Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда изграждането на два вида инсталации - инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране. И двете инсталации ще обслужват населението от всичките пет общини в РСУО - Доспат.Инсталациите се предвижда да бъдат изградени в имот №016209,м. Гайтанина, с. Барутин , общ. Доспат с площ 13,748 дка, довеждащата инфраструктура (път 650 м. водопровод 30 м, ел. 100 м.) ще се реализира на имоти №016205 и 016204. 
Капацитетът на компостиращата инсталация е 2150 т / г, а на инсталацията за предварително третиране - 6400 т/г смесен общински отпадък. Системата за разделно събиране на зелените отпадъци в общините от РСУО Доспат е от врата на врата. Местното население ще оставя до сивата кофа по график в чували генерирания зелен отпадък. Не се предвижда закупуване на специализирана техника за извозване на зелените отпадъци.
След реализацията на проекта ще се намали количеството депонирани битови отпадъци на Регионално депо за неопасни отпадъци в с. Барутин.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление: Община Доспат, в качеството си на Водеща община в настоящото проектно предложение по ОП „Околна среда 2014-2020“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и качествено изпълнение на инвестиционен проекта и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност, екипът, отговорен за управлението на проекта, ще бъде сформиран, както следва: функциите на екипа за управление на проекта ще бъдат възложени на експерти, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълн. на предвидения за реализация обем от дейности в срок. Всички членове на ЕУП ще бъдат лица, с които ще бъдат подписани трудови договори при спазване на действащото българско законодателство и Кодекса на труда. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва: - Ръководител на проект; - Координатор на проекта, изпълняващ функциите и на координатор информация и комуникация; - Счетоводител на проекта; - Лице мониторинг и докладване по проекта; - Юрист на проекта; - Административен сътрудник и лице отговарящо за документооборота и архива на проекта; Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на кмета на община Доспат, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта (ръководител, координатор и т.н.), образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки. При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”. Членовете на екипа ще отчитат ежемесечно чрез доклади своята работа пред Ръководителя на екипа. Ръководителя на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кмета на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на проекта. ЕУП ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване: Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект; Процедурите за мониторинг (проверки на място) и докладване; Процедура за осигуряване на информация и комуникация; Процедури за съхранение на документи; Функциите на счетоводителя на проекта и задълженията му да подготвя платежни нареждания и други счетоводни документи ще бъдат съобразени с действащия СФУК, без да има право да подписва тези документи, във връзка със системата за втори подпис на общината и с правото само на лица, чиято спецификация на подписа е налична в банката, да подписват платежни документи. 531 405.33 529 041.36
Дейност 2: Строително-монтажни работи за компостираща инсталация и инсталация за предварително третиране, вкл. доставка на стационарно оборудване (машини) и довеждаща инфраструктура: Тази дейност се състои от 3 поддейности: Поддейност 1 СМР и доставка на стационарно оборудване-компостираща инсталация Поддейност 2 СМР и доставка на стационарно оборудване-инсталация за предварително третиране на битови отпадъци Поддейност 3 СМР свързани с изграждането на довеждащата инфраструктура В изпълнение на Поддейност 1 ще бъдат извършени всички дейности свързани с изграждане на инсталация за компостиране на разделно събран зелен отпадък от общините в РСУО Доспат, съгласно изготвения Работния проект/предмет на Дейност 7 от формуляра за кандидатстване на настоящото проектно предложение/, който ще бъде съобразен и ще отговаря на: Наредба 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;Наредба за разделно събиране на биоотпадъци и третиране на биоразградимите отпадъци, приета с ПМС 20/2017г.; Наредба 7 за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци;Наредба 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци;Съответните общински наредби за управление на отпадъците по чл. 22, ал. 1 от ЗУО. Избраният изпълнител ще изгради инсталацията съобразявайки се с изготвения Работен проект, избраната Технология, описаните и oстойностени видове строително монтажни дейности в количествените и количествено стойностни сметки. В изпълнение на Поддейност 2 ще бъдат извършени СМР с обхват всички дейности свързани с изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци от територията на РСУО Доспат, съгласно изготвения Работния проект/посочен в Дейност 7/, който ще бъде съобразен и ще отговаря на:Наредба 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;Ръководството за предварително третиране преди депониране на отпадъци в РБългария, утвърдено със Заповед №РД-664 от 29.08.2014г. на министъра на околната среда и водите;ЗУО и подзаконовата нормативна уредба, издадена на основание чл. 43, ал. 5 от този