Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0015-C02
Наименование на проекта Функциониране на Областен информационен център - Варна
Бенефициент 000093442 ОБЩИНА ВАРНА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 24.03.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез настоящото проектно предложение Община Варна ще продължи да изпълнява дейностите свързани с функционирането на Областен информационен център - Варна, който е част от Мрежата от 27 областни информационни центъра. Проектът ще осигури непрекъсваемост на дейностите за предоставяне на навременна и достоверна информация, относно възможностите, които се предоставят по отделните Оперативни програми, за повишаване познаваемостта на европейските фондове, програмите съфинансирани от ЕСИФ, за представяне на изпълнени вече проекти и популяризиране на добри практики. Ще се предоставя експертна информация по телефон, електронна поща или на място в офиса. Предвижда се организирането на информационни събития за целевите групи и съвместни събития с управляващите органи в Общините от Област Варна и участия в общи инициативи на национално ниво. ОИЦ-Варна ще продължи сътрудничеството с управляващите органи, регионалните структури на оперативните програми, Областна администрация, Общините от Област Варна, образователни институции и други мрежи. Идентифицираната вече потребност на потенциалните кандидати и бенефициенти от Област Варна за получаването на точна и ясна информация за актуални възможности за кандидатстване ще бъде осигурена чрез функционирането на ОИЦ-Варна. Предвидени са четири основни дейности:
1. Текуща издръжка и поддръжка на ОИЦ - Варна; 
2. Функциониране на ОИЦ-Варна; 
3. Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали; 
4. Осигуряване на публичност и визуализация по проекта.
Дейности
  • Дейност: Текуща издръжка и поддръжка на ОИЦ - Варна: Дейността обхваща цялостната издръжка и поддръжка на офиса на ОИЦ-Варна, намиращ се на пл. "СВ.СВ. Кирил и Методий" №2/ Козирката/. Към тази дейност се отнасят: Разходите за възнаграждения на служителите на ОИЦ са заложени в Раздел 1 от бюджета. В ОИЦ-Варна работят 4-ма служители: Управител, експерт „Логистика и информация“, експерт „Комуникация и информация“ , експерт „Информационно обслужване и услуги“. Всички те са избрани след проведен конкурс като техните конкретни отговорности и задължения са описани в длъжностните характеристики и в "Процедурния наръчник за работата на Мрежата от 27-те областни информационни центрове“ за популяризиране на ЕСИФ. Разходите за материали и консумативи за обезпечаване на работата на служителите на ОИЦ - Варна са заложени в Раздел 4 от бюджета. В това перо са включени канцеларски материали и хартия за 37 месеца. Санитарни материали необходими за почистване на офиса на ОИЦ за същия период. Вода, топли напитки, чаши за еднократна употреба и друго необходимо за посетителите в ОИЦ-Варна за 37 месеца. Тонер касети за цветен и черно-бял лазерни принтери необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ-Варна. Разходите за ел.енергия, почистване, телефони, интернет, мобилен интернет, куриерски и пощенски услуги заложени в Раздел 5 от бюджета. Тъй като ОИЦ-Варна използва общо помещение с Туристически център, се предвижда разходите за ел.енергия да се поделят на годишна база, като всеки от двата центъра поема заплащането на ел.енергия за 6-месеца. Почистването на ОИЦ-Варна е заложено да се изпълнява за 37 месеца, като за целта е сключен граждански договор за услугата. Офисът разполага с 2 броя стационарни телефона, обезпечаващи пряката дейност на служителите в ОИЦ. За нуждите на екипа на ОИЦ-Варна са предвидени 4 броя мобилни карти. Заложен е интернет за офиса на ОИЦ и мобилен интернет за събитията в Общините от Област Варна. Предвидени са разходи за куриерски и пощенски услуги, поради получаването на голям брой пратки с материали от УО на ОП, които ОИЦ-Варна следва да предоставя /изпраща/ на общините в Областта и на бенефициенти. Разходите за поддръжка и ремонт на оборудване са заложени в Раздел 6 от бюджета. Този разход е за софтуерна и хардуерна поддръжка на техниката, с която разполага ОИЦ /копирна техника, климатична техника, кафе машина, принтери, компютри и др./, извън описаната в гаранцията на предвидените за закупуване по проекта 4 броя стационарни компютъра, принтер, както и за закупуване на разклонители, лампи, контакти и друго необходимо. Разходите за ремонт, поддръжка, закупуване на винетки и всичко необходимо за обезпечаване експлоатацията на МПС са заложени в Раздел 7 от бюджета. Предвиждат се разходи за смяна на масло, гуми, филтри, винетки и др. необходимо през периода от 37 месеца. Разходите за застраховки на закупеното МПС са заложени в Раздел 10 от бюджета. За МПС, което ще се закупи за нуждите на ОИЦ-Варна са необходими- /КАСКО/ и гражданска отговорност. Разходите за текущ ремонт на ОИЦ-Варна са заложени в Раздел 11 от бюджета. Предвижда се един освежителен ремонт на офиса на ОИЦ-Варна в рамките на продължителността на проекта - 37 месеца. Всички заложени разходи са за осигуряване на текущата издръжка и поддръжка на офиса и техниката и са за обезпечаването на ежедневната работа на служителите на ОИЦ-Варна. Предвидената дейност е насочена към целева група служители на ОИЦ-Варна и има и косвено отношение и към кандидатите, бенефициентите и обществеността, също целева група по проекта, които ще получат достъпни услуги от ОИЦ ., Договорена стойност: 277 932.08 , Отчетена стойност: 277 947.86
