Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.004-1461-C01
Наименование на проекта Адаптирана работна среда в МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД
Бенефициент 148120658 МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 16.11.2024
Дата на стартиране 16.11.2024
Дата на приключване 16.11.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна, гр.Варна
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Видин, гр.Видин
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца, гр.Враца
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Добрич-град, гр.Добрич
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Казанлък, гр.Казанлък
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Кърджали (BG425), Кърджали, гр.Кърджали
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом, гр.Лом
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен, гр.Плевен
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324), Разград, гр.Разград
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Смолян, гр.Смолян
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Хасково, гр.Хасково
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Шумен (BG333), Шумен, гр.Шумен
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Ямбол (BG343), Ямбол, гр.Ямбол

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към осигуряването на прехода на МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД към модерно, ресурсно ефективно и конкурентоспособно предприятие, в контекста на прехода към зелена икономика определен в Европейският зелен пакт. Дейностите на проекта са насочени към прилагане на "зелени" модели  на организация на труд осигуряването на атрактивна, здравословна, безопасна и устойчива трудова среда във фирмата, която отчита специфичните нужди и благоприятства развитието на заетите лица, като същевременно допринася за растежа на предприятието. Фирмата непрекъснато изследва и идентифицира нуждите и проблемите на служителите си с цел осигуряване на качествени работни места и адаптирането им към промените в работната среда.
Основната потребност на фирмата е осигуряване на подобрена работна среда и по-здравословни и безопасни условия на труд за служителите си, представители на целевата група. Удовлетворяването на тази потребност е и една от целите на проекта.
В проекта са предвидени комплексни интегрирани мерки, насочени към:
-разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията
-осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“-психологическа подкрепа
-осигуряване на колективни предпазни средства 
Очакваните положителни ефекти от реализацията на проекта са свързани с подобрена защита на здравето на служителите (физическо и психическо),приспособена работна среда към техните професионални нужди, което предоставя и възможности за удължаване участието на работниците в пазара на труда, както й промени в дружествената политика в контекста на прехода към зелена икономика и цифровия преход.
Целевата група включена в проекта обхваща само заети лица в дружеството към момента на подаване на проектното предложение – 85 лица.
Дейности
  • Дейност: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд : Целта на дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси ще бъде свързано с: 1.внедряване в предприятието на нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието и/или 2.въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места и/или 3.изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Предвидено е дейността да се реализира в посочената логическа последователност: 1.1 Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2 Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3 Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4 Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Всяка „зелена“ карта ще съдържа набор от действия за изпълнение на работните процеси, водещи до положителен ефект по отношение на повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Дейността ще обхваща служителите на следните работни места (целева група за дейността) в гр. Варна, които са част от целева група по проекта: - Помощник, брокер – 8 лица - Търговски директор – 1 лице - Управител – 2 лица - Касиер, счетоводство – 1 лице - Технически сътрудник – 3 лица - Счетоводител, оперативен – 2 лица - Директор Дирекция – 4 лица - Мениджър проучване на пазари – 1 лице - Ръководител стратегическо планиране – 1 лице - Експерт, сигурност на информационни и комуникационни технологии - 1 лице - Специалист, маркетинг и реклама-1 лице - Експерт продажби - 4 лица - Ръководител търговски екип-2 лица - Маркетинг мениджър/Директор маркетинг-1 лице Дейността ще обхваща 32 лица, заети във фирмата, към момента на подаване на проектното предложение. Основните проблеми и нужди на целевата група са свързани с необходимост от въвеждане на промени в работната среда за осигуряване на по-екологосъобразна работна среда и по-ефективно използване на ресурсите. Избраните като целева група работни места се характеризират с автономност по отношение на разходваните ресурси, поради което е от изключителна важност служителите на тези длъжности да въведат зелени практики, чрез които да се подобри ресурсната ефективност на работните места. Въвеждането на „зелени“ практики за длъжностите от целевата група ще отговори на нуждите на служителите, които ги заемат, като имат положителен ефект върху качеството на работното място и ще разрешат идентифицираните проблеми на целевата група, свързани с необходимостта от внедряване на екологосъобразни дейности за подобряване на работната среда и по-ефективно използване на ресурсите. Продължава в т. Начин на изпълнение., Договорена стойност: 6 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: Дейността е насочена към осигуряване на психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на служителите. Дейността на фирма МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД е свързана с голямо натоварване и „високи“ обороти на работа за служителите на фирмата. Комуникацията с много и различни клиенти е постоянна, а напрежението и съревнованието между служителите за успеха пораждат високо ниво на стрес. Всичко това е предпоставка за високи нива на стрес сред служителите, както и достигане до професионално прегаряне. В допълнение пандемията от COVID 19 допълнително създаде