Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 64 333 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Главиница

Описание

Реализирането на четири броя социални услуги ще създаде на територията на Община Главиница необходимата среда за живот близка до семейната, при която конкретните бенефициенти  получават необходимата им индивидуализирана подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот.
Ще бъде осигурена възможност за потребителите да живеят в спокойна среда с необходимите за нормален живот битови условия, професионална подкрепа, емоционална и психическа стабилност, социални контакти и живот в общността.
Комплексът от сгради, предмет на настоящия проект, е съставен от три типови комплекса:
-привеждане в съответствие с изискванията на стандартите и критериите за качество съществуваща сграда, функционирала като училище, за разкриването на две специализирани социални услуги от тип РГПЛПР за 30 потребители.
-изграждане, оборудване и обзавеждане на нова сграда за предоставяне на един брой социална услуга от тип РГПЛФУ
-Изграждане на ЦСПЛУТС с функция за предоставяне на социални услуги за осигуряване на индивидуално и/или в групи подкрепа в специализирана среда на потребители с увреждания, в рамките на не по-малко от 4 часа дневно, за посрещането на техните ежедневни потребности и свързаните с тях потребности от занимания за развитие на основни умения в зависимост от възрастта и личните им нужди.
При изготвянето на настоящия проект са спазени действащите нормативните изисквания на закони, наредби и подзаконови актове, засягащи такъв вид сгради, както и Закон за устройство на територията, Наредба № 7 за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони, НАРЕДБА № Із-1971 (29 октомври 2009) г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на бeзопасност при пожар и др.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Преустройство, реновиране и изграждане на сгради за разкриване и предоставяне на четири социални услуги на територията на община Главиница: Комплексът от сгради, предмет на СМР по настоящия проект, е съставен от три типови комплекса формиращи следните поддейности: 1. ПРЕУСТРОЙСТВО И ОСНОВНО ОБНОВЯВАНЕ НА СГРАДАТА НА ОУ „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ“ С. СОКОЛ, ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА, С ЦЕЛ РАЗКРИВАНЕ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДВА БРОЯ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ ОТ ТИП РГПЛПР за общо 30 потребители - Привеждане в съответствие с изискванията на стандартите и критериите за качество на съществуваща сграда, функционирала като училище. Сградата се реформира съгласно Закона за социалните услуги и Наредбата за качеството на социалните услуги, чрез реконструкция, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, подобряване достъпа за хора с увреждания, въвеждане на мерки за енергийна ефективност. 2. ИЗГРАЖДАНЕ, ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА СГРАДА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕДИН БРОЙ СОЦИАЛНА УСЛУГА ОТ ТИП РГПЛФУ за 15 потребители – услугата ще създаде среда за живот близка до семейната, при която потребителите ще получат необходимата им индивидуализирана подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот. Осигуряване възможност за потребителите да живеят в спокойна среда с необходимите за нормален живот битови условия, професионална подкрепа, емоционална и психическа стабилност, социални контакти и живот в общността. 3. ИЗГРАЖДАНЕ, ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА СГРАДА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕДИН БРОЙ СОЦИАЛНА УСЛУГА ОТ ТИП ЦСПЛУТС - с функция за предоставяне на социални услуги за осигуряване на индивидуално и/или в групи подкрепа в специализирана среда на потребители с увреждания, в рамките на не по-малко от 4 часа дневно, за посрещането на техните ежедневни потребности и свързаните с тях потребности от занимания за развитие на основни умения в зависимост от възрастта и личните им нужди. Комплексът ще осигурява включваща, приемаща и стимулираща развитието среда в отговор на специфичните потребности на потребителите от рехабилитация, обучение и образование, психологична и логопедична подкрепа, организация на свободното време, лични контакти и социални умения в приятелска и близка до реалната среда. 