  • Дейност: Функциониране на ОИЦ-Варна: Функционирането на ОИЦ-Варна е свързано с основната дейност на ОИЦ-Варна, предоставяне на безплатни експертни услуги за възможностите за финансиране и кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. Експертните услуги ще се предоставят от 4-ма служители в ОИЦ-Варна. Те обслужват посетители в офиса, предоставят информация по телефона и отговарят на запитвания по електронната поща и организират събития в общините от Област Варна. Очаква се експертите от ОИЦ-Варна да отговорят на 600 запитвания в офиса, на 250 запитвания по електронна поща и на 300 телефонни запитвания за 37 месеца - общо 1150. В рамките на изпълнението на проекта се предвижда и организирането на събития 81 на брой за 37 месеца на проекта. В това число е включено участието на ОИЦ-Варна в общите инициативи на Мрежата от 27-те областни информационни центрове, като при необходимост ще посещават и общините - 3 броя - по една за всяка година. Задължителните 2 информационни събития във всяка община от Област Варна в рамките на една година, общо 66 за 37 месеца. ОИЦ-Варна ще организира и 2 събития на година за срещи с медиите, общо 6 за 37 месеца. По 2 информационни събития в гр.Варна, общо 6 за 37 месеца. Разходите за организиране на събития - наем зала, кетъринг, лектори, радио-спотове и друго необходимо за провеждането са заложени в Раздел 4, т.14.1. Разходи за организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии. За провеждане на събития в общините от Област Варна, Варна и районните кметства, срещи с представители на общините, участия в събития по проекти на бенефициенти, участия в събития и обучения на УО, МЗ, ЦКЗ, МОСВ, ЦИКО, други ОИЦ и мрежи в страната, на ОИЦ-Варна се залага закупуване на МПС. Предвиденото МПС е само за нуждите на екипа на ОИЦ-Варна и ще се използва за пряката му работа. Разходът е заложен в Раздел 13 от бюджета. За провеждане на срещи и събития в общините от Област Варна са предвидени командировъчни за служителите от ОИЦ-Варна, заложени в Раздел 3. - т.3.1. и в Раздел 14, т.14.3. от бюджета на проекта. В проекта са предвидени и разходи в Раздел 2. Разходи за командировки на служителите на ОИЦ за участие в събития и обучения организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ и организации - т.2.1 Командировъчни и т.2.2 Нощувки от бюджета на проекта. В бюджета в Раздел 2, т.2.3 са предвидени разходи за гориво за участие на служители на ОИЦ-Варна в събития и обучения организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ и мрежи. В бюджета в т.3.2 са предвидени разходи за гориво за провеждане на срещи с кандидати и бенефициенти и др. в общините в Област Варна. В бюджета в т.14.2 са предвидени разходи за гориво за провеждане на събития общи инициативи в общините от ОбластВарна и гр.Варна. Предвидени са разходи за оборудване и обзавеждане заложени в Раздел 12. Заложено е оборудване - 4 броя стационарни компютъра с лицензи на операционна система и офис-пакет. Стационарните компютри ще са разположени на работните места на служителите и ще са за надеждна и по-бърза работа с големи файлови формати на информация, с по-голям твърд диск за съхранение на информация. Наличните лаптопи ще продължата да се използват за реализиране на събития и за презентации извън офиса на ОИЦ , за провеждане на събития в общините от Област Варна и за работа с посетители в офиса. Предвиден е лазерен принтер черно-бял 3 в 1, тъй като мултифункционално устройство предоставено от ЦИКО е недостатъчно и с много скъпи консумативи. Диктофон, който е необходим за записване на информацията от проведени събития от УО и др., за по-достоверно и улеснено предоставяне на информацията пред потенциални бенефициенти. Предвидени са фотоапарат за заснемане на събитията и 1 брой шкаф за съхраняване документация на ОИЦ. Дейността е насочена към целевите групи - кандидати, бенефициенти, управляващите органи на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, като и към широката общественост., Договорена стойност: 116 206.92 , Отчетена стойност: 124 011.05
  • Дейност: Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали : Офисът на ОИЦ-Варна е брандиран по проект “Областен информационен център – Варна, изграждане и функциониране” №BG161РО002-3.3.02-0007-С0001, рамките на този проект ще се добави новото лого на Оперативните програми и новия номер на проекта. Разходите за брандиране на 60кв.м от офиса са заложени в Раздел 9 от бюджета. Предвиждат се изработването на 3 броя рекламни банера, които експертите поставят по време на събития в залите, 1 брой преносим щанд за провеждане на изнесени приемни в гр.Варна и общините от Област Варна, отговарящи на изискванията заложени в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-20202г." Разходът е заложен в Раздел 8 от бюджета на проекта. За реализиране на дейностите по проекта - организиране на събития, изнесени приемни, участия в общи инициативи на мрежата и провеждането на срещи със заинтересованите страни, се предвижда изработването на брошури, дипляни и рекламни материали. Заложени са 7500 бр. брошури за целия период на проекта, като според необходимостта ще се подготвят текстове за различните оперативни програми, ПРСР, ПМДР, НАТУРА2000 и др. Предвидени са 15 000 бр. дипляни за целия период на проекта, като те ще се подготвят във връзка с конкретни информационни събития, участието на ОИЦ-Варна в общите кампании на мрежата от 27 областни информационни центрове или при друга идентифицирана необходимост. Дипляните и брошурите заложени в проектното предложение са необходими за пряката дейност на експертите при срещи с представители на различните целеви групи, потенциални бенефициенти по програмите с европейско финансиране. При провеждане на събития и участия в мероприятия организирани от други мрежи и структури, с които ОИЦ-Варна си партнира в работата, при участия в изложения и общи инициативи. Предвидените рекламни материали са описани подробно като артикули във финансовата обосновка, като там е посочена конкретната бройка и единична цена. Необходими са за дейността на ОИЦ-Варна при организиране на събития, участия в общи инициативи на мрежата и при посрещане на гости и посетители в офиса на ОИЦ-Варна. Разходите са заложени в Раздел 8 Разходи, свързани с разработването и/или разпространението на информационни и рекламни материали от бюджета на проекта. Предвидено е брандиране на закупеното МПС за нуждите на ОИЦ-Варна. Разходът е заложен в Раздел 9, т.9.2 от бюджета на проекта. Предвидено е подготовка и заснемане на видео филм-20мин, на български език със субтитри на английски език . В него ще бъдат включени кадри от организиране, провеждане и участие в информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи, информация и добри практики във връзка с ЕСИФ. ОИЦ ще предоставя филма безплатно на ел.носители на всички заинтересовани страни, ще бъде разпространен в регионални медии, виртуалното пространство и социалните мрежи. Филмът представлява инструмент за постигне на ефективно популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите. Ще осигури прозрачност и ще поддържа високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на проекти. Тази поддейност напълно кореспондира с общите цели на НКС за програмен период 2014-2020. При планиране на дейността, целевата група и разходите беше направено проучване на пазара за предоставяне на услугата и взехме под внимание факта, че дейностите ще се реализират през 2016- 2018 година. В тази връзка събрахме три оферти, като търсихме баланса между планирани разходи, ползи и оптимален ефект върху целевите групи. С цел високо качество и икономичност заложихме стойност 13 000,00 лева за 20 мин. видео филм, като в цената са включени разходите на изпълнителя за транспорт, репортажен екип, техническо обезпечаване, заснемане, обработка и монтаж, превод от български език на английски език, изработка и монтаж на субтитри. Предвидената дейност е насочена към целеви групи- настоящи и бъдещи бенефициенти по проекти финансирани от ЕСИФ, широка общественост, медии., Договорена стойност: 56 061.00 , Отчетена стойност: 78 987.40
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: За осигуряване на публичност и визуализация на проекта по приоритетна ос "Техническа помощ за управлението на ЕСИФ" по ОП "Добро управление" процедура „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“ са предвидени дипляни за всяка година от проекта. Предвиждат се всяка година публикации в сайта на Община Варна за напредъка на проекта - 3 броя. В съответствие с изискванията заложени в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.", бенефициента ще направи публикация в сайта на Община Варна с подробна информация за одобрения за финансиране проект при неговото стартиране - 1 бр. и ще подготви плакат формат А3 - 3 бр. За закупената техника и обзавеждане - стационарни компютри - 4бр., принтер, диктофон, фотоапарат и шкаф са предвидени стикери. На стикера ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна помощ., Договорена стойност: 600.00 , Отчетена стойност: 2 324.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЦИНТ МЕДИА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 960.00 , Отчетена стойност**: 24 960.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД, Договорена стойност по проекта*: 4 440.00 , Отчетена стойност**: 1 293.00
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 11 294.37 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Е-ТУРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 47 145.60 , Отчетена стойност**: 38 061.60
  • Изпълнител: Галя, Договорена стойност по проекта*: 22 432.00 , Отчетена стойност**: 12 676.82
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 144 000.00 , Отчетена стойност**: 1 704.96
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 623 952.00 , Отчетена стойност**: 4 624.80
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 36 000.00 , Отчетена стойност**: 11 481.23
  • Изпълнител: ДИЙОМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 998.80 , Отчетена стойност**: 446.40
  • Изпълнител: В Ауто ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240 000.00 , Отчетена стойност**: 38.40
  • Изпълнител: ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 38 104.80 , Отчетена стойност**: 40 063.40
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛУКС ДООРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240 000.00 , Отчетена стойност**: 480.48
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 36 850.00 , Отчетена стойност**: 812.23
  • Изпълнител: ПАНО АРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 980.00 , Отчетена стойност**: 12 980.00
  • Изпълнител: Станимира, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 998.45
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 30 344.00 , Отчетена стойност**: 33 413.32
  • Изпълнител: АМУРАА-КОНСЕРВ-68 ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 1 117.78
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 84 000.00 , Отчетена стойност**: 99.12
  • Изпълнител: "АЙ ЛАВ БЪЛГАРИЯ“ EООД, Договорена стойност по проекта*: 25 944.00 , Отчетена стойност**: 25 944.00
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 493 800.00 , Отчетена стойност**: 1 879.95
  • Изпълнител: ВЕНДОР - ВАРНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 27 996.00 , Отчетена стойност**: 34 995.00
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 591 122.00 , Отчетена стойност**: 5 040.47
  • Изпълнител: Консорциум Стройконсулт Варна ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 3 994.27
  • Изпълнител: ДЕЛФИН – 3 – ДИМОВ, АВРАМОВА, ФИЛИПОВ И С-ИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 108 000.29 , Отчетена стойност**: 452.88
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 10 730.00 , Отчетена стойност**: 10 521.00
  • Изпълнител: ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 200.00 , Отчетена стойност**: 1 488.21
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 11 294.37 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 8 835.41 , Отчетена стойност**: 5 284.00
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 11 294.37 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 553 400.00 , Отчетена стойност**: 8 009.62
  • Изпълнител: ФЛ, Договорена стойност по проекта*: 1 850.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 7.17
Индикатор 2 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 78.00 , Достигната стойност: 108.00
Индикатор 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 150.00 , Достигната стойност: 3 760.00
Индикатор 4 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48.00 , Достигната стойност: 46.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 441 335.53 BGN
БФП 441 335.53 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 441 288.99 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 185.00 0.00 185.00 БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 550.00 0.00 550.00 АМУРАА-КОНСЕРВ-68 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 222.00 0.00 222.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 222.00 0.00 222.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 399.80 0.00 1 399.80 ВЕНДОР - ВАРНА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 714.56 0.00 4 714.56 Е-ТУРС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 850.00 0.00 1 850.00 ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 250.00 0.00 250.00 ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 500.00 0.00 500.00 ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 5.00 1 905.24 0.00 1 905.24 ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 67 500.00 0.00 67 500.00 ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 43.20 0.00 43.20 МОБИЛТЕЛ ЕАД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Гражданска отговорност",автокаско на МПС и имущество,собственост на Община Варна и бюджетните и звена, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: "Гражданска отговорност",автокаско на МПС и имущество,собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
  • Обособена позиция 2: "Гражданска отговорност",автокаско на МПС и имущество,собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нови неупотребявани автомобилни гуми/зимни,летни,всесезонни/ за нуждите на автомобилния парк на Община Варна., Прогнозна стойност: 29 999.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нови неупотребявани автомобилни гуми/зимни,летни,всесезонни/ за нуждите на автомобилния парк на Община Варна.
