Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

Проектното предложение е насочено към създаване на 28 общински центрове за консултантски услуги (мобилни офиси) на Национална служба за съвтеи в земеделието (НССЗ). Мобилните офиси ще са самостоятелни териториални звена към НССЗ и ще допълват дейността на областните офиси на Службата. 
Мобилните офиси ще извършват основно следните дейности: предоставяне на съвети и консултации на малки земеделски стопанства; организиране на информационни събития за малки земеделски стопанства в различни населени места; посещения на малки земеделски стопанства за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и други мерки, финансирани чрез ЕЗФРСР и предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка на работни помещения за мобилните общински офиси: Сключване на договор за ползване на помещение за нуждите на 28-те мобилни офиса и извършване на текущи ремонтни дейности при необходимост. На база на вече подадени оферти/уведомления ще се предприемат необходими действия за да се сключат договори със собствениците на офис помещенията, които ще се ползват от експертите на мобилните офиси. Ще се предприемат и необходимите действия за да се осигурят и работните места, в които ще работят шестте координаторите на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, като се определят помещенията, в които те ще бъдат настанени и се обособят работни места в тях. 0.00 9 585.48
Осигуряване на офис обзавеждане : Осигуряване на офис обзавеждане (климатици, мебели и друго офис обзавеждане) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на обзавеждането в офис помещението. Закупуването на офис обзавеждането е с цел осигуряване на нормални условия за работа на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво 194 679.50 157 255.26
Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер (компютърни конфигурации, мултифункционално устройство (МФУ)- черно-бяла копирна система, мултифункционално компактно (лесно преносимо) устройство, телефонни апарати, софтуерни лицензи за антивирусна защита и др. ) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на техниката в офис помещението; Закупуването на офис техника е необходимо с цел качествено и своевременно изпълняване на служебните задължения в т.ч. чрез закупването на: - компютърни конфигурации и лаптоп – ще бъде осигурена възможност за работа от различни места в обхвата на мобилния офис (МО), в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - МФУ преносимо - ще бъде осигурена възможност за отпечатване и разпространение на допълнителна информация, свързана с дейността на консултираните лица, от различни точки в обхвата на МО, в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни. - Телефони – осъществяване на комуникация със земеделските стопани, координаторите на централно ниво и други институции свързани с дейността на МО, използване на GPS апликация с цел точно и бързо локализиране и достигане до различни населени места и земеделски стопанства, както и заснемане на снимков материал при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - Мултимедия - За улесняване трансфера на знания чрез визуално представяне на актуална информация, в това число по мерки и схеми финансиране от ЕЗФРСР, специализирана информация в областта на растениевъдството, животновъдството и аграрната икономика; - Софтуерен лиценз – с цел повишаване на информационната сигурност и опазване личните данни на земеделските стопани от нерегламентиран достъп; 430 329.84 403 084.07
Осигуряване на служебни автомобили за нуждите на МО : Осигуряване на служебен автомобил за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител за закупуване и доставка на автомобила. Чрез закупуването на автомобилите ще се гарантира осъществяването на служебни пътувания, в това число достигане до земеделските стопани чрез посещение на място в стопанствата и провеждане на изнесени приемни. 1 227 450.00 1 226 946.00
Провеждане на обществена поръчка за предпечат и печат на информационни материали;: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с предпечат и печат на информационни материали за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси , съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 0.00 10 516.80
Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите, свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 0.00 65 710.80
Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО.: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО. 0.00 0.00
Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО; 0.00 0.00
Предоставяне на съветнически и консултантски услуги: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги от 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги в т.ч.: -предоставяне на съвети и консултации на земеделски стопани (основно на малки земеделски стопани, които попадат в границите на определението за малко земеделско стопанство по Тематичната подпрограма за развитие на малките земеделски стопанства) в т.ч. разясняване на условията и изискванията за кандидатстване по специално насочените към тях подмерки и мерки по Програмата за развитие на селските райони, както и по други схеми и мерки, финансирани чрез Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР); -предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства; -посещения на земеделски стопанства (основно малки стопанства) за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и по други мерки; -организиране и провеждане на изнесени приемни в населени места попадащи в обхвата на МО; Координиране, контролиране и подпомагане от шестте регионални координатори и двамата координатори на централно ниво на служителите в 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги 7 824 000.00 1 219 999.92
Организиране и провеждане на информационни събития : Организиране и провеждане на информационни събития (основно за малки земеделски стопанства) на общинско и регионално ниво, свързани с дейността на мобилните офиси, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 484 800.00 33 696.00
Разпространение на информационни материали: Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационни материали (основно за малки земеделски стопанства), съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 92 946.00 5 443.20
Ресурсно обезпечаване на създадените мобилни офиси: Осигуряване на необходимите ресурси ( в т.ч. офис консумативи, гориво, консумативи, комуникации и др.) за нормалната дейност на служителите в 28-те мобилни офиси и шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, както и поддържане на помещенията в които те работят 1 185 600.00 133 908.48

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.