Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 058 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Силистра

Описание

Проектното предложение се подава в партньорство между Община Силистра, Община Тутракан и Агенция пътна инфраструктура, като водещ партьор е Община Силистра. То включва една дейност на Община Тутракан, една дейност на АПИ и четири дейности на Община Силистра.
Предвидените дейности обхващат инфраструктурни мерки от различни сфери на обществения живот, като задоволяват нуждите на различни възрастови и социални групи на обществото.
Дейностите, които ще се изпълняват от Община Силистра са за изграждане на зелена градска среда, за рехабилитация на уличната мрежа заедно с прилежащите територии и изграждане на велоалеи по ул. „Добруджа“ , ул. „Славянска“ и ул. Плиска, също и междублоково пространство по ул. Ал. Стамболийски. Ще бъде ремонтирана и въведени мерки за ен. ефективност на сграда от образователната инфраструктура. Дейностите обхващат сградата на СУ „Н. Й. Вапцаров“ гр. Силистра. Проектното предложение включва ремонтни дейности на сградата на Етнографски музей – гр. Силистра“. В рамките на планираното проектно предложение ще се изградят „Център за резидентна грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване с потребност от постоянни медицински грижи“ и „Център за резидентна грижа за пълнолетни лица с трайни увреждания с потребност от постоянни медицински грижи“. В новите услуги ще се осигури възможност за настаняване в среда, близка до семейната.
Дейността, която ще се изпълнява от Община Тутракан е за въвеждане на съвременни форми на експониране на паметниците на културното наследство в Община Тутракан с цел привличане на повече туристи в региона.
В проектното предложение е включена дейност за основен ремонт на път III-213 Айдемир-Силистра–Калипетрово с обща дължина 14,880 км. С реализацията на проекта ще се допринесе за подобряване на транспортната свързаност и състоянието на трансп.мрежа по линия на развитието на туризма, трудовата заетост, образование и здравна помощ. Дейността ще се изпълнява от АПИ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Основен ремонт на СУ „Никола Йонков Вапцаров“: Целта на дейността е да се създадат условия за равен достъп до качествено образование, благоприятна и достъпна среда за учене, модернизирана общинска образователна инфраструктура, включваща иновативна енергийно ефективна среда в училището. В рамките на дейността се предвижда да бъде извършен осн.ремонт, внедряване на мерки за ен. ефективност и осигуряване на достъпна архитектурна среда в сградата на училището. Ремонтните дейности ще се извършват на база на изготвен и съгласуван инвестиционен проект. Общата РЗП на сградата е 8 400,00 кв.м. В рамките на дейността се предвиждат следните видове строително монтажни работи: • Основен ремонт - боядисване ; циклене и лакиране на паркетите; ремонт на покривите на корпусите и др. • Внедряване на мерки за енергийна ефективност-топлоизолация на външни стени; топлоизолация на покривите; подмяна на несменена PVC дограма; • Подмяна на ел инсталацията и въвеждане на енергоспестяващо осветление; • Ремонт на санитарните помещения ; • Достъпа архитектурна среда чрез изграждане на асансьор; • Благоустроен и озеленен двор (изпълнена дейност, информация в раздел 12, секция "Съответствие на дейностите включени в ПП с изискванията посочени в т.13."ДЕЙНОСТИ, ДОПУСТИМИ ЗА ФИНАНСИРАНЕ" на Насоките за кандидатстване" ). Екипът от проектанти ще осъществява авторски надзор съгласно чл. 162, ал. 2 от ЗУТ. Условията за осъществяване на авторски надзор се определят чрез договор между Възложителя и проектанта. По време на строителните дейности ще се упражнява независим строителен надзор, както изисква законодателството за строежи от първа до четвърта категория. Контролът ще гарантира качествено изпълнение и спазване на нормативните изисквания. След приключване на строително-монтажните работи, съгласно ЗУТ, ще се издаде удостоверение за въвеждане в експлоатация от РДНСК Силистра. Към удостоверението ще се приложат: окончателен доклад от строителния надзор, Констативен акт (образец 15) и други необходими документи. Оборудване на СУ "Н.