4. Услуги необходими за изпълнението дейността: - Набавени на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи; - Изготвен на инвестиционен проект във фаза "Работен проект" съгласно националното законодателство; - Авторски надзор по чл.162 от Закона за Устройство на Територията (ЗУТ); - Доклад за оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142,ал.4 и чл.169 от ЗУТ;- Въвеждане на обекта в експлоатация; - Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ. Опазването на околната среда ще бъде изведено като приоритет при изпълнението. Всички строително-монтажни дейности ще се изпълняват при стриктно спазване на приложимите изисквания на нормативните документи, инструкциите на възложителя и другите компетентни органи в областта на опазването на околната среда, и в съответствие с изискванията на международния стандарт EN ISO14001:2015 или еквивалент. Изпълнителят, извършващ ремонта, ще гарантира, че строителните компоненти и материали не съдържат вещества, пораждащи голямо безпокойство, както е определено въз основа на списъка на веществата, подлежащи на разрешение, посочени в приложение XIV към регламент (ЕО) № 1907/2006. От страна на Възложителя ще се осигури ефективен контрол за прилагането на мерки за ограничаване на емисиите от прах и вредни вещества в атмосферата (оросяване на площадките, товарене, разтоварване и превозване на генерираните строителни отпадъци и строителни материали съобразно приложимите мерки и изисквания по чл. 70 от Наредба № 1 от 27 юни 2005 г. за норми за допустими емисии на вредни вещества (замърсители), изпускани в атмосферата от неподвижни източници на емисии). Съхраняването на строителните материали и изхвърлянето на отпадъци ще се извършват само на предназначените за това места. 4 981 960.05 0.00
2. Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в реновирани и новоизградени сгради за реализирането на четири социални услуги: Дейността е съобразена с изпълнение на стандартите и критериите за предоставяне на социални услуги и е насочена към подпомагане и разширяване на възможностите на настанените лица с затруднения да водят максимално комфортен начин на живот. За постигане на целите на проекта е необходимо да се осигури следното оборудване и обзавеждане: - Ползване на спални помещения, мебелирани и оборудвани по подходящ начин; - Тоалетни, перални и др. санитарни помещения; - Помещения за ежедневни и социални контакти, в това число двор и градина; - Помещения за хранене; - Помещения за приготвяне и предоставяне на здравословна и питателна храна, в това число и диетична, в зависимост от здравословното състояние и избора на потребителите. Цел е оборудването и обзавеждането на безопасна и сигурна жилищна среда, вкл. липса на опасни детайли или такива с остри ръбове, които биха могли да предизвикат наранявания. Предвидената мебелировка е съобразени с функцията на помещенията. Необходимото оборудване и обзавеждане е съобразено с пазарните цени, а конкретните заложени разходи са описани в Остойностен списък с предвиденото обзавеждане и оборудване по проекта, приложено в раздел 10. Прикачени документи. 119 849.05 0.00
3. Организация, управление, публичност и комуникация на проекта: Дейността по управление на проекта има за цел осигуряване на необходимия човешки ресурс, система за вътрешно проектна координация и документооборот за изпълнение на проектните дейности в съответствие с принципите на доброто проектно управление. Дейността е бюджетирана в размер до 3% от допустимите преки разходи, в т.ч. разходи за възнаграждения на персонала по администриране на проекта (без разходи за възнаграждения на текущи служители на общината); разходи за командировки (пътни, дневни и квартирни) на персонала по администриране на проекта; разходи за информация и комуникация. Ще бъдат осигурени следните експерти: Ръководител проект, технически сътрудник и счетоводител/финансист. Публичност и комуникация: информация на уеб-сайта на общината, съдържаща кратко описание на изпълняваната инвестиция, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез инструмента СледващоПоколениеЕС; Поставяне на табели с информация за изпълняваната инвестиция (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на сградата, където се изпълнява инвестицията, общината и т.н.;Поставяне на временен билборд със значителни размери на видимо за обществеността място; Разработване и разпространение на печатни информационни материали. 102 210.89 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.