Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-6.002-0014-C04
Наименование на проекта Осигуряване на материална база и техническо обезпечаване на дейностите по управление, оценка и контрол на ОПОС
Бенефициент 000697371 МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ, Главна дирекция "Оперативна програма "Околна среда", отдел "Координация, комуникация и техническа помощ"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 04.11.2020
Дата на стартиране 04.11.2020
Дата на приключване 27.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
С изпълнението на бюджетната линия се осигурява  материално-техническо обезпечаване на дейностите на УО на ОПОС 2014-2020 г. с оглед ефективното управление и изпълнение на програмата и навременна подготовка на програмен период 2021-2027 г. Нивото на материално-техническа осигуреност и създаването на съвременна и здравословна среда на работния процес са сред определящите фактори за постигане на ефективно управление и контрол на финансовите ресурси от ЕСИФ.
В обхвата на бюджетната линия  са предвидени следните дейности:
1.Осигуряване на материално - техническа обезпеченост на дейностите на УО на ОПОС;
2. Комплексно почистване на административната сграда;
3. Осигуряване на аудио, визуално и конферентно оборудване;
4. Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия
Бюджетната линия е в изпълнение на Дейност 5 "Осигуряване на необходимата материална база и техническо оборудване и информационни системи за управлението и изпълнението на ОПОС", Специфична цел 1- Дейности, насочени към осигуряване на необходимата подкрепа за управлението и изпълнението на ОПОС 2014-2020 г., затваряне на ОПОС 2007-2013 г. и ОПОС 2014–2020 г. от Стратегическия план за Техническа помощ на оперативна програма "Околна среда" 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на материално - техническа обезпеченост на дейностите на УО на ОПОС(Дейност 1): В изпълнението на дейността са планирани средства за закупуване на необходимото оборудване, доставка на материали и/или консумативи свързани с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67 и обезпечаване изпълнението на задълженията на УО във връзка с управлението на ОПОС 2014-2020 г. и програмирането на следващия програмен период. В рамките на дейността са предвидени разходи за : - осигуряването на материали, предпазни средства и/или консумативи, обезпечаване на медицински тестове, дезинфекция на помещенията и други разходи за услуги и доставки, свързани с осигуряването на здравословна работна среда в сградата на ул. „У. Гладстон“ № 67 -осигуряване на необходимата материална база и оборудване (закупуване на санитарно оборудване за санитарните помещения, кухненско оборудване за сервизните помещения, стелажи, каси, както и друго оборудване), свързано с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67; - закупуване на офис обзавеждане за заседателните зали за осигуряване провеждането на работни срещи, обучения с бенефициенти и др. във връзка с изпълнение на дейностите на УО на ОПОС 2014- 2020 г., както и осигуряване на мебели за сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67 при констатирана необходимост; - осигуряване на ремонтни дейности при възникнала необходимост; - закупуване на специализирана литература, онлайн издания, абонаменти и др., Договорена стойност: 407 800.00 , Отчетена стойност: 260 398.38
  • Дейност: Комплексно почистване на административната сграда на ул. "У. Гладстон" 67(Дейност2): В рамките на дейността се планира извършването на комплексно почистване в сградата на "У. Гладстон" 67., Договорена стойност: 55 000.00 , Отчетена стойност: 32 451.28
  • Дейност: Осигуряване на аудио, визуално и конферентно оборудване в сградата на ул. "У.Гладстон" 67 (Дейност 3): В рамките на тази дейност е планирано да бъдат извършени доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на аудио, визуално и конферентно оборудване в заседателните зали и други помещения в сградата на ул. „Уилям Гладстон“ 67, доставка на далекосъобщителни услуги и др., както и осигуряване на софтуер, лицензи, програмни продукти и др. при констатирана необходимост във връзка с обезпечаване изпълнението на задълженията на УО на ОПОС свързани с управлението и изпълнението на ОПОС. , Договорена стойност: 125 000.00 , Отчетена стойност: 51 382.47
  • Дейност: Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия (Дейност 4): Бенефициентът ще постави постоянна обяснителна табела на бюджетната линия на подходящо място, видимо за обществеността, като ще бъдат спазени изискванията за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Също така на закупеното оборудване по бюджетната линия ще бъдат поставени стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Ще бъдат спазени изисванията за необходимата информация, която следва да се съдържа върху стикера, съгласно за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г., Договорена стойност: 100.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ЧИСТНИК БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 3 737.56
  • Изпълнител: СМДЛ ГЕНОМЕН ЦЕНТЪР БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 285.00
  • Изпълнител: ГАРД-969 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 355.00
  • Изпълнител: КЛИМА МОБИЛ СЪРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 94 800.00 , Отчетена стойност**: 17 402.80
  • Изпълнител: "ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 460.70 , Отчетена стойност**: 6 460.70
  • Изпълнител: "ДДД 2002" ООД, Договорена стойност по проекта*: 64 800.00 , Отчетена стойност**: 9 799.17
  • Изпълнител: МАГНУМ-Д ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 499.00
  • Изпълнител: САМОСТОЯТЕЛНА МЕДИКО - ДИАГНОСТИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ СИНЕВО БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 36.00
  • Изпълнител: ЗОРА-М.М.С. ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 868.99
  • Изпълнител: "СИБИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 855.96
  • Изпълнител: ПРОМЕТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 522.30 , Отчетена стойност**: 9 522.30
  • Изпълнител: АСМИП МЦ "Св. Пантелеймон" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 96 495.07 , Отчетена стойност**: 30 732.83
  • Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД , Договорена стойност по проекта*: 687 828.80 , Отчетена стойност**: 28 038.44
  • Изпълнител: АТРАКТИВ ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 638.40
  • Изпълнител: ФАЙЪР БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 28 455.79
  • Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38 388.00
  • Изпълнител: МДЛ ЦИБАЛАБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 125 560.00 , Отчетена стойност**: 39 015.35
  • Изпълнител: "ПИ АР ЕМ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 26 292.00 , Отчетена стойност**: 28 713.72
  • Изпълнител: Слава 7 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 560.00
  • Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД, Договорена стойност по проекта*: 23 136.76 , Отчетена стойност**: 8 741.13
  • Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 459.00
  • Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 830 159.52 , Отчетена стойност**: 21 697.05