предпоставки за срив в психологическото състояние на служителите. МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД иска да окаже психологическа подкрепа за служителите си под формата на групови семинари/тренинги за профилактика и/или индивидуални консултации, при провеждането на които, служителите ще бъдат запознати с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой служители при групови занимания ще бъде до 10 лица в група. В рамките на дейността, служителите (целева група за дейността) ще бъдат запознати с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Ще бъдат преодолени нагласи свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи вкл. до напускане на работа. При необходимост за всеки от служителите (включен като целева група за дейността) ще бъде изготвен психологически профил, който да послужи като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. Дейността ще обхваща служителите на следните работни места (целева група за дейността), които са част от целева група по проекта: 1. Служители с работно място гр. Варна – общо 32 заети лица на следните длъжности: Помощник, брокер – 8 Търговски директор – 1 Управител – 2 Касиер, счетоводство – 1 Технически сътрудник – 3 Счетоводител, оперативен – 2 Директор Дирекция – 4 Мениджър проучване на пазари – 1 Ръководител стратегическо планиране – 1 Експерт, сигурност на информационни и комуникационни технологии-1 Специалист, маркетинг и реклама-1 Експерт продажби - 4 Ръководител търговски екип-2 Маркетинг мениджър/Директор маркетинг-1 2. Служители с работно място гр. Бургас - общо 4 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 3 3. Служители с работно място гр. Велико Търново - общо 5 заети лица на следните длъжности: Ръководител регионално звено – 1 Помощник, брокер -4 4. Служители с работно място гр. Видин - общо 3 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 2 5. Служители с работно място гр. Враца - общо 2 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 1 6. Служители с работно място гр. Добрич - общо 4 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 3 7. Служители с работно място гр. Казанлък - общо 1 заето лице на длъжност: Регионален застрахователен представител 8. Служители с работно място гр. Кърджали - общо 5 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 4 9. Служители с работно място гр. Лом - общо 6 заети лица на следните длъжности: Ръководител регионално звено – 1 Помощник, брокер - 5 Продължава в т. Начин на изпълнение, Договорена стойност: 17 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд: Дейността е насочена към осигуряване на колективни предпазни средства за служителите във фирмата, съобразно идентифицираните рискове и нуждата от ергономия при работа като е предвидено закупуването на ергономични офис столове (85 бр.). Основната дейност на МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД е свързана със дейности на застрахователни брокери и агенти. Фирмата разполага с офиси в няколко града в цялата страна, а местата на изпълнение на дейността ще обхващат служители на фирмата в 19 от градовете, където фирмата оперира. Част от служителите на фирмата заемат длъжности, които изискват повече от 4 часа на ден работа в седнало положение. За тях е предвидено закупуването на ергономични офис столове. Закупените столове ще бъдат разпределени както следва: 1. Служители с работно място гр. Варна – общо 32 заети лица на следните длъжности: Помощник, брокер – 8 Търговски директор – 1 Управител – 2 Касиер, счетоводство – 1 Технически сътрудник – 3 Счетоводител, оперативен – 2 Директор Дирекция – 4 Мениджър проучване на пазари – 1 Ръководител стратегическо планиране – 1 Експерт, сигурност на информационни и комуникационни технологии-1 Специалист, маркетинг и реклама-1 Експерт продажби - 4 Ръководител търговски екип-2 Маркетинг мениджър/Директор маркетинг-1 2. Служители с работно място гр. Бургас - общо 4 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 3 3. Служители с работно място гр. Велико Търново - общо 5 заети лица на следните длъжности: Ръководител регионално звено – 1 Помощник, брокер -4 4. Служители с работно място гр. Видин - общо 3 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 2 5. Служители с работно място гр. Враца - общо 2 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 1 6. Служители с работно място гр. Добрич - общо 4 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 3 7. Служители с работно място гр. Казанлък - общо 1 заето лице на длъжност: Регионален застрахователен представител 8. Служители с работно място гр. Кърджали - общо 5 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител – 1 Помощник, брокер - 4 9. Служители с работно място гр. Лом - общо 6 заети лица на следните длъжности: Ръководител регионално звено – 1 Помощник, брокер - 5 10.Служители с работно място гр.Пазарджик - общо 3 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител–1 Помощник, брокер-2 11.Служители с работно място гр.Плевен - общо 3 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител–1 Помощник, брокер-2 12.Служители с работно място гр.Пловдив - общо 4 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител–1 Помощник, брокер-3 13.Служители с работно място гр.Разград - общо 1 заето лице на длъжност: Помощник, брокер 14.Служители с работно място гр.Силистра - общо 1 заето лице на длъжност: Ръководител регионално звено 15.Служители с работно място гр.Смолян - общо 1 заето лице на длъжност: Регионален застрахователен представител 16.Служители с работно място гр.Стара Загора - общо 3 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител–1 Помощник, брокер-2 17.Служители с работно място гр.Хасково - общо 3 заети лица на длъжност: Помощник, брокер 18.Служители с работно място гр.Шумен - общо 3 заети лица на следните длъжности: Регионален застрахователен представител–1 Помощник, брокер-2 19.Служители с работно място гр.Ямбол - общо 1 заето лице на длъжност: Помощник, брокер Дейността ще обхваща общо 85 лица, заети към момента на подаване на проектното предложение. Продължава в т. НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ, Договорена стойност: 62 220.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 85.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 94 182.00 BGN
БФП 94 182.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN