Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 106 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Покана 29.5 Доставка на монитори и дисплеи, Прогнозна стойност: 9 833.20
  • Обособена позиция 1: Покана 29.5 Доставка на монитори и дисплеи
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 584.40
Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА" - Покана 27.4. Доставка на таблети, Прогнозна стойност: 1 833.00
  • Обособена позиция 1: Покана 27.4. Доставка на таблети
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 198.40
Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА" - Покана 29.9 Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване, Прогнозна стойност: 429.90
  • Обособена позиция 1: Покана 29.9 Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 504.00
Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА" по девет обособени позиции - Покана 1.3: „Доставка на преносими компютри“ , Прогнозна стойност: 462 000.00
  • Обособена позиция 1: Покана 1.3: „Доставка на преносими компютри“
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Анализатор на пори и специфична повърхност за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 (SUMMIT)“, Прогнозна стойност: 220 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Анализатор на пори и специфична повърхност за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 (SUMMIT)“
    Изпълнител: Пролаб Инструментс ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на лабораторно оборудване, принадлежности и консумативи за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“ по 28 обособени позиции, Прогнозна стойност: 509 223.00
  • Обособена позиция 1: "Растежни камери“ - 3 бр
    Изпълнител: Лабприм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 128 584.00
  • Обособена позиция 2: „Фотобиореактор от тръбен тип“ - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Спектрофотометър за микрообеми с интегриран флуорометър“- 1 бр.
    Изпълнител: РИДАКОМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 312.00
  • Обособена позиция 4: „Real-time PCR система“- 1 бр
    Изпълнител: АА МЕДИКЪЛ БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 480.00
  • Обособена позиция 5: „Високооборотна настолна хладилна центрофуга“ - 1 бр
    Изпълнител: ЛАБКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 399.20
  • Обособена позиция 6: „Настолни центрофуги“ - 2 бр
    Изпълнител: ЛАБКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 212.80
  • Обособена позиция 7: „Система за хоризонтална гел електрофореза с едновременна визуализация плюс термоблок“
    Изпълнител: ЛАБКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 400.80
  • Обособена позиция 8: „Мини автоклав“ - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: „Комплект прецизни везни“ - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: „Набор електронни пипети с променлив обем“ - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: „Портативен Дензитометър / фотометър“ - 1 бр.
    Изпълнител: БИОМЕД ФЮЧАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 145.60
  • Обособена позиция 12: „Ламинарен бокс с малка камера“ - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: „Ламинарен бокс с голяма камера“ - 1 бр.;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 14: „Микробиологични термостати“ - 2 бр.
    Изпълнител: РИДАКОМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 989.60
  • Обособена позиция 15: „Вакуумно-изолирани съдове за течен азот (Дюар)“ - 1 бр.
    Изпълнител: ЛАБКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 390.40
Предмет на предвидената процедура: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на лабораторно оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“, по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 45 800.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на ламинарен бокс, клас II
    Изпълнител: ФОТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 790.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на Вакуум концентратор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на Система за производство на ултрачиста вода от пречистена вода от дестилатор
    Изпълнител: Лабтех ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 310.00
Предмет на предвидената процедура: „Извършване на строително - монтажни работи /СМР/, строително-ремонти работи /СРР/ и консервационно – реставрационни работи /КРР/ в сгради на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, в гр.София и страната , Прогнозна стойност: 5 000 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на строително - монтажни работи /СМР/, строително-ремонти работи /СРР/ и консервационно – реставрационни работи /КРР/ в сгради на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, в гр.София и страната
    Изпълнител: РЕСТСТРОИТЕЛ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ с 5 обособени позиции , Прогнозна стойност: 1 390 447.39
  • Обособена позиция 1: "Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия"
    Изпълнител: ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
  • Обособена позиция 2: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства"
    Изпълнител: ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
  • Обособена позиция 3: „Доставка на канцеларски материали“
    Изпълнител: ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
    Изпълнител: ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на климатична техника за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” , Прогнозна стойност: 1 900 000.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на климатична техника за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски”
    Изпълнител: ИМПАС - КЛИМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 348.40
Предмет на предвидената процедура: „Периодично изпълнение на строително-монтажни работи за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” по 3 обособени позиции" , Прогнозна стойност: 18 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи на сгради в гр.София и Учебни бази в страната”
    Изпълнител: ЕЛЕКТРОЛУКС ТАБАКОВ И СИНОВЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 662 000.00
Предмет на предвидената процедура: 18.1. ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА МЕБЕЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СОФИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“ И ПОДЕЛЕНИЕ „СОЦИАЛНО-БИТОВО ОБСЛУЖВАНЕ“ ПО Периодична доставка и монтаж на мебели за нуждите на учебни сгради и бази към СУ „Св. Климент Охридски” по проект BG-RRP-2.004-0008-С01 , Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: 18.1. ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА МЕБЕЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СОФИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 235.58
Предмет на предвидената процедура: Доставка на един брой нов автомобил за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT), Прогнозна стойност: 31 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на консумативи, лабораторни принадлежности набори, компоненти и реактиви с общо и специфично предназначение по 6 обособени позиции , Прогнозна стойност: 392 000.00
  • Обособена позиция 1: Пластмасови консумативи и лабораторни принадлежности с общо предназначение
    Изпълнител: БИОМЕД ФЮЧАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Органични химикали с общо предназначение;
    Изпълнител: ФОТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на химически и биологични изделия и продукти с общо и специфично предназначение по 19 обособени позиции , Прогнозна стойност: 1 546 528.00
  • Обособена позиция 1: Специфични консумативи и набори за учебна работа с молекулярни методи;
    Изпълнител: АА МЕДИКЪЛ БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на инвертен изследователски микроскоп с микроманипулатор за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 (SUMMIT), Прогнозна стойност: 225 000.00
  • Обособена позиция 1: Елта 90М ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на лабораторно оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“, по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 45 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на ламинарен бокс, клас II
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Вакуум концентратор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Система за производство на ултрачиста вода от пречистена вода от дестилатор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Течнохроматографска система с мас детектор единичен квадрупол за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“, Прогнозна стойност: 360 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на Течнохроматографска система с мас детектор единичен квадрупол
    Изпълнител: Шимадзу Ханделсгезелшафт м.б.Х. Корнойбург – клон София КЧТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 237 600.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж/инсталация, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване включваща шест обособени позиции , Прогнозна стойност: 87 716.30
  • Обособена позиция 1: обособена позиция 4: Преносим компютър за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 SUMMIT - 4бр.
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 240.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели и служители на СУ „Св. Кл. Охридски“ по проект BG-RRP-2.004-0008-С01, Прогнозна стойност: 3 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на самолетни билети
    Изпълнител: ТУР ИНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200 000.00
Предмет на предвидената процедура: Покана 1.9: „Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване“ , Прогнозна стойност: 84 000.00
  • Обособена позиция 1: Покана 1.9: „Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване“
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: Покана 29.3 Доставка на преносими компютри , Прогнозна стойност: 23 822.80
  • Обособена позиция 1: Покана 29.3 Доставка на преносими компютри
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 564.80

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.