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 945.02
  • Изпълнител: МДЛ БОДИМЕД 99 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.00
  • Изпълнител: ПЕРУН-ККБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 3 329.34
  • Изпълнител: "БУТИЛИРАЩА КОМПАНИЯ - ГОРНА БАНЯ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 46 800.00 , Отчетена стойност**: 17 363.50
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 393.60 , Отчетена стойност**: 11 489.87
  • Изпълнител: ПРО ПЛАНТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: "ПРАЙМ ДИСТРИБЮШЪН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 054.68 , Отчетена стойност**: 14 054.68
  • Изпълнител: СМДЛ Рамус ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 442.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Степен на удовлетвореност на бенефициентите от мерки по техническа помощ и проведениобучения, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 94.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 344 295.34 BGN
БФП 344 295.34 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 344 295.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на рециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите", съгл. Рамково споразумение № СПОР-35/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-35/13.04.2023 г. , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на рециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 995.38
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM с национално покритие за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност" , Прогнозна стойност: 330 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM с национално покритие за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност"
    Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 396 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 2 - "Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план"., Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 - "Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план".
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури", Прогнозна стойност: 350 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури"
    Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 420 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции: Обособена позиция № 2 -„Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план“ , Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 -„Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план“
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на околната среда и водите", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 500.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на Министерство на околната среда и водите", Прогнозна стойност: 22 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и кухненски ролки за нуждите на МОСВ“ с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на тоалетна хартия и кухненски ролки“; Обособена позиция № 2 „Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали“, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и кухненски ролки за нуждите на МОСВ“ с две обособени позиции, по Обособена позиция № 1 „Доставка на тоалетна хартия и кухненски ролки“
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
  • Обособена позиция 2: "Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и кухненски ролки за нуждите на МОСВ“ с две обособени позиции, по Обособена позиция № 2 „Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали“
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и на салфетки за ръце за нуждите на МОСВ с две обособени позиции Обособена позиция 2 - Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали , Прогнозна стойност: 12 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 - Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали
    Изпълнител: ПЕРУН-ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и на салфетки за ръце за нуждите на МОСВ с две обособени позиции Обособена позиция 1 "Доставка на тоалетна хартия, кухненски ролки, хартиени салфетки за храна и санитарни помещения" , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Доставка на тоалетна хартия, кухненски ролки, хартиени салфетки за храна и санитарни помещения"
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 800.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати и на кърпи за ръце и салфетки за храна за нуждите на МОСВ, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ с две обособени позиции", както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на кърпи за ръце и салфетки за храна“; Обособена позиция № 2 „Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати“., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на санитарно-хигиени материали и почистващи препарати и на кърпи за ръце и салфетки за храна за нуждите на МОСВ, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ с две обособени позиции, по Обособена позиция № 1 „Доставка на кърпи за ръце и салфетки за храна“;
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
  • Обособена позиция 2: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати и на кърпи за ръце и салфетки за храна за нуждите на МОСВ, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ с две обособени позиции", по Обособена позиция № 2 „Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати“;
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите“, съгл. Рамково споразумение № СПОР-37/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-37/13.04.2023 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на рециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите
    Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 593.80
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите“, съгл. условията на РС № СПОР-44/10.05.2023 г. и ДС № 1 към СПОР-44/10.05.23, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 393.60
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на околната среда и водите съгласно СПОР № 5/02.06.2020 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 189.07
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерството на околната среда и водите, съгласно Рамково споразумение № СПОР -9/08.06.2020 г., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на копирна хартия за нуждите на МОСВ
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 806.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нерециклирана и рециклирана копирна хартия А3 за нуждите на Министерство на околната среда и водите, съгл. Рамково споразумение № СПОР-38/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-38/13.04.2023 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нерециклирана и рециклирана копирна хартия А3 за нуждите на Министерство на околната среда и водите
    Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 551.31
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите, съгл. Рамково споразумение № СПОР-36/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-36/13.04.2023 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите
    Изпълнител: МУЛТИКО 92 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 996.27

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN