Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Настоящото проектно предложение е част от целенасочената социална политика на Община Съединение в подкрепа на нуждаещите се лица, деца и семейства, живеещи в материално лишение и риск от социална изолация, които не могат да осигурят собственото си препитание. По проекта се предвижда да се осигури топъл обяд /кетъринг/, като храната се приготвя и доставя от външен изпълнител на територията на Община Съединение по домовете на нуждаещите се лица и семейства. Предвижда се да се осигури топъл обяд на 180 човека, нуждаещи се. Считано от 01.05.2018 г 189 бр. Периодът на социалната услуга е предвидено да бъде в рамките на месеца в работните дни – в период от 01.11.2017 г. до 31.12.2019 г. 
Проектното предложение е насочено към следните основни целеви групи: 
1. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери – за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност.
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“.
По проекта е предвидено и възможност неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение,  да бъде разпределян на следната допълнителна целева група: 
1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта са: 1. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери – за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност. 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“. По проекта е предвидено и възможност неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, да бъде разпределян на следната допълнителна целева група: 1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта. Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция „Социално подпомагане” – Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 180 души, прогнозно разпределени по населени места както следва: град Съединение, село Малък Чардак, село Голям Чардак, село Неделево, село Любен, село Правище, село Найден Герово, село Драгомир, село Церетелево, село Царимир. В случай, че за определено населено место не може да бъде запълнена прогнозната бройка, то останалите незаети места ще бъдат преразпределени към останалите населени места в зависимост от конкретните им нужди. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти : За осъществяване на дейността е сключен договор с лицензиран изпълнител със съответната регистрация по чл.12 от Закона за храните и чл.246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. Избора на доставчик е проведен по реда на чл. 20, ал. 2, т.2 във връзка с чл. 18, ал. 1, т.12 от ЗОП, като се проведе процедура публично състезание. Фирмата изпълнител е "ТЕРИ-09" ЕООД. Закупуването на хранителните продукти ще става при спазване изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006 г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазване на принципите на прозрачност и публичност. Всяка доставка следва да бъде придружена със сертификат на качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определи след съставяне на здравословно и балансирано меню. За да се осигури прозрачност при закупуване на хранителни продукти, изпълнителят ще предоставя ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост, а веднъж месечно представител на Община Съединение ще извършва проверка на място на продуктите и начините на приготвяне на топлия обяд, хигиената на проверка на местата за съхранение. Дейността стартира през месец август 2017 г. – 01.09.2017 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена обществена поръчка по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 813911, и № на договор с избран изпълнител - №71 от 31.08.2017 r. 251 460.00 212 715.00
Осигуряване на топъл обяд : Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител "ТЕРИ-09" ЕООД, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/.Фирма "ТЕРИ-09" ЕООД извършва дейността си в гр. Сопот, ул ."Манастирски лозя" №51. Материалното база се ползва с от фирмата с Договор за наем на недвижим имот, сключен на 01.08.2012 г., за неопределен срок. Материалната база разполага с плюсова хладилна камера за месо, минусова хладилна камера за месо, фризер и хладилна витрина за риба, хладилна витрина за риба, хладилна витрина за млечни продукти, хладилна витрина за яйца, хладилна витрина за зеленчуци, конвектомати за готвене - 2бр., подова пещ за готвене - 2 бр., картофобелачка, зеленчукорезачка, маса с котлони за готвене с капацитет 8 котлона, пържолница - 2 бр., електропарен казан за супа. Процеса на трапезарията за приготвяне на храната е: 1. Изготвяне на меню, което се предава предварително на бенефициента за разглеждане и одобрение; 2. Всеки предходен ден по утвърдено меню се прави подготовка на вложените продукти; 3. Готвенето стартира в деня на доставка; 4. Готовата храна се опакова в индивидуална опаковка, подрежда се в касетки с всички необходими придружаващи документи; 5. Хлябът се получава в деня на доставка на готовата храна, като също се опакова в индивидуална опаковка. Пряко ангажирания човешки ресурс за приготвянето и транспортирането на топлия обяд са: пет кухненски работника и трима шофьори. Така готово опакованата храна се транспортира до домовете на потребителите с наличните транспортни средства - товарен автомобил - "Мерцедес спринтер 312Д" - хладилен и товарен автомобил "Ситроен Берлинго"- хладиленл И двете транспортни средства притежават съответните удостоверения за регистрация на транспортно средство от Българска Агенция по Безопасност на Храните. Топлият обяд ще се предоставя в рамките на работните дни в месеците от 01.10.2017 г. до 31.12.2019 г. Доставчикът изпълнител подпомага раздаването на храната, както и осигурява топъл обяд на хора със затруднения в придвижването /инвалиди/ до домовете им. В процеса по доставяне се включват и определени лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Определените лица със заповед на кмета ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от посещения. Пряко отговорен за качественото попълване на приемо - предавателните списъци ще бъде определеният за раздаване на топлия обяд служител в съответното населено място. Проектът ще се администрира от координатор и счетоводител. Неполученият топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде предоставян по предварително определени списъци от Дирекция „Социално подпомагане” Марица на чакащите от основната целева група, а при изчерпване ще се предостави на лица от допълнителната целева група. 12 573.00 12 573.00
Предоставяне на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е една от спецификите на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица и цели допълването на предоставен топъл обяд по настоящата процедура. В изпълнение на тази дейност е предвидено представител на общината да консултира потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Идеята е чрез тази дейност, нуждаещите се хора, получаващи топъл обяд да бъдат извадени от изолация, като им се предоставят допълнителни услуги в зависимост от индивидуалните им нужди. Много от тях живеят под прага на бедността, без близки, които да им оказват съдействие и подкрепа в ежедневието. Ролята на специалиста ще бъде да се запознае с потребностите на целевата група и да организира групови или индивидуални консултации, но също и да бъде връзка между нуждаещите се и държавните и общински институции. Извършеното, специалиста ще документира под формата на протокол и графици за посещенията на потребителите, които са трудно подвижни. 12 573.00 10 635.75

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.