закон; Наредба 7 за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци;Наредба 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци; Съответните общински наредби за управление на отпадъците по чл. 22, ал. 1 от ЗУО. Избраният изпълнител ще изгради инсталацията съобразявайки се с изготвения Работен проект , избраната Технология, описаните и oстойностени видове строително монтажни дейности в количествените и количествено стойностни сметки. В изпълнение на Поддейност 3 ще бъдат извършени строително - монтажните работи с обхват, всички дейности свързани с изграждане на довеждащата инфраструктура до площадките, а именно изграждане на път за достъп до инсталациите, ел. достъп до трафопоста, захранващ и двете инсталации и водопровод до площадките. Изготвения работен проект / Дейност 7 на ФК/ за поддейност 3 ще бъде в съответствие с действащото законодателство в РБългария. Всички СМР дейности ще стартират след приключване на: -съгласувателните процедури на работните проектите на всички обекти -издадено и влязло в сила разрешение за строеж -избран изпълнител на дейността Строителен надзор -изготвен Доклад за съответствието на проектите Инсталациите ще бъдат въведени в експлоатация след избора на оператор, който ще бъде избран чрез възлагането на УОИИ по реда на чл. 8 от ЗОП. Разходите за експлоатация не са обект на настоящото проектно предложение. Общата стойност на дейността без ДДС е 6 635 862,38 лв., с ДДС – 7 963 034,86 лв. 7 963 034.86 7 907 192.28
Дейност 3: Доставка на машини и оборудване за инсталация за предварително третиране и инсталация за компостиране (мобилно): В изпълнението на тази дейност се предвижда да бъде извършена доставка и монтаж на необходимите съоръжения за функционирането на инсталацията за компостиране и инсталацията за предварително третиране на смесено събраните битови отпадъци генерирани на територията на РСУО Доспат. Тази дейност е разделена на две поддейности както следва: Поддейност 1 Доставка на машини и оборудване за инсталация за компостиране - мобилно Поддейност 2 Доставка на машини и оборудване за инсталация за предварително третиране - мобилно За функционирането на инсталацията за предварително третиране и изпълнението на Поддейност 1 Доставка на машини и оборудване за инсталация за компостиране ще бъде необходимо следното оборудване: - Биошредер - мобилна машина за раздробяване на дървесни отпадъци и хомогенизиране - Ситова машина За функционирането на инсталацията за предварително третиране и изпълнението на Поддейност 2 Доставка на машини и оборудване за инсталация за предварително третиране ще бъде необходимо следното оборудване, което ще се използва и от компостиращата инсталация: - Доставка на челен товарач За стабилизиране на биологичната подситова фракция ще се използва следното оборудване от компостиращата инсталация: - Ситова машина При обявяването на обществената поръчка ще бъде изготвена спецификация на машините и оборудването. Машините, оборудването и съоръжения ще бъдат нови, като това ще се удостоверява от избрания изпълнител с декларации за съответствие и със сертификати за качество. 452 880.00 452 880.00
Дейност 4: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работените инвестиционни проекти за компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци и инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, вкл. довеждаща инфраструктура, обслужваща нуждите на общините от РСУО Доспат и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на проекта.: Дейността е свързана с осъщ. на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци, вкл. допълнителна инфраструктура за нуждите на общините от РСУО Доспат“. Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на предстоящите работни проекти в съответствие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8 от ЗУТ, описани в дейност 7 от настоящото проектно предложение. 2. Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: отговорност за законосъобразно започване на строежа; отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; отговорност за спазване на изискванията за ЗБУТ в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; отговорност за оценка на енергийната ефективност; отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. Сключен е договор с изпълнител на стойност 136 525,00 лв. без ДДС, или 163 862,40 лв. с ДДС, като разпределението на разходите е както следва: 1. За оценка на съответствието и строителен надзор за компостиращата инсталация в размер на 13 862,00 лв. без ДДС, или 16 634,40 лв. с ДДС, от които: за оценка на съответствието в размер на 3 690,00 лв. без ДДС, или 4 428,00 лв. с ДДС; за строителен надзор в размер на 10 262,00 без ДДС, или 12 314,40 лв. с ДДС. 2. За оценка на съответствието и строителен надзор за инсталация за предварително третиране и довеждаща инфраструктура в размер на 122 600,00 лв. без ДДС, или 147 120,00 лв. с ДДС, от които: - за оценка на съответствието в размер на 40 000,00 лв. без ДДС, или 48 000,00 лв. с ДДС; - за строителен надзор в размер на 82 600,00 без ДДС, или 99 120,00 лв. с ДДС 163 862.40 163 862.40
Дейност 5: Осъществяване на дейности по информация, комуникация и визуализация на проекта: Дейностите за осигуряване на информация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта. Предвидените мерки за информация и публичност ще бъдат изпълнени изцяло в съответствие с Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОП «Околна среда 2014-2020 г.», Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение да се проведат: - Изработка на печатни материали (брошури, дипляни) – 1000 броя; - Поставяне на билборд – 1 бр.; - Информационни табели – 5 бр.; - Постоянни обяснителни табели – 1 бр.; - Информационни стикери за оборудването - Организиране на публични събития – 2 бр.; - Официални церемонии – 2 бр; - Публикации/ съобщения в местен печат или телевизия – 3 бр.; - Разработване на интернет банер Ще бъде изработен интернет банер с линк към страницата на ОПОС, който ще бъде поставен на подходящо място на интернет страницата на общината. Ще бъдат организирани 2 /две/ официални церемонии – „първа копка“ и „рязане на лента“, или откриване на обекта и приключване на дейностите по проекта. След всяко официално събитие ще бъде давана пресконференция пред медиите за информиране на широката общественост и ще бъде правена публикация в местен печат. Преди започване на строително – монтажните работи ще бъде изработен и монтиран 1 /един/ билборд, чиято визия и място ще бъдат предварително съгласувани с УО на ОПОС. По проекта ще бъдат изработени и поставени на видно място и 5 /пет/ информационни табели. Ще бъдат изработени и разпространени промоционални материали. На всички машини, съоръжения и оборудване, закупени за целите на проекта ще бъдат поставени информационни стикери. След приключване на дейностите и демонтаж на билборда, на негово място ще бъде поставена постоянна обяснителна табела. Координатора по информация и публичност от екипа за управление на проекта при община Доспат ще публикува периодично информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страница на общината . Той ще осъществява комуникацията с изпълнителите по дейностите за осигуряване на мерките по информация и публичност. Общините ще имат ангажимент да качат на своя сайт кратко описание на проекта, вкл. на неговите цели и резултати. Задължителните мерки за визуализацията на документите по проекта ще съответстват на Наръчника за информация и комуникация на ОП за периода 2014-2020 г. Сключени са договори с външни изпълнители на обща стойност от 9 740,00 лв. без ДДС, или 11 688,00 лв. с ДДС. 11 688.00 11 688.00
Дейност 6: Предварителни дейности при разработване на проектно предложение за кандидатстване на общините от РСУО Доспат по ос 2 "Отпадъци" на ОПОС 2014-2020: За изпълнение на предварителните дейности община Доспат е провела процедура по реда на ЗОП и е сключила Договор № 22/16.03.2016 г. с обединение „Проф - Инвест“ и предмет: „Предоставяне на услуги при подготовка, подаване на проектно предложение за кандидатстване за получаване на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“, процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.002 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“, работно проектиране и авторски надзор “. Дейностите в Договора за разделени на два етапа. ЕТАП I „Предоставяне на експертна помощ при подготовката на проектно предложение“, което включва следните дейности: - Изготвяне на прогнози за образуваните отпадъци с подробен масов баланс; - Изготвяне на анализ за необходимостта от изграждането на допълнителна инфраструктура както на ниво община, така и на ниво регион - Изготвяне на анализ за ефективност на централизиран или децентрализиран подход за изграждане на инфраструктура за управление на отпадъците - Проучване за нагласите на населението, което ще бъде обслужвано от инсталацията за компостиране - Изготвяне на прединвестиционно проучване (ПИП) за компостиращата инсталация - Изработване на документи, свързани с управлението на компоста: План за използване на получения краен продукт - компост, Схема за контрол на качеството на компоста и План за третиране на остатъчния отпадък - Изготвяне на прединвестиционно проучване (ПИП) за инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци я и съпътстващата я инфраструктура - Изработване на План за третиране на рециклираната, стабилизираната и остатъчната фракция - Изготвяне на Анализ разходи-ползи; изготвяне, представяне на други експертни анализи, аналитични документи, обосновки, проучвания, информации и други свързани с подготовката на предложението и ЕТАП II „Работно проектиране и авторски надзор “, които са разписани в дейност 7 от настоящото проектно предложение. Общата сума, заложена в бюджета на проекта за предварителните дейности в Етап I е в размер на 231 000 лв. без ДДС, или 277 200,00 лв. с ДДС., разпределени както следва: - Изготвяне на прогнози за образуваните отпадъци с подробен масов баланс - 20 000,00 лв. без ДДС или 24 000,00 лв. с ДДС; - Изготвяне на анализ за необходимостта от изграждането на допълнителна инфраструктура както на ниво община, така и на ниво регион - 10 000,00 лв. без ДДС или 12 000,00 лв. с ДДС; - Изготвяне на анализ за ефективност на централизиран или децентрализиран подход за изграждане на инфраструктура за управление на отпадъците - 10 000,00 лв. без ДДС или 12 000,00 лв. с ДДС; - Проучване за нагласите на населението, което ще бъде обслужвано от инсталацията за компостиране - 9 000,00 лв. без ДДС или 10 800,00 лв. с ДДС; - Изготвяне на ПИП за компостиращата инсталация - 33 000,00 лв. без ДДС или 39 600,00 лв. с ДДС; - Изработване на документи, свързани с управлението на компоста: План за използване на получения краен продукт - компост, Схема за контрол на качеството на компоста и План за третиране на остатъчния отпадък - 22 500,00 лв. без ДДС или 27 000,00 лв. с ДДС; - Изготвяне на ПИП за инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци я и съпътстващата я инфраструктура - 33 500,00 лв. без ДДС или 40 200,00 лв. с ДДС; - Изработване на План за третиране на рециклираната, стабилизираната и остатъчната фракция - 10 000,00 лв. без ДДС или 12 000,00 лв. с ДДС; - Изготвяне на Анализ разходи-ползи; изготвяне, представяне на други експертни анализи, аналитични документи, обосновки, проучвания, информации и други свързани с подготовката на предложението - 83 000,00 лв. без ДДС или 99 600,00 с ДДС. 277 200.00 277 200.00
Дейност 7: Изготвяне на Работни проекти за компостираща инсталация и за инсталация за предварително третиране на битови отпадъци, вкл. и довеждаща инфраструктура и осъществяване на Авторски надзор.: За изпълнение на предварителните дейности община Доспат е провела процедура по реда на ЗОП и е скл. Договор № 22/16.03.2017г. с обединение „Проф - Инвест“ и предмет:„Предоставяне на услуги при подготовка, подаване на проектно предложение за кандидатстване за получаване на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Околна среда 2014–2020г.“, процедура за набиране на проектни предложения BG16M10P002-2.002 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“, работно проектиране и авторски надзор “.Дейностите в Договора за разделени на 2 етапа: ЕТАП I „Предоставяне на експертна помощ при подготовката на проектно предложение“ и ЕТАП II „Работно проектиране и авторски надзор “.Изпълнението на ЕТАП II ще стартира след подписване на АДБФП и писмено уведомление от страна на Възложителя.В обхвата на ЕТАП II, Изпълнителят следва да изпълни следните Дейности и Поддейности: Поддейност 1: Работни проекти за ИПТ и КИ в обем и обхват съгласно Наредба № 4 от 21.05.200г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Изпълнителят следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с параметрите и данните, които ще залегнат в ПИП. При изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани конкретните вид, форма, конструкция, технически характеристики, оборудване и съоръжения, без да се променя технологичното им предназначение с оглед гарантирането на търсения ефект. Изготвените проекти подлежат на съгласуване с всички заинтересовани експлоатационни дружества. Работният проект следва да съдържа подробни количествени и количествено-стойностни сметки за всеки етап, фаза и подобект, които ще бъдат изградени и/или реконструирани в рамките на проекта. Обхватът на чертежите за работния проект трябва да отговаря на изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти:Част Технологична,Част Архитектурна,Част Конструктивна,Част „Електро и площадкови комуникации“,Част „ВиК“,Част „ОВК“,Част „Енергийна ефективност“,Част „Геодезия“;Част „Озеленяване и паркоустройство“;Част „Пътна“;Част: „Геология“ Инженерно-геоложки доклад;Част „Пожарна безопасност“;Част „ПБЗ“;Част „ПУСО“;Част сметна документация. Други специфични проектни части, характерни за този тип проектиране.Проектите се предават в 4 екземпляра на хартиен носител и 1на електронен носител. Поддейност 2: Работно проектиране на довеждащата инфраструктура. Ще бъдат изготвени и работни проекти съгласно действащата законодателна рамка. Поддейност 3: Авторски надзор АН при строителството от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя; наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за съблюдаване на предписанията на проектанта, относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим СН; заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. Общата сума, заложена в бюджета на проекта за Работно проектиране и Авторски надзор е в размер на 161 000 лв. без ДДС, или 193 200,00 лв. с ДДС. 193 200.00 193 200.00
Дейност 8: Подготовка на тръжни документации за възлагана на обществени поръчки: В изпълнение на тази дейност Възложителят ще възложи на външен изпълнител да изработи документациите за възлагане на обществените поръчки в съответствие с проектното предложение, Закона за обществените поръчки и подзаконовите му нормативни документи и законодателството свързано с управлението на отпадъците за дейностите: - Строително-монтажни работи за компостираща инсталация и инсталация за предварително третиране, вкл. доставка на стационарно оборудване (машини) и довеждаща инфраструктура - Доставка на машини и оборудване за инсталация за предварително третиране и инсталация за компостиране (мобилно) - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работните инвестиционни проекти за компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци и инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, вкл. довеждаща инфраструктура, обслужваща нуждите на общините от РСУО Доспат и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на проекта - Осъществяване на дейности по информация, комуникация и визуализация на проекта - Възлагане на услуга от общ икономически интерес за управлението на инсталациите за предварително третиране и компостиране. Инсталациите ще бъдат въведени в експлоатация след избора на оператор, който ще бъде избран чрез възлагането на УОИИ по реда на чл. 8 от ЗОП. 28 680.00 28 680.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.