Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

С реализацията на проекта се предвижда да бъде закупено и монтирано оборудване и обзавеждане за Исторически музей – Чирпан, с цел  представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство.
По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на оборудване и обзавеждане: За изпълнение на дейността се предвижда да бъде закупено, доставено и монтирано обзавеждане и оборудване за Исторически музей - Чирпан, както следва: 1. Витрина с гръб с размери 2.40 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 2 бр.; 2. Витрина с гръб с размери 1.20 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 1 бр.; 3. Витрина, четиристранно остъклена с размери 0.60 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 4 бр.; 4. Витрина маса с размери 120/60/105 см. - 3 бр.; 5. Графични пана с размери 80/0.5/160 см. - 6 бр.; 6. Тоководна Еврошина със съответните конектори - 100 см. - 10 бр.; 7. Осветително тяло - 14 бр.; 8. Информационен киоск - 2 бр.; 9 Манекен, дамски в цял ръст - 7 бр.; 10. Манекен, мъжки в цял ръст - 3 бр.; 11. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х5см.х5 см. - 15 бр.; 12. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х10см.х10 см. - 15 бр.; 13. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х10 см. - 5 бр.; 14. Реквизит за аранжиране с размер 7см.х7см. х10 см. - 3 бр.; 15. Реквизит за аранжиране с размер 10см.х10см. х10 см. - 3 бр.; 16. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х30 см. - 5 бр.; 17. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х50 см. - 5 бр.; 18. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х75 см. - 5 бр.; Със закупуването на посочените по-горе активи се цели представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство. По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство. Внедряването на информационните киоски в дейността на музея ще създаде възможности за в бъдеще за: • Интерактивна разходка през музея • Обратна връзка на посетителите с ръковдството на музея • Разглеждане на неизложени експонати • Разглеждане на забележителности, чрез виртуална реалност • Бързо търсене на издание в библиотеките; • Денонощно предоставяне на информация; Информационните киоски въздействат много върху удовлетворяването на посетителите чрез възможността да се самообслужват бързо и лесно, получавайки информацията, която искат. Някои преимущества: • Възможност за предоставяне на информация, съответстващо на интересите на посетителите • Повишава новаторския имидж на музея • Въвежда ново средство за комуникация с посетителите 43 978.00 0.00
Консултанстки услуги по време на изпълнение на проекта: В рамките на тази под-дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка във връзка с изпълнението на дейност 1. Документацията ще бъде разработена и съобразена с действащата към момента на тяхното обявяване нормативна уредба в областта на обществените поръчки. Консултантите ще подпомогнат екипа на общината в процеса на реализация на проекта, като основната им дейност ще е свързана със спазване на нормативните изисквания и правилата за усвояване на средствата по ЕЗФРСР. Основни задължения на консултанта ще бъдат свърани с: определяне вида на обществената поръчка, подготовкана документация за предварителен контрол от ДФЗ - РА, разработване на тръжната документация и провеждане на поръчката в ЦАИС; подготовка на документацията за последващ контрол и качването ѝ в ИСУН; контрол по отчитане изпълнението на сключените договори и други. 2 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.