    Изпълнител: ДИЙОМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 998.80
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Изработване на 20 минутен филм по проект „Функциониране на Областен информационен център – Варна“, Прогнозна стойност: 13 000.00
  • Обособена позиция 1: "Изработване на 20 минутен видео филм по проект „Функциониране на Областен информационен център – Варна“
    Изпълнител: ПАНО АРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 980.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Изработване,доставка и монтаж на мебели за нуждите на Община Варна и второстепенните изпълнители с бюджет с ЕИК 000093442****", Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура по ЗОП за изпълнение на"Изработване,доставка и монтаж на мебели за нуждите на Община Варна и второстепенните изпълнители с бюджет с ЕИК 000093442****"
    Изпълнител: ЛУКС ДООРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена", Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена"
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 432.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Изработване на интерактивна книга – “Реализирани проекти на територията на Област Варна”, Прогнозна стойност: 25 980.00
  • Обособена позиция 1: „Изработване на интерактивна книга – “Реализирани проекти на територията на Област Варна”
    Изпълнител: "АЙ ЛАВ БЪЛГАРИЯ“ EООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 944.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Организиране на дву и/или три дневни обучения на бенефициенти и заинтересовани страни от Варна на територията на община Аврен, община Аксаково, община Белослав, община Бяла, община Ветрино, община Вълчи дол, община Девня, община Долни чифлик, община Дългопол, община Провадия, община Суворово“, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: „Организиране на дву и/или три дневни обучения на бенефициенти и заинтересовани страни от Варна на територията на община Аврен, община Аксаково, община Белослав, община Бяла, община Ветрино, община Вълчи дол, община Девня, община Долни чифлик, община Дългопол, община Провадия, община Суворово“
    Изпълнител: ЦИНТ МЕДИА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 960.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж и демонтаж на компоненти за Община Варна и подопечните и звена по обособени позиции., Прогнозна стойност: 219 920.24
  • Обособена позиция 1: ОП-2-"Абонаментно сервизно обслужване,профилактика и ремонт на компютърна и периферна техника за Община Варна и подопечните и звена".
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 95 952.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж и демонтаж на компоненти за Община Варна и подопечните и звена по обособени позиции. , Прогнозна стойност: 230 000.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж и демонтаж на компоненти за Община Варна и подопечните и звена по обособени позиции.
    Изпълнител: ДЕЛФИН – 3 – ДИМОВ, АВРАМОВА, ФИЛИПОВ И С-ИЕ СД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 108 000.29
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Гражданска отговорност по Обособена позиция 6-за МПС.По процедура по ЗОП-Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции., Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Гражданска отговорност по Обособена позиция 6-за МПС
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 55 000 000 квт. ч. на ел. енергия за нуждите на Община Варна , Прогнозна стойност: 10 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 55 000 000 квт. ч. на ел. енергия за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 55000000кВт/ч еленергия за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 55000000кВт/ч еленергия за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 1 181 416.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за нуждитена Община Варна
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 417 700.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 1 730 083.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 076 100.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на интернет, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на интернет
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 850.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители, Прогнозна стойност: 225 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 270 000.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители, Прогнозна стойност: 520 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 400.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет с ЕИК 000093442 по обособени позиции, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция№ 1-"Доставка на копирна хартия,амбалажна хартия,паус,самозалепващи пликове и листчета,телчета,коректори,лепила,химикали,маркери и дискове и други извън списъка на чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 276 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция№ 2-"Доставка на касови книги,приходни ордери,касови и сторни бележки,авансови отчети,папки,класьри,кутии,кашони,кламери и кабари"
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на кафе, вода и други продукти за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на кафе, вода и други продукти за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити
    Изпълнител: АМУРАА-КОНСЕРВ-68 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции. Обособена позиция-Доставка на компютърни системи за Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120 000.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 000.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции, Прогнозна стойност: 260 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции-ОП 2 Доставка на периферни устройства за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 168 000.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Доставка на съвместими офис консумативи за нуждите на Община Варна и подопечните и звена, Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на съвместими офис консумативи за нуждите на Община Варна и подопечните и звена
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 144 000.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията и, Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията и
    Изпълнител: ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 200.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Достъп до интернет, Прогнозна стойност: 29 000.00
  • Обособена позиция 1: Достъп до интернет
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 800.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Достъп до интернет, Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Достъп до интернет
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 800.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на МПС за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г., Прогнозна стойност: 28 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на МПС за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г.
    Изпълнител: ВЕНДОР - ВАРНА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 996.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции.Обособена позиция 5:"Извършване на услуги по сключване на застраховка"Автокаско" на моторните превозни средства,собственост на Община Варна и бюджетните и звена", Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 5:"Извършване на услуги по сключване на застраховка"Автокаско" на моторните превозни средства,собственост на Община Варна и бюджетните и звена"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителни и монтажни работи на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени за нуждите на Община Варна по обособени позиции за Обособена позиция 1 "Изпълнение на аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени на територията на район Одесос гр.Варна, Прогнозна стойност: 447 500.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строителни и монтажни работи на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени за нуждите на Община Варна по обособени позиции за Обособена позиция 1 "Изпълнение на аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени на територията на район Одесос гр.Варна
    Изпълнител: Консорциум Стройконсулт Варна ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Изработване на тръжни документации за три обществени поръчки по проект"Функциониране на ОИЦ-Варна", Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на тръжни документации за три обществени поръчки по проект"Функциониране на ОИЦ-Варна"
    Изпълнител: Станимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Обществена поръчка по ЗОП"Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператори за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции", Прогнозна стойност: 11 667.67
  • Обособена позиция 1: Обществена поръчка по ЗОП"Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператори за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции"
    Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 000.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Организиране и обезпечаване на събития и изготвяне за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г., Прогнозна стойност: 51 500.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и обезпечаване на събития и изготвяне за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г
    Изпълнител: Е-ТУРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 145.60
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Отпечатване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г., Прогнозна стойност: 43 661.00
  • Обособена позиция 1: Отпечатване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г.
    Изпълнител: ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 104.80
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез наземна фиксирана мрежа и предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факс услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена, Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез наземна фиксирана мрежа и предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факс услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 220.00
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие,изграждане и свързаност за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена., Прогнозна стойност: 400 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие,изграждане и свързаност за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена.
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480 000.00
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на куриерски услуги от пощенски оператор за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити с предмет"Приемане,пренасяне и доставяне на вътрешни и международни куриерски пратки", Прогнозна стойност: 17 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на куриерски услуги от пощенски оператор за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити с предмет"Приемане,пренасяне и доставяне на вътрешни и международни куриерски пратки"
    Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 000.00
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на мобилна телефонна услуга за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена, Прогнозна стойност: 400 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на мобилна телефонна услуга за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 220.00
Процедура 38 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператори за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператор за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити с предмет "Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни куриерски пратки"
    Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 850.00
Процедура 39 Предмет на предвидената процедура: Пренос на данни през високоскоростна оптична среда, Прогнозна стойност: 29 000.00
  • Обособена позиция 1: Пренос на данни през високоскоростна оптична среда
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 800.00
Процедура 40 Предмет на предвидената процедура: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили,включително доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет., Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили,включително доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Изпълнител: В Ауто ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN