Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.006-0005-C03
Наименование на проекта Финансова подкрепа за дирекция АФКОС – МВР при провеждане на политиката за борба с измамите
Бенефициент 000695235 МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 12.01.2022
Дата на стартиране 01.01.2022
Дата на приключване 21.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез изпълнението на финансовия план ще се финансират 50% от разходите за възнаграждения и свързаните с тях други разходи за сметка на работодателя на служителите от дирекция АФКОС за периода 01 януари 2022 г. – 31 декември 2023 г. Очакваният резултат от изпълнението му е поддържане на оптимални възнаграждения за служителите, посредством които да се стимулира качественото изпълнение на задачите, свързани с предотвратяването и разкриването на нередности и измами при изпълнението на проекти, съфинансирани със средства от ЕСИФ и от фондовете на ЕС, изпълнявани при споделено управление за програмния период 2021-2027. 
Посредством финансовия план ще се осигури възможност за служителите на дирекция АФКОС регулярно да извършват командировки в страната при повежданите административни разследвания и проверки на място, самостоятелно или съвместно с ОЛАФ, да участват в събития на европейско и национално ниво, да бъдат обезпечени с необходимото техническо оборудване.
С цел оптимизиране на дейностите по осъществяване на функциите по управление, оценка и контрол на фондовете, които попадат в обхвата на ОПДУ, настоящият финансов план предвижда провеждането на мероприятия от типа на работни срещи и кръгли маси. Основната цел на тези събития е осигуряване на възможност за националните компетентни органи, включително и за органите с функции по разследване на престъпления, да се запознаят и да обсъждат практики при предотвратяването и разкриването на нередности, засягащи финансовите интереси на ЕС.
Спазвайки хоризонталните политики за насърчаване на равенството между мъжете и жените и недопускане на дискриминация, при изпълнение на ежедневните служебни ангажименти, както и при кандидатстване и назначаване на нови служители в дирекцията,  не се прилагат критерии по отношение на пол, расова и етническа принадлежност, религия или вяра, увреждане, възраст или сексуална ориентация. Изискванията са базирани на степента и видът на образование, притежаваната квалификация и трудов опит
Дейности Няма

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 76 020.00 , Отчетена стойност**: 73 150.61
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 710.00 , Отчетена стойност**: 4 686.00
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 644.66 , Отчетена стойност**: 4 497.30
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 679.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОНТРОН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 60 932.40 , Отчетена стойност**: 60 932.40
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 29.00 , Достигната стойност: 29.00
Индикатор 2 Текучество на персонала на бенефициентите за година, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 560 798.87 BGN
БФП 1 560 798.87 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 560 798.87 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на МВР, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на МВР
    Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 224.66
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на вътрешните работи, Прогнозна стойност: 13 522 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на вътрешните работи
    Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 420.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски и информационни материали , Прогнозна стойност: 13 300.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 679.20
  • Обособена позиция 2: Изработка и доставка на информационни материали
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 710.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна и офис техника, Прогнозна стойност: 63 966.75
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна и офис техника
    Изпълнител: КОНТРОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 932.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна и офис техника, Прогнозна стойност: 76 761.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Организиране на хотелско настаняване и логистика, Прогнозна стойност: 94 598.00
  • Обособена позиция 1: Организиране на хотелско настаняване и логистика
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 76 020.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN