Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-0308-C01
Наименование на проекта Защити ме
Бенефициент 204938971 "ИНОВАТИВНИ ЦИФРОВИ СИСТЕМИ" ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 30.05.2019
Дата на стартиране 30.05.2019
Дата на приключване 18.02.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Кюстендил, гр.Кюстендил

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящето проектното предложение цели  създаване на система за сигурност и конфиденциалност на електронната информация и комуникация чрез разработване и пазарна реализация на криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни. Продуктът на предприемаческата идея е предназначен да се използва, както за защита на личните данни, така и за защита /криптиране/ на информационни файлове и папки, които могат да съдържат всякакъв вид информация. 
В рамките на реализацията на проектното предложение се предвижда:
● Сформиране на екип за разработване и реализиране на пазара на продукта на предприемаческата идея включващ: 
 - Предприемача; 
-  Едно лице част от квалифицирания екип на предприемача, което е обект на оценка; 
-  Едно лице част от квалифицирания екип на предприемача, което не е обект на оценка.
-  Едно лице с трайни увреждания част от квалифицирания екип на предприемача, което не е обект на оценка.
● Всички лица в екипа ще бъдат наети на трудов договор за период от минимум 6 месеца след приключване на проекта при запазване на /длъжност, часова заетост и размер на възнаграждението/.
● Наемане на подходящо помещение /офис/ в гр. Кюстендил за нуждите на екипа ангажиран с разработването на продукта на предприемаческата идея.
● Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на необходимото оборудване, което е пряко свързано с разработването и реализирането на пазара на продукта на предприемаческата идея. 
●  Закупуване и доставка на материали и консумативи предвидени за влагане в производствения процес, които ще допринесат непосредствено за реализирането на  предприемаческата идея на пазара.
● Изготвяне на икономическа, финансова и техническа оценка на  предмета на предприемаческата идея. 
● Изработване на  пазарни анализи и проучвания и маркетингови планове.
● Разработване на интернет страница 
● Участия за представяне на фирмата и презентиране на продукта на предприемаческата идея в страната и чужбина.
● Визуализация на проекта.
Дейности
  • Дейност: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр,; както и чрез закупуване на лаптоп -4 бр., стационарен компютър - 2 бр.; Лазарен гравир - 1 бр.; Дигитална IR станция - 1 бр. и 3D принтер - 1 бр.): Като част от дейността ще бъдат наети 4 броя квалифициран персонал, необходим за разработването на продукта на предприемаческата идея и реализирането му на пазара. Ще бъде закупено необходимото оборудване - лаптоп -4 бр., стационарен компютър - 2 бр.; Лазарен гравир - 1 бр.; Дигитална IR станция - 1 бр. и 3D принтер - 1 бр. Настоящето проектно предложение е свързано с разработването и производството на криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни. Предназначението на предвидените за закупуване ДМА е следното: лаптопите – за програмиране на софтуер, презентации и демонстрации на продукта; стационарните компютри – за проектиране на софтуер и хардуер; лазарен гравир – за оформяне на корпусите, надписване на устройствата, изобразяване на лога и дизайн на продуктите; дигитална IR станция –за запояване на електронни компоненти за SMD монтаж, чрез топъл въздух и чрез инфрачервени лъчи, включително използване на безоловни припои; 3D принтер – за създаване на прототипи на устройствата, изработка на ограничени серии от корпуси в различни цветове и материали, включително рециклируеми корпуси. Материалите и консумативите, предвидени за влагане в производствения процес, които ще допринесат непосредствено за реализирането на предприемаческата идея на пазара за периода на изпълнение на проекта са следните: - PLA консуматив за 3D принтера, необходим за създаване на ограничени серии/прототипи на корпусите на криптиращото устройство -300 бр.; - цветен принтер - за създаване на цветни схеми и чертежи на продуктите – 1бр.; - Тонер за цветен принтер - консуматив за принтера - 6 комплекта с 5 цвята; - Барабан за цветен принтер - консуматив, сменящ се след 2-3 смени на тонер касетите – 3 бр.; - алуминиеви листа 1-2 мм за лазерното рязане – 1 м2 , необходим за изработка на част от корпуса на продукта – 10 бр.; - Двуслоен текстолит за платки 1 м2 за изработка на печатни платки за SMD монтаж – 10 бр.; - Тинол /1кг/ и флюс/паста за запояване /1кг/ - за запояване на компоненти; - Резистори /500 бр./, кондензатори /500 бр./, флаш памети /200 бр./, чип - контролер за управление на флаш памет /200 бр./, чип за изпълнение на алгоритъм AES-256 /200 бр./, USB конектори /200 бр./, - необходими елементи за започване за изработка на хардуера; - Инфрачервена глава за машина за запояване - консуматив, сменя се след определен брой запоявания – 1 бр. С цел определяне ефективността от производството на криптиращо устройство и реализацията му на пазара, в рамките на изпълнение на дейността ще бъде изготвена икономическа, финансова и техническа оценка на предмета на предприемаческата идея. За осигуряването на пазарната реализация на продукта ще се изработят пазарни анализи и проучвания и маркетингови планове за успешното разпространение на криптиращото устройство сред потенциалните потребители. Ще бъде създадена интернет страница на кандидата, на която ще се предоставя подробна информация за характеристиките, предназначението, начина на работа и възможностите за закупуване на продукта на предприемаческата идея. За обезпечаване на работния процес ще бъде наето помещение (офис) в гр. Кюстендил за период от 16 месеца. Разходът включва наема на помещението и режийните разходи. За разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи ще бъдат организирани участия за представяне на фирмата и презентиране на продукта на предприемаческата идея, както следва: - В България – „Изложение за сигурност“, провеждано в Експо Център София - 1 бр. - В чужбина – посещение на изложение, свързано с представянето на продукти, осигуряващи сигурността на данните. Предвиждат се 1 посещение на актуално събитие след предварителен подбор на най-подходящото. Целта за участие на планираните събития е да се промотира продукта на българския и международен пазар. Разходите за участия в събития в страната и в чужбина включват разходите за такси за участия и разходи за командировки на 4 лица., Договорена стойност: 231 750.00 , Отчетена стойност: 215 596.21
