Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез реализирането на настоящото проектно предложение на територията на РСУО-Русе ще бъде изградена анаеробна инсталация за преработка на разделно събраните биоразградими битови отпадъци.Инсталацията ще обслужва всички общини от РСУО Русе. 
Нейният номинален капацитет ще е 17845 т/годишно биоразградими отпадъци.Като краен продукт ще се получава биогаз,от който се произвеждат по комбиниран способ електроенергия и топлоенергия,и компост,годен за стопански нужди.Също така ще бъде доставено следното оборудване за разделно събиране на биоразградимите отпадъци:
Мулти лифт контейнери за сепарирани фракции с вместимост 10000л-10бр.
Съдове за разделно събиране на биоразградими отпадъци-вместимост 120л с решетка за отделяне на течностите-общо 2188бр.
Съдове за сметосъбиране на зелени отпадъци–Кафяви контейнери с вместимост 1100л.-общо 651 бр.
Мобилно оборудване, общо за всички общини:
Камион самосвал с щипка  за биоразградими отпадъци и сепарирани фракции-1бр
Камион с мулти лифт система за биоразградими отпадъци и сепарирани фракции-1бр
Мобилно оборудване–Русе:		
Камион за биоразградими отпадъци-1бр
Мобилно оборудване–общо за всички общини без Русе:		
Камион за биоразградими отпадъци-1бр
За работата на  инсталацията е предвидено следното мобилно оборудване:
Мобилнo сито, d=50 mm-1бр.
Мобилен шредер с телескопичен товарач-1бр
Челен товарач 4х4-кофа 5м3-1бр.
Електрокар-3 000кг товароподемност-1бр
Цистерна 12 куб.метра-1бр
Челен товарач за КИ-1бр
За съпътстващата инфраструктура ще бъде изграден нов трафопост,който ще се присъедини към съществуващ стълб. До КТП ще се положат кабели с приблизителна дължина до 60м.За водоснабдяването на обекта,както и за отвеждане на отпадъчните води,които ще се формират се предвиждат извънплощадкови връзки-Сградно водопроводно и канализационно отклонение около  25м.и дъждовна канализация извън площадката около 350м.Захранването с природен газ ще стане от разпределителен газопровод,разположен на около 20м от инсталацията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности, свързани с подготовката на подаденото проектно предложение : В рамките на тази дейност, която беше реализирана на етап кандидатстване с проект "Проектиране и изграждане на анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими отпадъци на територията на РСУО Русе" бяха изпълнени следните дейности: 1. Подготовка на проектното предложение - С цел успешната подготовка на проектно предложение, бе избран външен изпълнител, който да подпомогне служителите на община Русе и общините партньори в подготовка на необходимите документи за кандидатстване по процедура BG16M1OP002-2.004 „Проектиране и изграждане на анаеробни инсталации за разделно събрани биоразградими отпадъци“; 2. Проучване за изясняване на нагласите на населението и другите лица от общините, членове на РСУО Русе - Дейността представлява изготвяне на проучване за изясняване на нагласите на населението и другите лица от общините, членове на Регионалното сдружение за управление на отпадъците Русе - Русе, Тутракан, Иваново, Ветово и Сливо поле, които предвиждат да изградят и ползват анаеробна инсталация във връзка с кандидатстване с проектно предложение „Проектиране и изграждане на анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими отпадъци на територията на РСУО Русе“ по процедура №BG16M1OP002-2.004 „Проектиране и изграждане на анаеробни инсталации за разделно събрани биоразградими отпадъци“ по приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“; 3. Изготвяне на Анализ разходи-ползи - Дейността представлява изготвяне на Анализ разходи-ползи необходим за целите на Община Русе за кандидатстване с проектно предложение „Изграждане на анаеробна инсталация за разделно събирани биоразградими отпадъци за нуждите на общините от РСУО Русе“ по процедура №BG16M1OP002-2.004 „Проектиране и изграждане на анаеробни инсталации за разделно събрани биоразградими отпадъци“ по приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“. 4. Проучвания/становища към експлоатационни дружества за ПИП 382 436.22 441 926.22
Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки чрез приложимия способ по ЗОП: Дейността включва изготвяне на пълен пакет документации за провеждане на процедури за възлагане на обществените поръчки по проект "Проектиране и изграждане на анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими отпадъци на територията на РСУО Русе". 1. Документация за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Идейно проектиране на анаеробна инсталация и на съпътстващата инфраструктура“; 2. Документация за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет за „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с изграждането на анаеробна инсталация“; 3. Документация за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Доставка на мобилно оборудване за анаеробна инсталация“; 4. Документация за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Доставка на необходимото оборудване, съоръжения и техника за разделно събиране на биоразградими отпадъци, в т.ч. и на съдове за събиране на биоразградими отпадъци при източника на образуване и на специализирани транспортни средства“; 5. Документация за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строителни и монтажни работи и извършване оценка за съответствие на инвестиционния проект на анаеробна инсталация по проект „Проектиране и изграждане на анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими отпадъци на територията на РСУО Русе“; 6. Документация за провеждане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на ЗОП с предмет „Провеждане на процедури и подготовка на документация с цел издаване на административни актове по законодателството за околна среда“; 7. Документация за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Избор на външни членове, част от екипа за управление на проект „Проектиране и изграждане на анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими отпадъци на територията на РСУО Русе“; 8. Документация за провеждане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на ЗОП с предмет „Изработване на материали в рамките на дейност „Информация и комуникация“ на проект „Проектиране и изграждане на анаеробна инсталация за разделно събрани биоразградими отпадъци на територията на РСУО Русе“. Изработването на документациите за провеждане на обществени поръчки ще започва след получаване на възлагателно писмо от Възложителя. Документациите ще бъдат предоставени на Възложителя поетапно като това е съобразено с времето за изготвяне на съответната процедура и времето необходимо за събиране на оферти, избор на изпълнител и периода за обжалване, съгласно ЗОП при откритите процедури. Посочените видове способи за провеждане на обществени поръчки по реда на ЗОП са индикативни. В случай на промяна в законодателството или други нововъзникнали обстоятелства и с цел спазване на всички срокове и условия, предвидени в закона и финансиращата програма, Възложителят ще има право да променя способите за провеждане на обществени поръчки, техния предмет и/или брой, като разделя и/или обединява дейности, когато е приложимо. При разработване на документациите следва да се спазят изискванията за изпълнение на договори, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.”, Насоките за кандидатстване по процедурата с публикуваните разяснения към тях и приложимото законодателство. 27 600.00 0.00
Идейно проектиране на анаеробна инсталация и на съпътстващата инфраструктура : Тази дейност включва разработване на идеен проект на анаеробна инсталация и на съпътстващата инфраструктура. Проектите следва да бъдат изготвени в съответствие изискванията на Наредба №4/21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционите проекти, ЗУТ и нормативната уредба, касаеща обхвата на проекта. 1. Идейният проект следва да съдържа следните части: • Технологична; • Газоснабдяване; • Архитектурна, включително генерален план; • Пътна; • Геодезическа; • Електро; • ВиК-сградни, площадкови и улични/ако е необходимо/ • Топлоснабдяване, ОВК; • Геология; • Конструктивна; • ПБЗ; • ПУСО; • Пожарна безопасност; • Сметна документация; Проекта следва да бъде оформен с необходимите за дадената част чертежи, обяснителни записки, обобщени количествени сметки и спецификация на материалите. Изработеният ИИП следва да има пълна съгласуваност между отделните части на проекта. Обхвата и съдържанието на отделните части трябва да съответства на изискванията на Наредба №4/21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и задължително трябва да се спазват изискванията на приложимата и действаща към момента на неговото изработване нормативна уредба. При подготовката на идейния проект за изграждането на анаеробната инсталация на територията на РСУО-Русе ще бъдат съобразени всички документи описани в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура. След като идейния проект бъде изготвен се предвижда 1 месец за извършване на оценка на съответствието от избрания изпълнител по дейност "Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строителни и монтажни работи по проекта и извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти" преди да бъде обявена процдеурата за избор на изпълнител за инженеринг 362 500.00 0.00
Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с изграждането на анаеробна инсталация : Тази дейност включва следните елементи: Разработване на работен проект Ще се осъществи минимум: изготвяне на работни проекти по всички части на инвестиционното проектиране в съответствие с Наредба №4/21 май 2001 г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти; съгласуване и изваждане на всички необходими разрешителни; съгласуване на скици и разработените проекти с всички контролни органи, експлоатационни дружества, общински и държавни институции съгласно нормативните изисквания преди предаването на проектите на Възложителя за оценка на съответствието на проектите със съществените изисквания към строежите и одобрение за откриване на площадка и стартиране на СМР. Издаване на разрешение за строеж Разрешението за строеж ще бъде издадено на фаза работен проект. Авторски надзор Ще бъде осъществяван от Проектантския екип, изготвил техническата документация по смисъла на ЗУТ или оправомощени от тях правоспособни лица съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба №4/21 май 2001 г. Ще се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, ще гарантира спазването на параметрите на работните проекти, ще дава указания по време на изпълнението и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализирането на проектите. Авторският надзор включва: Следене за точното спазване на одобрения инвестиционен проект съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове при изпълнение на строителството; Съставяне и/или подписване на становища, актове, протоколи, таблици и заповеди; Оказване на техническа помощ и консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на извършване на СМР в обхвата на съответната проектна част, обект на авторския надзор; Заверка на екзекутивна документация съгласно чл. 175, ал. 2 от ЗУТ. Извършване на СМР Строителството на обекта обхваща следните основни периоди, а именно:1) Откриване на строителна площадка на обекта;2) Мобилизация след откриване на строителната площадка, ще се пристъпи към оформяне на приобектов склад и санитарно битови помещения. Ще се монтира Информационна табела на обекта;3) Извършване на СМР;4) Тествания–тези дейности ще се изпълняват периодично през целия период на строителството. Резултатите ще бъдат оформени под формата на лабораторни протоколи и друга строителна документация.5) Въвеждане в експлоатация- През този етап ще се подготви цялата екзекутивна документация на обекта. Ще се предадат всички протоколи изготвяни съгласно Наредба №3 и чрез държавна приемателна комисия съгласно ЗУТ. Капацитетът на анаеробната инсталация е 17 845 т/год. ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ Е ПРЕДОСТАВЕНА В ОТДЕЛЕН ДОКУМЕНТ В Т. 12 ОТ ФК. Изграждане на съпътстваща инфраструктура За съпътстващата инфраструктура ще бъде изграден нов трафопост, който ще бъде присъединен към съществуващ стълб. За водоснабдяването на обекта, както и за отвеждане на отпадъчните води, които ще се формират се предвиждат извънплощадкови връзки-Сградно водопроводно и канализационно отклонение и дъждовна канализация извън площадката. Доставка на стационарно оборудване необходимо за самата инсталация и въвеждането на обекта в екслоатация. Ще бъде извършена доставка на машините и съоръженията, необходими за самата инсталация, както следва:машини и съоръжения за Сграда за управление и склад, Приемна зона, Зона биореактори, Резервоар за биогаз, Площадка за третиране на биогаза, Когенератори, Инсталация за изгаряне на газ, Трансформатор, Сепаратор, Пастьоризатор, Комостираща инсталация, Пречиствателна станция за отпадни води, Елеткро и Водоснабдяване и канализация. Избор на оператор за експлоатация на инсталацията Ще се избере оператор за експлоатация на изградената инсталацията. Екслоатацията ще бъде възложена на външен изпълнител след провеждането на процедура съгласно ЗОП. Членовете на екипа ще имат задължение да подготвят нужната документация за външно възлагане. Оператора ще бъде избран преди да е приключило изпълнението на проекта. 31 409 129.80 38 569 939.24
Доставка на необходимото оборудване, съоръжения и техника за разделно събиране на биоразградими отпадъци, в т.ч. и на съдове за събиране на биоразградими отпадъци при източника на образуване и на специализирани транспортни средства: За функционирането на системата за разделно събиране на биоразградимите отпадъци и на анаеробната инсталация ще се достави подемно-транспортна и автомобилна техника и съдове за разделно събирани биоразградими отпадъци както следва: Мулти лифт контейнери за сепарирани фракции с вместимост 10 000 л 10 бр. Съдове за сметосъбиране на биоразградими отпадъци - вместимост 120 л с решетка за отделяне на течностите Община Русе 120 л. - 1864 Бр. Община Тутракан 120 л. - 119 Бр. Община Сливо поле 120 л. - 66 Бр. Община Иваново 120 л. - 118 Бр. Община Ветово 120 л. - 21 Бр. Съдове за сметосъбиране на зелени отпадъци – Кафяви контейнери с вместимост 1100 литра Община Русе 1100 л. - 492 Бр. Община Тутракан 1100 л. - 33 Бр. Община Сливо поле 1100 л. - 46 Бр. Община Иваново 1100 л. - 54 Бр. Община Ветово 1100 л. - 26 Бр. Мобилно оборудване – общо за всички общини: Камион самосвал с щипка за биоразградими отпадъци и сепарирани фракции (за треви , листа и други концентрирани) 1 бр. Камион с мулти лифт система за биоразградими отпадъци и сепарирани фракции ( треви, листа и шредирани клони от паркове и градини, развалени плодове и зеленчуци от пазари) 1 бр. Мобилно оборудване – Русе: Камион за биоразградими отпадъци до 8 т 1 бр. Мобилно оборудване – общо за всички общини без Русе: Камион за биоразградими отпадъци до 8 т 1 бр. Изпълнителят на тази дейност ще бъде задължен да достави необходимото оборудване с информационни стикери по проекта, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Това задължение ще бъде заложено още в документацията за провеждане на съответната обществена поръчка. 1 915 291.06 1 978 166.02
Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строителни и монтажни работи по проекта и извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти: Дейността представлява извършване на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ . Избраният консултант ще осъществява "Строителен надзор" по реда на Закона за устройство на територията и Наредбите, издадени от МРРБ въз основа и за прилагането на закона, за което той трябва да притежава лиценз от Министъра на регионалното развитие и благоустройството съгласно правилата на Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор. Изпълнителят на тази дейност ще извършва оценка на съответствието на идейният и на работният проект. Първият етап от изпълнението на дейността включва: извършване на оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите, определяне на конкретни задачи с цел успешното изпълнение на дейността. Следващите два етапа на изпълнение включват: Осигуряване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; Съставяне и подписване на актовете и протоколите по време на строителството и цялата строителна документация за обекта, съгласно ЗУТ до приключване на строежа и издаване на разрешение за ползване на обекта; Упражняване на контрол върху изпълнението на СМР съгласно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на чл.169 от ЗУТ; Упражняване на технически контрол по част „Конструктивна”; Координиране на строителния процес до въвеждане на обекта в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълнените строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството; Упражняване на контрол върху спазване на линейния график на етапите на изпълнение на СМР; Отчитане, проверяване и подписване чрез екипа от правоспособни квалифицирани лица от надзорния състав на актове за изпълнени СМР, с които се документират количеството, обемът и стойността на извършените СМР на обекта; Изготвяне на ежемесечни доклади за информиране на възложителя за хода на строителството и изпълнението на възложените дейности, както и за допуснатите пропуски и взетите мерки; Осигуряване на присъствие на строежа на лицата, отговорни за контрола върху изпълнението на строителството, както и специалистите от съответните специалности в зависимост от изпълняваните СМР; Организиране на работни срещи м/у изпълнителя на строежа, консултанта и възложителя за решаване на възникнали проблеми; Контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на СМР; Контрол за качеството на влаганите материали и изделия и съответствие с нормите за безопасност; Недопускане на увреждане на трети лица и имоти по време на строителството; Контрол по годността на строежа за въвеждане в експлоатация; • Съставяне и внасяне на окончателен доклад с приложени съгласувателни писма, разрешения, становища на специализираните държавни контролни органи и документи в съответствие с нормативната уредба за издаване на разрешение за ползване на строежите; Изготвяне на технически паспорт на строежите при реда и условията на чл. 176а и 176 б от ЗУТ и съгласно Наредба №5/2006 г. за техническите паспорти на строежите; Въвеждане на строежите в експлоатация. 516 000.00 526 657.12
Провеждане на процедури и подготовка на документация с цел издаване на административни актове по законодателството за околна среда: Предвид , че провеждането на процедури и подготовка на документация с цел издаване на административни актове по законодателството за околна среда, фактически започва непосредствено след подписване на АДБФП, документите, които следва да са изготвени не са напълно ясни. Първия етап на дейността стартира с уведомяване на компетентните органи и засегнатото население, което е извършено едновременно за изменение на ПУП и инвестиционното намерение. Изменението на ПУП е фактически изпълнено преди подаване на проекта от изпълнителите на Документацията за подготовка на проектното предложение. Завършеният вариант на ПУП е прикачен към т. 12 от ФК. Община Русе е внесла през м. януари 2019 г. уведомление за изменение на ПУП и за изграждане на ИАТ. С писмо изх.№ АО-2411-1 И АО-242-3/15.02.2019 г. на РИОСВ Русе е постановено решение за съвместяване на процедурите по ЗООС за ПУП и за изграждането на инсталацията, а именно - да се извърши процедура по преценяване на необходимостта от оценка на въздейнствието върху околната среда. Разпоредбите на Чл. 118. (1) от ЗООС са, че комплексното разрешително по чл. 117 е задължително за издаване на разрешение за строеж. Дейностите по оползотворяване, както и производството на биогаз биха могли да попаднат в обхвата на т. 5.3.2, буква "а" на приложение №4 на ЗООС, при което следва издаване на Комплексно разрешително. При това условие Община Русе ще възложи обществена поръчка за изготвяне на Комплексно разрешително или изменение на КР на РД Русе, поради местоположението на площадката на инсталацията, която е в непосредствена близост до депото. 47 500.00 5 500.00
Организация и управление на проекта: Непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, бенефициентът ще сформира Екип за управление на проекта /ЕУП/. Управлението е ключова дейност,която се осъществява през целия период на проекта. Чрез тази дейност ще се осигури неговото ефективното изпълнение. ЕУП ще се състои от общо 11 члена,като в него ще бъдат включени както физически лица служители на общините членове на РСУО Русе, така и външни за общините членове. Сформиряният ЕУП ще се състои от следните експерти: Вътрешни-1.Ръководител; 2.Координатор; 3.Финансист; 4.Юрист; 5.Експерт, осъществяващ контрол по изпълнение на СМР; 6.Технически сътрудник; 7.Експерт "Информация и комуникация"; Външни-8.Експерт "Мониторинг и докладване"; 9.Експерт "Управление на отпадъци"; 10.Инженер "Технология на третирането на отпадъците"; 11.Инженер „Газоснабдяване“. Сформираният екип за организация и управление на проекта ще организира,координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, респективно степента на постигане на заложените цели;ще отговаря за техническото и финансово администриране на дейностите;ще носи отговорност за качественото изпълнение на дейностите и правилното изразходване на предвидените в бюджета средства;спазване на приложимите механизми за вътрешна оценка и контрол;извършване на мониторинг върху напредъка и предприемане на корективни мерки при необходимост;изготвяне на отчетна документация. Членовете на ЕУП ще участват в комисии по ЗОП, съгласно функционалностите им посочени в т.9 от ФК.Характерна част от управлението на проекта е финансовото управление, което следва да гарантира анализ на паричните потоци и осигуряване на необходимите средства за разплащане по договорите с изпълнители в нужните срокове. През периода на извършване на строителните дейности, Екипът периодично ще провежда срещи с фирмите изпълнители и заинтересовани страни при необходимост с цел постигане на координация на действията и управление на рисковете по проекта като цяло. Всеки един от членовете на ЕУП ще предава своята работа чрез изготвянето на доклади/отчети за свършената работа. Всички външни експерти,включени в ЕУП са необходими поради липсата на тясно-профилиран експертен ресурс на администрациите на общините членове на РСУО в сферата на инсталациите за преработка на разделно събраните биоразградими битови отпадъци., големият обхват и специфика на проекта. Външните членове на ЕУП ще бъдат отговорни да следят процеса при самото проектиране и изграждане на инсталацията, както и ще следят за точното, качествено, в пълен обхват съгласно техническите спецификации изпълнение на идеен проект,работен проект,СМР и доставките по проекта и ще гарантират бъдещата работоспособност на инсталацията, което се различава от извършването на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и работата на строителния надзор. Външните членове не само ще следят за изпълнението на сключените договори и спазването на сроковете по тях, а и ще трябва да контролират адекватно и съгласно компетенциите си избраните изпълнители. В Община Русе действа Системата за финансово управление и контрол, чийто елемтни се спазват и при подготовката и изпълнение на проектни предложения. За всеки договор, сключен в резултат на проведена обществена поръчка ще бъде издадена Заповед за контрол на изпълнението на съответния договор. С тази заповед ще се уреждат приемането на работа на изпълнителите и осъществяване на контрол по действията, произтичащи от правата и задълженията по договорите. В договорите с избраните изпълнители ще бъдат описани условията, при които Възложителя може да извърши плащане към Изпълнителя. Поради функционалните възможности на ИСУН целия текст на полето е приложен в отделен файл "Поле описание на Дейност 8 съгласно ДС 1_14062019" към раздел „Прикачени електронно подписани документи“. 871 538.00 869 010.96
Информация и комуникация: Дейността ще бъде изпълнена съгласно Приложение 2 от Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020 г. - Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Обхватът на дейността ще покрие минималните изисквания към осигуряването на информация и комуникация. ЕУП ще бъде отговорен за следните компоненти от дейността: 1. Публикуване на кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз на уеб-сайта на община Русе. 2. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че ОП "Околна среда 2014-2020г." се осъществява с подкрепата на ЕФРР. 3. Провеждане на две публични събития - пресконференции за представяне на проекта. Събитията ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до средствата за масово осведомяване и/ или публикуване на рекламно-информационно каре в регионална или национална печатна медия. Предварителна информация за събитието ще се публикува и на интернет-страницата на бенефициента. Предварителната информация за публичното събитие ще бъде изпратена и на УО. 4. Поставяне по време на събитията информационен банер, който ще бъде изработен от външен изпълнител. 5. След приключване на събитието се изготвя и разпространява прессъобщение с информацията за проекта и се публикува и на интернет-страницата на общината. УО на ОПОС се уведомява за датата на провеждането на публичното събитие. 6. Организиране и провеждане на две официални церемонии - за ефективния старт на проекта -„Първа копка“ и за откриване на обекта. Външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще бъде отговорен за: 1. Изработка, доставка и монтаж на временен билборд – 1 бр. с размер 4x3 м. до площадката на анаеробната инсталация. На билборда задължително трябва да бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет; Билбордът ще бъде отстранен не по-късно от три месеца след приключване на работата по проекта и ще се замени с постоянна обяснителна табела. 2. Изработка, доставка и монтаж на 1 постоянна обяснителна табела на видно място в рамките на една седмица след датата на отстраняване на билборда. Размерът на табелата ще бъде 50х70см. 4. Изработка и доставка на информационен банер/транспарант, който да информира за наименованието на проекта, Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г.", общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез ЕФРР и съфинансирането от държавния бюджет и знамената на Европейския съюз и на Република България. 5. Изработени рекламни материали за популяризиране на проекта Изпълнителите на дейностите за Доставка на необходимото оборудване, съоръжения и техника за разделно събиране на биоразградими отпадъци, в т.ч. и на съдове за събиране на биоразградими отпадъци при източника на образуване и на специализирани транспортни средства, Доставка на мобилно оборудване за инсталацията и Доставка на офис обзавеждане и офис техника ще бъдат отговорни да доставят всички машини, съоръжения и техника с информационни стикери. ЕУП ще бъде отговорен да им предостави коректна и пълна информация, която трябва да съдържат стикерите. 15 823.20 15 403.20
Доставка на мобилно оборудване за инсталацията: В рамките на тази дейност ще се извърши доставка на мобилното оборудване, необходимо за работа на анаеробната инсталация. Това оборудване следва да бъде доставено и монтирано на място в инсталацията. При изпълнението на дейността ще бъдат доставено следното оборудване: - Мобилнo сито, d=50 mm бр. 1 - Мобилен шредер с телескопичен товарач бр. 1 - Челен товарач 4х4 - кофа 5м3 бр. 1 - Електрокар - 3 000 кг товароподемност бр. 1 - Цистерна 12 куб.метра бр. 1 - Челен товарач за компостиращата инсталация бр. 1 Изпълнителят на тази дейност ще бъде задължен да достави необходимото оборудване с информационни стикери по проекта, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Това задължение ще бъде заложено още в документацията за провеждане на съответната обществена поръчка. 2 185 400.00 2 101 944.00
Доставка на офис обзавеждане и офис техника: В рамките на тази дейност ще се извърши доставка на офис обзавеждане и офис техника за сградата за управление. Това оборудване щеда бъде доставено и монтирано на място в инсталацията. При изпълнението на дейността ще бъде доставено обзавеждане и техника както следва: Офис обзавеждане: директорски офис стол 1 бр. посетителски столове 14 бр. еднокрилен гардероб 3 бр. офис столове 8 бр. бюро 150/75/70 8 бр. контейнер към бюро с 4 чекмеджета и закл.механизъм на 1 чекмедже 8 бр. офис шкаф папки 80/190/38 8 бр. архивни шкафове 185/90/40 6 бр. поставка за настолен компютър 26/50/12 8 бр. заседателна маса 200/75/110 1 бр. Маса за копирна машина 60/70/60 1 бр. Офис техника: компютърна система 8 бр. лазерен принтер 5 бр. документен скенер 2 бр. мултифункционално устройство А4 1 бр. Изпълнителят на тази дейност ще бъде задължен да достави необходимото оборудване с информационни стикери по проекта, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Това задължение ще бъде заложено още в документацията за провеждане на съответната обществена поръчка. 19 700.00 11 586.80

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.