Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Чрез реализирането на проекта ще се извърши поддръжка, ремонт и\или обновяване на ABC gates (електронни гишета) изградени в РДГП Аерогари по проекти на ГДГП. Подържането в работно състояние на ABC gates (електронни гишета)  ще повиши ефективността на граничните проверки извършвани на ГКПП Аерогара София, ГКПП Аерогара Бургас, ГКПП Аерогара Варна. С дейностите по реализацията на проекта ще се осигури и ускори обслужването на пътниците, които притежават електронни документи за пътуване, съдържащи биометрични данни, като по този начин ще се оптимизира работата на граничните полицаи. Проекта обхваща следните дейности:
• Поддръжка, ремонт и\или обновяване на ABC gates (електронни гишета) изградени в РДГП Аерогари по проекти на ГДГП;
• Извършване на профилактично обслужване на ABC gates (електронни гишета) изградени в РДГП Аерогари по проекти на ГДГП;
• Информация и публичност;
• Организация, управление и изпълнение на проекта.
С реализирането на договор за безвъзмездна финансова помощ № 812108-13/13.03.2019 г. по пороект "Обновяване, поддръжка, ремонт и модернизиране на електронни гишета изградени в РДГП Аерогари",  Фонд "Вътрешна сигурност", гишетата намиращи се на ГКПП Аерогара София, ГКПП Аерогара Бургас и ГКПП Аерогара Варна бяха приведени в оптимален работен режим, който трябва да бъде поддържан, за да бъде гарантирано непракъсваемотото им функциониране. Настоящият проект ще осигури тази непрекъсвемост на работата, като заедно с това ще допренесе за изпълнение на заложените в Програмата на Република България по Инструмента за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика цели.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Видимост, прозрачност и комуникация : Дейностите по видимост, прозрачност и комуникация трябва да са в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС) 2021/1148 на Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и в публикуваните материали с изисквания за видимост, прозрачност и комуникация на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/. При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 ГДГП следва: - ще публикува на уебсайта си и в социални мрежи, кратко описание на операциите, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на операцията и предназначени за обществеността или за участниците; - ще поставя устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на операцията, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване, с общ размер на разходите в размер над 195 580 лв. (левовата равностойност на 100 000 евро). В допълнение предвиждаме закупуване на рекламни и представителни материали с цел информация и публичност на проекта. Предвижда се индикативно да бъдат закупени следните артикули, на стойност 10 000 лв. с ДДС: 1. Рекламни филтрираща бутилка, със сменяеми филтри за многократна употреба с логото на проекта - 50 бр. х 40 лв. = 2 000 лв. с ДДС; 2. Метални емайлирани брандирани канчета с логото на проекта - 50 бр. х 18 лв. = 900 лв. с ДДС; 3. Рекламни календари с логото на проекта - 100 бр. х 5 лв. = 500 лв. с ДДС; 4. Метални хиликалки с логото на проекта - 100 бр. х 4 лв. = 400 лв. с ДДС; 5. Рекламни раници за лаптоп с логото на проекта - 21 бр. х 50 лв. = 1 050лв. с ДДС; 6. Рекламни външни соларни батерии с логото на проекта - 50 бр. х 40 лв. = 2 000 лв. с ДДС; 7. Рекламни тефтери с логото на проекта - 50 бр. х 33 лв. = 1 650 лв. с ДДС; 8. Рекламни чадъри с логото на проекта- 50 бр. х 30 лв. = 1 500 лв. с ДДС и други. Посочените бройки и цени са индикативни, като при възможност и свободен финансов ресурс ще бъдат поръчани и други видове артикули или ще бъдат завишени бройките на вече изброените. 10 000.00 0.00
Управление и изпълнение на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция " Гранична полиция" - МВР се създава екип за организация управление и изпълнение на проект по дейност "Поддръжка на ABC gates на РДГП Аерогари, изградени по проекти на ГДГП", както и за: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълненето на дейностите; - координация,мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екип за управление и изпълнение на проекта / спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проеката; - водене на документацията; - водене на счетоводство и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане. Чрез сиздадените механизми за оценка на степента на изпъление на проекта и текущо отчитане ( периодични севещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н) ще се бъдат постигнати предвидените презултати. Предвижда се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнението на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организацията и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Разходите за персонал са изчислени на база човекочасове/човекомесеци. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангациран по проекта. В индикативния бюджет са заложени разходи за командировки с цел контрол, проверка и приемане на дейностите по договорите и цялостното изпълнение на проекта, като са предвидени разходи за гориво(бензин,дизел и др. в зависимост от вида на използваното служебно МПС). 187 881.37 0.00
Поддръжка на ABC gate на РДГП Аерогари, изградени по проекти на ГДГП: Обновяване, поддръжка и ремонт на електронните гишета, изградени в РДГП Аерогари. Подържането в работно състояние на електронните гишета ще повиши ефективност на граничните проверки извършвани на ГКПП Аерогара София, ГКПП Аерогара Бургас, ГКПП Аерогара Варна. С дейностите по реализацията на дейността ще се ускори обработката на пътниците, които притежават електронни документи за пътуване, съдържащи биометрични данни, като по този начин ще се оптимизира работата на граничните полицаи. Проектът обхваща следните дейности: • Ремонт и поддръжка на електронните гишета на РДГП - Аерогари: 4 броя на ГКПП Аерогара София, 8 броя на ГКПП Аерогара Бургас и 4 броя ГКПП Аерогара Варна; • Извършване на проверки/профилактики на на ABC gates (електронни гишета за автоматизиран граничен контрол) изградени в РДГП Аерогари по проекти на ГДГП на ГКПП Аерогара София – 4 броя, ГКПП Аерогара Бургас – 8 броя, ГКПП Аерогара Варна – 4 броя.; Предвиждат се 16 броя командировки (3 дневни /3*40 лв/и 2 нощувки /2*60 лв/) за 5 човека - 19 200 лв., 3 броя (3 дневни /3*40 лв/и 2 нощувки /2*60 лв/) за един човек - 720 лв. и 4 броя командировки за 1 ден (20 лв) за 1 човек - 80 лв. всичко 20 000 лв. с ДДС 1 774 982.63 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.