Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 602 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към развитие и укрепване капацитета на община Антоново за реформиране в областта на социалните услуги и личната помощ, осигуряване на ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението.
       Включва дейности за подготовка и обезпечаване правомощията на Общината в съответствие със  Закон за социалните услуги, Закон за хора с увреждания и Закон за личана помощ, създаване на фронт-офис (гише). Предвидени са обучвания в сферата на социалните услуги, в т. ч. анализ на потребностите от социални услуги, планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги, провеждане на информационни кампании за предоставянето на лична помощ, социални и интегрирани здравно-социални услуги.
      Наемане, обучение и супервизия на персонала, обезпечаване механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги,  изготвяне на анализи.
      Предвидените дейности са съвместими с принципа "Ненанасяне на значителна вреда" т. е. нямат отрицателно въздействие върху околната среда.
      Срок за изпълнение 14 месеца
      Обща стойност на Проекта 14119.00 лева
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка за обезпечаване правомощията на община Антоново по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, създаване на фронт - офис (гише) в ЦАО, обучение и супервизия на персонала, анализ на потребностите от социални услуги, планиране и анализ на предоставените социални и интегрирани здравно-социални услуги.: Проектът ще реализира комплекс от дейности: 1. Създаване на фронт-офис/гише с цел обезпечаване правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Създаване на едно работно място. 2. Наемане служител външен за общината на трудов договор, обучение и супервизия за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗХУ, ЗЛП и съгласно чл. 73 от ЗСУ в частта, насочване от общините за ползване на СУ. 2.1. Кметът ще назначи нов служител – външен за общината на трудов договор за период от 6 (шест) месеца, на 8 часов работен ден с възнаграждение в размер до 6085.00 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя, да обслужва гражданите във фронт - офис/гише. Служителят ще информира за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги; ще извършва насочване за ползване на услуги и приемане на заявления. Ще поддържа общ регистър на ползвателите и асистентите на лична помощ, ползвателите на интегрирани услуги, потребители на "Топъл обяд" на територията на общината, чрез общинска деловодна система Акстър. 2.2. В обучение и супервизия ще бъдат включени 15 служители осъществяващи дейност по предоставяне на социални услуги в т. ч.: 14 служители на общинска администрация - ресорен зам кмет, секретар, д-р на Дирекция "ФСДУС", "УТЕОП" осъществяващи контрол и методическа помощ, пряко ангажирани с политиките в социалната сфера, лица доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги участващи в изпълнение правомощия съгласно чл.73 от ЗСУ и отговорностите на общината по ЗХУ и ЗЛП, които не са обучавани и/или включени в други обучения. 1 служител - обслужващ фронт-офис/гише – нов служител – външен за общината на трудов договор за период от 6 (шест) месеца, на 8 часов работен ден. Планирани са две групи обучения включващи ЗСУ в частта насочване, съгласно чл. 73, отговорности на общината по ЗХУ и ЗЛП І-ва група - съобразени с идентифицираните нужди по теми свързани с изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. ІІ-ра група - съобразени с потребностите на служителите спрямо спецификата на профила на потребителите на социалните услуги Предвидени са индивидуална и групова супервизия на 15 служители от целевата група. За изпълнение на дейността ще бъдат сключени граждански договори с обучители/супервайзор на стойност 4000.00 лева. Разходите са заложени в б. перо 1.1. Разходи за трудови възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на лицата, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните преки дейности. Разходите по осигуряване на логистика на обученията /обяд, кафе паузи и материали/ са заложени в б. перо. 2.1. Единна ставка. 3. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Ще бъдат изработени информационни материали, свързани с провеждането на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Информационните материали ще бъдат съобразени с изискванията и условията, определени в Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2021/1060 от 24 юни 2021 година за установяване на общо приложимите разпоредби. Средствата са заложени в б. перо 2.1. Единна ставка. Реализирането на комплекса от дейности ще ускори процеса по предоставянето на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението, ще подкрепи Община Антоново в изпълнението на правомощията и по Закона за социалните услуги , Закона за хората с увреждания и ЗЛП. 14 119.00 5 245.51

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.