  • Дейност: Визуализация на проекта /дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. плакати с информация за проекта, 15 бр. информационни стикери /лепенки/; 1 000 бр. печатни информационни материали /брошури/ и 1 бр. постоянна информационна табела.: Визуализация на проекта /дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. плакати с информация за проекта, 15 бр. информационни стикери /лепенки/; 1 000 бр. печатни информационни материали /брошури/ и 1 бр. постоянна информационна табела. Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: ● Закупуване и доставка на 2 бр. плакати /размер минимум А3/ с информация за проекта. Плакатите ще бъдат поставени на видно за обществеността място, на входа на сградата, в която ще се реализира предприемаческата идея и на видно място в работния офис на предприятието. На плакатите ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. ● Закупуване и доставка на 15 бр. информационни стикери /лепенки/. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на закупеното по проекта оборудване. На тях ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014 -2020 и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. ● Изработване и разпространение на 1 000 броя печатни информационни материали /брошури/. Ще бъдат изработвани и разпространени 1 000 броя /брошури/, във всяка от които ще се съдържа: - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Адреса на единния информационен портал ● Изработване, доставка и монтаж на постоянна информационна табела след приключване на проекта. Не по-късно от 3 /три/месеца след приключване на проекта ще бъдат изработена, доставена и монтирана 1 /един/ брой постоянна информационна табела. Постоянната информационна табела се предвижда да бъде поставена на видно за обществеността място пред входа на сградата, в която се намира офиса на предприятието. На нея ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 220.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 17 326.40 , Отчетена стойност**: 21 658.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 19 992.00 , Отчетена стойност**: 3 332.00
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 17 400.00 , Отчетена стойност**: 21 750.00
  • Изпълнител: БП ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 898.16 , Отчетена стойност**: 24 872.70
  • Изпълнител: СТАКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 896.00 , Отчетена стойност**: 4 170.00
  • Изпълнител: "ИВП ПРОФИТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 920.00 , Отчетена стойност**: 29 900.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 37.05 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 572.73 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 101 293.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на адекватна одитна следа 100.00 187 000.00 46 750.00 233 750.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за "Закупуване и доставка на материали и консумативи, предвидени за влагане в производствения процес.", Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване и доставка на материали и консумативи, предвидени за влагане в производствения процес
    Изпълнител: БП ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 898.16
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за "Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на следното оборудване: лаптоп -4 бр., стационарен компютър - 2 бр.; Лазарен гравир - 1 бр.; Дигитална IR станция - 1 бр. и 3D принтер - 1 бр." , Прогнозна стойност: 29 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за "Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на следното оборудване: лаптоп -4 бр., стационарен компютър - 2 бр.; Лазарен гравир - 1 бр.; Дигитална IR станция - 1 бр. и 3D принтер - 1 бр."
    Изпълнител: "ИВП ПРОФИТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 920.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител на услуга "Визуализация на проекта", Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител на услуга "Визуализация на проекта"
    Изпълнител: СТАКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 536.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител на услуга "Изготвяне на икономическа, финансова и техническа оценка на продукт криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни.", Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на икономическа, финансова и техническа оценка на продукт криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 640.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител на услуга "Изготвяне на пазарни анализи и проучвания и маркетингови планове за успешното разпространение на продукт криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни." , Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на пазарни анализи и проучвания и маркетингови планове за успешното разпространение на продукт криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни.
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 760.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител на услуга "Разработване на интернет страница на продукт криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни." , Прогнозна стойност: 3 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставане за ползване на офис помещение, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставане за ползване на офис помещение
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 992.00
  • Обособена позиция 2: Предоставане за ползване на офис помещение
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 326.40
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Участия в събития в страната , Прогнозна стойност: 1 500.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Участия в събития в чужбина, Прогнозна стойност: 8 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN