интернет страницата на УО и публикуване на интернет страница ни. - Получаването, разглеждането и оценката на офертите от нечетен брой оценители, които ще съставят протокол с класиране. - Сключване на договор за изпълнение на дейност по управление на проекта. 0.00 0.00
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да осигури успешното изпълнение на проекта, съответно постигането на предвидените цели. Дейността включва изпълнение, от страна на избраната Организация за управление на проекта, на следните неизчерпателно изброени дейности: 1.Подготовка и изпълнение на план за действие – определят се конкретните стъпки и действия, необходими за изпълнение на проектните дейности – например план за отчетност – колко междинни плащания в периода на реализация на проекта са необходими, какви справки, технически и финансови отчети и т.н., планира се организацията и изпълнението на отделните дейности и отговорниците за тях съгласно времевия график на проекта; 2.Подготовка и изпълнение на план за управление на риска – идентифицират се евентуални рискове за изпълнение на проекта, като закъснения при изпълнение на дейностите, невъзможност за подбор на младежите в рамките на заложените срокове и др. Изготвя се оценка на всеки идентифициран риск и се предвиждат действия за намаляване или избягването им – „подход План Б/ Резервен план“; 3.Подготовка и изпълнение на комуникационен план за публичност и информираност – идентифицират се комуникационните канали, които ще се използват спрямо определени целеви групи – например УО и неговата администрация, целеви групи по настоящата схема, широка общественост, делови партньори – частни и държавни и др. 4.Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители, в съответствие с изискванията на ПМС № 118 на МС от 20.05.2014 г., на: 4.1.Дейност по доставка на оборудването за новите работни места – компютри, специализиран софтуер, бюра и телефонни централи: Разходът за тази дейност надвишава праговете по чл. 8, ал. 2, т. 2 на ПМС № 118 на МС от 20.05.2014 г., поради което определянето на изпълнител ще бъде извършено с процедура за определяне на изпълнител чрез “избор с публична покана”, по смисъла на чл. 7, т.1 от цитираното ПМС № 118. Избраната организация за управление на проекта ще изготви поканата, съгласно изискванията на чл. 11 от ПМС № 118 и ще организира и проведе процедурата за избор на изпълнител на тази дейност, при условията на чл. 11 и следващите от ПМС № 118. Изпълнителят ще изготви и ще представи за одобрение от ръководството на Кооперация Панда покана, която съдържа най-малко следната информация:1. данни за бенефициента – наименование, телефон, факс, адрес за кореспонденция и лице за контакт;2. обект на процедурата за определяне на изпълнител;3. описание на предмета на процедурата и количество;4. изискванията за изпълнение доставката;5. техническа спецификация;6. изисквания към кандидатите;7. изискванията към офертите;8. проект на договор;9. показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на комплексната оценка на офертата;10. място, дата и час, до който могат да се подават оферти. Поканата ще бъде изпратена за публикуване на Единния информационен портал за фондовете от Европейския съюз/интернет страницата на УО. Едновременно с това, поканата ще бъде публикувана на интернет страница ни. Получаването, разглеждането и оценката на офертите в процедурата ще се извърши от нечетен брой оценители, които ще съставят протокол с класиране. След утвърждаване на протокола всички кандидати и управляващия орган ще бъдат уведомени за извършеното класиране. 4.2.Дейност по изработка и доставка на материали за информиране и публичност: Разходът за тази дейност не надвишава праговете по чл. 8, ал. 2, т. 2 на ПМС № 118 на МС от 20.05.2014 г., поради което определянето на изпълнител ще бъде извършено чрез “избор без провеждане на процедура”, по смисъла на чл. 7, т.2 от цитираното ПМС № 118. 5.Изготвяне на отчетна документация към УО съгласно Ръководство за бенефициенти, искания за плащания, кореспонденция с УО и др. Тази дейност ще се извърши в съответствие с изискванията на Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“, което ще бъде публикуване след разработване на модул „Отчитане“ в ИСУН 2020. 30 000.00 30 000.00