Й. Вапцаров" За пълноценното функциониране на учебния процес и осигуряване на подходяща учебна среда за учениците и персонала в СУ "Никола Йонков Вапцаров", се предвижда доставка на оборудване, което ще подпомогне иновативните методи на преподаване и ще създаде комфортна и безопасна среда. Оборудването ще обхваща както технически средства за модернизация на учебния процес, така и съоръжения за осигуряване на здравословни условия в учебните помещения. Доставката ще бъде изпълнена в съответствие с изискванията на Възложителя по Техническа спецификация. Организация, управление и комуникация За изпълнение на дейността ще се сформира екип от експерти, отговарящи за изпълнение, управление и координация на проектните дейности. Основните отговорности на екипа ще са свързани със спазване на клаузите на подписания договор, спазване на процедурите и изискванията на УО на ПРР. Екипът на проекта ще организира и контролира провеждането на процедурите по реда на ЗОП, ще осъществява контрол при изпълнението на дейностите и провеждането на дейностите по информация и комуникация сред широката общественост. При изпълнението на дейността всички мерки за осигуряване на публичност ще бъдат спазвани изискванията на Приложение № 1: Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за видимост, прозрачност и комуникация към Национална комуникационна стратегия 2021-2027 г. Ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от Европейския съюз и за целта са предвидени следните мерки: •Изработване на рекламни материали: билборд - 1 бр; постоянна табела-1 бр.;брошури-200 бр.;тубус с еко химикалка молив–200бр.;бутилки за вода-100бр.;молив със семена–200бр. •Провеждане на информационни събития – 2 бр. пресконференции в началото и в края на проекта; • Публикации - информация за проекта в сайта на общината – периодично; • Информационни стикери (Лепенки) – Ще бъдат изработени стикери и ще бъдат поставени на закупеното оборудване - 1000 бр. 3 356 696.46 0.00
Изграждане на зелена градска среда и рехабилитация на улична мрежа: Целта на проектното предложение е да повиши привлекателността на града, качеството и комфорта на обитаване, чрез интегрирано въздействие върху значими градски пространства. Реконструкция и рехабилитация на прилежащата територия на ул. „Добруджа“ Ремонтните дейности ще се извършват на база на одобрен инвестиционен проект. Общата РЗП е 25 148 кв.м. и включва: - Рехабилитация на уличната настилка; - Обособяване на нови паркоместа; - Рехабилитация на тротоарните настилки; - Изграждане на велоалеи; - Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление; - Достъпна архитектурна среда; - Засаждане на нова растителност. Реконструкция и рехабилитация на прилежащата територия на ул. "Славянска" Ремонтните дейности ще се извършват на база на одобрен инвестиционен проект. Общата РЗП е 4 418 кв.м. и включва: - Благоустрояване на уличното платно с нова асфалтова настилка и тротоарна настилка от вибропресовани бетонови павета; - Обособяване на места за паркиране в зоната зад Куршумлу джамия. Изграждане на зелена градска среда на прилежащи територии на ул. "Плиска" Ремонтните дейности ще се извършват на база на одобрен инвестиционен проект. Общата РЗП е 4 500 кв.м. и включва: - Оформяне на паркова зона с детска площадка; - Въвеждане на енергоспестяващо осветление; - Обособяване на паркинг зона за перпендикулярно паркиране с места за хора в неравностойно положение и зареждане на електромобили; - Основен ремонт на улицата и полагане на нова тротоарна настилка от вибропресовани павета. Изграждане на зелена градска среда в междублоково пространство на ул. "Ал. Стамболийски" Ремонтните дейности ще се извършват на база на одобрен инвестиционен проект. Общата РЗП е 12 958 кв.м. и включва: - Промяна на трасето на обслужващата вътрешно квартална улица за по-добро комуникационно решение; - Реконструкция на улици, паркинги и тротоари; - Изграждане на нови паркоместа за живущите; - Реконструкция на съществуваща детска площадка и изграждане на фитнес на открито; - Осигуряване на кътове за отдих и почивка, беседки, богато озеленяване, тенис на маса и нова алейна мрежа; - Засаждане на висока широколистна растителност по ул. „Александър Стамболийски“. Извършване на авторски надзор Екипът от проектанти ще осъществява авторски надзор в рамките на изпълнението на строително-монтажните работи, съгласно чл. 162, ал. 2 от ЗУТ. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор се определят чрез договори между Възложителя и проектантите за всеки обект. Извършване на независим строителен надзор Съгласно българското законодателство строителният надзор е задължителен за строежи от първа до четвърта категория. Надзорът ще гарантира качествен контрол в полза на Възложителя. Въвеждане на обектите в експлоатация След приключване на СМР и съгласно ЗУТ и подзаконовата нормативна база, ще се пристъпи към искания за издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация. Към тях ще бъдат приложени окончателни доклади от строителния надзор, Констативни актове (образец 15) и други документи. Организация, управление и комуникация За изпълнението на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще координират и контролират всички дейности. При изпълнението на дейността всички мерки за осигуряване на публичност ще бъдат спазвани изискванията на Приложение № 1: Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за видимост, прозрачност и комуникация към Национална комуникационна стратегия 2021-2027 г. Ще се осигури публичност чрез: Изработване на рекламни материали: билборд -1 бр.;постоянна табела -1 бр.; Информационни брошури - 200 бр.; туристически несесери - 100 бр.; флашки -100 бр.; зарядни кабели-100 бр.; ледочистачки-100 бр.; Провеждане на 2 пресконференции; Периодични публикации на сайта на общината. 7 529 567.17 0.00
Изграждане на социална инфраструктура в подкрепа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване и пълнолетни лица с трайни увреждания с потребност от постоянни медицински грижи: Целта на дейността е осигуряване на подкрепа на процеса по деинституционализация на грижата за възрастни хора и хора с увреждания, чрез развитието на качествени и достъпни услуги за дългосрочна грижа, осигуряващи им независим и достоен живот и пълноценно включване в живота на обществото. Дейността включва: • Изграждане на "Център за резидентна грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване с потребност от постоянни медицински грижи" с капацитет от 15 потребителя, находящ се в с. Калипетрово. Общата РЗП на сградата ще бъде 595,37 кв.м. • Изграждане на "Център за резидентна грижа за пълнолетни лица с трайни увреждания с потребност от постоянни медицински грижи" с капацитет от 15 потребителя, находящ се в с. Калипетрово. Общата РЗП на сградата ще бъде 518,66 кв.м. Сградите ще бъде изградени в пълно съответствие с изискванията на стандартите за качество за резидентна грижа за възрастни хора в над трудоспособна възраст по отношение на специализираната среда за предоставянето на услугата. За двете сгради се предвиждат следните видове строително монтажни работи: • Строително-монтажни дейности за изграждане на сградите в груб строеж: изграждане на основи, плочи, стени, колони, пояси и покрив; • Строително-монтажни дейности за довършителни дейности по сградата: изграждане на всички видове инсталации, топло и хидроизолации по покрив и стени, монтаж на дограма, шпакловки, боядисване, настилки по подове, благоустрояване на външните пространства и др. • Изграждане на достъпна архитектурна среда за хората с уреждания. Екипът от проектанти ще осъществяват и Авторският надзор, съгласно чл. 162 ал. 2 от ЗУТ. По време на строителните дейности да бъде упражняван и независим строителен надзор. Строителният надзор ще извършва качествен контрол в полза на Възложителя, което представлява второ ниво на осъществяване на вътрешен мониторинг. След приключване на строително–монтажните работи съгласно ЗУТ , ще се пристъпи към издаване на Удостоверения за въвеждане на обектите в експлоатация от РДНСК Силистра. За пълноценното функциониране на двата центъра и осигуряване на подходяща среда за възрастните хора, се предвижда да бъдат обзаведени и оборудвани стаите за настаняване, както и всички помещения, необходими за пълноценното функциониране на предоставената социална услуга, съгласно Наредбата за предоставяне на качествени социални услуги. Доставката ще бъде изпълнена в съответствие с изискванията на Възложителя по Техническа спецификация. За изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, отговарящи за изпълнение, управление и координация на проектните дейности. Основните отговорности на екипа ще са свързани със спазване на клаузите на подписания договор, спазване на процедурите и изискванията на УО на ПРР. Екипът на проекта ще организира и контролира провеждането на процедурите по реда на ЗОП, ще осъществява контрол при изпълнението на дейностите и провеждането на дейностите по информация и комуникация сред широката общественост. При изпълнението на дейността всички мерки за осигуряване на публичност ще бъдат спазвани изискванията на Приложение № 1: Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за видимост, прозрачност и комуникация към Национална комуникационна стратегия 2021-2027 г. Ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от Европейския съюз и за целта са предвидени следните мерки: • Изработване на билборд с информация за проекта – 1 бр. • Изработване на постоянна информационна табела– 2 бр. • Отпечатване на информационни брошури – 200 бр. • Чаша бамбукова - 200 бр. • Саксия от теракота "Незабравка" - 100 бр. • Поставка за смартфон от бамбук - 100 бр. • Провеждане на информационни събития – 2 бр. пресконференции в началото и в края на проекта • Публикации - информация за проекта в сайта на общината – периодично. • Информационни стикери (Лепенки) – Ще бъдат изработени стикери и ще бъдат поставени на закупеното оборудване - 1000 бр. 2 990 618.21 0.00
Основен ремонт в сградата на Етнографски музей – гр. Силистра: Целта на проектното предложение е основен ремонт в сградата на Етнографски музей, чрез устойчивото икономическо използване на съществуващия потенциал от културни ценности и ресурси на общото културно наследство. Строително-монтажни работи в сградата на Етнографски музей включват: - Основно почистване, възстановяване и боядисване на покривния корниз; - Фасада – изчукване на повредена мазилка, зашиване на пукнатини, шпакловка, грундиране, боядисване, подмяна на дървен профил на еркера; - Реставрация на пода, ремонт и почистване на стълбище; - Укрепване и хидроизолиране на външни врати; - Отопление и охлаждане – инверторни климатици; - Осигуряване на достъпна архитектурна среда и мерки за пожарна безопасност; - Обновяване на интериора на експозициите и др. Всички дейности ще се извършат съгласно съгласуването с НИНКН. С дейността за "Изграждане на зелена градска среда на прилежащите територии на ул. "Плиска" се облагородява и обновява и пространството около музея. Извършване на авторски надзор Екипът от проектанти в рамките на изпълнението на строително монтажните работи ще осъществяват и Авторският надзор, съгласно чл. 162 ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Извършване на независим строителен надзор Съгласно българското законодателство по време на строителните дейности да бъде упражняван независим строителен надзор. За изпълнението на строителни дейности за строежи от първа до четвърта категория строителния надзор е задължителен, следователно за обекта, ще бъде извършен такъв. В този смисъл строителния надзор ще се извършва качествен контрол в полза на Възложителя, което представлява второ ниво на осъществяване на вътрешен мониторинг. Въвеждане на обекта в експлоатация След приключване на строително – монтажните работи на обекта съгласно ЗУТ и подзаконовата нормативна база към него, ще се пристъпи към издаване на Удостоверение на въвеждане в експлоатация от Община Силистра. Към удостоверението ще бъдат приложени изготвения окончателен доклад от строителния надзор, Констативен акт за установяване годността на строежите образец 15 и др. документи съгласно изискванията за въвеждане в експлоатация на строежите. Оборудване и обзавеждане Пространството около музея ще се използва за организиране на временни експозиции, които ще бъдат на различни тематики. За целта се предвижда доставка на подвижни панели, които ще могат да се разместват и да се подменя експозицията. Организация, управление и комуникация За изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, отговарящи за изпълнение, управление и координация на проектните дейности. Основните отговорности на екипа ще са свързани със спазване на клаузите на подписания договор, спазване на процедурите и изискванията на УО на ПРР. Екипът на проекта ще организира и контролира провеждането на процедурите по реда на ЗОП, ще осъществява контрол при изпълнението на дейностите и провеждането на дейностите по информация и комуникация сред широката общественост. При изпълнението на дейността всички мерки за осигуряване на публичност ще бъдат спазвани изискванията на Приложение № 1: Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за видимост, прозрачност и комуникация към Национална комуникационна стратегия 2021-2027 г. Ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от Европейския съюз и за целта са предвидени следните мерки: • Изработване на билборд с информация за проекта – 1 бр.; • Изработване на постоянна информационна табела– 1 бр.; • Разделители за книги от еко материал - 100 бр.; • Чанта от рециклирани материали със щампа на етнографски музей - 100 бр.; • Наръчник относно етнографските занаяти и обичаи - 100 бр. ; • Провеждане на информационни събития – 2 бр. пресконференции в началото и в края на проекта • Публикации - информация за проекта в сайта на общината – периодично. • Информационни стикери (Лепенки) – Ще бъдат изработени стикери и ще бъдат поставени на закупеното оборудване - 1000 бр. 1 032 484.33 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.