Подготвителна дейност – Избор на безработни и/или неактивни лица за назначаване на работа в Кооперация Панда.: Избор на безработни и/или неактивни лица за назначаването на нови работни места в Кооперация Панда ще се реализира със съдействие на Бюрата по труда и компания за подбор на персонала през първите четири (4) месеца на проекта. Този подход е избран, отчитайки спецификата на фирма Кооперация Панда и нейната организационна структура. Фирмата работи с нови технологии и иновативни бизнес решения за нейните клиенти, което изисква персонал с разнообразен профил, гъвкавост и динамика в уменията. “Новите работни места” ще изискват изпълнение на много рутинни операции, които не изискват специфично образование и квалификация на съответните наети. Младежите до 29 години – безработни и/или неактивни, с поне средно образование (съгласно определянията на процедурата) са сред подходящите за търсените от фирмата позиции – Експерт продажби маркетинг бизнес решения; Продажби телемаркетинг/ТП (търговски представител); Продажби телемаркетинг/ТМО (телемаркетинг оператор); Продажби по телефона/ТМО, Обслужващ склад. Безработни и/или неактивни лица над 29 г. и/или продължително безработни със средно и по - високо образование и квалификация, отговаряща за изброените позиции също са подходящи за наемане на новите работни места. Съгласно длъжностните характеристики кандидати ще се подбират от: Бюрата по труда - регистрирани безработни лица, отпаднали от регистрация неактивни лица, а от компанията за подбор на персонала - безработни и неактивни лица от двете целеви групи, които нямат регистрация в Бюрата по труда. 0.00 0.00
Наемане на 14 младежи до 29 г. и 14 безработни над 29 г. в Кооперация Панда.: След проведения подбор на представителите на целевите групи – безработни и неактивни лица, вкл. младежи до 29 г. – от БТ и компанията за подбор на персонал, Кооперация Панда ще сключи трудови договори за наемане на 14 младежи до 29 г. и 14 безработни над 29 г. за 12 месеца, с възнаграждения, съгласно МОД, за следните позиции: - Експерт продажби маркетинг бизнес решения – 4 бр. - Продажби телемаркетинг/ТП (търг. представител) - 4бр. - Продажби телемаркетинг/ТМО (телемаркетинг оператор) – 4 бр. - Продажби по телефона/ТМО – 10 бр. - Обслужващ склад/магазин – 6 бр. Назначаването на 14 младежи до 29 г. и 14 безработни лица над 29 г. увеличава списъчния брой на персонала на Кооперация Панда с 28 човека, което ще представлява и броя на нетното увеличение на персонала към датата на наемане. 14 младежи до 29 г.и 14 безработни над 29 г. ще бъдат наети на трудов договор за 12 месеца с полагаемите се отпуски, осигуровки и медицинско обслужване съгласно българското трудово и осигурително законодателство, вкл. за клас, а при промяна на МОД заплащането се актуализира. От наетите 14 младежи до 29 г.и 14 безработни лица над 29 г. Кооперация Панда ще запази 14 от тях за 12 месеца след приключване на проекта, осигурявайки устойчивост на проекта, заетост на 7 младежи и на 7 безработни лица над 29 г. за 2 последователни години, усвоени трудови навици и професионални умения и компетенции, възможност за дългосрочна заетост и кариерно развитие. Всичко това ще допринесе за устойчивост на бизнеса на Кооперация Панда, чрез по-добро изпълнение на вече сключени договори с иновативни фирми като Виваком, Хюлет Пакард, ръст на клиентите и поръчките, възможности за нови услуги, продукти и прилагане на нови бизнес модели. Всеки новоназначен ще има определен ментор, който ще бъде отговорен за младия работник. Менторът запознава новназначеният работник с естеството на работа, обучава го на място чрез подхода „учене чрез работа“, насочва го и следи за степента на усвояване на работните процеси и операции. Менторството приключва след два месеца и следващите месеци до края на изпитателния срок по срочния трудов договор, назначените младежи ще прилагат научените трудови навици със съдействието на менторите. 264 439.32 216 621.62
Закупуване на оборудване, обзавеждане, дна и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места в Кооперация Панда.: Целта на тази дейност е закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места. Дейността на компанията непрекъснато се разширява в резултат на сключени нови договори, като например тези с с Виваком, Хюлед Пакард и др., с период за изпълнение през 2016 г. и 2017 г., договори по нови поръчки с държавни и частни контрагенти, предлагане на нови продукти и разработване на нови услуги. Поради редица екслузивни договори и партньорства като Златен партньор на HP, Директен оторизиран партньор на Dell, Оторизиран дилър на Xerox, капацитетът на фирмата е изцяло натоварен. С разширяване обхвата на бизнес моделите като телемаркетинг, кол центъра и др. за търговия с телекомуникационни услуги и артикули, енергоспестяваща техника, рециклируеми части, нетоксични консумативи и др., наличните в момента човешки и материални ресурси се използват на 100%. Новонаетите по проекта служители ще бъдат разпределени по дейности и бизнес цели на фирмата съгласно бизнес програмата за следващите три години както следва: - 4 бр. Експерт продажби маркетинг бизнес решения в дейности за разработване на нови продукти за цялостни решения за различни типове клиенти, различни браншове предлагайки микс от продуктовите групи с цел увеличение на продажбите и задържане на клиентите с 66% 2018г. спрямо 2016г. - 4 бр. Продажби телемаркетинг/ТП (търг. представител) в дейности продажби към нови големи корпоративни клиенти с цел увеличение на продажбите чрез нови и задържане на клиентите с 50% 2018г. спрямо 2016г. - 4 бр. Продажби телемаркетинг/ТМО (телемаркетинг оператор) в дейности продажби и обслужване към нови големи корпоративни клиенти с цел увеличение на продажбите чрез нови и задържане на клиентите с 50 % 2018г. спрямо 2016г. - 10 бр. оператор продажби по телефона/ТМО в дейности продажби на средни и малки клиенти с цел увеличени на продажбите към средни и малки клиенти с 66% 2018г. спрямо 2016г. - 6 бр. обслужващ склад в дейности за прием и експедиция на стока за клиенти с цел обслужване на увеличените продажби към клиенти. Нарасналия обем дейност и въведените нови услуги, могат да бъдат постигнати, чрез създаване на нови работни места, но при условие, че бъдат оборудвани с необходимата техника и софтуер и стопански инвентар, без което е невъзможно изпълнението на оперативните задачи на новото работно място. За всички новонаети е необходимо да бъдат закупени компютри, за телемаркентинговите позиции е необходим специализиран софтуер CRM - бизнес решение за управление на връзките с клиентите, което повишава продуктивността на продажбите и ефективността на маркетинга чрез достъп до огромната база данни на компанията, жични моно слушалки и комплект бюро със стол за позициите по продажби и кол центъра, а за складовите работници четци за баркод – pda и специален софтуер за тях. Общото количество на необходимото оборудване е както следва: 1) Четец на баркод - 6 бр. 2) Софтуер за четец на баркод - 6 бр. 3) Компютърни конфигурации - 22 бр. 4) CRM Софтуер - 8 бр. 5) Handsfree - жична моно слушалка - 22 бр. 6) Комплект бюра с размери 140/70/74 см. със стол с подлакътник - 22 бр. Дейността ще бъде изпълнена след провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с изискванията на ПМС № 118 на МС от 20.05.2014 г. и сключване на договор. 41 560.00 42 121.22
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да популяризира финансовата подкрепа на проекта от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и Европейския социален фонд. Организацията по управление на проекта ще разработи комуникационен план за информиране на обществеността и заинтересованите страни относно финансовата подкрепа на проект “Нови възможности за заетост в Кооперация Панда” от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и Европейския социален фонд. Предвидено е широката общественост и медиите да се запознаят с целите, дейностите и планираните резултати; ще бъдат изработени и раздадени информационни материали в съответствие с правилата на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. Комуникационния план ще включва минимум следните дейности: 1. Поставяне на емблемата на ЕС, ЕСФ и общото лого за програмния период 2014-2020, във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта; 2. Информиране на обществеността за получената финансова подкрепа, чрез: - информация на уеб-сайта на Кооперация Панда; - поставяне на входа на сградата на плакат във формат А3, съдържащ информация за проекта и финансовата подкрепа на ЕС, съгласно изискванията на Наръчника; - ще бъде поставена постоянна информационна табела. - 2 информационни прес-съобщения – след старта и преди приключване на проекта за запознаване на широката общественост и медиите с целите, дейностите и планираните резултати по проекта; - разпространение на цветни брошури, листовки и плакати сред широк кръг непреки бенефициенти на проекта – НПО, обучителни организации, професионални сдружения и други бизнес организации, за да се запознаят с проекта (целите / дейностите/ резултати) и приноса на ЕС, за въвеждане на иновативни подходи в управлението на персонала на организацията. 3. Към сайта на фирмата ще бъде разработена отделна секция, на която периодично ще се публикува актуална информация за напредъка по проекта, както и обучителни проектни помагала с неограничен достъп за ползване. За избора на доставчици се ползват интернет, печатни публикации и директна комуникация. За популяризиране на проекта и резултатите от него ще се използват всички възможни формални и неформални комуникационни канали. Рекламните материали като тениски, шапки, са най-вече за безработните и неактивните на пазара на труда, участващи в подбора, с цел предизвикване на интерес и мотивация за участие в подбора, за популяризиране възможностите на ОПРЧР. 3 000.00 2 930.48

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.